بحران آب و هوا باید دوباره امریکا — و بله که می تواند اتفاق می افتد

شاعر Friedrich Hölderlin یک بار نوشت:”Wo aber Gefahr irst) wächst / Das Rettende آوخ” — “که در آن خطر این است که رشد می کند همچنین آنچه ما را نجات دهد.” من این کلمات را به عنوان یک کلید برای فرار سمی تفرقه که فعلا سياه ما سیاست است. جارد دیاموند در کتاب جدید خود “تحول” می نویسد که بزرگترین و “اکثر شوم از مشکلات اساسی در حال حاضر تهدید دموکراسی آمریکایی [است] ما تسریع زوال سیاسی سازش است.”

اما هنوز هم بیشتر در معرض خطر است که درباره آن واشنگتن است بیشتر سکوت و است که “دولت از سیاره ای اضطراری” که از دانشمندان آب و هوا به ما هشدار داد. که تهدید است تا قبر که زمانی که این کشور مجبور است برای تشخیص آن را نیز ممکن است به عنوان در گذشته متحد پشت یک راه حل است.

تبلیغات:

من احتمالا فکر به عنوان یک سیاسی منتقد و آمریکا و نه به عنوان یک فرهنگی مدافع آن است. اما من همواره مدافع فرهنگ آمریکایی است. آن است که دقیقا به دلیل وجود بسیار گرامی در این کشور است که با توجه به نقص آن ممکن است طبیعی و مهم است. این بود و همچنان امریکا بزرگترین قدرت است. یک دلیل بزرگ کمونیست دولت های شرق اروپا شکست خورده بود و ناتوانی خود را برای پرورش و پاسخ به حرکات برای تغییر سازنده. که هنوز هم در چین مشکل بزرگ امروز است.

در پایه از امروز نفرت سیاسی است و ترس و اولین گام به سمت کاهش این ترس سیاسی است که به رسمیت شناختن امریکا استثنایی اجتماعی و اخلاقی قدرت از جمله آن ثابت قدرت در پاسخ به آن مسلما مشکلات بزرگ. اما بیشتر در حال حاضر نظر-تهویه مطبوع از جمله کسانی که در تلویزیون من بیشتر گوش دادن به خودم نیست آرام کسانی که ترس آنها تشدید آنها. در اینجا است که یک نه غیر معمولی تیتر ماه گذشته در یک, سیاسی, سایت, صحبت از بهداشت ، میچ مک کانل را اعلام کرد قصد هماهنگ کردن تاکتیک های خود را در استیضاح با کاخ سفید: “ما شاهد مرگ از روند دموکراتیک درست قبل از چشم ما.”

اما برخی از ما به یاد داشته باشید دوران مک کارتی در 1950s و چگونه امریکا لرزیدند در چه عدالت William O. داگلاس پس از آن به نام “سیاه سکوت از ترس.” شبیه ترس ابراز شد در زمان واترگیت در 1970s. پس بیایید برای یک لحظه این مسابقه خطرناک بدبینی با یک یا دو دقیقه از رقیق خوش بینی.

تبلیغات:

انقلاب آمریکا میراث: حکومت قانون و یک رویا

بسیاری از آمریکایی ها تمایلی به صحبت می کنند از آمریکا استثنایی; اما از آن آسان است برای من چون من از کانادا. و همانطور که من نوشت: “آمریکا عمیق دولت” “به اعتقاد من در آمریکا استثنایی که در یک زمان امریکا بود واقعا استثنایی در آن بی سابقه جایگزینی استبدادی با محدود قانون اساسی دولت است.”

من انقلاب آمریکا به عنوان محوری لحظه نه فقط در تاریخ آمریکا اما در تاریخ اروپا و در نهایت جهان است. آن را یک نقطه عطف در تحکیم اصل در حال حاضر به طور گسترده ای پذیرفته شده است که ما باید حکومت قوانین نه با مردان.

تبلیغات:

پدران موسس بودند با توجه به این اصل که پس از بحث جدی آنها اضافه شده یک استیضاح بند به قانون اساسی است. زبان آنها مورد استفاده قرار گرفته و از قانون به زبان انگلیسی اما با یک تفاوت عمده. قضات در انگلستان می تواند استیضاح اما نه پادشاه. برای فارسی مستقل در نظر گرفته شد به عنوان منبع و نه موضوع این قانون پس از رومی قانون تاسیس Ulpian در قرن سوم م: quod principi placuit legis habet vicem (“هر چه بخواهد حاکم به نیروی قانون”).

