کسب و کار بزرگ از BTS, K-pop, باند که تغییر موسیقی

در یکی از عکس های خود را برای آینده آلبوم نقشه از روح: 7هفت عضو از کره جنوبی supergroup BTS یا Bangtan Boys هستند پردهی در پرهای پنهان شوم ابر تاریکی است. دیگر عکس ها نشان می دهد آنها را در لباس سفید و در زنگ های خنثی نما در میان مجلل جشن در سایه ،

این تصاویر تیز مسیر انحرافی از, رنگارنگ, Wes Anderson-esque زیبایی قبلی خود آلبوم نقشه از روح: شخصیتاما نبود یک شوک برای طرفداران: به Bangtan Boys’ تصویر عمومی یکی نیست که تکیه بر اشکال سنتی غربی مردانگی این است به طور مداوم در حال تحول است موسیقی خود را. طرفداران به شما خواهد گفت که کره supergroup را آلبومها یک بار به شدت با الهام از hip-hop متعلق به هیچ نوع. چه تعریف BTS — چیزی که آنها را مجموعه جدا در چشم طرفداران — است و عاطفی خود را صداقت و بیان خود را از طریق شعر, مطبوعات مصاحبه و صحبتهای شخصی. ایشان یک underdog story, جایی که آنها موفق به پیشی بگیرد شانس برای تبدیل شدن به یکی از بالاترین درآمد K-pop اعمال و غیر رسمی صورت کره ای موسیقی در سراسر جهان است.

در “صفحه اصلی” احساساتی پیگیری است که منعکس کننده بر روی BTS مواد, موفقیت وجود دارد یک آیه است که ترجمه را به “جهان فکر می کند ما خود را تمام جهان است.” آن را مطمئن شوید که به نظر می رسد مانند آن. BTS آلبوم جدید که بیرون می آید فوریه 21, به دست آورد بیش از 3.42 میلیون preorders در اولین هفته از اعلام آن است. پسران کشیده اند مقایسه به افسانه ای موسیقی عمل می کند مانند بیتلز و Jackson 5 برای توانایی خود را به فروش گسترده عرصه در سراسر جهان است. آنها به فروش می رسد حداقل هفت را نشان می دهد برای شمال آمریکا پای خود را از سال 2020 تور از طرفداران در تمام 50 ایالت بیش فروش بلیط سوابق بالا ما ستاره پاپ آریانا گراند و تیلور سویفت.

رسانه های غربی و جهان, که برای ماده — تنها توانسته gawk در مقیاس BTS تسلط. آنها مطرح در پوشش می دهد از مجلات براق با عناوین مانند “چگونه BTS است که مصرف بیش از جهان” “موسیقی میلیارد دلار گروه پسر طول می کشد گام بعدی” و “K-Pop Megastars دریافت کاندید مورد به نمایندگی از یک نسل جدید است.” BTS دریافت ستاره, درمان, اما شک و تردید و مقاومت به وضعیت خود را به عنوان بزرگترین ستاره های موسیقی پاپ و هنوز هم باقی بماند در این زمینه از خود را “گروه پسر” برچسب ها (غیر قانونی) فرض است که خود را fanbase است سوخت صرفا توسط خود گذشتگی و بیگانه ستیزی از یک صنعت به طور سنتی تحت سلطه سفید غربی ستاره.

BTS مسیر به سوپر استار شدن هموار شد در بخشی از کره جنوبی موج فرهنگی-صادرات به غرب — از موسیقی به درام تلویزیونی به شرح روال مراقبت از پوست. قبل از BTS یک سری از بالا, K-pop, اعمال (Big Bang, Girls’ Generation, EXO) را ساخته اند ما آغاز بکار و در عین حال هیچ کدام واقعا گیر ساخت پسران موفقیت حتی بیشتر بی سابقه و غیر منتظره است.

