پاره کردن مجسمه های نژادپرستانه خائن و بالا بردن بناهای تاریخی به قهرمانان از مقاومت

خداحافظی Robert E. Lee Williams کارتر Wickham خوان د Onate و هزاران نفر از دیگر مؤتلفه و نژادپرستانه بناهای تاریخی.

در حال حاضر اجازه دهید ما بالا بردن هزاران نفر از بناهای تاریخی به Crispus Attucks این Stono شورش Ona ماریا قاضی ماریا استوارت, Sojourner Truth, David Walker, Martin زیر زنانه, ویلیام پارکر و چریستینا قیام و دیگران در میان آفریقایی-آمریکایی مقاومت قهرمانان که به شکل تاریخ ما است.

تبلیغات:

به عنوان یک پاسخ به حک و “historicide” — عمدی تخریب و یا نظارت از تاریخ — آثار مقاومت می تواند در خدمت به عنوان اولین گام و در یک اقدام عمومی از حقیقت و آشتی به خصوص در زمانی که ما ملت و رهبران آن باید پاسخگو باشند برای برآورده نشده آرمان عدالت برای همه آمریکایی ها است.

در واکنش به فراری برده عمل از سال 1850 ناگهانی از تحسین عمومی به وجود آمد و پس از اطناب استفاده می شود “تقریبا هر شکلی از رسانه های در دسترس” برای احیای میراث Crispus Attucks اولین شهید انقلاب آمریکا است.

Attucks تبدیل به یک نام خانگی 1870s و اسم برای سازمان ها و نیروهای سازمان در سراسر کشور پس از حامیان دوباره شهرت خود را. Attucks بود stevedore یا حوض کارگر کشته شده توسط سربازان انگلیسی در بوستون قتل عام در سال 1770. این یک رویداد است که در برخی از راه های احساس کاملا معاصر است. خشم سوء استفاده وارده بر ساکنان محلی توسط غربت سربازان حوض کارگران به پیوست Attucks در ماه مارس به مقابله با یک گروه از سربازان. در مقابل یک ساختمان دولتی, سربازان آتش گشودند جمعیت, قتل Attucks و چهار نفر دیگر.

تبلیغات:

Patriot رهبر و آینده ساکن جان آدامز در واقع دفاع از سربازان انگلیسی در قتل محاکمه با اشاره به مقاومت کنندگان آمریکایی به عنوان “عجیب و غریب” و هیچ چیز بیشتر از یک لباس رنگارنگ دلقک ها اراذل و اوباش. آدامز’ خصوصیات Attucks در واقع فراهم می کند یک فوتی و فوری بینش پایدار سفید تصویر سیاه و سفید مردان ذاتا خطرناک موجب تبرئه هر مقام پلیس یا نیروی نظامی که ضربه آنها را. آدامز شارژ Attucks با یک قهرمان “myrmidons” — تحت اللفظی مورچه-مردان از اساطیر یونانی که به دنبال سفارشات بدون سوال — که حضور بسیار در خیابان “غیر قانونی مجلس است.” “بسیار به نظر می رسد” از این “stout Molatto همکار” آدامز ادعا “بود به اندازه کافی برای مرعوب کردن هر فرد چه به حال و نه سربازان و سپس به ترس؟”

دو قرن بعد در کتاب خود “چرا ما نمی توانیم صبر کنید” مارتین لوتر کینگ جونیور بهبود تاریخ Attucks به عنوان بخشی از زنجیره حقوق مدنی است. “A great-great-grandson از Crispus Attucks,” او نوشت: “ممکن است رد برخی محدود همه سفید رستوران” با وجود نظامی خود و میراث خود را به عنوان یک قهرمان استقلال آمریکا.

از آن زمان به بازیابی میراث Ona ماریا قاضی و ماریا استوارت, در میان بسیاری دیگر.

تبلیغات:

در 30 آوریل 1789 قاضی به نظر نمی رسد در پس زمینه از کلاه گیس جوراب ساق بلند ابریشم و پمپ در شهر نیویورک به عنوان فدرال کنگره از مردان سفید طلیعه در اولین مراسم تحلیف ریاست جمهوری. “نور دختر دو رگه بسیار freckled با چشمان سیاه و پر پشت کردن مو” را به عنوان او خواهد بود شرح داده شده در تبلیغات هفت سال بعد زحمت کشیده در جورج واشنگتن خانوار چند بلوک دور به عنوان enslaved بدن بنده مارتا واشنگتن است. او می توانست به کمک ما برای اولین بار برای اولین بار با لباس او که صبح امروز برگزار شد و پوشاک و پس از آن پا به عقب و تماشای شکوه ظرافت آشکار شدن بریدن از چهره خود را در پس زمینه اتاق پانسمان.

Ona قاضی نقش در اوایل آمریکایی مقاومت کرده است به طور مشابه قرار داده شده در پس زمینه از زمان او. در عین حال بهبود از حضور او بخشی از روند معکوس erasure از قطعات مهم تاریخ ما است. قاضی نه تنها آزادی خودش او disrobed دورویی از یک کشور جدید تاسیس در اصل از حقوق مسلم برای همه است.