قانون اساسی ایالات متحده در جهان بود “اول کامل نوشته شده ملی قانون اساسی” امروز پس از جنگ جهانی دوم “تقریبا همه دولت های دموکراتیک در حال حاضر نوشته شده است, قانون اساسی.” برای آنچه در آن ارزش حتی غیر دموکراتیک کشورهای مانند روسیه و چین و کره شمالی نیز نوشته اند قانون اساسی.

تبلیغات:

اما انقلاب آمریکا نیز تقویت بیش از حکومت قانون است. بر خلاف چینی و یهودی قانون, آمریکا, تئوری حقوقی تمایز بین قانون و اخلاق است. اما به عنوان ریموند Wacks می نویسد:

حقوقی positivist تلاش برای یک ارزش حساب کاربری رایگان از قانون مقابله با طبیعت را بیشتر محتمل ادعا می کنند که این حساب نادیده ماهیت قانون – آن اخلاق – که “عمل positing قانون … می تواند و باید با هدایت ‘اخلاقی’ اصول است.”

بنابراین قانون در امریکا بوده است نه استاتیک اما در طول سال ها تلاش کرده است به سوی باریک شدن شکاف بین آنچه که قانون است و آنچه در آن باید باشد. برای انقلاب آمریکا همچنین کمک به تحکیم یک رویای قدیمی از آزادی است. روسو “انسان آزاد متولد شده و در عین حال در همه جا در زنجیر” پاسخ داده شد با باز شدن اعلامیه استقلال: “همه مردان برخوردار هستند و با حقوق مسلم زندگی, آزادی و تعقیب خوشبختی.”

این نجیب ایده آل تکرار می شد در اعلامیه حقوق بشر 1789 پیش نویس در مشاوره با Jefferson. همچنین تکرار در شعر فریدریش شیلر تقریبا به معنای واقعی کلمه در درام خود را از آزادی “ویلهلم بگویید” (1804) و همچنین در “Ode to Joy” که بتهوون به مجموعه موسیقی خود را در سمفونی نهم:

تبلیغات:

شادی! یک جرقه از آتش از آسمان
دختر از بهشت …
همه مردان پدیدار خواهد شد به عنوان برادران
که در آن شما استراحت خود را آرام بال

جرقه “آتش” گرفته شده از انقلاب آمریکا و شیلر مشتعل جنبش جوانان اروپا و با آن چشم انداز دموکراتیک وحدت که جنبش شکست خورده بود در مردم بهار سال 1848 اما رهبری پس از جنگ جهانی اول به پایان اروپا در چهار قاره empires: آلمان, اتریش, روسیه و ترکیه است.

چرا این مربوط به ما بحران ؟ چرا که اگر ما به این نظر تاریخ, من معتقدم که ما می توانید ببینید که تاریخچه در یک سطح عمیق است به آرامی در حال تحول بوده است نسبت به باز و جامعه فقط و فقط به عنوان بسیاری از ما به طور طبیعی تکامل از squalling نوزادان برای تبدیل شدن به بیشتر مناسب بزرگسالان است.

در نظر بگیرید که پس از جنگ جهانی دوم دموکراتیک امپراطوری اروپا – نروژ, سوئد, دانمارک, هلند — بخشوده شد اما غیر دموکراتیک امپراطوری یونان, یوگسلاوی, بلغارستان, رومانی, ایتالیا — همه رفته بودند. همه این تغییرات تصادفی نیست, اما, پاسخگو, به اعتقاد من به برخی سویه در تاریخ خود را.

تبلیغات:

به عنوان یک شاعر, من می خواهم به سرمایه گذاری که تاریخ در نهایت نوشته می شود همان راه که عمیق شعر نوشته می شود: این است که — همانطور که دانته گفت: از شاعران شیرین سبک جدید — “با توجه به آنچه در قلب دیکته.”

انقلاب به عنوان یک محصول اجتماعی اجبار نه خشونت

این دو عنصر از انقلاب آمریکا, حاکمیت قانون و رویای آزادی, زنده کردن هر یک از دیگر. که در آن تعادل بین آنها برقرار نیست همانطور که در فرانسه و اتحاد جماهیر شوروی انقلاب, نتایج می تواند هر دو فاجعه و زودگذر.

تبلیغات:

آنچه در تثبیت این دو عنصر در آمریکا یک عنصر سوم فقط به عنوان مهم برای امروز اما به مراتب کمتر شناخته شده است. من با اشاره به جمعی اجتماعی روند تولید شده است که انقلاب و تقویت آن است.

