تسلا نیاز به رفع آن مرگبار خلبان اتوماتیک مشکل

Open Sourced logo

تسلا در مواجهه با گرما از مقامات فدرال پس از دیگری تصادف منجر به مرگ مربوط به خلبان اتوماتیک. ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) به تازگی دریافتند که تسلا نیمه خودمختار رانندگی ویژگی تا حدی مقصر در سال 2018 fatal car crash اضافه کرد و در عین حال یکی دیگر از حادثه به تکنولوژی در حال حاضر نگران کننده ضبط. چه حتی بیشتر مربوط به این است که تسلا به نظر نمی رسد بیش از حد علاقه مند به پرداختن به این نگرانی ها.

که تسلا خلبان اتوماتیک دخیل شده در یک تصادف نیست ، در واقع پس از این تحقیقات NTSB رئیس رابرت Sumwalt اشاره کرد که در سال 2017 آژانس او به نام تسلا و پنج دیگر خودروسازان به حد خود رانندگی و امکانات بهتری برای ساخت فناوری برای نظارت بر رانندگان در نیمه خودمختار اتومبیل. تسلا تنها شرکت است که نه به طور رسمی و در پاسخ به آن توصیه هایی, هر چند آن را شروع به رانندگان هشدار سریع تر زمانی که آنها دست خود را در چرخ.

اما به نظر می رسد این شرکت تمایلی به پرداختن به آن self-driving تکنولوژی کاستی — یا به اطمینان حاصل شود که درایور آن به درستی درک خلبان اتوماتیک قابلیت می توانید و نمی تواند انجام دهد. این NTSB یافته است به عنوان یک استارک یادآوری است که دولت فدرال نقش در تنظیم این فن آوری و علاوه بر آن نور را لمس رویکرد به نظر نمی رسد به کار.

“ما می خواهیم تسلا به ادامه کار بر روی بهبود خلبان اتوماتیک فن آوری و برای NHTSA برای تحقق نظارت آن مسئولیت را به اطمینان حاصل شود که اقدامات اصلاحی صورت گرفته است زمانی که لازم باشد” Sumwalt به خبرنگاران گفت:. “این زمان برای متوقف کردن رانندگان را قادر می سازد در هر نیمه خودکار وسیله نقلیه به تظاهر که آنها را به اتومبیل های بدون راننده.”

در اینجا پس زمینه: دو سال پیش یک سال 2017, مدل X که در آن خلبان اتوماتیک قابلیت مشغول رانندگی بود در امتداد یک بزرگراه در مانتین ویو کالیفرنیا هنگامی که آن را زده و یک سد بتنی در سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت است. تصادف شد و در نهایت منجر به مرگ راننده بر اثر جراحات مرتبط با بلانت نیروی ضربه.

پس از یک ماه به طول تحقیقات آژانس شناسایی هفت مسائل ایمنی مربوط به تصادف از جمله محدودیت برای تسلا تصادف اجتناب سیستم و حواس پرتی راننده. در میان آنها به نظر می رسد که راننده در حال بازی یک بازی بر روی آی فون ارائه شده توسط کارفرمای خود اپل و او متوجه نیست که خلبان اتوماتیک سازی این خودرو الکتریکی را البته.

“تسلا سیستم خلبان اتوماتیک را ارائه نمی دهد یک ابزار موثر در نظارت بر راننده سطح تعامل با رانندگی کار و زمان هشدار و اخطار کافی بود به استنباط راننده پاسخ به جلوگیری از سقوط و یا کاهش شدت آن” می خواند ، “تسلا نیاز به توسعه برنامه های کاربردی که به طور موثر تر حس راننده سطح تعامل و هشدار رانندگان که درگیر نیست.”

این هیئت همچنین دریافتند که تسلا نیاز به یک سیستم بهتر برای اجتناب از برخورد. مانند بسیاری از نیمه خودمختار رانندگی سیستم تسلا خلبان اتوماتیک تنها می تواند به شناسایی و پاسخ به موقعیت هایی که در آن است برنامه ریزی شده و آموزش دیده برای مقابله با. در این مورد تسلا مدل X نرم افزار هرگز شناسایی یک تصادف تضعیف کننده — یک مانع در نظر گرفته شده برای کاهش تاثیر آسیب هایی که آسیب دیده بود و در حال استفاده در زمان تصادف باعث این خودرو برای سرعت بخشیدن به.

تسلا نمی پاسخ به Recode درخواست برای نظر توسط زمان انتشار.

پس چه اتفاقی می افتد در حال حاضر ؟ تسلا معتقد است که اتومبیل های خود را در حال امن تر از متوسط وسایل نقلیه, اما این سقوط اتفاق می افتد نگه دارید و تصادفات منجر به مرگ مربوط به خلبان اتوماتیک به نظر می رسد به طور فزاینده ای رایج است. در همین حال گزارش های مصرف کنندگان ادامه داد: برای پیدا کردن مسائل با وسایل نقلیه با این خودمختار توانایی های خود. در سال گذشته این سازمان گزارش داد که خلبان اتوماتیک را حرکت ویژگی می تواند تاخیر “به مراتب پشت سر یک انسان مهارت های رانندگی.”

