دریک از موسیقی کشور است که با ملاحظه تر را در آن شهر جاده


Sam Hunt in a white T-shirt holding an acoustic guitar.

سام شکار در نشویل در Jan. 13.

Jason Kempin/گتی ایماژ

هر کسی که فکر دشمنی در مورد رپ و R&B متلاشیکننده به موسیقی کشور ظاهرا حصار-خاموش تگزاس آغاز شده در سال گذشته “شهر قدیمی جاده” در ضربات پنالتی از دست رفته باید آتش بازی در اطراف سام شکار کل کشور نمودار–شکوه حرفه ای. شکار یک دبیرستان و کالج فوتبال کارفرمایی در جورجیا و آلاباما و به طور خلاصه یک NFL چشم انداز قبل از او منتقل دنده به پرداخت دیون خود در نشویل موسیقی ردیف است. در حالی که پس زمینه به همراه داشت برخی از تاسیسات و حزب نگرش یکی ممکن است انتظار آن را نیز به معنای او می خواهم رشد نزدیک به جوان سیاه, جنوبی ها و معاصر موسیقی سیاه و سفید از بسیاری از هنرمندان کشور انجام دهد. نه هر کسی دوست داشت در این راه است که خود را به شکل آهنگ ها, نه به ذکر است بیشتر مقرون به ادب noncowboy راه او لباس می پوشد. (او بر روی جلد بیلبورد “موسیقی مردان از سبک” موضوع در 2015.)

پس از شکار آلبوم Moody آمد در سال 2014 شخصیکه در استعمال کلمات صحیح سایت صرفه جویی در موسیقی کشور به شدت آن را اعلام کرد “نه کشور” برای آن الکترونیکی تولید شکوفا و آن drawled-بیش از-یک-ضرب و شتم معابر در “شکستن در یک شهر کوچک” یادآور اخیر خواننده های رپ مثل دریک (بلکه از یک خط طولانی از midsong قرائت در کشور). زمانی که شکار 2017 تنها “بدن مانند پشت جاده” به طور خلاصه شد طولانی ترین در حال اجرا ردیف 1 در تاریخ این کشور داغ آهنگ ها, نمودار, بسیاری از دوست نداشتند آن را نه تنها برای, چگونه آن را غنیمت محور خواستار تقویت بدترین “bro کشور” اما برای R&B-تحت تاثیر خطوط ملودیک با استفاده از آن به آغوش آن عنوانی callipygian منحنی.

مدت کوتاهی قبل از آن آمد “Drinkin’ بیش از حد” شکار ترین پرهیاهو Drake-رفته-کشور پیگیری: آن قالب رپر-خواننده سال 2011 “Marvins Room” که شکار راننده سرشونو تکون دادن به پوشش این آهنگ در زنده نشان می دهد. آن را نیز جلب خشم به صورت ظاهری برای حمل بر روی الگوی “doxing” آغاز شده است که زمانی که او اجازه مطبوعات می دانم Moody شده بود پس از نام یک دختر را آلاباما شهر. در اینجا این آهنگ راوی به صراحت (و parejo اواخر شب دریک سبک) معذرت خواهی به او برای انجام این کار است—اما پس از آن می رود به تماس او را با نام و نشان می دهد او با استفاده از این آهنگ به صحبت کردن با او را چرا که او نمی خواهد به تماس های خود را.

پس از همه, که یک چیز عجیب و غریب اتفاق افتاده است. شکار همه اما متوقف و قرار دادن آهنگ ها. دومین آلبوم Southside می رسد این هفته پنج و نیم سال پس از Moody و سه پس از “بدن” تقریبا غیر قابل تصور شکاف برای دریافت-آن-در حالی که آن را داغ مدل استراتژیک نشویل کشور است. و در موقت سابق, کالج, ستاره فوتبال به نظر می رسید به تجدید نظر تقریبا همه چیز را در مورد زندگی خود را. او و آن زن از Moody, هانا لی فاولر در حال حاضر ازدواج کرده است. در واقع آنها در حال حاضر مشغول شدند که او منتشر شد “Drinkin’ بیش از حد”—او کسی است که نقش کوتاه پیانو coda در پایان مسیر مساوی احساساتی ژست و محضری مدارک و شواهد از رضایت. در مصاحبه سراسر سال دخالت شکار شده به نظر می رسید به در نظر گرفتن سهام نه تنها شیوه زندگی ایمان خود و حتی دیدگاه های سیاسی خود را, اما همچنین از موسیقی خود را جهت.