در 2019, BTS گزارش آورده $4.65 میلیارد دلار برای کره جنوبی اقتصاد از طریق فیزیکی آلبوم, فروش بلیط کنسرت و مارک کالا. گروه در حال حاضر ارزش 0.3 درصد از این کشور به تولید ناخالص داخلی و پیش بینی شده است برای کمک به 48 میلیارد دلار برای کشور کره جنوبی توسط 2023 با توجه به یک گزارش از هیوندای موسسه تحقیقات. این اعداد متناوب برجسته چگونه BTS نفوذ یک قرن 21 tour de force, چیزی, چند, وسترن, پاپ, هنرمندان قادر به دستیابی به امروز.

در قلب آن صنعت موسیقی است و رانده شده توسط فن فعالیت — پول ریخت به زندگی می کنند نشان می دهد, آلبوم, فروش, و رسمی کالا به تقویت نوظهور هنرمند بر روی موسیقی, نمودار, چه می شود که ما را Billboard Hot 100 و یا کره جنوبی Gaon موسیقی می پردازیم. برای درک مقیاس BTS موفقیت در میان دیگر K-pop اعمال و هنرمندان غربی, شما باید به کاوش در صنعت سرگرمی کره ای و درک چگونه آن را کاملا متفاوت جانور تر از همتای آمریکایی خود به, چگونه آن را بزرگترین ستاره در حال کشت و به بازار عرضه شد.

در حالی که برچسب ضبط هنرمند شرکت های مدیریت استعداد سازمان های کار به عنوان نهاد مستقل در امریکا, کره ای, سرگرمی, شرکت ها یک پیکربندی از هر سه. “بالا K-pop, موسیقی شرکت ها, هیبرید بسیار یکپارچه full-stack ‘فرهنگی تکنولوژی” شرکت گفت:” برنی چو جمهور DFSB Kollective یک سئول مبتنی بر آژانس است که دارای تخصص در توزیع موسیقی کره ای. این بدان معناست که آنها باید یک رویکرد بالا به پایین وقتی که می آید به مدیریت خلاق در تلاش هستند و در برخی موارد تولید و شکل دادن یک هنرمند و یا یک گروه.

Fans watch BTS perform onstage during 102.7 KIIS FM’s Jingle Ball in 2019.
طرفداران در تمام 50 ایالت آمریکا را خریداری بلیط به BTS را در سال 2020 تور جهانی.
جف Kravitz/iHeartMedia,/گتی ایماژ

این بهترین منعکس شده از طریق K-pop شدید کارآموز سیستم که در آن پتانسیل ستاره ها استخدام از طریق ابتدائی و کشت, بیش از سال از دقیق عملکرد آموزش. استودیو موسیقی به طور معمول مسئول یک گروه را تشکیل بازاریابی خود را و موسیقی و حتی زندگی شخصی خود است. در حالی که اعضای BTS شدند از طریق این سیستم خود را مدیریت برچسب ضربه بزرگ سرگرمی در زمان یک رویکرد متفاوت قرار دادن محدودیت های کمتری بر روی آنها. BigHit مدیر عامل انفجار Si-hyuk پیش بینی پسران به عنوان relatable down-to-earth چهره های است که طرفداران می تواند با اتصال. (BigHit نیست پاسخ دادن به یک ایمیل درخواست برای نظر از Vox.)

در مقایسه با دیگر بت BTS اعضای خلاق تر و آزادی شخصی مانند توانایی نوشتن خود را در آهنگ ها و ترانه و مدیریت رسانه های اجتماعی خود را — که جنبه BigHit شدت به بازار عرضه به مخاطبان است. نتیجه عظیم بین المللی fanbase با نام مستعار ارتش (مخفف شایان ستایش نماینده MC برای جوانان متشکل از میلیون ها نفر از مردم که دهانه در سراسر سنین و فرهنگ.

این طرفداران به خوبی سازمان یافته و تک تفکر اختصاص داده شده به Bangtan Boys. آنها به طور مداوم سیل توییتر با هشتگ برای ترویج گروه فعالیت های سازماندهی به جریان های جدید موسیقی و حتی ایجاد merch برای طرفداران دیگر. شاید مهمتر از طرفداران دیدن BTS به عنوان اصلی معتبر و اجتماعی آگاهانه چهره های عمومی که می ترسند به صحبت کردن علنی در مورد مبارزات و نگرانی از مسیر شغلی خود را.

