Billie Eilish with green hair and an armful of shiny trophies

قبل از اینکه او برنده آلبوم سال پس از آن رکورد از سال Billie Eilish به نظر می رسد به دهن, “لطفا, نمی توان من است.”

فردریک J. BROWN/گتی ایماژ

آن عهد به سرما مرده, پدرسالار دست گرمی که این نهاد می تواند یکی از بهترین-احساس موسیقی داستان از سال گذشته و تبدیل آن به نوعی بد شانسی. اما این چیزی است که اتفاق افتاده است زمانی که گرمی رای دهندگان در عطا 18 ساله Billie Eilish اول مجموع رفت و برگشت از چهار بزرگترین جایزه دسته بندی (آهنگ و ضبط و آلبوم سال به علاوه بهترین هنرمند جدید) پس از “قایقرانی” استاد کریستوفر کراس لرزاند قایق بادبانی خود در سراسر روشن اسکله در سال 1981.

من را دریافت نمی اشتباه Eilish—درخشان (به معنای واقعی کلمه آخر شب) نوع هجوم ، homeschooled کالیفرنیا بچه که باعث می شود wickedly هوشمند موسیقی در اتاق خواب خود را با برادر بزرگتر—سزاوار boatloads از huzzahs. و او به نظر می رسد بسیار مردها به نگه داشتن رسم آنها را در مسافت های طولانی از صلیب که ستاره خواهد رسید خیلی سریع آن را به نظر می رسد برای همیشه, خوب, گیر افتاد, بین ماه و در شهر نیویورک است. اما Eilish را رفت و برگشت بسته دیگر 2019 پدیده فقط به عنوان حیاتی است.

همچنین نامزد دریافت جایزه در هر چهار عمده اسلات برای مثال بود تجاری دستیابی به موفقیت از campy و پرشور طولانی-مبارزه خواننده-رپ-ترانه سرا-نوازنده فلوت Lizzo. و خیلی تعریف “ضبط سال” اتحاد یافت می شود در یکی از یک نوع حماسه از Lil Nas X یکی دیگر از اتاق خواب مولف که “شهر قدیمی جاده” در حال حاضر به عنوان طولانی ترین در حال اجرا ردیف 1 تنها در بیلبورد نمودار تاریخچه در حالی که هر دو تولید لایه های جدی در بحث (در مورد نژاد و کشور-تاریخچه موسیقی برای مثال) و به عنوان دوست داشتنی به عنوان یک بچه گربه در کلاه کابوی. عملکرد خود را از آن روز یکشنبه به حال به معنای واقعی کلمه چرخش بازیگران در اطاق عقبی-سبک مجموعه از جمله بیلی ری سایرس, K-pop, گروه BTS, پاینت اندازه yodeler ماسون رمزی تولید کننده دیپلو و برای اولین بار اسم رپر Nas (در اینجا معرفی شده به عنوان “بزرگ ناس”). اما واقعا باید شده اند نشان می دهد نزدیک با دیگر نوازندگان و آفرین پیوستن در بازار مال فروشان. من شرط می بندم همه آنها می دانستند که کلمات و حتی طول عمر-موفقیت-برنده septuagenarian جان Prine.

در عین حال این آکادمی به نظر می رسید به سقوط بیش از همه خود را به تحسین این دختر جوان سفید با دست alt-پاپ زیبایی (که او نیز زحمت کشت صنعت) به جای از چپ به میدان عجول و بی پروا سیاه نوآوران. در توییتر بازیگر H. Jon Benjamin (از bob’s Burgers, کماندار, و غیره.) در مقایسه با عینک Eilish را تکرار سفر به تریبون به “یک دیوانه بت میتسوا” و (اگر چه Eilish نیست یهودی) که جفت و جور میشد با تصویر من تشکیل سفید نسل گرمی رای دهندگان chuckling, “aw او مرا به یاد من grandkids” و سپس چک کردن هر جعبه بعدی را به نام او.

Billie Eilish به پایان مجموع رفت و برگشت از چهار دسته از کریستوفر کراس در سال 1981.

Eilish خودش گفت: در سخنرانی پذیرش خود را که او فکر آریانا گرانده با تشکر از U بعدی باید گرفته این آلبوم جایزه. قبل از آن اعلام شد برخی ناظران حتی فکر آنها او را دهیم “لطفا نمی شود من” از صندلی خود را در میان جمعیت. در زمان او و بزرگ-bro Finneas اوکانل (که رفتار خود را جهانی-مرحله عمومی-زبان اولین با ظرافت) بازگشت خود را به جمع آوری نهایی مجسمه یک abashed Eilish به سختی می تواند نیروی دیگری “با تشکر از شما!” قبل از درها پشت صحنه دوباره. در اوایل سخنرانی او می گفت “من دوست دارم همه fandoms,” 2020-صحبت نمی کند لطفا من قتل در رسانه های اجتماعی. بدون شک او احساس کرد چقدر این بود که رفتن به مانند یک معمولی گرمی اشتباه به عنوان یک لوس ریویرا و موسیقی متعصب که تماشای این جایزه به او گفت: او را “کل زندگی”—تا شاید راهی برای بازگشت به سال 2008 زمانی که او بود 6 که آخرین بار یک هنرمند برنده بهترین آلبوم جایزه گرمی. (آن Herbie Hancock برای خود آلبوم را پوشش می دهد از جونی میچل.)