“سخت را فراموش کرده ام” در حال اجرا برای یکی از بهترین آهنگ ها از سال 2020 کشور و یا در غیر این صورت.

شکار اغلب پیشنهاد او را تکیه بیشتر به “سنتی” در آلبوم بعدی خود را, اما اخیرا او به نیویورک تایمز گفت او بی سر و صدا شده است و با تجربه چندین هیپ هاپ گرا تولید. وقتی Lil Nas X “شهر قدیمی جاده” آمد “من مانند doggonit کسی نوع از آن را انجام داده قبل از من می تواند آن را,” او گفت:. “و آن را مانند, همچنین, شلیک در حال حاضر چیست؟” که معضل و خود کمال به علاوه تعهد خود به فاولر به تعادل کار و زندگی حق همه به نظر می رسد به توضیح طولانی منتظر Southside. به عنوان به خوبی به عنوان آن شکل نهایی. خیلی از Southside است داستان شکار تحول شخصی دو برابر به عنوان یک پاسخ به رکورد Moody خود lyrically و موسیقی. خارج از مجرد آن را جمع آوری تا (“بدن” است و “Drinkin’ بیش از حد” بسته آن تمام شود) و آن را بیشتر موسیقی محافظه کار از شکار ترین مترقی فکر شنوندگان ممکن است باید امیدوار بود با یک استثنای قابل توجه. اما در خور یک مرد 35 این هم (منهای یک قدم اشتباه) کمتر زمخت و احساسی تر در نظر گرفته و خیلی بهتر برای آن است.

این آلبوم باز می شود بر روی آهنگ “سال 2016” با تنهاست نواختند, acoustic guitar chord نوع یک بازیکن با استفاده از ایجاد کلید و مطمئن شوید که او در لحن خدمت به عنوان یک سیگنال از یک بازگشت به اصول اولیه تنظیم مجدد. و این چیزی است که این آهنگ در مورد بیش از حد چرخش به عقب در زمان قرار دادن “ویسکی در بطری” “دود پشت در مفصل” و “اشک در چشمان خود را.” آن را جبران-ساخت (یک بیت از AA زبان است که در سطوح پل) به Fowler, احتمالا, و همدلانه داده ها با یگدیگر از آنچه آن را مانند به کل سال از زندگی خود را, شما ممکن است پشیمانی. اما در فرم آن را نیز یک عمل متقابل به اتهامات بودن نه کشور به اندازه کافی در Moody.

آنچه در زیر با “سخت را فراموش کرده ام” است که نوع دیگری از ادعای کشور واجد fides بلکه بیشتر غیر متعارف صوتی حرکت در کل رکورد. این شکار را بهترین پاسخ به “شهر قدیمی جاده” بلانکو قهوه ای را “دستگاه گوارش” و هر کس دیگری که ممکن است سعی کنید به outmaneuver او در کشور-rap ادغام لین. این آهنگ شروع می شود با یک نمونه از وب پیرس 1953 سخت-کشور کلاسیک “وجود دارد می ایستد شیشه ای” که آن را پس از آن تار—تقریبا chipmunk-روح سبک و تکرار از طریق کل بافت این آهنگ. شکار شنیده پیرس نمونه از طریق همکار نشویل ترانه سرا لوقا Laird, که گفت که او فکر “اگر Kanye West آمد در سراسر یک بن از کشور پرونده چه خواهد کرد؟” شکار بلافاصله احساس رانده به نوشتن یک ترانه در اطراف آن که معلوم می شود یک جاذب Kenny Chesney–مانند bopper که خواننده احساس می کند که یک شعله در تلاش است او را دچار وسوسه کردن به عقب”بازی سخت را فراموش کرده ام” به جای سخت برای به دست آوردن یک بیت از کشور جدول دو طرفه به عنوان کلاسیک به عنوان “وجود دارد می ایستد شیشه ای” خود را.