بسیاری از مورخان و بیشتر ominously بسیاری از شبه نظامیان جنبش توجه انقلاب به عنوان موفق جنگ علیه انگلستان است. اما این تمرکز بر خشونت به جای ایده ها و اجبار بود و با جدیت رد جان آدامز در نامه ای به او نوشت و در سال 1815 به توماس جفرسون:

آیا منظور ما از انقلاب ؟ جنگ است ؟ که هیچ بخشی از انقلاب است. آن را تنها یک اثر و نتیجه آن است. انقلاب در ذهن مردم و این تاثیر از 1760 به سال 1775 در این دوره از پانزده سال قبل از یک قطره خون کشیده شد در لکسینگتون.

آدامز سپس توضیح داد که او با اشاره به “مراحل که افکار عمومی روشن شد و مطلع در مورد اقتدار مجلس بیش از مستعمرات.”

در کتاب “جاده ای به 9/11” پس Jonathan Schell را استادانه کار “شکست ناپذیر در جهان” من زوج این نقل قول با یکی از آدم Michnik بود که یک رهبر جنبش همبستگی است که با موفقیت و مسالمت آمیز اخراج بزرگترین ارتش از لهستان کمتر از 40 سال پیش. درخواست چگونه “لهستان دگرگونی مسالمت آمیز” از اتحاد جماهیر شوروی بود و ممکن است Michnik توضیح داد: “این قبل بود تقریبا دو دهه تلاش برای ایجاد نهادهای جامعه مدنی است.” (Zbigniew Bujak دیگر همبستگی خود را رهبر یک بار علنا گفت: “آمریکا آرمان حقوق بشر دقیقا همان کسانی که از همبستگی.”)

تبلیغات:

علمی, سابقه, کار با مدارک و اسناد و هنگامی که تمایل به تمرکز بیشتر در مورد مشکلات رهبری از بالا به پایین از پاسخ در مورد جامعه مدنی از پایین به بالا. در کالج من در مورد نیاز به عنوان خوانده شده “آناتومی انقلاب” توسط استاد دانشگاه هاروارد Crane Brinton یک کتاب است که هنوز هم تدریس می شود. در چه بسیار از بالا به پایین چشم انداز Brinton نگاه شباهت بین چهار انقلاب: زبان انگلیسی از 1640s, آمریکا, فرانسه و روسیه است.

و در تمام چهار Brinton خلاصه روند انقلابی به عنوان حرکت از:

مالی و تجزیه, [برای] سازمان ناراضی به جبران این شکست … خواستههای انقلابی در بخشی از این سازمان ناراضی خواسته که اگر مسلم را به معنای مجازی کناره گیری از کسانی که حاکم اقدام به استفاده از زور توسط دولت شکست آن و دستیابی به قدرت توسط انقلابيون.

اما روح انقلاب آمریکا به عنوان John Adams مشاهده ظهور قبل از بحران مالی که تولید تمبر عمل 1765. حتی توسعه او نوشت: از, از یک غیر محتمل اجماع سیاسی بین Puritans و صاحبان نمی شد گام اول است.

که اجماع بوده است نسبت داده شده توسط مورخان به قبل و حتی بیشتر جهانی توسعه اجتماعی اول بیداری بزرگ از 1730s و 1740s.

تبلیغات:

همراه با ضد استبدادی اصول اول بیداری بزرگ پرورش قوی هزاره امیدوار است در سراسر تمامیت مستعمرات. دیدن خود را به عنوان بازیگران در این مرحله از نجات تاریخ angela chambers درک خود را به بازی یک نقش محوری در آوردن در مورد دوم آمدن مسیح است. … جاناتان ادواردز بود و خوش بینانه است که تجدید حیات بودند سپیده خدا, برنامه نهایی برای زمین لحظه ای تعیین کننده برای امریکا در رستگاری تاریخچه…. به همین ترتیب Rev. Josiah اسمیت افتخار در یک خطبه در سال 1740 از چارلستون کارولینای جنوبی “ببین! … برخی از چیزهایی که به نظر می رسد بر سندان برخی از بزرگ نبوت در تولد; خداوند آن قدرت را به جلو!

این جزر و مد از هزاره هیجان بود البته نه یک نوآوری آمریکا; بر خلاف مشابه طغیان تا به حال به صورت دوره ای انرژی تاریخ اروپا برای دو هزار سال است. اما از آن مهمتر ایجاد شده در میان آمریکایی ها یک انتظار گسترده و پذیرش لازم تغییر دهید.

همانطور که من نوشت: در “جاده ها به 9/11”:

در پس زمینه از هر دو انقلاب [آمریکایی و لهستانی] نهفته ظهور تمدن غرب از یکی از موفق ترین از همه جایگزین جوامع مدنی: کلیسای اولیه مسیحی.