تبلیغات:

قاضی داستان مانند دیگران در مقاومت اجازه می دهد تا ما را به کشف تاریخ ما فراتر از ظاهر از همه چیز. به تجدید نظر تاریخی در بالکن فدرال هال در پایین منهتن به عنوان مثال که در آن سوگند گرفته شده در کشور ما اولین پایتخت در سال 1789 مجموعه ای در برابر یاد ماندنی زمینه است که جشن واشنگتن پدران موسس و فاتحان انقلاب آمریکا.

طنز از “احترام به مشخصه حقوق آزادزنان” به عنوان واشنگتن اعلام کرد که از بالکن, نمی خواهد از دست داده اند در قاضی که به بردگی گرفته شده اند پس از تولد او در مانت ورنون خود ویرجینیا کشت و زرع.

متولد در سال 1773 سال از حزب چای بوستون, قاضی, دختر سفید قراردادی بنده و سیاه “المال برده” وقف به مارتا واشنگتن از فوت او شوهر اول را بزرگ و مستغلات در ویرجینیا.

تبلیغات:

قاضی بود و هرگز در نظر گرفته شده است freeborn. این جهیزیه از برده داری بیمه ابد هر نسل مرتبط در اسارت مانند موروثی زنجیره ای. نوشتن در سال 1764 بوستون وکیل James Otis در حال حاضر هشدار داد همکار خود استعمارگران است که هر گونه تقاضا از آزادی به تاج و تخت بریتانیا منعکس مانند یک آینه تاریک خود به خود درمان بردگی آمریکایی:

هیچ چیز بهتر می توان گفت به نفع تجارت است که تکان دهنده ترین تخطی از قانون طبیعت مستقیم تمایل به کاهش ایده فوق العاده ارزش آزادی می کند و هر جائی که در آن ستمگر از مدیر یک شرکت آفریقایی به خرده چپمن در سوزن و سوزن روی ناراضی ساحل.

تنزل به عنوان یک همبازی برای مارتا نوه در دوران کودکی خود را, قاضی, زندگی جوانان افسار به مارتا فرمان. به عنوان یک نوجوان در مانت ورنون او جزو یکی از صدها نفر از آمریکایی های آفریقایی تبار به بردگی گرفته شده توسط واشنگتن و همسر خود را کشت و زرع. هرگونه تحصیل او سرآمد به عنوان یک خیاط و سپس در سن 16 سالگی بر داشت خودش لود شده به واگن برای این مناسبت تاریخی در نیویورک است. این حرکت از هم جدا نوجوان از او به بردگی گرفته شده و همچنین حذف او را از پیچ و تاب زمان از مانت ورنون.

آزادی احاطه قاضی در خیابان های شهر نیویورک است. هزاران نفر از آمریکایی های آفریقایی تبار در حال وارد این شهرستان در طول انقلاب آمریکا به دنبال پناهگاه در میان سربازان انگلیسی. دیگران تا به حال در پاسخ به خداوند دونمر را اعلام 1775: “من بدین وسیله بیشتر اعلام تمام فاصله دار بندگان سیاهان و یا دیگران (تعریف شده به شورشیان) رایگان است که قادر و مایل به حمل سلاح آنها پیوستن به اعلیحضرت سرباز است.” این بود البته استراتژیک به جای انسان دوستانه اما اثرات آن گسترش به طور گسترده ای در سراسر بردگی مردم مستعمرات.

تبلیغات:

با توجه به اسناد و مدارک ثبت شده توسط لوند واشنگتن پسر عموی اول رئیس جمهور که نظارت امور در مانت ورنون, 16 بردگی کارگران متعلق به خانواده واشنگتن فرار کرده بود زمانی که یک ارابه مخصوص حمل الوار مهار کردن رودخانه پوتوماک در بهار سال 1781 به عنوان انقلاب خروشان در نهایی خود را کشش. “وجود دارد نه یک مرد از آنان را ما” لوند نوشت: “اگر آنها باور دارند که می خواهم آنها می تواند خود را به فرار کنند. … آزادی شیرین است.”

در حالی که حدود 3,000 سیاه مردم سوار کشتی های انگلیسی برای پناه در کانادا به پایان جنگ در سال 1783 هزاران نفر باقی مانده در پشت سر به صورت سرنوشت نامشخص در نیویورک است. یک خشم واشنگتن همراه با توماس پین ها اتفاق افتاده است که به بازدید از سوار اسب خود را به بانک ها از رودخانه هادسون و تماشا خروج از وفاداران که به دنبال آزادی خود را در جای دیگر. این گروه شامل هری واشنگتن یک بردگی اسب groomer که فرار کرده بود از واشنگتن ویرجینیا کشت و زرع که در تلاش برای شورش علیه دولت استعماری در سیرالئون است.