در عین حال پیرس را ناامید و در آن زمان تا حدودی رسوا پس از جنگ نوشیدن آهنگ تاریک imp چرخاندن طریق رادیو پسند تلون مزاج. آن قرار می دهد پتانسیل دروغ به خواننده باور است که سابق خود است او ارسال سیگنال های خانگی با اشاره برابر دانه که آن فقط می تواند چهار تا افکار واهی و پوچ که در این صورت او verging در وسیله (à la “Drinkin’ بیش از حد”). اشعار خود اشاره در آن را از طریق soused جناس “من یک بطری ویسکی/ اما من بدون اثبات.” آهنگ تصویری, مجموعه ای در یک متل ارزان رفته Felliniesque, تاکید ظن واقعیت است که نمونه بافت را در مسیر (و باعث برخی کاملا سر در گم یوتیوب نظرات بینندگان). اما این نمونه که می گوید آن—در حالی که در همان زمان outdoing امثال Lil Nas X با ساختمان در بخشی از کشور کانن به جای تصادفی آنلاین کتابخانه string صدا. به من “سخت را فراموش کرده ام” در حال اجرا برای یکی از بهترین آهنگ ها از سال 2020 کشور و یا در غیر این صورت و صاحب زمین به عنوان به خوبی به عنوان برخی از نشویل خودی گفت: نورد سنگ که آنها را نمی شود جای تعجب نیست اگر آن را به راه می روند.

خیلی از بقیه آلبوم گرایش به سمت محدود تر از نسخه Moody صدا اما اغلب با موضوعی قطب معکوس شود. “Kinfolks” در اینجا به نظر می رسد مانند یک باز گشت به این آلبوم “را” که در آن راوی اطمینان یک وانت که او را به دنبال ندارد را به او پشت خود را برای دیدار با مادر و یا هر چیزی شبیه به آن. اینجا که زندگی را ورق را رو کردن دقیقا همان چیزی است او jonesing به انجام خیلی بیشتر از او به تخت. “جوان هنگامی که” به نظر می رسد مانند یک چرخش در یکی از آلبوم های قبلی را برجسته “ماشین پلیس” نیز در سال 2014 آمار برای Keith Urban. این آهنگ حدود دو بی پروا بچه ها در حال سقوط در عشق در پشت عنوان وسیله نقلیه پس از اجرا با قانون است. “جوان هنگامی که” جشن همان نوع ماجراجویی را از طریق یکدفعه با نوجوان عاشقان (improbably) آگاه خود قصیده کوتاه دارای تاریخ انقضا: “با گذشت زمان/ و آن را کسل کننده تیغ/ و ما نمی دانیم چرا. … حداقل ما می دانیم روزی/ ما می توانیم نگاه و می گویند/ ما جوان بودند یک بار.”

“شکستن آسان بود در ’90s” یک نوع خوش نیت آمریکا به “شکستن در یک شهر کوچک” برای رسانه های اجتماعی سن بیشتر فراگیر امروز نسبت به شش سال پیش است. به عنوان “سخت را فراموش کرده ام,” شکار دیدن است یادآوری خود را از دست داده و در همه جا یار اما به جای در ابرها یا پایین شیشه ای او را پیدا کردن آنها را بر روی تلفن خود ظاهر در Instagram او نمی تواند مقاومت در برابر چک. “عشق مدرن منجر به مدرن دل دیونه” او آواز می خواند در پل. “من فقط یک محصول از نسل من.” یادآوری شکار, مسن, آمار, آن را به عنوان اگر هر محل یک شهر کوچک است که در حال حاضر حتی در شهرستان های بزرگ که در آن طول می کشد عمده عمل را به قطع تماس و ارتباط است.