این هسته مفهوم اصالت — چیزی که اثرگذارندهها مشاهیر و سیاستمداران به طور یکسان آرزوی تجسم — یک عامل کلیدی در BTS حیرت انگیز موفقیت در خارج از کشور. آن است که بخش بزرگی از این گروه درخواست تجدید نظر به شرکت ها به دنبال خود را تایید. از سال 2013 تا 2018, BTS فروش بیش از 1.1 میلیارد دلار ارزش اقلام مارک و آنها انتظار می رود که حتی بیشتر تاثیر اقتصادی از سال 2018 PyeongChang بازی های المپیک در عرض 10 سال با توجه به هیوندای موسسه تحقیقات.

“که من به آمریکا BTS طرفداران برای من تحقیقات آنها می گویند که آنها در حال کشیده به چه BTS واقعی است و چگونه آنها می گویند چیزی در مورد خود را به جای فقط صحبت کردن در مورد پول و مواد مخدر [مانند هنرمندان آمریکایی],” جید کیم an associate professor at Texas A&M دانشگاه بین المللی که تحقیقات پاپ کره ای فرهنگ و رسانه به من گفت. “BTS تار خط بین [بودن پاپ بت] و یک فرد که یک تفاوت بزرگ برای طرفداران است.”

قیمت یک موسیقی دانلود یا جریان در کره جنوبی است که ارزش تکان دهنده کوچک چو به من گفت. “فروش دقیق همان آهنگ و یا همان آلبوم کره ای عمل می کند می تواند با کسب بیش از هشت برابر بیشتر سود در خارج از کره از داخل,” او گفت:. این رانده شده همه انواع کره هنرمندان از بتها به indie در, خوانندگان به رفتن به خارج از کشور و هدف قرار دادن مخاطبان بین المللی است. “وجود ندارد به اندازه کافی کره ای ها در این سیاره زندگی در داخل یا خارج از کره به پرسشگری دارد را K-pop go جهانی” چو گفت بر BTS و این ژانر را صعودی محبوبیت است. “به سادگی بین المللی طرفداران هستند چرا K-pop بین المللی است.”

در حالی که محصول حمایت های مالی رایج در صنعت سرگرمی کره ای, BTS شکسته است به بازار آمریکا توسط نیروی خالص از آن fandom که بسیج فروشگاه مانند موضوع داغ, هدف و خارج شده به گروه حمل کالا و آلبوم ها. همین دلیل است که شما می توانید تقریبا هر نوع از BTS-مارک محصول قابل تصور در اینترنت. وجود دارد BTS سرد دم کردن قهوه, کرم دست, عروسک, عروسک و sky movies پاپ مجسمه. شما همچنین می توانید خرید BTS-الهام رنگی مخاطبین streetwear, Reebok, کفش و بانک چک.

این فقط یک لیست کوتاه از BTS را با نام تجاری همکاری و رسمی کالا. وجود دارد هزاران نفر از دیگر unofficial محصولات در بازار و Bangtan Boys نیز سفیران Fila, شهر سئول (سه سال متوالی) هیوندای با پرچین احاطه کردن و برقی, خیابان, مسابقات قهرمانی میزبانی با استفاده از فرمول E.

South Korean boy band BTS toy dolls are seen at a store in Washington, DC.
BTS همکاری با ماتل به ایجاد دو خط از عروسک های مد که به افزایش فروش این شرکت را با 10 درصد است.
Alastair پیک/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

در BTS در همه جا — در کره و خارج از کشور. تجاری دلاوری غیر قابل انکار است و حتی محصولات است که ناخواسته ترویج از طریق BTS عضو “لمس طلایی” می تواند به سرعت فروش را چه می شود که یک ژاکت, نرم کننده پارچه و یا یک بطری شراب. به عنوان مراقب باشید به عنوان یک عضو ممکن است به نام رها کردن یک نام تجاری آن را تنها یک ماده از زمان قبل از آیفون طرفداران و BTS محصول حساب شناسایی هر آنچه که آنها در حال پوشیدن یا اشاره به.