محققان امنیتی نیز گفت که آن را نمی خواهد بیش از حد به فوت و فن این وسایل نقلیه است. محققان نشان داده اند که چگونه با قرار دادن برچسب در جاده ها می تواند محور یک تسلا به خطرناکی تعویض خطوط در حالی که خلبان اتوماتیک سیستم مشغول بود. هفته گذشته و کامپیوتر شرکت امنیتی مک آفی منتشر یافته است که یک تسلا با استفاده از کروز کنترل هوشمند از ویژگی های می تواند فریب به سرعت با قرار دادن یک نوار الکتریکی نوار را بر روی محدود کردن سرعت ،

کاستی مانند اینها همین دلیل بسیار مهم است برای رانندگان به توجه. نزدیک به سه سال پیش NTSB به نام برای شرکت های اجرای این سیستم های مستقل مانند خلبان اتوماتیک برای ایجاد بهتر مکانیزم برای نظارت بر رانندگان در حالی که این ابزار در حال تبدیل بخشی به آنها هشدار زمانی که آنها نیاز به کنترل خودرو. تسلا تنها خودرو شرکت شش که نه به طور رسمی در پاسخ به این آژانس فدرال.

در ضمن تحقیقات از موسسه بیمه برای ایمنی بزرگراه, یک سازمان غیر انتفاعی است که پشتیبانی شده توسط شرکت های بیمه نشان داد که رانندگان می توانند دچار سوء تفاهم خودمختار قابلیت های وسایل نقلیه خود را از جمله تسلا خلبان اتوماتیک.

و تسلا شناخته شده است overstating وسایل نقلیه خود را و توانایی های. و در سال های اخیر این شرکت توضیح داده اتومبیل های خود را به عنوان داشتن “کامل خود قابلیت های رانندگی” و یا آگهی که وسایل نقلیه باید “کامل خود رانندگی سخت افزار” با وجود نیاز به درایور برای ماندن درگیر در حالی که در جاده ها است. هر زمان که انتقاد از این نوع بازاریابی به زبان می رسد یک نقطه شکستن, اما, تسلا حذف زبان. تسلا سایت در حال حاضر رنگ های گیج کننده عکس از خود ماشین قابلیت های:

تصویر از تسلا سایت.

همه که بازاریابی کپی کنار یک تسلا با استفاده از خلبان اتوماتیک از ویژگی های است که هیچ جا در نزدیکی یک به طور کامل مستقل ، این مسائل است که باید نابود و لگدمال کردن در اطراف Autopilot باید نگرانی در مورد مسائل ایمنی که خود رانندگی وسایل نقلیه می تواند معرفی نماید. مهمتر از این مسائل باید تقویت تقاضا برای رگولاتور برای تست این تکنولوژی بیشتر stringently — و نگه خودروسازان پاسخگو زمانی که آنها در ساخت خطرناک tech.

اینکه آیا یا نه آن را در واقع اتفاق می افتد مشخص نیست. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در واقع تشویق سازمان های فدرال به “دلیلی مانع” نوآوری در هوش مصنوعی مبتنی بر فن آوری و در اوایل سال جاری در Consumer Electronics Show (CES) در لاس وگاس بخش حمل و نقل و دبیر ایلین چائو اعلام کرد قوانین جدید که به منظور استانداردسازی و حرکت توسعه خود رانندگی اتومبیل. این قوانین انجام نمی بسیار خوب است اگر شرکت های پیشرو اتهام به سوی اینده این تکنولوژی مانند تسلا حاضر به دنبال و یا حتی اذعان آنها.

پس از آن زمان برای تسلا به انجام کاری متفاوت است. حداقل این شرکت می تواند پاسخ دولت رگولاتور’ تماس برای توسعه راه های بهتر برای نظارت بر رانندگان به عنوان آن را همچنان به بهبود فرهنگ رانندگی فن آوری است. بدیهی است که Autopilot زندگی نمی کند تا نام خود را کاملا رتبهدهی نشده است, بنابراین هر دو شرکت برای رفع آن, و یا آن را می تواند به خطر انداختن زندگی خود رانندگان است.

در حال حاضر لطفا متن نیست و درایو. این خطرناک است. و اگر شما خود را یک تسلا قطعا نمی متن و رانندگی — بازی و یا بازی یک بازی موبایل — هنگامی که شما با استفاده از خلبان اتوماتیک. که به طور بالقوه حتی خطرناک تر از شما ممکن است احساس یک از امنیت کاذب. تخمین بیش از توانایی های فن آوری مانند خلبان اتوماتیک قرار می دهد زندگی خود و زندگی دیگران در معرض خطر است.

باز کردن منابع ساخته شده است programme. همه باز منابع محتوای سرمقاله مستقل و تولید شده توسط روزنامه نگاران ما.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>