بنابراین هیچ, لطفا, نمی, قتل Billie Eilish در رسانه های اجتماعی. به جای امید شاید که این موسسه به تازگی خارج شده رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت دبورا Dugan قانونی, قتل, the Grammys در دادگاه. Dugan در آورده بود در دستور کار اصلاحات کمتر از شش ماه پیش و پس از آن بود که به ظاهر turfed برای مایل به تصویب واقعی اصلاحات از جمله او می گوید: رای گیری روش ها و جنسی-آزار و اذیت مسائل داخل آکادمی. قبل از روز یکشنبه مراسم چه همه میخواستم بدونم که—گذشته از چه کسی خواهد بود ضربت زنی برای Aerosmith (و کسی که بود در آن حال؟)—این بود که آیا کسی خواهد تحریم بیش از این بحث (پاسخ: فقط تیلور سویفت, ظاهرا) و چه مجریان و دیگران را در مقابله با ظروف سرباز یا مسافر. این سوال کاملا آواره توسط هلیکوپتر مرگ کوبه برایانت در اوایل همان روز که بازیگران یک نوع متفاوت از پال بیش از استیپلز سنتر. آن را سخت به تصور کنید که برخی از اعضای Grammys هیئت مدیره بودن مخفیانه رها شوند.

وظیفه نگه داشتن تمام این توپ در هوا سقوط کرده بود به اسپیسی معراج قدرت میزبان Alicia Keys که در سنگ “آن را بسیار سخت برای خداحافظی به دیروز” با Boyz II Men در ادای احترام به اواخر basketballer در بالا نشان می دهد و به یک آرامش بخش, تک صدایی است که به شوخی حمایت جایگزین دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با Cardi B. و به نظر می رسید که شامل یک محجبه در آکادمی زمانی که او گفت: “از آن زمان به تازگی. و ما حاضر انرژی منفی. ما حاضر به سیستم های قدیمی.” به ساعت سوم از پخش هر چند کلید’ rambles هنوز unconscionably خوردن اعتبار است که می تواند به بیش از ویژگی های نامزد نوازندگان. یا با Bonnie Raitt می شده اند مجاز به دریافت به آیه دوم از Prine را “فرشته از Montgomery.” و یا می تواند وجود داشته اند نه چیزی بیشتر. هیچ چیز می شده اند فوق العاده است.

در بسیاری از lowlight شب بود خروجی جانباز Grammys تولید کننده تلویزیون کن Ehrlich را ادای احترام به خود (هر چند ظاهرا به آموزش موسیقی), glitzy تفسیر های مختلف و عدم تطابق هنرمندان “من بخوان بدن برقی” از شهرتفیلم موزیکال است که در سال 1980 در همان سال او این جایزه گرمی ، اما آن را نیز مانند سنگ روزتا برای رمز گشایی the Grammys رسانه های پاکستان است. در اینجا بود چه سر برنامه نویس که Dugan متهم کرده است از دستکاری جایزه انتخاب, پشت صحنه, واقعا عاشق: creakily portentous showtunes با استعداد نشان می دهد کودکان و نوجوانان آواز خواندن و رقص با حمایت superfamous کلاسیک نوازندگان.

Grammys تلویزیون تولید کن Ehrlich را ادای احترام به خود بود Rosetta Stone به صورت رمز گشایی the Grammys رسانه های پاکستان است.

این نمایش همان out-of-step سایه پدر زل زل نگاه کردن در انعکاس بیش از حد گستردن برای Eilish—و در, برای مثال, راه دیگری (cross-تبلیغاتی) شاهزاده ادای احترام medley برجسته انگلستان avant-هنرمند پاپ FKA Twigs, کوهنوردی یک استریپر قطب (چیزی که او نیز در اجراهای) و سپس صعود Usher اما هرگز به واقع خواندن هر یک از Prince آهنگ ها. The Grammys سعی کردم به ادعای او تا به حال می خواستم به خواندن تا زمانی که او مشخص است که او هرگز نمی خواست. بابا پرنیان بود سمان با داشتن Camila Cabello آواز خواندن “مرد اول” به طور مستقیم به پدر خود در مخاطبان—یک OK آهنگ که او سنگ جهنم و من احساساتی به اندازه کافی به آن را پیدا کرده اند لمس کردن بلکه عاقل به اندازه کافی به آن را در بر داشت پدر-شد-my-first-پسر تلویحی بد.