“The fandom بسیار متمرکز در خرید merch رسمی از کنسرت BigHit یا BTS خط فروشگاه به دلیل آن را به طور مستقیم پشتیبانی از BTS” گفت: Liv a 24-year-old BTS فن از انگلستان که نمی خواهم به افشای نام خانوادگی او دلایل حفظ حریم خصوصی. Liv متوقف شده خرید BTS merch برای خودش اما او گاهی اوقات به دور از اقلام در توییتر برای طرفداران دیگر به شانس در داشتن برخی از BTS موضوعات است.

است حل نشدنی از هر جنبه موسیقی fandom فرهنگ نه فقط BTS است: طرفداران می خواهند برای حمایت از هنرمندان مورد علاقه خود را و از خود گذشتگی است که معمولا بیان شده از طریق خرید بلیط کنسرت و آلبوم و کالا مجموعه — همه چیزهایی است که کمک به این هنرمند موفق است. هنوز هم نه هر کس می تواند استطاعت است که یا زندگی می کنند که در آن merch است که به راحتی در دسترس Liv به من گفت به همین دلیل است که او و همکار او ARMYs پرشور در مورد میزبانی رسانه های اجتماعی جالب. K-pop fan فرهنگ به خصوص مصرف, به دلیل, به عنوان Caitlin کلی نوشت MTV, طرفداران درک “بسیاری از کره ای اعمال مقدار پول را ندارد اگر آنها نمی به دست آمده از تصفیه قد و قامت بالا-فروش گروه مانند BTS.”

بنابراین طرفداران می تواند احساس مانند آنها باید مسئولیت را به “حمایت خود را faves” با خرید آیتم های مارک هر بار یک همکاری جدید یا آلبوم منتشر شده است. رابطه “مثل یک پدر و مادر به عشق بی قید و شرط و حمایت از فرزند خود را در گروه” دیوید کیم YouTuber که تجزیه و تحلیل فرهنگ کره ای و, K-pop, گفت واشنگتن پست.

Fans sit outside the Olympic stadium in Seoul waiting for BTS’s final concert of their 2019 world tour.
به عنوان یک BTS فن نگهداری با آخرین محصولات می تواند طاقت فرسا. در کنسرت تنها یک فرد می تواند خرید هر چیزی از تی شرت و پین به پوستر و میله نور.
اد جونز/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

وجود دارد یک حرکت نزولی به این تمرکز بر مصرف گرایی: برخی از طرفداران صرف هزاران دلار بر روی کالا و یا سفر برای حضور در کنسرت ها و ملاقات و خوش آمد می گوید. طبیعی است به صرف اضافی در نسخه های متعدد از آلبوم. “Merch شرمندگی” نیز وجود دارد در برخی از گوشه های K-pop fandom — این ایده که با داشتن گسترده تر merch مجموعه و یا حضور در بسیاری از اجراهای است نشانگر یک “فن خوبی.” فرهنگ فن پیچیده است و هر کسی نمی خرید به مصرف (و classist) ایدئولوژی که داشتن merch باعث می شود کسی که یک مطلب اختصاصی فن. اکثر طرفداران خرید کالا و بلیط کنسرت به سادگی به خاطر آنها دوست هنرمند.

در آنلاین فن محافل اعضای ارتش مانند Liv پیدا کرده اند راه را به BTS جامعه فراگیر تر به خصوص برای طرفداران و کسانی که زندگی در مکان های که در آن آن را گران به موارد حمل می شود. ما BTS ارتش نه برای سود سازمان و فن اخبار سایت BTS گاهی میزبان در سراسر جهان merch جالب برای جهانی طرفداران و آلبوم برای هر ارتشی است که یک پروژه خیریه برای طرفداران که قادر به خرید خود را به BTS آلبوم.