“شهر مرده” به طور مشابه احساس می کند مانند یک عاقبت به Moody‘s شیدا “تنها برای تابستان” اما در حال حاضر همه عمل کردن در خیابان خلوت معنوی برای خواننده بدون عشق واقعی خود را دارد: “ain’t no way I می توانید رنگ یک شهر ارواح قرمز است.” که آهنگ شکار کمترین-نمودار تنها زمانی که آن را در سال 2018 اما من فکر می کنم کنتراست بین موسیقی رقص colorations و آن تنهایی شعر موثر است—نه به ذکر است راه آن را دو برابر به عنوان یک ظریف, نقد شهر نشویل خود توریستی محور gentrification و آن سه برابر در هفته Southside‘s آزادی به عنوان یک یادگار از همه گیر-تخلیه downtowns در همه جا.

در میان همه این هوشمند خود آگاه آهنگ گنجاندن “بدن مانند پشت جاده” احساس ناخوشایند خماری متداول از سال پیش. و راست بر روی پاشنه از آن است که این آلبوم را تنها کاملا winceworthy آهنگ جدید “که ain’t زیبا” که در آن شکار patronizingly سخنرانی برخی از بانوی جوان دوست (که به نظر می رسد مدت مناسب اینجا) در مورد او مستی سوء رفتار در کافه ها و مراسم عروسی مقصد. “که نه زیبا” او tut-tuts در گروه کر. “که نه شما/ شما می توانید انجام دهید بهتر است.” آن را به اندازه کافی به من فرار جیغ, به نزدیکترین, میراندا لمبرت یا براندی کلارک رکورد که در آن همان شرم آور حکایات خواهد بود rollickingly بازگو با یک چشمک و یک شانه است که یک زن فقط باید عمل سرخوردگی او را گاهی اوقات. با توجه به تمام که شکار جامعهای که او را به توبه—و نیاز من ذکر او را بازداشت یک DUI اخیرا در نوامبر?—آن را عجیب و غریب انتخاب به نوبه خود در اطراف و بازیگران سنگ. آن را به من می دهد مکث در مورد جدید برگ, خانواده, مرد, موضع که شکار اعتصاب در اکثر Southside. کار خود اصلاحات نمی دهد شما مجوز برای قضاوت هر کس دیگری را سرگرم کننده و قطعا نه به خاطر مسیح (و من فراخوانی که گونه ترنر نام عمدا) در یک لعنتی آهنگ کشور.

خوشبختانه شکار می یابد بسیار بیشتر از نکات دقیق وظریف در موضوع گناه و بخشش در این آلبوم دیگر گیج (علاوه بر “سخت را فراموش کرده ام”) های صوتی این تصنیف “گناه با شما.” نوشته شده با جاش آزبورن (به عنوان بسیاری از شکار ها هستند) و همچنین امیلی Weisband (که جالب می آید تا حدودی از یک مسیحی-موسیقی پس زمینه) این ضد پیوریتن نگاهی به روابط قبل از ازدواج است که دستاوردهای یک تکمیلی (اما غیر ضروری) تکان خوردن در زمانی که شما آگاه هستید که شکار را پدر یک واعظ. تاپیک فوق العاده نوشتن سراسر ولی باز آيه فوق العاده است:

مطرح شده در اولین پیو ستایش برای یسوع

مورد یک شهر کوچک سرکوب

بدن خود را غسل تعمید شد بنابراین محروم

من مورد علاقه خود اعتراف

من گذشته بود شطرنجی خود را بی عیب رکورد

احتمالا در معرض خطر

خود محل یا جای من فضل و لطف شما

احساس مانند همان چیزی که به من

کلمه محروم تا کنون مستقر شده در همه, اجازه دهید به تنهایی و به درستی در هر محبوب موسیقی در خارج از آهنگ اعتراض است و این اعتراض به آهنگ ؟ در مصاحبه با Kelleigh Bannen در اپل موسیقی Beats 1 رادیو شکار گفت: “من نمی دانستم تا زمانی که من سمت چپ زادگاه من است که من تا به حال شده است بنابراین من نمی خواهم بگویم برنامه ریزی شده اما شاید برنامه ریزی شده مشروط به نوع فکر می کنم برخی از چیزهایی که آنها را بدون پرسش بیش از حد. … و این آهنگ را نه لزوما در نظر گرفتن یک موضع در آن یا از راه, اما آن را فقط به تأمل در من حدس می زنم احساسات.”