این دو انقلاب بودند لحظات در فرایند اساسی از تمدن و فرهنگ خود را به عنوان پیش بینی توسط هانا آرنت و جاناتان Schell: روند حرکت از صرف نیروی خشونت نسبت به نهادینه قدرت اجبار.

چه جدید در آمریکا و لهستان انقلاب — و هنوز هم الهام بخش بود تبدیل اجتماعی رویاهای به حرکات است که می تواند شکست ارتش شاه در سال 1783 و اتحاد جماهیر شوروی در سال 1989. و این حقیقت انقلاب آمریکا نیز درست از لغو برده داری. این جنبش طرفدار الغای برده داری بود یاری در بخش بزرگی از گسترده اخلاقی شور دوم بیداری بزرگ (حدود 1790-1840s). این جنبش اجتماعی را در حرکت و پویایی سیاسی پاسخ: اول جدید حزب جمهوری خواه پس از آن جنگ داخلی و در نهایت رهایی.

تبلیغات:

قدرت اجتماعی آمریکا حرکت امروز

بزرگ بیداری که نام دیگر مد روز. اما بزرگ اجتماعی حرکت انقلاب و مخالفت با بردگی است جان سالم به در برده و هنوز هم با ما. آن ریخته به بعد مربوط به جنبش: مانند حق رای برای زنان (موفق در 1918-19) و منع (به قانون مصوب از سال 1920 تا 1933). به عنوان پروفسور بری Hankins است مشاهده “به طور معمول از دوم بیداری بزرگ تا به امروز که آمریکایی ها با دیدن یک مشکل اجتماعی خود را ضربه به گروه با هم در یک داوطلبانه در جامعه و رفع آن است.” این ضربه یافت می شود به طور فزاینده ای در سراسر جهان, اما آن قدرت در امریکا ناشی از آن سابقه موفق.

امریکا پویا حرکت ارزشمند اجتماعی دارایی است که هنوز هم بسیار با ما. جنبش حقوق مدنی در ابتدا یک محصول از کلیساها که رشد از دوم بیداری بزرگ. و از آن جنبش به زودی ظهور چه شد در سراسر کشور ضد جنگ ویتنام و جنبش و با کلیساها در هر دو سیاه و سفید و نقش قابل توجهی در هر دو.

اهمیت این جنبش’ به ارث برده ارزش (به اشتراک گذاشته شده در امریکا توسط هر دو و اینکه ملحدان) را می توان کنتراست در سال 1968 بین جنبشهای اعتراضی رادیکال در آمریکا و شکست خورده پاریس شورش در فرانسه. حقوق مدنی و ضد جنگ جنبش شد تا حد زیادی در حمایت از ارزش های سنتی در حالی که ایدئولوژی پاریس قیام بود که اساسا منکر همه چیز – به بیان آن شعارIl est داستاني سكسي, لزبین d’interdire” (“ممنوع است ممنوع”).

تاریخی نقش ترس در سیاست آمریکا

تا کنون من با تمرکز منحصر به فرد بر روی دستاوردهای, در, messy, زمینه, سیاست, از آنچه که ممکن است به نام ایمان و امید و عشق نوع دوستانه بشریت است. اما البته این سرسری حساب از تاریخ ایالات متحده است که بسیار یک طرفه. تاریخچه در نهایت ممکن است به دنبال “چه قلب دیکته” اما آنچه قلب دیکته است که همیشه خوب نیست.

همه ما بسیار آگاه است که آمریکا سیاست انرژی با ترس و نفرت و همچنین با امید و عشق. در واقع اگر ما به نوبه خود چشم خود را به جریان سیاسی و جدال در کنگره و رسانه ها آن را ممکن است به نظر می رسد که در سال های اخیر ترس و نفرت را تبدیل به predominating نیروهای.

دموکرات ها استدلال می کنند با اعتقاد است که آنها تا به حال هیچ چاره ای جز استیضاح رئیس جمهور به دلیل عدم انجام این کار ممکن است برخورد یک ضربه مهلک به امریکا سیستم قانون اساسی کنترل و توازن. جمهوری خواهان از سوی دیگر می گویند که محکومیت این رئیس جمهور که سابقه تنظیم است که به طور موثر تبدیل امریکا از ریاست جمهوری به نظام پارلمانی دولت.