مهم نیست چقدر سخت آنها سعی کردند هر چند که اسرائیل نمی تواند بیرون می آیند همه بد پس از یک سال بزرگ برای موسیقی است. شاید بیش از هر کسی تایلر خالق آورده محل زنده فراخوانی یک جهان (و یک جایزه گرمی) در آتش با افراطی های gestural, exclamatory عملکرد سپس برنده بهترین رپ آلبوم جایزه با مادرش گریه در کنار او و پس از آن را محکوم کرد Grammys, پشت صحنه برای محدود التقاطی سیاه سازندگان مانند خود را به “شهری” نوع گتوها—انعکاس برخی از همان تم شانه شان “گرفتن” در یک سخنرانی در قبل از مراسم گرمی Clive Davis جشن روز قبل از. Lizzo شد به طور معمول فریبنده در باز کردن اسلات (البته کمی موسیقی خشن تری نسبت به سایر اجراهای) و در سخنرانی پذیرش خود را برای بهترین پاپ عملکرد انفرادی. نشویل آیکون تانیا تاکر همراه بود Brandi Carlile در پیانو به آواز غم انگیز (و اتصالات داده شده نشان می دهد مرگ-خالی از سکنه و خوی) “را گل من در حال حاضر” پس از برنده شدن بهترین آهنگ کشور و کشور آلبوم پیش از آن در روز—تاکر برای اولین بار جایزه گرمی تا کنون 47 سال پس از او برای اولین بار نامزد شده است. این یک اشک شایسته لحظه ای و پس از آن برای برخی از لعنتی دلیل جفت خواسته شد تا در حال حاضر کمدی آلبوم جایزه.

Gary Clark Jr., آورده, تنها out-and-out آهنگ اعتراض به جدول با یک سوزاننده نسخه از خود را برنده جایزه گرمی تک “این سرزمین” با ریشه. و سمت های مختلف از L. A. فرهنگ از حد معمول نمایش بود که Meek Mill رادی Ricch, John Legend, YG و برگرد. Kirk Franklin و انجیل او کر ادای احترام به اواخر خواننده رپ و فعال Nipsey Hussle (به ناچار گسترده تر به یک برایانت ادای احترام بیش از حد)—اگر چه DJ Khaled را فریاد و showboating ساخته شده من تقریبا احساس خشنودی که در جای دیگر در مراسم شارون آزبورن به نحوی موفق به حفظ انرژی mispronouncing نام خود را. (حتی اگر عزیز Grammys که نوع قدیمی-سفید-مردم-اشتباه-توسط-rap schtick به طور کلی خسته تحقیر و راه بیش از حد علامتی.)

Ariana Grande که تحریم در سال گذشته جوایز ثابت کرد شایسته Eilish ایمان به عنوان براق و حرفه ای که تا کنون هر چند شاید کمی بیش از حد رام ارائه “تصور” و “7 حلقه” و کمی “Thank U بعدی” در یک شب و سپس flouncy لباس زیر زنانه. اسپانیایی فلامنکو-دام هنرمند رسلیا قرار داده و به بقیه نشان می دهد کمی به شرم, به طور معمول, قتل با مطلق منحصر به فرد مهارت. بنابراین Demi Lovato که (پس از معرفی puzzlingly توسط Greta Gerwig) ساخته بازگشت از زندگی حرفه ای اش وقفه به دلیل اعتیاد و روانی-مسائل مربوط به سلامت با “هر کسی” یک آهنگ که آدرس آن افراد با پرشور وضوح ساخته شده است که آن را صدا مانند یک کلاسیک فوری—و پس از یک نگرانی کاذب شروع Lovato نابود عرصه با آن است.

بنابراین من نمی پشیمانی من تماشا. و البته در نهایت من برای O’Connells که همچنین به یک پایین-کلید عملکرد “زمانی که حزب را بیش از” نشان دادن یک جنبه متضاد برای افرادی که ممکن است بدانید تنها “پسر بد.” فکر می کنم هر چیزی دیگری را سزاوار یک علامت تجاری Eilish “duh!” اما برای فساد و blinkeredness از Grammys حزب واقعا باید بیش از. Ehrlich گرفتن رفته خوب است اما در حال حاضر به عنوان شانه اعلام کرد که در جشن “تو 365 روز به این گه با هم.”

جزئیات بیشتر در تخته سنگ مورد Grammys.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im

خرید کتاب زبان اصلی