بیشتر افسار گسیخته در میان ما ممکن است اجازه دهید که این پیام در اینجا این است که اساسا که خدا همیشه قابل درک است که زن و شوهر بودند که برای هر یک از دیگر, پس از آن خوب بود. اما با توجه به مخفی gropings ضمنی با کل متن—نه به ذکر است این آلبوم شواهدی وجود دارد که این زن و شوهر “به معنای” اغلب بسیار لرزان—آهنگ احساس می کند مقدار زیادی risqué برای کشور است. آن را در یک بار از نظر اخلاقی جدی به آرامی حرکت و آنقدر بیشتر وابسته به عشق شهوانی بیش از یک هزار “بدن مانند پشت جاده” ترکیب شده است. اختلاط در برخی از گناه هرگز لطمه می زند اگر که نه فقط کاهش یافته کاتولیک در من صحبت کردن. جاستین بیبر تنها می تواند که تلاش خود را به مخلوط داغ زناشویی و جنسی گرم مسیحی از خود گذشتگی در این زمستان تغییرات تا به حال به پایان رسید تا پس از آتش زا. اما این پیچیده نفسانی متافیزیک البته که روح موسیقی با آن انجیل ریشه همه چیز در مورد.

در آن طول می کشد همه از آن تهیه و به همراه این آلبوم به “Drinkin’ بیش از حد.” عنوان پایان این چرخه یک آهنگ که به نظر می رسید به wrongfoot خیلی از مخاطبان آن سه سال پیش در حال حاضر به نظر می رسد مانند گذشته نگر Rosetta Stone به ناقص (با عرض پوزش کمال سام) اما در نهایت حرکت و انجام کامل کار آمده است. من باید اعتراف, من همیشه فکر می کردم “Drinkin’ بیش از حد” برای تمام آن لحظات خطرناک بود نوع از لحظه ای غیر منتظره از درخشش آمدن از شکار اولین بار در خارج از شاید “شهر کوچک” که من فکر کردم او تا به حال چیز جالبی برای گفتن lyrically به جای سبک نگارش. من یک مکنده برای یک متا پاپ آهنگ برای هر زمان و یک آهنگ به صورت بازگشتی می سازد وجود خود بخشی از داستان را روایت. و اما دستکاری آن ممکن است به نظر می رسد آن را نیز احساس نوع headspinningly نادر به عنوان یک آهنگ است که در آن نویسنده-خواننده را به رسمیت می شناسد که این موضوع از یک آهنگ ممکن است یک خیانت دام قربانی برای نویسنده الهه شعر و موسیقی. اخلاقی موضوع بود که آیا آن را پس از آن تبدیل شده است که در اطراف او. همه ما می دانیم در حال حاضر که به نظر نمی رسد مانند یک مشکل و آن را آسان تر به درک چگونه و مرج اخلاقی در آهنگ داخلی سناریو—به عنوان به خوبی به عنوان بازی است که نقش آن تظاهر به مستند حقیقت اما ترک داستان باز—آن را می دهد طنین عاطفی آن را احساس به عنوان کثیف واقعی زندگی در شهرها از هر اندازه. و حتی آن را به من می دهد تجدید قدردانی دریک خود dramatizations شده اند که رفتن بیات برای یک دقیقه.

برای کسانی از ما که ریشه کن شد برای شکار به واقعا فشار مرزهای کشور این است که قادر به Southside صدا ممکن است مانند آن را به سختی می رود از راه دور. اما با تبدیل آن موسیقی hybridity از یک تازگی به یک وسیله نقلیه برای انتقال این نوع از رشد محتوا—با تمام خاک و سر و صدا و صدمه زدن به آن را نشان میدهد—آن چه چیزی بهتر است. این ثابت می کند که چنگال در جاده ها می تواند منجر به یک جایی یک فرد (یا یک نوع) ممکن است می خواهم به حل و فصل و چندی اقامت.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>