صنعت حمل و نقل هوایی نمی تواند در مقابل وسوسه به رقابت در ایمنی


An airplane in the sky, surrounded by swirls of pink, blue, and yellow

گتی ایماژ Plus

یک جت پرواز در زیر آسمان های تاریک و بیش از یک طوفان اقیانوس پرتاب شد نه بهترین ایده برای یک هواپیما تبلیغات اما در سال 1999 ایرباس ناامید بود. آن چهار موتور 300-صندلی jetliner این A340 شد از دست دادن فروش به بوئینگ 777 دوقلو موتور جت به طوری که برخی از جت ساز کمتر استعداد ارتباط برقرار کردم روشن ایده تولید یک تبلیغ نمایش دقیقا این ترسناک صحنه با عنوان “اگر شما بیش وسط اقیانوس آرام می خواهید در وسط چهارموتور است.”

برخی از مردم ممکن است می ترسم با این بیمار توصیه ad campaign اما هدف مشتریان—شرکت های هواپیمایی در بازار برای هواپیما—عمیقا ناراحت است. ایرباس نقض کرده و یکی از مقدس (اگر نانوشته) قوانین در حمل و نقل هوایی: نباید رقابت در ایمنی. خطوط هوایی و حمل و نقل هوایی دیگر شرکت ها بسیار مهم است. گوردون بتون محترم سر از شرکت های هواپیمایی قاره در آن زمان گفت: Airbus که تبلیغ “می سازد آن را بیشتر بعید است ما را قرار داده و ما اعتماد به نفس در شما و یا محصولات خود را.” آگهی خارج شد. Bizarrely ایرباس سعی کردم یک سیراب به پایین نسخه از آگهی (“A340—4 موتور 4 مسافت های طولانی”) سه سال بعد و دوباره صریحا محکوم کرد.

از آنجا که بد بخت کمپین به منظور بالا بردن شک و تردید در مورد حکمت دو موتوره پهن پیکر هواپیما صنعت واگردانی به آن قبلی بی میلی به بازیگران سنگ در هر یک از دیگر در زمینه ایمنی. تنظیم کننده و ناظر گروه ها گاهی اوقات از تماس های هواپیمایی و یا تولید کنندگان برای تجاوزات اما رقبای خود را نمی سعی کنید به سرمایه گذاری در این برای به دست آوردن سهم بازار.

دلیل اصلی این امر ساده است: هیچ کس در این صنعت می خواهد برای ترساندن پرواز ، در عوض سازگار پیام از همه بوده است که پرواز امن است که رگولاتور باید قدرت را به نگه داشتن آن امن است که سیستم کار می کند. از طریق اخیر 737 Max جنجال هیچ کس در صنعت—نه عربستان و نه هواپیمایی که تصمیم گرفتند برای خرید هواپیما—اتحاد اشاره به بوئینگ مشکلات را به عنوان بخشی از فروش زمین است. عربستان و دیگر تولید کنندگان به جای نقطه به درس های آموخته شده از گذشته حوادث و چگونه این بدن از دانش ایجاد امن ترین فرم از سفر و در عین حال ابداع است. و من حدس می زنم شما هرگز شنیده هواپیمایی به رخ کشیدن چگونه بسیاری از میلیون ها نفر از مردم ممکن است پرواز بدون تصادف.

اما این حکم در برابر رقابت در ایمنی ممکن است بشدت تست شده در پست COVID-19 عصر. پس گذشته بازار شوک مانند 9/11 یا 2008 بحران مالی جهانی و سفر هوایی تقاضا کاهش یافت اما بهبود سرعت و کاهش تنها 2 تا 3 درصد به صورت سالانه با توجه به شرکت هواپیمایی نظارت بر. COVID-19 به صدمه زدن به صنعت در مراتب بدتر در راه است. اگر ما را یک معجزه آسا (و به احتمال بسیار زیاد) سه ماهه چهارم, بهبود, بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن می گوید: تقاضا در این سال سقوط خواهد کرد و 48 درصد در سراسر جهان از 2019. عنوان این نوشته از آن در مورد 95 درصد اداره امنیت حمل و نقل.

به عنوان همه گیر کرد (امیدوارم) و با آن سفر محدودیت قرنطينه و مستندات مردم را به تدریج از سر پرواز. آنها ممکن است انجام این کار عصبی و آزمایشی است. بسیاری از آنها نمی ترسند موتور شکست و اشتباه خلبان و یا خودکشی تروریست ها. آنها را از ترس یکدیگر چشم دوخته اند هر مسافر دیگر به عنوان یک پاتوژن های بالقوه و میزبان. و آنها را از ترس خود را در سینی جداول خود را armrests و تمام سطوح دیگر است که می تواند بندر ویروس در طی چند پرواز.