Ona قاضی را نداشته اند غافل از این واقعیت; داستان از فراریان و رهایی بردگان به سرعت گذشت و در امتداد ساحلی مسیرهای. زن جوان دیگر از مانت ورنون به بردگی گرفته دبورا کدو فرار کرده بود از واشنگتن کشت و زرع به عنوان یک نوجوان و ساخته شده راه خود را به شهر نیویورک است. او و همسرش نیز سوار یکی از کشتی های انگلیسی برای نوا اسکوشیا در پایان از انقلاب آمریکا — در جستجوی آزادی برای همه است.

این درک انگلیسی, اهانت خشم واشنگتن است. او با ارسال یک underling به اسکله برای جستجوی خود را برده است. انگلیسی, فرمانده آقا پسر Carleton به مبارزه طلبیده آخرین لحظه فرو کردن در پیمان صلح خواستار بازگشت همه آزاد فراریان. “ارائه تا سیاهان به سابق خود, کارشناسی ارشد,” او گفت: واشنگتن “خواهد بود dishonourable تخلف از ایمان است.” در اسکله از آزاد شهر به عنوان قبلا به بردگی گرفته شده آمریکایی سوار کشتی انگلیسی پر رجیستری — کتاب سیاهان — با شهادت خود فرار و اطلاعات خود را از اسارت. واشنگتن بازدید که رجیستری به عنوان اموال به سرقت رفته; بریتانیا فرمانده را دیدم آن را به عنوان یک رپ ورق از جنایات. پیمان Carleton اعلام نمی ملزم انگلیسی به نقض “ایمان خود را به سیاهان که آمد به انگلیسی, خطوط.”

تبلیغات:

نامتجانس وضعیت در حالت رهایی شد و حتی بیشتر مشهود است که واشنگتن منتقل خانواده و همراهان به ریاست جمهوری اقامت در فیلادلفیا در سال 1790. رئيس جمهور در خانواده رشد شامل 10 بردگی آمریکایی است.

همچنین این نشست در عبور از خیابان های طرفدار الغای برده داری شور در کشور ما سرمایه های موقت.

یا نه Thomas Paine شده در شکل دادن به مقدمه قانون به صورت تدریجی لغو برده داری در پنسیلوانیا در سال 1780 به عنوان بسیاری از بحث قانون تصویب یک دهه قبل از قاضی ورود به تکیه به شدت بر روی حقوق مسلم شناخته شده در اعلامیه استقلال و تجسم واشنگتن:

هنگامی که ما تامل انزجار ما از این وضعیت که بازوها و استبداد بریتانیا بودند اعمال شده را کاهش دهد ما را عقب نگاه در انواع خطرات که ما شده اند در معرض, و چگونه به طور معجزه آسایی ما می خواهد در بسیاری از موارد عرضه شده و ما deliverances ساخته که حتی امید و انسان شکیبایی تبدیل شده اند نابرابر به جنگ ما جبرا منجر به جدی و سپاسگزار حس چند برابر نعمت است که ما undeservedly دریافت شده از این دست است که در حال, از آنها هر خوب و هدیه ای مناسب فرا رسد. تحت تاثیر قرار با این ایده ما تصور میکنند که این وظیفه ما است و ما شاد باش که آن را در قدرت ما برای گسترش بخشی از این آزادی برای دیگران است که خداوند تمدید شده است به ما و انتشار آنها از دولت thralldom که ما خودمان را tyrannically محکوم و از آن ما در حال حاضر هر چشم انداز تحویل داده شود.

بر خلاف آن طرفدار الغای برده داری عنوان پنسیلوانیا قانون نیست “رایگان” بردگی آمریکایی است. آن را ممنوع واردات بردگان را به دولت و راه اندازی محدود تر سیستم ثبت نام. آن اعطا تدریجی رهایی کودکان از بردگی ساکنان نیوکاسل.

تبلیغات:

قانون جدید اما معاف از اعضای کنگره و ارائه یک راه گریز برای صاحبان برده مانند واشنگتن و همسرش مارتا. واشنگتن هشدار داده شد توسط خود دادستان کل است که او نیاز به حذف خود را به بردگی کشانده کارگران از دولت هر شش ماه برای جلوگیری از slaveholding محدودیت حتی اگر که آشکارا مسخره اصلاحیه به قانون ساخته شده در سال 1788.

در واقع واشنگتن اشتغال ذهنی با او فرار بردگان بر عبور از فدرال فراری برده عمل می کنند از سال 1793. مهم, دولت, قوانین, قانون, قدرت صاحبان برده به عبور از خطوط دولت و “توقیف یا بازداشت” هر گونه فرار ، عامل یا شکارچی فضل اقدام از طرف صاحبان برده تنها نیاز به ارائه “شفاهی شهادت و یا استشهاد.” هر کسی پناه دادن و یا تداخل با بازداشت شد مسئول مجازات; در مقابل آن ارائه شده عملا هیچ برای حفاظت از حقوق از سیاه پوستان که ممکن است متقلبانه ربوده شده است. “این قانون تفسیر اصل یک موضوع خصوصی,” مورخ اریک Foner نوشت: “شناسایی کمی نقش دولت و یا دولت های فدرال.”

