پوچی خیره در مدل 3D از Coronavirus


A 3D model of the novel coronavirus against a mugshot background

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس های گتی ایماژ به علاوه.

دوست دختر من به تازگی به من معرفی sleazy, استثماری شادی را نشان می دهد مانند پزشکی قانونی فایل های و جدید کارآگاه. بسیار نوشته شده است در مورد true crime ژانر مواد منفجره محبوبیت بیش از چند دهه و با وجود آشکار اخلاقی تردیدی آن را آسان ببینید که چرا آنها باقی می ماند چنین صنعت سرگرمی اصلی. آنها را به صورت ارزان, فوتی و فوری, شراب خواری, تماشای, به خصوص در حال حاضر که ما خودمان را پیدا کنید interminably خود جدا شده و در پی این بار در یک قرن همه گیر. سری جنایت, در حالی که اغلب وحشتناک تقریبا همیشه satisfyingly پایان با مقصر رو به عدالت است. ما می بینیم که قاتل صورت کشف انگیزه های خود را قادر به عمل به عنوان قاضی و هیئت منصفه از امنیت ما نیمکت.

این جالب است که دلیل بسیاری از ما یک بار دیگر به نوبه خود این نشان می دهد به تصویب زمان است به امید پناه خودمان را از یک قاتل توده ما نمی توانیم واقعا دیدن یا درک. مفاهیم سنتی از “عدالت” به سادگی قابل اجرا نیست به این قاتل—ما نمی توانیم امید به درک و یا همدردی با این و آن هیچ انگیزه دیگر از بقا در ناب ترین معنای کلمه است. پس چه اتفاقی می افتد زمانی که مقصر چهره چیزی است که به راحتی قابل تشخیص زمانی که آن را غیر ممکن است به درک برای جهان برای دیدن و پس از آن آه با کمک?

هر روز همان چند تصاویر و تفاسیر ما از COVID-19 recirculated به همراه آثار هنری بی شماری برای اخبار و مقالات فکر می کنم قطعات و op-eds. از یک سو آن را آسان ببینید که چرا—آنلاین مقاله اجزای بصری اغلب کمک به ما جامع تر نگاه کنید در مورد این موضوع در کنار بسیار اساسی عملی نیاز به جلب کلیک. که گفت: وجود ذاتا ترسناک حس پوچی به خیره در این تصاویر است. ساختار COVID-19—و یا هر گونه ویروس که برای ماده—معنی مطلقا هیچ چیزی برای کسانی از ما نه آموزش دیده در ویروس شناسی یا مشابه زمینه (یعنی تقریبا همه). شما می تواند جایگزین یک تصویر از رمان coronavirus با یک تصویر از سال 2006 از یک اپسیلون 15 باکتری خوار یک ویروس که باعث عفونت سالمونلا و تعداد کمی از ما را در بالا بردن ابرو. ما بارها و بارها نشان داده شده است این تصاویر در رسانه ها به عنوان اگر آنها در حال جدایی ناپذیر به درک عمومی و پاسخ به همه گیر و در عین حال زمانی که یک بحران هسته ای غالب اخبار ما نمی بینیم subatomic فروپاشی تابش. ما نشان داده نمی شوند دقیق و nitty-ریگ دار تصاویر CO2 مولکول ها در کنار آخرین شوم تغییر آب و هوا اعزام—ما در معرض فک انداختن اثرات آن بر جهان اطراف ما یا بیحس کننده, آمار, نقشه برداری بصری در نمودار ها و نمودار. چرا همین کار را برای یک ویروسی فاجعه از آن ابتدا?

پاسخ شاید این است که وجود دارد باقی می ماند چیزی ذاتا فوتی و فوری در مورد نگاه به زندگی است که ممکن است به عنوان به خوبی از ابعاد مختلف است. آن را به عنوان بیگانه به چشم ندیده به عنوان یک لفظ فرازمینی نزولی از آسمان. ما با دیدن یک تصویر از چیزی مبهم میکروسکوپی تقریبا متقارن و بالینی. در این معنا هر ویروس افلاطونی ایده آل از یک ویروس است. هر بینهایت کوچک ارگانیسم به طور همزمان خود را دارد و هر ارگانیسم دیگر هویت است. ما پروژه خود ما انجمن بر روی این دانه دار, تلفن همراه تصاویر. از طریق ترکیبی از ما تکاملی و اجتماعی upbringings ما مشکل تصویر از تکثیر ویروسی سلول. ما منتظر واقعی جرم و جنایت مستند را آشکار آن serial killer, تنها برای پیدا کردن خود را خیره در رورشک بلات.

ما تدریجی تشخیص شناسایی و اوایل مطالعه ویروس ها آغاز شد و در اواخر قرن 19هفتم و اوایل 20th قرن, اما آن را تنها می تواند تبدیل به واقعا موثر پس از ارنست روسکا و حداکثر Knoll در دانشگاه برلین ساخته شده اولین میکروسکوپ الکترونی نمونه در سال 1931. روسکا برادر هلموت به زودی با هدف این تصفیه میکروسکوپ سمت به تازگی کشف موجودات kickstarting زمینه ویروس شناسی در حدود سال 1940 زمانی که او خود را برادر و Knoll شرکت منتشر شده یکی از اولین مقالات علمی در مورد این موضوع در نسخه افتتاحیه Archiv für die Gesamte Virusforschung (مقالات Virology).

بعد از شش دهه را ببینید گام های بزرگ در تجسم تکنولوژی که در حال حاضر شامل 3D نقشه برداری از راه روش های مانند ميکروسکوپ الکترونی عبوری. اولین تجربی ضد ویروسی درمان عمدتا برای ارتباطی با بیماری هایی مانند تبخال شروع نورد در 1960s, اما آن را تا سال 1980 تا محققان می تواند شروع به انجام کامل توالی ژنتیکی از ویروس ها.

بدیهی است که ویروسی و باکتریایی تصویربرداری و پژوهش بسیار مهم است به درستی شناسایی و به طور موثر مبارزه با این خطرات است. 3D modelling مثلا اغلب اجازه می دهد تا برای محققان برای درک بهتر چگونه عفونت های ویروسی را کنترل سلول های بدن و شناسایی وجود آن در یک میزبان زودتر. برای برخی از رمان کروناویروس ” جدیدترین مدل های 3D حیاتی خواهد بود برای صرفه جویی در زندگی به عنوان بسیاری از ما به عنوان احتمالا می تواند در حالی که دیگران به مسابقه برای پیدا کردن درمان موثر و در نهایت یک واکسن. افراد غیرمتخصص ممکن است اطلاعات کمی اگر هر چیزی را با نگاه کردن به این incomprehensibly ناچیز موجودات زنده اما همیشه وجود خواهد داشت که نیاز به قرار دادن یک چهره به ما تهدیدات خارجی را ببینید—اما انتزاعی—که پدیده ما.

به عنوان بحران پیشرفت ما به نظر می رسد کمتر از یک بحران بهداشتی را میکروسکوپی تصاویری و بیشتر از ویروس تلفات در یک جامعه—بیمارستان سرشار با بیمار, فروشگاه مواد غذایی, قفسه, bare, کسب و کار کوچک ویندوز توقیف برای خدا می داند که چقدر طولانی است. دوباره این را حس می کند, پس از آن نمایندگی به مراتب شخصی تر به مخاطبان است. دانستن این خواهد پرش این مرحله اولیه از کوچک شناسایی جای طاعون گذشته احشایی تصاویر بیشتر موثر در متقاعد کردن مردم برای تهیه درآمده?

در پایان متاسفانه بیماری های همه گیر مانند COVID-19 نه محدود به خود انسان میزبان—آنها نیز آلوده هر دو زمان و حافظه است. یک جامعه حال و آینده پرونده نه تنها خود مردم هستند لرزاند توسط ویروس. اثرات خود را ادامه خواهد داد و پس از ما امیدوارم “تاج منحنی” تکرار در نوشتن ما و همچنین تصاویر و آثار هنری که فریم بهتر است خود موضوع است. در برخی از موارد, اما از دیدن این نویسنده از گذشته و فعلی و آینده درد می شود غم numbly بی معنی. مانند قربانیان این جنایات و وحشت ما مصرف در Netflix بکشد به طور خلاصه فرار از این واقعیت در اطراف ما دانستن اینکه چه کسی مسئول است اغلب کمی برای التیام زخم.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>