“وجود دارد یک طیف گسترده ای از ارتش طرفداران از جمله کسانی هستند که نوجوانان و یا در مدرسه هستند که اصلا درآمد اضافی برای merch,” جکی, رئیس امور مالی در آمریکا BTS ارتش به من گفت. (جکی که داوطلبان به کار در سایت خواسته به تنها شناسایی شده توسط او برای اولین بار نام.)

“ما می خواهم به همکاری با یک شرکت و میزبان این فروشگاه به طوری که هر کسی می تواند دسترسی به برخی از این رسمی کالا,” او گفت:. به عنوان با اکثر هنرمندان محبوب وجود دارد گسترده بازار سیاه به صورت غیر رسمی محصولات ایجاد شده و فروخته شده توسط شرکت ها و هنرمندان مستقل به طور یکسان. ضربه بزرگ سرگرمی قبلا به دنبال محدود کردن استفاده از Bangtan Boys’ تصویر و سرکوب غیر مجاز merch خارج از کنسرت, اما, آنلاین, کسب و کارهای کوچک توسط طرفداران تکثیر.

به اعتبار خود را از طرفداران با احتیاط از خاموش-نام تجاری کالا که به نظر می رسد بهره برداری از BTS تصویر صرفا برای به دست آوردن پول. اما ARMYs به طور کلی حمایت از هنرمندان که اصلی ایجاد خرده ریز و نقاشی گفت: استفانی لو یک 21 ساله دانشجو اجرا می شود که این Happi هلو پین فروشگاه در Instagram.

لو تبدیل شده چند تا از اصلی طرح های BTS اعضا به مینا پین یک سرگرمی است که او موفق به موفقیت کسب درآمد از در سال گذشته. “طرفداران تمایل به خرید رسمی کالا, اما آنها همچنین ارزش ما را به چیزهایی است که به طور معمول تولید” لو به من گفت. “من خودم چند fandom پین ساز اما BTS به تازگی الهام بخش بزرگی برای من بوده است طراحی آنها بیشتر است.”

او عملیات نسبتا کوچک است (او نیاز به حداقل 20-50 preorders قبل از او می تواند ساخت یک پین طراحی) اما برخی از پوشاک و کالا سازندگان کار تمام وقت کسب و کار است که تنها تهیه طرفداران K-pop و حتی حمل محصولات رسمی. وجود دارد یک جریان ثابت از تقاضا برای رمان آیتم ها و یا طرح های تی شرت, به ویژه هنگامی که یک گروه مانند BTS انتشار آلبوم جدید.

تقاضا برای مارک کالا است اما اکثر طرفداران اختصاص داده شده می دانیم که فیزیکی فروش آلبوم حمل وزن در موسیقی رسمی رتبه بندی. ARMYs شده اند savvily تعیین اهداف آنلاین برای پسران’ باز گشت در اواخر فوریه با توجه به جکی. “زمانی که یک آلبوم جدید بیرون می آید و ما به عنوان یک fanbase سعی و تشویق به خرید این آلبوم در کشور که در آن شما اقامت در پس این تعداد نسبت به یک نمودار در آن کشور” او گفت:. “از آنجا که ما یک پایگاه نظامی آمریکا بسیاری از اهداف ما به سمت ما.”

به همین دلیل کره ای, سرگرمی, شرکت ها قرار داده و پس از تلاش بسیار به توسعه براق, طراحی آلبوم ها; آنها به بازار عرضه شده به عنوان مجموعه نه فقط محصولات موسیقی. (BTS نامزد دریافت جایزه بود برای یک 2019 گرمی در بهترین ضبط بسته بندی دسته.)

“به جای خرید یک CD جزوه شما اغلب خرید یک لوکس عکس کتاب همراه با پوستر و کارت پستال و پوستر و یا بلیط — با CD پرتاب به عنوان یک پاداش” چو از DFSB جمعی به من گفت. این چیزی است که خودی صنعت اشاره به عنوان بسته بندی و یا از جمله یک قطعه از merch با یک آلبوم یا آهنگ چیزی است که بسیاری از ما هنرمندان را برای افزایش فروش آلبوم.

