8 بیت بازی های آنلاین فونت واسازی

گذرگاه طاقدار بازی ها از دهه 1970 از طریق 1990s نگاه بسیار کهنه در حال حاضر خود را دلپذیری و بدوی تصاویری جایگزین شده اند بیش از حد واقع بینانه جهان است. اما در یک نگاه عمیق تر در بازی های آنلاین-بازی های طراحی نشان از هنرمندی و نبوغ خود را در آن زمان به اطمینان کامل حرف از فقط چند پیکسل. حتی بیشتر به چالش کشیدن شد کد خوانا و اهل تفریح و بازی, تایپوگرافی به کسانی که در جهان برای هدایت بازیکنان را از طریق بازی.

این فونت نیست اغلب طراحی شده توسط روت typographers در کامپیوتر برنامه های طراحی — این بود که سال قبل از فتوشاپ. در عوض آنها طراحی شده با دست بر روی کاغذ گراف و رمزی به بازی پیکسل به پیکسل.

نتیجه ترکیبی از برخی از ایده های خوب و واقعا برخی از آنهایی که بد است اما یکی از فونت ایستاده بالاتر از بقیه است. به نام آن که اغلب به نام “آتاری” فونت یا “Namco قلم” در ژاپن و از آن به طول انجامید تا زمانی که بزرگتر قطعنامه ها و بازی های 3D هنجار تبدیل شد. این یک مثال درخشان از نحوه طراحان بازی استفاده می شود 8-توسط-8 شبکه برای برقراری ارتباط به بازیکنان است.

در کتاب گذرگاه طاقدار, بازی, تایپوگرافی, تایپ, طراح, Toshi Omagari شکسته شدن تکامل طراحی و تاریخ بازی های آنلاین-بازی فونت. در این ویدئو بالا او به ما از طریق این لذت بخش 8 بیتی جهان و معافیت های آن را پیکسل به پیکسل.

شما می توانید این فیلم و تمام از بورسی را در یوتیوب. و اگر شما علاقه مند به حمایت از ما تصویری روزنامه نگاری شما می توانید تبدیل به یک عضو از Vox تصویری آزمایشگاه در یوتیوب.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>