واشنگتن امضا عمل به قانون را در تاریخ Feb. 12, 1793. Ona قاضی تا به حال فقط تبدیل 20.

با فریزر دقت واشنگتن دستور داد برای دور زدن قصد پنسیلوانیا قانون با بهره برداری از شش ماه سیستم چرخش. در نامه ای به وزیر Tobias لیر او املای انگیزه:

تبلیغات:

در مورد آن را باید یافت که هر یک از بندگان من ممکن است یا به هر صورت آنها باید تلاش خود را آزادی در انقضای شش ماه از آن من است آرزو و میل است که به شما ارسال خواهد تمام یا چنین بخشی از آنها را به عنوان خانم واشنگتن ممکن است chuse به نگه داشتن صفحه اصلی — اگر چه من فکر نمی کنم آنها خواهد بود سود توسط تغییر در عین حال این ایده از آزادی ممکن است بیش از حد بزرگ یک وسوسه آنها را به مقاومت در برابر. در هر آن ممکن است اگر آنها تصور آنها تا به حال حق به آن آنها را گستاخ در حالت بردگی است.

واشنگتن درک فریبکارانه طبیعت از عملیات و پیامدهای آن برای خود شخصیت های عمومی به عنوان رئیس جمهور. او نوشت: لیر از طرح خود را به “فریب هر دو آنها (بردگی) و عمومی” از طریق یک صحنه سفر به مونت ورنون برای یک خانواده مراجعه کنید. او فرمان وزیر امور خارجه خود را به نگه داشتن برنامه های مخفی “شناخته شده است به جز خودتان و خانم واشنگتن است.”

لیر پاسخ تأکید احساسات زیاد آمریکایی ها در این دوره; در حالی که او در برابر این ایده از برده داری او معوق به واشنگتن اقتدار و بنابراین مصرانه خواست بهانه ای که چنین دورویی بود در منافع به بردگی گرفته شده:

شما به من اجازه در حال حاضر آقا (و من مطمئن هستم که شما فرمودید من برای انجام آن) اعلام کرد که بدون در نظر گرفتن باید وادار کردن من به این مراحل طولانی برده داری از یک انسان بود من نه کمال اعتماد به نفس است که آنها را در برخی از دوره های آینده بود آزاد و قوی ترین اعتقاد است که وضعیت خود را با شما به مراتب بهتر از آنچه که آنها احتمالا به دست آوردن یک دولت از آزادی است.

این “آتش مقدس آزادی” که واشنگتن احضار در مراسم تحلیف “ناشی از بحران کنونی” نیز سوخته در قاضی.

او بسیاری از آمریکایی های آفریقایی تبار و اطناب در نیویورک و فیلادلفیا از جمله بازدید کنندگان از رئیس جمهور ، به عنوان مارتا واشنگتن بدن بنده قاضی در حال حاضر پیمایش شبکه های اجتماعی در فیلادلفیا در حال حرکت آزادانه در بازار و حضور در رویدادهای اجتماعی.

در سال 1796 قاضی آموخته مارتا واشنگتن طرح به امضای بیش از او المال در اسارت به بانوی اول نوه به عنوان یک عروسی در حال حاضر اطمینان او را برده در ویرجینیا. “من که قرار بود به او” او بگویید یک روزنامه نگار نزدیک به نیم قرن بعد.

در سن 23 صرف بزرگسالی خود را در این کشور انقلابی مرکز اغلب شاهد اقدامات دولت در پرزیدنت واشنگتن خانه قاضی بی سر و صدا او سازمان یافته برنامه عمل.

“در حالی که آنها از بسته بندی تا برای رفتن به ویرجینیا من در بسته بندی به به, من نمی دانم که در آن” او بعدا گفت: سردبیر گرانیت Freeman, یک روزنامه طرفدار الغای برده داری در نیوهمپشایر. “برای من می دانستم که اگر من رفت و برگشت به ویرجینیا من هرگز به من آزادی. من تا به حال دوستان در میان مردم رنگی از فیلادلفیا به حال من همه چیز انجام شده از قبل وجود دارد و واشنگتن را ترک خانه در حالی که آنها از خوردن شام.”

یک کشتی مخفیانه در انتظار قاضی در بندر. سروان. جان بولز فرمان نانسی یک ارابه مخصوص حمل الوار ساخته شده است که به طور منظم سفرهای بین پورتسموث و فیلادلفیا. نقش خود را در فرار مرموز باقی مانده است اگر چه قاضی امتناع به نام او تا پس از مرگ او “مبادا آنها باید مجازات او را برای آوردن من دور” نشان می دهد که بولز آگاه بود او را فراری وضعیت.