اگر ما تنها در عوامل سیاسی در این تصمیم هر دو از این تضاد استدلال تناقض شایستگی داشته باشند. اما برای دیدن این آگهی به طور مستقیم به نقطه اصلی من می خواهم به. به عنوان اولین گام برای درمان این کشور ما باید جلوگیری از تمرکز بیش از اندازه بر روز به روز مسائل سیاسی و فکر می کنم به جای آنهایی که بزرگتر است.

پدران موسس خواست دولت محدود; آنها آن را کردم و همراه با دولت محدود آنها محدود به سیاست است. اما قدرت های بزرگ امریکا است که آن فرهنگ اجتماعی که آن فرهنگ سیاسی است که تنها یک بخش کوچک از یک قانون اساسی محدود ، بنابراین اجازه دهید من قول فرانکلین D. روزولت و می گویند “به عنوان اولین گام متوقف شود تا ترس. اولین چیزی که ما باید به ترس است ترس سیاسی خود.”

آمریکا صحنه سیاسی امروز است که همه چیز از یک تیمارستان به یک چاه مستراح است که در واقع به طور فزاینده ای تحت سلطه ترس و نفرت است. متاسفانه این امر نه فقط از کسانی که در کنگره بلکه از کسانی که در رسانه ها به خصوص با ظهور cable TV, کانال های جداگانه خود را siloed مخاطبان خود را جداگانه siloed واقعیت.

اما ترس و نفرت بارها و بارها تحت سلطه سیاست آمریکا قصد بازگشت به حداقل زمان ریاست جمهوری جان آدامز. این دوره از سوء ظن است که فرانسه بودند دخالت آمریکا در سیاست داخلی (از جمله یک شایعه کاملا احتمالا درست است که یک فرانسوی کرده و دامن زدن ویرجینیا برده شورش 1800).

در نهایت John Adams مریض و خسته از بودن متهم به خیانت Jeffersonians را متقاعد Federalist کنگره به تصویب بیگانه و فتنه اعمال 1798. از دوستان بیگانه عمل می کنند به طور موقت اجازه رئیس جمهور به زندانی و تبعید غیر شهروندان تلقی می شد خطرناک است. این فتنه, قانون جرم اظهارات نادرست که انتقادی از دولت فدرال است. این Jeffersonian روزنامه نگار جیمز Callender پس از تماس آدامز “دافعه pedant, یک ناخالص منافق و بی مرام ظالم” جریمه شد و محکوم به نه ماه در زندان است.

پس از چنین لفاظی و تلافی یکی ممکن است فکر می کردم که تعارف و اجماع ممکن است هرگز بهبود در سیاست آمریکا است. اما این دو عمل در سوال منقضی شده پس از توماس جفرسون و خود را دموکرات-حزب جمهوری خواه آنان بود به قدرت در سال 1800. آمریکا روند سیاسی مبهوت حتی پس از کشته شدن همیلتون در سال 1804. و همانطور که دیدیم, Adams, و, Jefferson, زمانی که هر دو بازنشسته شدند و با فاصله کافی بین آنها درگیر برای بیش از دو دهه در ظریف ترین epistolary دوستی در تاریخ آمریکا است.

بحث در کنگره منجر به جنگ داخلی شد کمتر تند و تیز. یک طرفدار الغای برده داری, George Thompson, لغو حضور خود در جلسه در خشکه مقدس بوستون پس از او هشدار داد که آنها قصد او را قیر اندود و پر طرفدار. خود را جایگزین ویلیام لوید گاریسون شد و پس از آن کشیده و او را از طریق خیابان توسط یک طناب در میان جمعیت که تهدید به کشتن او.” سناتور. چارلز Sumner یک طرفدار الغای برده داری از ماساچوست بود مورد ضرب و شتم تقریبا به مرگ در کالیفرنیا توسط یک طرفدار برده داری کنگره از ایالت کارولینای جنوبی.

جنگ متعاقب آن جنگ داخلی با بیش از 600 ، 000 مرگ و میر در زمان بیش از یک دهه به آباته. اما در سال 1876 بن بست در کالج انتخاباتی منجر به مشکوک در عوض. جنوب دموکرات توافق کردند که به انتخابات ریاست جمهوری در Rutherford B. Hayes به عنوان رئیس جمهور. جمهوریخواهان در ازای توافق برای خروج فدرال آمريکا از جنوب. این به پایان رسید بازسازی و محکوم سیاه پوستان به یک قرن از ظلم و ستم تحت Jim Crow قوانین. معامله شد بسیار زشت اما آیا رسیدن به یک اجماع.

به عبارت دیگر ما در حال حاضر بحران تفرقه است نه در همه بی سابقه است. بر خلاف آن است که فقط یک فوران از ماگما از بخش هایی که همواره در این کشور همواره منجر به زشت انداخته است.

