آشویتس-برکناو دولت موزه است نه یک فن از آمازون شکارچیان


Al Pacino in a closeup from Hunters.

آمازون

شکارچیان اخلال گران را دنبال کنید.

این آخر هفته آمازون منتشر شد اولین فصل از شکارچیانشبکه را گل سرسبد جدید نشان می دهد از تولید Jordan Peele که در آن Al Pacino منجر بهره برداری-فیلم-آغشته گروه از نازی ها شکارچیان از طریق ایالات متحده از 1970s. روز یکشنبه آشویتس-برکناو موزه دولتی به شدت انتقاد نشان می دهد به صورت قاچاق در “خطرناک سفاهت و کاریکاتور” در یک توییت گفت: شکارچیان “استقبال آینده منکران و تکذیب کنندگان.” در موضوع یک فلاش بک در قسمت اول که در آن یک نگهبان در آشویتس نیروهای زندانیان برای شرکت در یک “انسان بازی شطرنج” چیزی که در واقع اتفاق می افتد. در اینجا چیزی است که این موزه تا به حال به می گویند:

موزه حساب توییتر اختصاص داده شده به اشتراک گذاری داستان کسانی که مردند در آشویتس و دقیق حساب از جنایات نازی ها متعهد وجود دارد و پس از آن تعجب آور نیست که آنها را ندارد آزادی شکارچیان در زمان با اردوگاه تاریخچه آرامی. (آنها همچنین از طرفداران بزرگ از آمازون در کل در این لحظه و دلیل خوب: این شرکت شده است قادر به نگه داشتن نسخه های جدیدی از تبلیغات نازی ها از امثال جمله یولیوس اشترایشر کردن وب سایت خود را.) پرسیده شده توسط دیگر کاربران توییتر به شرح شکایت خود را با شکارچیان (و داستان در مورد هولوکاست به طور کلی) موزه پرسیدم یکی نیست باید ایجاد جعلی واقعیت اگر جزئیات در مورد این واقعیت ها به خوبی مستند شده است” و پیشنهاد کرد که نشان می دهد باید اختراع داستانی اردوگاه برای خود داستانی وحشت:

خالق سری دیوید ویل پاسخ در بیانیه ای به مهلت های شخصی خود را با ارتباط به آشویتس—مادر بزرگ او جان سالم به در برد و نوشت که او سعی کرده بود به افتخار مسئولیت خود را در تاریخ به صراحت نمی بازآفرینی واقعی وقایع پس از او “نمی خواهم به غلط یک شخص حقیقی و یا قرض گرفتن از یک لحظه خاص در یک فرد واقعی زندگی است.” برای جلوگیری از این خطر ویل گام خود را مانند از دست دادن شخصیت خود را خالکوبی با اعداد بالاتر از هر نازی ها تا کنون در واقع اختصاص داده شده و با استفاده از داستان تخیلی جنایات. همانطور که برای شطرنج صحنه ویل توضیح داد که چرا او می خواست آن را در خود نشان می دهد در وهله اول:

در صحبت به “بازی شطرنج” صحنه به طور خاص… این یک داستان تخیلی رویداد. چرا من احساس می کنم این صحنه مهم بود به اسکریپت و در سری? به بیشترین قدرت مقابله با بازنگری روایت است که whitewashes نازی گرفته توسط نمایشگاه افراطی ترین—و representationally راستگو—سادیسم و خشونت که نازی ها مرتکب علیه یهودیان و دیگر قربانیان. و چرا من احساس نیاز به ایجاد یک داستانی رویداد که وجود دارد بسیاری از املاک وحشت است که وجود داشته است ؟ پس از همه آن است که درست است که نازی ها مرتکب گسترده و شدید اعمال درد و شکنجه و حتی حوادث بی رحمانه “بازی ها”—در برابر قربانیان خود را. من به سادگی نمی خواهید به تصویر کشیدن آن خاص واقعی اعمال تروما.