از این رو این معمای. شرکت های هواپیمایی reflexively قبیله ای وقتی که می آید به بسته شدن صفوف اطراف ایمنی پرواز حداقل آنچه که ما به طور سنتی فکر می کنم به عنوان ایمنی. شرکت های هواپیمایی نیز عادت کرده اند به رقابت در برابر یکدیگر بر اساس راحتی و فاصله بین صندلی; کلاس کسب و کار ارائه شده در پروازهای طولانی در سال های اخیر افتخار از محفظه جداگانه و صفحه نمایش بین صندلی. در حال حاضر به طور ناگهانی رقابت بر اساس چگونه جدا کسب و کار خود و کلاس غلاف است و یا عرض خود را مربی کلاس صندلی به راحتی می توانید به نظر می رسد مانند یک ایمنی و بهداشت ادعا می کنند—یک دست کشیدن بر رقابت به عنوان نه فقط کمتر راحت اما کمتر امن است. و یا رقابت فن آوری و تکنیک های هواپیمایی در حال استقبال به تمیز و ضد عفونی کردن هواپیما خود را. آن را بازی منصفانه برای یک شرکت هواپیمایی به قهرمان رویکرد خود را بیش از دیگری است ؟

وسوسه خواهد بوجود می آیند نه تنها به خاطر تار خط بین ایمنی و آسایش بلکه از ناامیدی. کل صنعت هواپیمایی سیستم خواهد شد به احتمال زیاد رنج می برند از جدی ظرفیت برای سال آمده است—بیش از حد بسیاری از حامل های با بیش از حد بسیاری از جت های تعقیب بیش از حد چند مسافر. تا چه حد خواهد هواپیمایی مایل به رفتن به اطمینان این مسافران? بیشتر نگران کننده تا چه حد ممکن است آنها را به بازیگران شک در رقبای خود ایمنی استاندارد ؟

این می تواند شروع در پایین پایان بازار. چون فوق العاده کم هزینه خطوط هوایی—فکر می کنم Ryanair یا روح در میان بسیاری دیگر—بستگی به مسافر صندلی تراکم برای رسیدن به قیمت های پایین کرایه آنها خواهد بود سریع برای تبلیغ هر گونه بازسازی آنها را به جای نگرانی در مورد فاصله مانند سیستم های تصفیه و یا بالاتر جت تمیز کردن فرکانس. اگر آنها نمی تواند تبلیغ این نوع اصلاحی همه گیر ایمنی روش های مصرف کنندگان ممکن است اعتماد آنها را در هر زمان به زودی. این یک چیز به ثبت نام برای یک کاربردي نبرد با seatmate ریختن به صندلی خود را در بهترین زمان به صرفه جویی چند دلار; آن را کاملا متفاوت حساب دیفرانسیل و انتگرال در یک بیماری همه گیر متمرکز محیط زیست است.

در انتهای دیگر از حمل و نقل هوایی طیف ما ممکن است کسب و کار جت منشور ارائه دهندگان و یا دیگر حمل و نقل هوایی خصوصی بازار, شکستن کد نشان می دهد این است که هیچ وقت به طور شبانه روزی هواپیماهای با صدها مسافر دیگر (و با استفاده از پایانه های عمومی بزرگ). هزینه حمل و نقل هوایی خصوصی به معنی آن تنها در رقابت مستقیم با برنامه ریزی خدمات هوایی برای انتخاب مشتریان. اما آن را هنوز هم ناخوشایند توسعه اگر خصوصی خدمات به طور مستقیم تبلیغ فضائل خود با اشاره به همه گیر.

دلایل صنعت حمل و نقل هوایی نیست در طول تاریخ رقابت در ایمنی هنوز هم معتبر: بنحوی که رقبای کمتر امن تضعیف مسافر اعتماد به نفس در کل سیستم خواهد شد و یک باخت در طول زمان است. این صنعت نیاز به همکاری با یکدیگر برای اطمینان از ایمنی در اطراف روشن گذاشته استاندارد. هر چه اقدامات اقتباس برای ایمنی مسافر—حداقل فضای مورد نیاز تصفیه هوا و ضد عفونی کننده تکنیک های جدید صندلی تنظیمات کابین تمیز کردن فواصل شبانه روزی روش قبل از پرواز مسافر تست و غیره.—نیاز به اعمال می شود به تمام شرکت های هواپیمایی به همان اندازه.

اگر یک شرکت هواپیمایی می خواهد به بیش از این استانداردها که خوب است. آن را می تواند انجام این کار بی سر و صدا و بدون تلاش برای upcharge برای آنها و یا به دست آوردن سهم بازار به عنوان یک نتیجه خیلی دوست دارم که چگونه شرکت های هواپیمایی در حال حاضر در حال به رخ کشیدن نیست چقدر آموزش خلبانان خود را ممکن است از آنچه از نظر قانونی مورد نیاز است.

تنها سؤال این است که به این استاندارد آمده است. بین المللی حمل و نقل هوایی و سازمان هواپیمایی کشوری بین المللی ممکن است نقش بازی در اینجا به عنوان ممکن است صنعت ملی گروه هایی مانند شرکت های هواپیمایی برای امریکا است. صنعت ممکن است رویکرد مشکل دسته جمعی. یا شاید ad hoc گروه ظهور خواهد کرد به پیشنهاد پاسخ به چالش های ایمنی خاص مانند این پیشنهاد قبل از شروع پرواز مسافری تست. پیدا کردن زمینه های مشترک بسیار ایده بهتر از اجازه دادن به فرد اشخاص توسعه راه حل های خود را (و به ناچار با استفاده از این راه حل برای رقابتی).

بدون چنین جهانی استانداردهای COVID-19 همه گیر را ویرانی تجاری حمل و نقل هوایی می تواند به اثبات می شود عمیق تر و ماندگار تر از آن را باید. و اگر کسی در این صنعت تلاش می کند برای به دست آوردن سود کوتاه مدت و یا سهم بازار با وعده مسافران بالاتر استانداردهای ایمنی آنها را سزاوار همان تمسخر ایرباس را A340 آگهی ملاقات در سال 1999.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>