امریکا در تاریخ اخیر از بازمانده تفرقه

فکر می کنم از آخرین بخش در این کشور در دهه های 1960 و 1970. من نمی خواهم به صدا راضی برای یک لحظه در مورد افزایش اخیر در تیرباران های دسته جمعی. اما فکر می کنم به سال 1968 زمانی که ترور مارتین لوتر کینگ جونیور منجر به عمده شورش و آتش سوزی در 110 شهرستانها و بزرگترین داخلی استقرار ارتش ایالات متحده پس از جنگ داخلی. یک سال قبل از آن در سال 1967 وجود دارد و قیام و شورش در بیش از 150 شهرستانها با حداقل 83 نفر کشته و گارد ملی مستقر در حداقل 12 متحده است.

در عین حال با 1980s امریکا نسبتا آرام است. چگونه این اتفاق می افتد ؟ Jared Diamond اشاره به روابط سیاسی بین جمهوری خواه رئیس جمهور ریگان و دموکرات مجلس نکته اونیل:

هر دو نفر ماهر سیاستمداران شخصیت های قوی و مخالف به یکدیگر در فلسفه سیاسی و در بسیاری از و یا اکثر سوالات از سیاست…. با این وجود رفتار آنها با یکدیگر با احترام و اذعان به یکدیگر قانون اساسی اقتدار و توسط قوانین.

چه الماس امتیاز به هر دو درست و مهم است. هنوز ریگان سیاسی تغییر از خود را زودتر firebrand شعارهای هنگامی که در حال اجرا برای حکومت کالیفرنیا در دهه 1960 نمونه برای من هنوز هم بیشتر اجتماعی حقیقت است. هر دو ریگان و اونیل در واقع ماهر سیاستمداران و از این مهارت هر دو می دانستند که خلق و خوی ملت تغییر کرده بود. توسط 1980s بسیاری از افراد (مثل خودم) حالا می خواستم آشتی نیست در عین حال یکی دیگر دهه از جنگ است.

این دیالکتیک که تغییر خلق و خوی در حال آموزنده است. در طول ریگان 1966 کمپین برای تبدیل شدن به فرماندار کالیفرنیا بسیاری مانند خودم در سمت چپ فکر او را به عنوان بسیاری از فکر می کنم امروز از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک مبتذل تلویزیون, شخصیت, بهره برداری از ترس و تعصب به شکست نیروهای sanity. و در اوایل مبارزات انتخاباتی خود او بگو: “اگر شما از من بپرسید, فعالیت های کسانی که ویتنام روز تدریس در مردم خلاصه میشود در سه کلمه: سکس و مواد مخدر و خیانت است.”

اما من شکست خورده و سپس ببینید که چگونه ضد جنگ جنبش با شعار “هرگز به کسی اعتماد بیش از 30” در حال حاضر نه به عنوان سالم به عنوان من هنوز هم می خواستم به فکر می کنم. و پایان مبارزات انتخاباتی ریگان تا به حال لبه دور به طور کامل از حمایت شعار “سکس و مواد مخدر و خیانت است.” سخنرانی های خود را در حال حاضر منعکس رشد خلق و خوی برای آرامش در کشور با اظهاراتی مانند “اخلاق موضوع اصلی مبارزات انتخاباتی است.”

به عبارت دیگر اولیه اخلاق ضد جنگ جنبش به زودی به طور فزاینده ای veering به خشونت کشیده شد و در حال حاضر مخالف افزایش ضد اخلاق است. (وضعیت ما امروز با کلیساهای پروتستان در حال حاضر تقسیم بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن است متفاوت نیست.)

(من هنوز هم خشمگین ریگان کاهش مالیات که کمک به راه اندازی امریکا نسبت به افزایش نابرابری ثروت و درآمد است. اما باید اذعان کرد که ریگان تعجب توافق به توقف انتشار سطوح نیتروژن اکسید مهم در حل و فصل آنچه پس از آن نگاه مانند یک فوری اما نا امید کننده بحران زیست محیطی: مشکل باران اسیدی.)

امریکا دموکراتیک قدرت اجتماعی و همچنین سیاسی

این موردی یک نگاه اجمالی از تاریخ ایالات متحده پشتیبانی باور من این است که برای دموکراسی به کار, اقدامات دولت کمتر مهم از الهام و راهنمایی از زیر. دموکراسی تعاملی. رهبران جهت به سیستم از بالا هنگامی که راه حل های پیچیده نامیده می شود برای.