برای ARMYs (و دیگر طرفداران K-pop), آن را نمی کند واقعا تفاوت آنچه در این آلبوم می آید و یا آنچه در آن مانند به نظر می رسد; آنها برنامه ریزی برای خرید آن از شروع. این سطح از اخلاص به یک هنرمند — و حتی توده بسیج در گفت هنرمند طرف چیزی است که کمک سوق BTS به بین المللی موردتوجه وتماشای عموم. به عبارت دیگر BTS طرفداران آن را بر خود به طور فعال ترویج این گروه کار می کنند. آنها در حال حاضر نمیفهمد تعدادی از iTunes و Spotify در جریان نمایش ها یوتیوب و Shazam آهنگ درخواست آن را برای BTS برای رسیدن به نقطه No. 1 یک بار نقشه از روح: 7 منتشر شده است. اگر زمانی این اهداف خواهد یک بار دیگر ثابت کند BTS توانایی بالا در نمودار بیلبورد. این انرژی چیزی است که حتی به خوبی شناخته شده ستاره مانند جاستین بیبر در تلاش برای تصرف: انیمیشن سپاه از طرفداران جریان و یا خرید موسیقی است که به نفع هنرمند.

هنگامی که روزنامه نگاران و منتقدان موسیقی حدس و گمان در مورد آینده BTS روایت به ناچار تبدیل به کره جنوبی دو سال خدمت نظامی نیاز است که همه اعضای BTS را به معرض آن زمان آنها در حال 28. برای طرفداران آن مملو و تلخ و شیرین واقعی داده می شود چگونه جین BTS قدیمی ترین عضو خواهد به نوبه خود در 28 دسامبر. با این آخرین رکورد اما, سال 2020 خواهد شد به احتمال زیاد سال بزرگ دیگر برای مردان جوان در هر دو موسیقی و فضاهای تجاری.

در یک جلسه شرکت در اوایل ماه فوریه BigHit خود را اعلام کرد قصد دارد به سرمایه گذاری در یک همهجانبه بیشتر BTS کنسرت تجربه معرفی “تور روستاها” در انتخاب شهرهای با جاذبه های مانند BTS-مضمون هتل منحصر به فرد pop-up store و دیگر مضمون نمایشگاه. برچسب قرار دادن تمرکز خود را بر آنچه که طرفداران می خواهند بخش مهمی از آن فرمول برای موفقیت با توجه به مدیران. BTS این مسیر در سه سال گذشته بوده است غیر قابل توقف را شکست سوابق فروخته استادیوم, سمان بین المللی خود و با حضور و امضا یکی دیگر از هفت سال قرارداد که بدان معنی است که آنها به احتمال زیاد خواهید نگه دارید انجام به 30s خود را.

“تا زمانی که بدن ما نگه دارید تا ما انجام می شود همان چیزی که در 10 سال” Suga یکی از این گروه سه خواننده های رپ, گفت خبرنگار هالیوود در یک داستان پوشش در سال گذشته (یک داستان بود که به طور کامل از انتقاد طرفداران خود را برای اشتباهات فرهنگی حساس احساسات و فقدان تحقیقات قبلی).

و به احتمال زیاد به عنوان طولانی به عنوان BTS را در بدن نگه دارید تا یک سوال نیست که آیا خود را fanbase ادامه خواهد داد و حمایت از آنها را از نظر مالی و هنری به صورت جداگانه و یا به عنوان یک گروه. هر آنچه که آنها انجام می دهند و هر کجا که آنها به ارتش خواهد بود ،

ثبت نام برای کالا’ عضویت در خبرنامه. در هفته دو بار ما برای شما ارسال محصولات بهترین داستان های کاوش در آنچه ما خرید چرا ما آن را خرید و به همین دلیل آن مهم است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>