که یک بحث خوب است برای جمله “representationally راستگو” سادیسم و خشونت در یک داستان تخیلی تصویر هولوکاست, اما آن را نه در همه آشکار است که نشان می دهد پروژه مقابله با بازنگری روایت است که ماست مالی کردن نازی ها. قسمت اول دارای یک مامور اف بی آی در حال بررسی مرگ ناسا شیمی است که به معنای واقعی کلمه با گاز کشته در یک اتصال نازی است راز او را کشف کنید—با پیدا کردن یک عکس از قربانی دست دادن با آدولف هیتلر!—به عنوان هر چند ناسا نازی ها نیست, دانش مشترک. آنها به ورنر فون براون مهمان نقاط در دیزنی لند! این نیز آشکار است که انسان در صحنه شطرنج طراحی شده است برای مقابله با هر گونه روایات در همه آن بیشتر از موضوعی پرده بیدار است. شطرنج یک تکرار تصویر در قسمت اول: این نشان می دهد اعتبار توالی ساخته شده در اطراف یک صفحه شطرنج و Al Pacino می گوید انسان شطرنج داستان می شود نازی شکارچی با بازی لوگان لرمان بیش از یک بازی خوب, شما احتمالا می توانید حدس بزنید. در اینجا این است که چگونه او می گوید:

شما می دانید وجود دارد بسیار مشهور در زندان آشویتس به نام مارکوس راث. او بابی فیشر از آلمان است. و به عنوان سرنوشت آن را داشته باشد یکی از نازی ها نگهبانان یک سادیستی مردی به نام هاینز ریشتر او همیشه آرزو بزرگ شطرنج بازیکن بیش از حد. اما برای سال در مسابقات او مذکور را شکست توسط شطرنج-بازی یهودی. که در حال حاضر زندانی است. در حال حاضر یک روز صبح در اردوگاه ریشتر گرد Markus و 32 دیگران راهپیمایی آنها را به جنگل. هر روز بیشتر زندانیان منجر شد به همان جنگل است. یک روز صبح خود را عضو سافتا خواهر کوچکتر در نظر گرفته شد. خود را عضو سافتا, احمقانه و بی باک بود و مصمم به نجات او عزیز Chava بنابراین ما مخفیانه به جنگل تاریک پس از آنها.

و در پاکسازی ریشتر تا به حال ساخته بشر شطرنج در هیئت مدیره. در آن مربع ایستاده زندانیان هر یک با یک تیغه. ریشتر فرمان ، او مجبور مارکوس به بازی با. Chava نمی کرایه هست. پس از هفت روز از این شکنجه, Markus راث برداشت تیغ و سعی در کشتن وحشیانه هاینز ریشتر. Markus البته به ضرب گلوله کشته شد مرده اما نه قبل از او به ریشتر اسکار در سراسر گلو او را در شکل X. Markus هرگز از دست یک بازی اما. نه یکی. شاید ما می تواند برخی از آرامش از آن است.

وجود دارد مقدار زیادی از سادیسم و خشونت وجود دارد اما در هسته خود این به نظر می رسد مانند یک انتقام داستان: ریشتر متنفر راث مهارت در شطرنج, تا زمانی که هولوکاست به او این فرصت را به او سازه مزین چلیک-از-Amontillado درجه طرح به شکنجه او را برای آن. که قطعا موضوعی مناسب برای نشان می دهد مورد انتقام—”زندگی خوب است و نه بهترین انتقام است. شما می دانید آنچه را که بهترین انتقام است ؟ انتقام” Pacino اظهارات در یک نقطه—اما آن را نمی ممکن است بهترین داستانی مستقل در برای چیزهایی که مردم را به افراد دیگر در آشویتس. در اینجا یک مثال واقعی از این موزه یکی که اتفاق افتاده 77 سال پیش در روز یکشنبه:

مردی که به آن تزریق هربرت Scherpe بود نمره قدیمی اقامت او فقط قتل فرزندان او هرگز قبل از ملاقات کرد که نام ما حتی نمی دانیم, به عنوان موثر به عنوان امکان پذیر است. بزرگترین چالش در گفتن یک داستان در مورد هولوکاست است گفتن یک داستاناستخراج نوعی از فهم روایت از کشتار صنعتی. اما زرق و برق دار دگرآزار را بهتر خائنانی از بوروکرات بنابراین: انسان شطرنج. این خطر است که می آید از تنظیم نوار برای نازیسم که اگر هدف این است که برای مقابله با روایات که ماست مالی کردن آنچه که نازی ها انجام داد این است که ما نمی بینیم بوروکرات های آینده.

در اینجا ویل کامل بیانیه:

سال پیش من در بازدید از اردوگاه های آشویتس و من دیدم دروازه مادربزرگم مجبور به ورود به دهه قبل از آن و سربازخانه او مجبور شد به زندگی به عنوان یک زندانی. من تو را دیدم بقایای کابوس جهان او تا به حال جان سالم به در برد. این یک تجربه بود که برای همیشه لطفا برای تغییر این دوره از زندگی من است. آن لحظه ای وقف در زمان و حافظه است که من به دنبال به خوبی به انجام بخشی از من—اما بزرگ یا کوچک اما—برای اطمینان از وعده “دیگر هرگز”. من معتقد بودم و پس از آن — به عنوان من در حال حاضر—که من تا به حال یک مسئولیت به عنوان نوه از بازماندگان هولوکاست به نگه داشتن داستان های خود را زنده.

در حالی که شکارچیان دراماتیک روایت مجموعه تا حد زیادی با شخصیت های داستانی آن است که با الهام از رویدادهای واقعی. اما آن است و نه مستند. و آن را هرگز ادعا بود. در ایجاد این سری آن را مهم بود برای من در نظر گرفتن آنچه که به اعتقاد من سوال نهایی و چالش گفتن یک داستان در مورد هولوکاست: من چگونه می توانم انجام این کار بدون قرض گرفتن از یک فرد خاص در زندگی و یا تجربه ؟

به همین دلیل بود که من تصمیم که همه زندانیان اردوگاه کار اجباری (و بازماندگان) در این سری خواهد بود با توجه خالکوبی بالا شماره 202,499. 202,499 بالاترین ثبت شده با شماره داده شده به یک زندانی در آشویتس. من نمی خواهم یکی از شخصیت های ما به تعداد یک قربانی و یا یک بازمانده واقعی که من نمی خواهم به غلط یک شخص حقیقی و یا قرض گرفتن از یک لحظه خاص در یک فرد واقعی زندگی. که مسئولیت که در وزن من هر شب و هر روز صبح برای سال, در حالی که نوشتن, ویرایش, این نشان می دهد. آن چیزی که من به خواب رفتن فکر کردن در مورد چیزی که من از خواب بیدار کار را به افتخار.

در صحبت به “بازی شطرنج” صحنه به طور خاص… این یک داستان تخیلی رویداد. چرا من احساس می کنم این صحنه مهم بود به اسکریپت و در سری? به بیشترین قدرت مقابله با بازنگری روایت است که whitewashes نازی گرفته توسط نمایشگاه افراطی ترین – و representationally راستگو—سادیسم و خشونت که نازی ها مرتکب علیه یهودیان و دیگر قربانیان. و چرا من احساس نیاز به ایجاد یک داستانی رویداد که وجود دارد بسیاری از املاک وحشت است که وجود داشته است ؟ پس از همه آن است که درست است که نازی ها مرتکب گسترده و شدید اعمال درد و شکنجه و حتی حوادث بی رحمانه “بازی ها”—در برابر قربانیان خود را. من به سادگی نمی خواهید به تصویر کشیدن آن خاص واقعی اعمال تروما.

اگر بزرگتر پرسشی فلسفی است که می تواند ما همیشه داستان در مورد هولوکاست که مستند من معتقدم که ما می تواند و باید. شکارچیانمانند بسیاری از فیلم های تحسین شده در مورد این موضوع نمی کند و همیشه پایبند به حقیقت عینی در تعقیب آن از گرفتن بازنمودی حقیقت هولوکاست. من تصمیم به fictionalize ساخته شده بود در آگاهی از این بحث و این نشان می دهد طول می کشد نقطه نظر است که بازنمودهای نمادین به افراد ارائه کند دسترسی به یک احساسی و نمادین واقعیت است که اجازه می دهد تا ما را به درک بهتر تجارب هولوکاست و ارائه آن معنی است که می توانید آدرس فوری ما در حال حاضر.

من برای همیشه سپاسگزار به آشویتس یادبود برای همه مهم و حیاتی در کار است که آنها را برای نگه داشتن حافظه از قربانیان و بازماندگان مثل مادر بزرگ من سارا ویل زنده است. من معتقدم که ما بسیار در همان طرف و در جهت همان اهداف است. و من امیدوارم که ما می تواند ادامه گفت و گو در مورد چگونگی رسیدن به آن اهداف است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>