اما در ساده مسائل مربوط به رهبری معمولا از زیر — هرگز از کل مردم (روسو خطرناک اسطوره “به طور کلی”) — اما از آن دسته از افراد متعهد در جامعه همیشه یک اقلیت که از اعتقادات خود هستند و انرژی ایران در قوی اخلاقی شود.

این افراد از فداکاری هستند در ابتدا معمولا مخالف هر دو توسط کسانی که در قدرت و مردم ، در سال 1970 به عنوان مثال زمانی که چهار نفر به ضرب گلوله کشته شدند و توسط گارد ملی در دانشگاه ایالتی کنت تظاهرات بلافاصله فوران در 850 دانشگاه های سراسر کشور است. در عین حال در یک گالوپ نظرسنجی انجام شده در مدت کوتاهی پس از آن 58 درصد از پاسخ دهندگان تایید شده از تیراندازی. اما امروز کسانی که در اجرای قانون آموزش دیده به تکرار guardsmen را عمل می کنند.

مصرف سرب از چه آدامز نوشت: Jefferson ما می گویند که عظمت امریکا همیشه می آیند عمدتا از زیر و یک راه حل به ما در حال حاضر بحران خواهد شد به احتمال زیاد می آیند و در عین حال دوباره از زیر.

ما فوری ترین نگرانی امروز: نه استیضاح اما تغییر آب و هوا

جنبش از پایین همیشه راست به شدت باور نمی کند و سبب عصمت است. به خصوص در امریکا وجود داشته است هر تعداد از تفرقه مسائل مانند سقط جنین مسئله با مناسب و معقول مردم از حسن نیت در هر دو طرف. دیگر چنین مسئله منع و ممنوعیت شکست به تولید اجماع به زودی منجر به لغو آن است.

اما امروز تقریبا تمام مردم اختصاص داده شده در حال حاضر ایالات پشت یک علت: اقدامات لازم برای مقابله با تغییر آب و هوا. علم در زمینه آب و هوا موضوع است و دیگر به طور جدی قابل بحث است. اتحادیه اروپا آب و هوا مانیتور فقط تلفظ پنج سال گذشته بوده است داغترین در ضبط درست مانند دهه گذشته است.

در ماه نوامبر گذشته بیش از 11,000 دانشمندان از سراسر جهان اعلام کرد “به وضوح و صراحت که سیاره زمین رو به یک آب و هوا اضطراری است.” آنها خواستار یک “بسیار زیاد افزایش مقیاس در تلاش … برای جلوگیری از درد و رنج بی حد و حصر.”

به خصوص نگران کننده بالقوه غیر قابل برگشت آب و هوا نقاط اوج و طبیعت تقویت بازخورد . . . که می تواند منجر به یک فاجعه بار ‘گلخانه, زمین,’ فراتر از کنترل انسان است.

اگر امریکا واقعا عملکرد دموکراسی کسانی که تلاش خواهد بود در حال حاضر در حال اجرا. به گفته نیویورک تایمز “آمریکایی ها به شدت بر این باورند که گرم شدن کره زمین اتفاق می افتد و که کربن تولید گازهای گلخانه ای باید کوچک است.” حدود 75 درصد از آمریکایی ها حمایت تنظیم CO2 در حالی که “در هر کنگره منطقه اکثریت بزرگسالان پشتیبانی از محدود کردن انتشار دی اکسید کربن موجود نیروگاه با سوخت زغال سنگ.” این یک تشویق تغییر از فقط هفت سال پیش هنگامی که آمریکایی ها احساس کردند که آب و هوا تغییر رتبه آخرین مرده از 21 مسائل به عنوان یک داخلی دولتی اولویت است.

آب و هوای جنبش انجام داده است یک کار خوب از قانع کردن مردم اما مقادیر بی سابقه ای از نقد های مطرح شده برای مبارزه با آن سیاسی است. این از ائتلاف تد joaquin uy ما هشدار داد که از یک دهه پیش: شرکت نخبگان (و بودجه) neoconservative روشنفکران و کلیساهای بنیادگرا. این همان ائتلافی است که به کمک منتخب مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016. اما نشانه هایی وجود دارد که در میان کلیساها حداقل مخالفت خود را با آب و هوا اقدامات ممکن است کاهش.

در حال حاضر این نظام سیاسی است که هنوز هم در چنگال به خوبی تامین می شود تغییرات آب و ضد جنبش بودجه عمدتا توسط حریص سوخت های فسیلی منافع مانند برادران کخ و اکسون موبیل. با توجه به علمی آمریکا ضد جنبش را پایه “قریب $558 میلیون دلار به تقریبا 100 انکار آب و هوا سازمان از سال 2003 تا 2010.” و مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی بود و عمدتا بودجه توسط تغییر آب و هوا منکران رابرت مرسر و دخترش ربکا که “صرف بیش از 16 میلیون دلار به حمایت خود را از نامزدی و مراسم تحلیف خود.”