رد داوری را بیش از حد ساده واشنگتن ادعا کرد که او “فرار برنامه ریزی شده است توسط برخی از یکی که می دانست آنچه که او در مورد و تا به حال به معنی تامین expence از آن و برای جلب کردن: برای نه سوء ظن بود سرگرم خود و یا با تشکیل یک ارتباط با هر کسی که می تواند او را وادار به چنین عمل می کنند.” واشنگتن نمی توانستم باور قاضی “ناشکری” ادعا کرده بود “درمان بیشتر شبیه به یک کودک نسبت به بنده.”

واشنگتن نمی دریغ به پیگیری کردن خود را “کودک” با “مصونیت از مجازات.” رئیس جمهور ایالات متحده ارسال شده در آگهی با 10 دلار پاداش در فیلادلفیا روزنامه و جهانی روزانه تبلیغ در 24 مه 1796:

او تا به بسیاری از تغییرات از لباس های خوب, از همه نوع, اما آنها به اندازه کافی نیست recollected به توصیف — به عنوان وجود نداشت و ظن او رفتن و نه هیچ تحریک به انجام این کار, آن آسان است به حدس بکجا او رفته و یا به طور کامل آنچه که او طراحی است; اما به عنوان او ممکن است تلاش برای فرار با آب تمام استادان عروق هشدار داد در برابر اعتراف او به آنها اگر چه محتمل است او تلاش خواهد کرد به تصویب برای یک زن است . . .

قاضی نمی نیاز به تصویب یک رایگان زن او آزاد خودش. و او زیرک سرپیچی از واشنگتن باعث وسواس با تصرف. او آموخته که در آن او زندگی می کنند زمانی که دختر یک سناتور نیوهمپشایر به رسمیت شناخته قاضی در خیابان های پورتسموث بعد از آن سقوط. واشنگتن بلافاصله استناد فراری, برده و عمل به “تصرف او قرار داده و او را در هیئت مدیره یک کشتی محدود بلافاصله به این محل و یا به اسکندریه.”

در مصاحبه با پورتسموث را جمع آوری آداب و رسوم و یوسف ویپل قاضی صحبت کرد و از او “عطش برای آزادی کامل” و برنده بیش از مقامات محلی. ویپل واشنگتن هشدار داد که او نمی باید خطر عصبی است که شهر را ملتهب طرفدار الغای برده داری جامعه بدون رفتن را از طریق دادگاه ها. واشنگتن نمی خرد شدن; او پیشنهاد یک طرح دقیق از آدم ربایی که نمی خواهد “تحریک اراذل و اوباش و یا شورش … و یا حتی مضطرب احساس در ذهن به خوبی دفع شهروندان است.” ویپل دوم پاسخ به احتمال زیاد هماهنگ با قاضی قرار داده و این کشور را فرمانده کل قوا در یک اتصال. ویپل معتقد است که قضاوت خواهد داوطلبانه بازگشت اما تنها اگر واشنگتن توافق برای کمک مالی به او manumission در مارتا مرگ است. این پیشنهاد را به جرم جمهور: “برای ورود به چنین سازش … کاملا قابل پذیرش نیست.”

مقاومت ادامه داد: در واشنگتن ، در عرض چند ماه, واشنگتن, بردگی آشپز هرکول بود که بسیار مورد ستایش خود را برای توانایی های آشپزی, فرار از مانت ورنون در حالی که اول خانواده بود جشن واشنگتن تولد 65 در فیلادلفیا. دوباره توهین به خود را به بردگی کشانده کارگر برای عدم قدردانی — مارتا تا به حال حتی او داده یک بطری رم پس از مرگ همسر — واشنگتن به صدور یک فرمان به دستگیری هرکول. در همان زمان واشنگتن نوشت: نزدیک به کشت و زرع در ویرجینیا از تصمیم خود برای شکستن نذر خود هرگز به خرید یک انسان دیگر و به جای آن برای به دست آوردن یکی دیگر از بردگی کارگر به عنوان یک آشپز است.

هرکول قابل درک است که عمل خود را از مقاومت خالی از سکنه واشنگتن تا زمان مرگ او. آشپز ناپدید شد به رایگان ایالت پنسیلوانیا است. واشنگتن خانواده هنوز هم صحبت از “ابریشم سیاه, کوتاه, ایضا جلیقه, ایضا, جوراب ساق بلند, کفش بسیار جلا با سگک های بزرگ پوشش بخش قابل توجهی از پا آبی, کت با پارچه مخمل یقه و روشن فلزی دکمه های طولانی دیده بان زنجیره آویزان از fob یک لبه کلاه و طلا-رهبری عصا.” هرکول ایجاد یک های مختلف تاریخ برای خودش.

بنابراین Ona قاضی. در این روند او متعهد به زندگی روزانه مقاومت به عنوان یکی از معروف ترین فراری در امریکا — سابق بردگی بدن بنده به بانوی اول. حتی به عنوان بازنشسته شد به مانت ورنون واشنگتن هرگز خود را داد تا پیگیری: در سال 1799 او برادرزاده Burwell Bassett جونیور وارد در نیوهمپشایر با وظیفه ربایی قاضی. یک بار دیگر باشگاههای صاحبان برده قاضی موفق به فرار به شهر همسایه از گرینلند در وسط شب. در حال حاضر در او اعتماد به نفس نیوهمپشایر فرماندار بود که میزبانی باست تا به حال از متهم او را فراری.

قاضی ازدواج ملوان و مطرح سه فرزند هر چند او دچار سختی در نیوهمپشایر شهر. او به دست آورد سواد شد و عمیقا مذهبی مسیحی است. پس از درگذشت شوهرش در سال 1803 یک سال پس از واشنگتن خود مرگ قاضی درهم به پایان می رسد دیدار در نهایت با دیدن دختران او را استخدام به عنوان خدمتکاران استخدام و پسرش ترک به عنوان یک ملوان. در سال بعد او با اتکا تا حد زیادی در امور خیریه این شهر است.

در یک مصاحبه نادر با ازاد طرفدار الغای برده داری روزنامه در سال 1846 قاضی به عنوان یک “گدا” که توسط Rockingham County مقامات. او متنبه واشنگتن برای عدم وجود خود را از مسیحی اخلاق تا آنجا که برای نگه داشتن انسان در اسارت. “کارت بازی و شراب نوشیدن بودند که کسب و کار خود و احزاب” او گفت:, “و او تا به حال بیشتر از این شرکت در روزهای یکشنبه از هر روز دیگر.”

“نام بزرگ تحمل وزن بیشتر با بسیاری از اصول ابدی از خدا دولت” ازاد اعلام کرد. “خیلی خوب, یک مرد که واشنگتن به اندازه کافی برای تقدیس جنگ و برده داری; اما در جایی که شواهد خوبی خود را?”

ازاد به این نتیجه رسیدند با بحث در مورد قاضی پایدار وضعیت به عنوان یک “سپاه” برده:

این زن است که در عین حال ، اگر واشنگتن می کردم او و فرزند آنها قانون اساسی خود را; و اگر خانم واشنگتن وارثان بودند در حال حاضر به ادعای او و او را قبل از قضاوت وودبری و اثبات خود را به عنوان او خواهد بود محدود بر سوگند خود را به ارائه خود را به آنها. دوباره — لنگدن [نیوهمپشایر فرماندار] به جرم اخلاقی نقض قانون اساسی در دادن این زن متوجه عامل بودن بعد از او. آن را خسته کننده طراحی و هدف از قانون اساسی و او به همان اندازه گناه از نظر اخلاقی به عنوان کسانی که به سرنگونی آن است.

در مصاحبه زودتر قاضی در مقابله با خبرنگار نتيجه با اعلام مقاومت: “من آزاد هستم و به من اعتماد ساخته شده است یک کودک از خدا با معنی.”

جان آدامز یک بار گفت که واشنگتن تا به حال “هدیه ای از سکوت است.” این کشور اولین فرمانده نگه داشته و نظرات خود را خصوصی; اما واشنگتن سکوت در برده داری نمی تواند بی سابقه. بازدید کنندگان ساخته شده توجه داشته باشید از بندگان خود و تعداد زیادی از “سپاه” بردگان در مانت ورنون و مستغلات. در سال 1796 انگلیسی طرفدار الغای برده داری ادوارد Rushton مواجه واشنگتن legacy را به طور مستقیم.

“شرم, شرم,” او نوشت: در نامه ای به رئیس جمهور. “سنین آمده است را بخوانید و با حیرت که مرد بود که قبل از هر چیز به آچار حقوق امریکا از استبدادی درک بریتانیا بود که در میان آخرین به ترک خود سرکوبگر نگه ضعیف unoffending سیاهان.”

Rushton نهایی سوال به واشنگتن بدون جواب باقی مانده: “به نام عدالت چه می تواند القاء شما در نتیجه به لکه خود را به خوبی به دست آورده و به مختل عادلانه امکانات از آزادی امریکایی با ناپاک و پاک نشدنی یک بلات?”

واشنگتن ممکن است هرگز پاسخ داده Rushton را گاز گرفتن query اما نامه ای به مدیر گمرک در نیوهمپشایر به عنوان او را دنبال Ona قاضی بازگشت خود نشان داد پایدار و وفاداری به سیاست برده داری:

من متاسفم که تلاش شما برای بازگرداندن دختر (Oney قاضی به عنوان او به نام خودش در حالی که با ما و کسی که بدون کمترین تحریک absconded از معشوقه اش) شده اند باید با حضور با کمی موفقیت است. برای ورود به چنین سازش با او به عنوان پیشنهاد به شما این است که کاملا غیر قابل قبول به دلایلی که باید اعتصاب در اولین نظر: با این حال به خوبی دفع من ممکن است تدریجی لغو و یا حتی به کل رهایی از این توضیحات از مردم (اگر دومی را در خود عملی در این لحظه) آن خواهد بود نه سیاسی و یا فقط به پاداش unfaithfulness با یک زودرس اولویت [آزادی]; و در نتیجه نارضایتی قبل از دست ذهن همه همکار او-بندگان که توسط خود ثابت attachments به مراتب مستحق تر از خودش به نفع.

یک بار دیگر مقاومت پاسخ Rushton به جای.

“اگر من یک زن پرسید:” ماریا استوارت از مرحله فرانکلین سالن در بوستون در سال 1833. مخلوط جمعیت تغییر در مخالفت; مردان مسن در حال حاضر خود را ابراز تمسخر او را سرزنش. با این حال اصلی اعتراض ممکن است آمده اند از دایره نخبگان از دیگر زنانی که در بر داشت که این فوق العاده زن آمریکایی آفریقایی رفت و بیش از حد فراتر از مرزهای پذیرفته واقعی زنانگی.

“تا به حال تجربه بیشتر به سادگی نشان داده شده است که آن را طبیعت مرد به سرکوب هموطنان خود من باید در فکر آن خیلی سخت است” او اظهار تاسف کرد. “چرا من به احترام دوستان اجازه دهید ما دیگر صحبت از تعصب تا تعصب منقرض می شود در خانه. اجازه دهید ما دیگر صحبت از مخالفت تا ما از بس به مخالفت با خود ما است.”

دو سال گذشته تا به حال تولید شده موشکافی شدید استوارت, فوتی و فوری, صدای, سیاه, مقاومت در بوستون. خود تحصیل کرده و از نظر مالی پایدار او بیوه از یک عامل حمل و نقل بود که رونق در کارآفرینی نابغه سیاه ملوانان در دریاها. همه می دانستند پل Cuffe معروف استعماری مقاوم در برابر مالیات و یکی از ثروتمندترین مردان سیاه و سفید در ماساچوست که تا به حال ساخته شده است یک ثروت به عنوان یک صیاد بالن قبل از خروج برای استعمار آزمایش در سیرالئون است. برخی ادبی دانشمندان پیشنهاد کرده اند Cuffe به عنوان یک مدل برای کاپیتان Ahab در هرمان ملویل را “موبی دیک”; وجود دارد متنی شواهد برای حمایت از یک خواندن از اخاب به عنوان نژاد مخلوط و یا تا حدی سیاه و سفید.

اما استوارت بود و هیچ شخصیت داستانی. طرفدار الغای برده داری خوانندگان ازاد تبدیل شده بود به “بانوان گروه” سال گذشته برای استوارت مقالات. آن را به حال تبدیل شدن به کاغذ رادیکال ترین صفحه. سهولت که با او وارد سالن که اگر زنان می تواند خود را تعیین ورود و خروج در جهان کنترل شده توسط مردان سفید پوست آورده بود و کلمات او را فراتر از صفحه به در راه چند زن دیگر از رنگ جرات کرده بود.

“نه خدا از دوران باستان خدا از این مدرن روز؟” استوارت ادامه داد. “آیا او را افزایش نمی دهد تا دبورا, به یک مادر و یک قاضی در اسرائیل ؟ نمی ملکه استر نجات جان یهودیان ؟ و مریم مجدلیه برای اولین بار اعلام رستاخیز مسیح از مردگان را زنده کند؟”

با الهام از همکار Bostonian پیوند David Walker, پسر بردگی پدر و مادر از Carolinas استوارت مشترک تماس فوری برای لغو هر قیمتی. واکر درخواست جزوه در سنت پین با خود مقدمه بود پرچ سیاه و سفید جامعه با آن منادی قیام آن لعنتی لفظی فریب از توماس جفرسون تنها سه سال مرده را مسخره جفرسون ریاکارانه paeans به روم برده به عنوان محکم پیشرفت آفریقایی آمریکایی ها برای قرن ها برای همیشه لطفا برای “حذف فراتر از دسترس مخلوط.”

گردش در میان شبکه های زیر زمینی از جمله سیاه ملوانان که subversively انباشته آن در میان بسته های کالای قاچاق در امتداد حاشیه بنادر درخواست تجدید نظر شد “خواندن و دوباره خواندن تا کلمات خود را مهر شد در نامه آتش بر روح ما” با توجه به یک رهبر طرفدار الغای برده داری در انگلستان است.

و در حالی که درخواست تجدید نظر محوری ازاد به رادیکال تر جهت بشود آن سفید طرفدار الغای برده داری سردبیر امتیاز از منفعل مقاومت آن بازیگران مسلح مقاومت به دست مردان است. استوارت از سوی دیگر با توجه به مورخ کریستینا Henderson نیست فقط تصور زنان در سر ضد برده داری پیشتاز — او ایستاده بود وجود دارد ،

“Methinks من شنیده ام معنوی بازجویی” استوارت مقابله. “که باید به جلو بروید و سرزنش است که بازیگران بر مردم رنگ ؟ باید آن را یک زن است ؟ و قلب من ساخته شده این پاسخ — اگر از آن تو خواهد بود و حتی پس خداوند عیسی مسیح.”

عمیقا مسیحی و عمیقا اخلاقی Stewart را تکیه به خود بهبود بازیگران بودند داشتن به عنوان بسیاری به عنوان الهام بخش در خود جامعه. او واکر که “disunited به عنوان رنگ مردم در حال حاضر” آنها بیمار بودند-آماده به مبارزه برای آزادی است. در یک حمله از نخبگان سیاه و سفید فراماسون قبل از او به نام موانع مانع پیشرفت اجتماعی به خود تحمیل. کلمات او می تواند بلانت جوش لبه ها از مخالفان به ویژه در میان مردان است. “آن کوری از ذهن یا حماقت از روح و یا می خواهید از آموزش و پرورش است که موجب شده است تا ما مردان که 60 تا 70 سال سن هرگز اجازه دهید به صدای آنها شنیده می شود و نه دست خود مطرح شود در نمایندگی رنگ خود را?”

در همان زمان او برگزار سفید لیبرال دوستان حساب قادر به پایین سقف آرزوهای زنان از رنگ. چرا کسب و کار خود استخدام آفریقایی-آمریکایی دختران فراتر از تماس های داخلی بردگی?

اجازه دهید ما دختران دارای چه کیفیت مهربان روح آنها ممکن است; اجازه دهید شخصیت خود را می تواند منصفانه و بی عیب به بی گناهی خود اجازه دهید خود طعم طبیعی و نبوغ بود چه آنها ممکن است; آن است که غیر ممکن است برای کمیاب فردی از آنها را به بالاتر از وضعیت بندگان.

یک دهه قبل در سطح کشور شناخته سیاه, ملی, Martin زدن یا معروف طرفدار الغای برده داری فردریک داگلاس خواهد فرمان همان مرحله استوارت متد در آغوش نقش خود را به عنوان یک نویسنده از مقاومت چاپ و نشر مقالات — نه موعظه و انجام آنها را در فضاهای که تا به حال محفوظ است برای طرفداران لغو. “اولین سیاه فمینیستی-طرفدار الغای برده داری در امریکا” مورخ ویلیام اندروز به نام او.

“ای زن! بر شما من تماس بگیرید” استوارت به دادگاه تجدید نظر “برای پس از خود را exertions تقریبا بستگی دارد که آیا افزایش نسل باید چیزی بیشتر از ما دارند یا نه. “

هنوز مذاکره محدودیت های “واقعی زنانگی” از دوره او extolled زنان برای اولین بار “دارای روح استقلال روح از مردان جسور مشاغل نترس و بی باک.” در قدم به قدم زنان تا به حال به بعدی حرکت می کند به عنوان مقاومت کنندگان از تعصب بی جا: “شکایت خود را از حقوق و امتیازات. می دانید دلیل این که شما نمی تواند رسیدن به آنها. خسته آنها را با importunities.”

خشونت اجتناب ناپذیر بود, به عنوان بخشی از یک بی امان خستگی, به عنوان اگر او نمی تواند به اشتراک گذاری امتیاز وجود داره. استوارت اعلام کرد او خواهد بود “یک مایل شهید” برای آمریکایی های آفریقایی تبار علت: “من می توانم اما مرگ برای بیان احساسات من: و من به عنوان مایل به مرگ با شمشیر به عنوان طاعون.”

نه به عنوان آخرالزمانی به عنوان واکر استوارت reframed مقاومت در برابر برده داری به عنوان بخشی از یک سنت تاریخی از پیروزی ارجاع اخیر جنبشهای انقلابی در نقاط مختلف جهان:

نگاهی به رنج یونانیان! خود افتخار روح شورش در این ایده از خدمت استبدادی ملت بودند که هیچ بهتر از خود و شاید نه چندان خوب. آنها توانا و تلاش به وجود آمد: روح خود بودند با هم گره مقدس اوراق قرضه از عشق و اتحادیه: آنها متحد شد و آمد کردن و پیروز باشید. نگاه در فرانسه در اواخر انقلاب! هیچ خائن در میان آنها به افشای برنامه های خود را به تاج سر از اروپا! “آزادی یا مرگ!” شد و خود را به گریه. و Haytians هر چند آنها اذعان شده است و در عین حال به عنوان یک ملت و در عین حال ثبات و استحکام خود را از شخصیت و استقلال روح شده اند تا حد زیادی قابل تحسین و بسیار تحسین. نگاهی به قطب ضعیف مردم! آنها افزایش یافت در برابر سیصد هزار مردان قدرتمند روسیه; و اگر آنها به دست آوردن نیست فتح عین حال آنها به دست آمده نام گالانت لهستانی.

پس از سال 1833 Stewart هرگز در زمان مرحله دوباره او مقالات پراکنده شد. او بیش از حد به نیویورک نقل مکان گرفتن مقاومت در برابر او را به مدارس به عنوان یک معلم. اما او زندگی می کردند به دیدن برده داری سرنگون و لغو تبدیل شدن به یک واقعیت در حال مرگ در واشنگتن در سال 1879. اگر او و Ona قاضی و دیوید واکر Crispus Attucks و دیگر قهرمانان از مقاومت سزاوار نیست بناهای تاریخی, پس از آن هیچ کس می کند.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>