پاره کردن سن انفر هسته ای تولید ایستگاه غیر قابل قبول به تاریخ سینما


The twin domes of the San Onofre Nuclear Generating Station.

کسانی که به یاد داشته باشید نه برهنه تفنگ محکوم به تکرار آن است.

دیوید McNew/گتی ایماژ

“ما احتمالا در نظر گرفته شود نه با آثار ما ساخت اما کسانی که ما را نابود کرده اند.” – نیویورک تایمز.

به یک آمریکایی است که به ایجاد آرامش نسبی با این واقعیت است که بسیاری از همسایگان خود هستند فلسطینیها بیش از حد وسواس با آخرین رویداد ورزشی و یا caterwauling ستاره پاپ برای دوست داشتن عمیق تر لذت آمده است که از حساب با هنر و تاریخ این دو lodestones به خوبی خو زندگی است. آن است که در حال حاضر واضح است که روشنفکران را پیدا خواهد کرد حتی کمتر تغذیه در فرهنگ توده از 21st century از ما که از 20thبنابراین بهترین استراتژی برای زنده ماندن این مجبور فکری و معنوی در تبعید در خود ما میهن احتمالا باقی می ماند همان: تاثیر خوش خیم بی تفاوتی به نان و سیرک بنابراین به عنوان نه به رسم عمومی خشم در حالی که مدافع سرسخت حراست و حفاظت از آن باقی مانده و زمان آخرین پناهگاه که در آن زندگی از ذهن هنوز هم می تواند آزادانه زندگی می کردند. آن است که دوم وظیفه که بیهوده کار حفظ فرهنگ و تاریخ ما و نه برای نفرت انگیز معیوب توده ها از در حال حاضر, اما در فرضی روشنفکران از آینده است که موجب شد من به صحبت کردن در حال حاضر به نمایندگی از نوابغ و در عین حال به دنیا آمد. این طرح به پاره کردن سن انفر تولید سلاح هسته ای در ایستگاه یک ضربه غیر قابل قبول در برابر تاریخ سینما است و وقت را بر هر کس که ارزش فرهنگ ما برای جلوگیری از اتفاق می افتد.

آن را به سختی سنتی برای آمریکایی فکری به دراز کشیدن در مقابل بولدوزر هنگامی که آن را به رهبری نسبت به یک نیروگاه هسته ای و در واقع برای اولین بار در چند دهه مخالفت با ساخت و ساز و توسعه از سن انفر هسته ای تولید ایستگاه بود که به اندازه یک نشانگر از آموزش و پرورش و کلاس به عنوان یک NPR حمل و نقل کردن کیسه. اما این همه را در دسامبر. 2, 1988 زمانی که پارامونت پیکچرز منتشر شد The Naked Gun: From the Files of Police Squad. مثل همه هنر بزرگ, مدیر, David Zucker سرد شدن چشم انداز زندگی در پایان امپراتوری آمریکا از دست داده بود و در بسیاری از افراد, اما آن را بلافاصله زده وتر با روشنفکران که تجربه زندگی و از دست دادن خیلی عمیق تر از دیگران است. Zucker کالیفرنیا مانند Didion بود تعریف نیست چه خود را بی دریغ دوربین روزجهانی اما با چه حافظه خود را نمی تواند اجازه رفتن. و هیچ مکانی است که سخت تر برای Zucker و یا شخصیت خود را به اجازه رفتن از سن انفر تولید سلاح هسته ای, ایستگاه فیزیکی تجسم از دست دادن و درد که immiserates ستوان فرانک Drebin حتی به عنوان خشم آن بوجود می آید و سوخت خود را بی امان تلاش برای عدالت است. در اینجا چگونه Zucker معرفی سن انفر تولید سلاح هسته ای, ایستگاه در یک دنباله است که همچنان یکی از مهمترین حرکت پرتره از درد و از دست دادن در سینمای آمریکا:

ما همین حالا صحبت های زیادی در مورد غم و اندوه در اینجا در امریکا است. ما اصلا بحث در مورد غم و اندوه و یا شکست و یا شک. سرمایه داری خواسته های بی پایان, پیشرفت, never-ending, رشد, never-ending , خوش بینی,طولانی که سوار پله برقی به پول بیشتر و بیشتر و بیشتر و شادی بیشتر. اما فرانک Drebin غم و اندوه را نمی توان مماشات با خدایان دروغین بازرگانی و یا گرسنه لبخند “Weird Al” Yankovic. او می ایستد در قطع عمل متقابل به هر دروغ و بازار گفت: تا کنون برای هر محصول است که وعده داده شده به جای عشق از افراد دیگر با چیزی است که می تواند خریداری شده چیزی است که می تواند مدیریت. و برای سال سن انفر تولید سلاح هسته ای در ایستگاه بیش از حد بود به عنوان یک یادآوری به همه کسانی که سوار از لس آنجلس به سان دیگو که حتی یک اختصاص داده شده افسر پلیس مانند سرهنگ Drebin می تواند به حل این رمز و راز از قلب انسان. این نوع از ایده های است که می تواند به سرنگونی امپراتوری. ما نمی توانیم اجازه دهید آنها را پاره کردن آن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>