امریکا واقعی داخلی تهدید: جنگ با علم

جدی ترین جنگ در حال مبارزه امروز در سیاست آمریکا است و نه جنگ بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره است. آن را جنگ علم است که برپا دهه بین جستجوگران حقیقت از یک طرف و آمریکا superwealth هر دو شخصی و شرکت های بزرگ دیگر.

در اینجا این موضوع را در حوزه تکامل آزمایشی از سال 1925 است که آیا علم برنده خواهد شد اما زمانی که. این حرکت اجتماعی که برنده در برابر DDT و صنعت دخانیات در نهایت نیروی انرژی انقلاب نیز هست.

آن است که بسیار کمتر روشن کند که آیا این تغییرات رخ خواهد داد در زمان برای حفظ هر چیزی مانند آب و هوا ما به عادت کرده اند. بسیاری از کسانی که انتزاعی تایید نیاز برای آب و هوا اقدامات به خصوص سیاستمداران را لگد می آید به طور جدی افزایش قیمت گاز است.

اما اختصاصی اجتماعی حرکت برای تغییر است که هنوز هم با ما. اجازه دهید ما امیدواریم که که نیاز به مقابله با ما آب و هوا را در زمان تولید یک اجماع از طریق سازش است که کاهش خواهد یافت و جای dissensus و سیاسی jousting که منجر به تهمت و سیاست های خود را. اجازه دهید ما امیدواریم که این روند تقویت شود خواهد شد به عنوان تد joaquin uy پیش بینی با رشد این اجماع در جهان به عنوان یک کل.

من انتظار انرژی که برای جهت گیری مجدد به درجه اول از افراد جوان است. اما شاید آنها خواهد پیوست کسانی از ما که می تواند به یاد داشته باشید رضایت بزرگ است که می تواند از شرکت در آنچه که گاندی و بعد از آن مارتین لوتر کینگ جونیور به نام satyagraha یا “حق زور” — انرژی و هیجان از کار در همبستگی بیشتر شایسته جهان.

امریکا البته بسیاری از قبر مشکلات وجود دارد و نه نوش دارو برای هر یک از آنها. اما موضوع آب و هوا است به طوری قبر که راه حل آن را باید در مقابله با قبر دیگر مشکلات نیز هست. یکی پوچ آسیب پذیری ما در فرآیندهای سیاسی به تاثیر بی مرام, پول, رسوایی که به نفع انتخابات از اصولی cynics به کنگره تبدیل شده است که آنچه در اواخر دانشمند علوم سیاسی چالمرز جانسون به نام “یک فروم برای منافع خاص.”

و این بی مرام پول می آید در بخش بزرگی از اختلاف ثروت در این کشور است. ما در یک عصر جدید طلاکاری شده به عنوان یک تهدید برای دموکراسی امروز به عنوان اولین طلاکاری شده سن در اواخر 1800s تا زمانی که آن را تا حدی خطاب توسط مالیات بر درآمد و دیگر اصلاحات مترقی در هر دو تئودور و فرانکلین روزولت.

یکی دیگر از عمده مربوط به مشکل این است که امریکا پف کرده بودجه دفاعی. این است که در حال حاضر بین المللی و همچنین داخلی تهدید برای ثبات به عنوان منابع مورد نیاز برای ترویج یک جهان سالم نظم و آرامش داخلی به جای منحرف به بد در نظر گرفته و معکوس مداخلات. اما در برخورد با آب و هوا به موفقیت ضروری خواهد دوستانه آمریکا رویکرد به بقیه جهان.

به من اجازه بازگشت به جایی که من آغاز شد. من باور دارم که نفرت به طوری گسترده در امریکا معاصر ناشی از ترس این کشور هستند که به طور افراطی و اغراق آمیز است. من خودم نفرت و ترس سیاست های نظامی این کشور اما نه کشور است.

در کوتاه, اجازه دهید ما در روح هانا آرنت و جاناتان Schell تمرکز کمتر بر تفرقه مسائل است که کنگره دست زدن و بیشتر در این برنامه به طور بالقوه وحدت مسائل است که کنگره باید از دست زدن به.

من 90 سال است. من سیاست بودند شکل در ’60s. و

عمیق در قلب من [هنوز] بر این باورند
ما باید غلبه بر برخی از روز.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی