به همیلتون فیلم در نهایت اجازه می دهد تا تمام طرفداران بحث آنچه واقعا اتفاق می افتد در پایان


Lin-Manuel Miranda and Philippa Soo as Alexander and Eliza Hamilton.
Lin-مانوئل میراندا و Phillipa سو به عنوان الکساندر و الیزا همیلتون.
دیزنی+

در آن زمان من دیدم همیلتونکمی بیش از چهار سال پیش در این هفته, من تا به حال مرتکب بازیگران ضبط به حافظه—هر توجه داشته باشید هر خمیدگی در هر مکث—به حدی است که دیدن آن را مانند تجربه سه ساعت از déjà vu. اما یک لحظه که من کاملا تعجب است که میلیون ها نفر از مردم که می دانند همیلتون تنها به عنوان یک آلبوم و نه به عنوان یک عملکرد مرحله قادر خواهد بود به تجربه برای اولین بار زمانی که فیلم برداری نسخه از این نمایش می رسد در دیزنی+ در روز جمعه.

تماشای همیلتون فیلم که به کارگردانی مرحله تولید توماس Kail و فیلم برداری با برادوی بازیگران اصلی درجا در ریچارد راجرز, تئاتر, شما ممکن است گرفتن چند قطعه نشان می دهد که پایان ندارد تا در این آلبوم است. مشهورترین وجود دارد “تعجب صحنه” است که در آن الکساندر همیلتون می آموزد از جان لارنس’ مرگ که امکانات طولانی ترین ارز صحبت گفت و گو از طریق آواز, موسیقی, و, وجود دارد برخی از مختصر بینابینی نشانه های است که کمک به usher Jonathan Groff پادشاه جورج و خاموش کردن مرحله. اما مهم ترین لحظه ای که تنها در این مرحله نسخه همراه تمام راه را در پایان — در واقع آن را آخرین چیزی که شما می بینید لحظه ای که الیزا همیلتون اجازه می دهد تا مرگ او بریده بریده نفس کشیدن و می رود برای پیوستن به شوهرش در طرف دیگر.

همیلتون بسته با “چه کسی زندگی می کند که می میرد که می گوید داستان خود را” فراهم می کند که پاسخ به این ظاهرا سوال لفظی است که رشته را از طریق نشان می دهد. همیلتون مرده است, کشته در یک دوئل با رقیب خود Aaron Burr و او جان سالم به در با همسر الیزا که صرف 50 سال پس از مرگ او حفاظت از میراث او. تا آن نقطه با مته سوراخ کردن به عنوان موسیقی را راوی یک وحشت زده وقایع تلخ خود را frenemy را غیر قابل توضیح موفقیت است. (سوپ کلم فیلم تا حد زیادی نگه می دارد و دوربین در مخاطبان را کنار proscenium اما آن را به اندازه کافی نزدیک است که شما می توانید ببینید pained ادا و اصول در لسلی Odom جونیور به عنوان او بازگو چگونه همیلتون بار دیگر موفق به بیرون آمدن در بالا.) اما در آخر الیزا طول می کشد باتوم از او و می گوید نه تنها در اواخر شوهر داستان اما خود او.

در طول نمایش الیزا است شخصیت بیشتر در رابطه با میراث اسکندر و سوال که آیا او حتی یک محل در آن است. او التماس او را به “اجازه بدهید بخشی از این روایت در داستان شما ارسال خواهد شد یک روز”—و پس از او نقض اعتماد او با داشتن رابطه و نسبت خود را با ساخت آن تصمیم می گیرد که او خودش را از داستان کاملا قابل توجه بازگشت با از بین بردن چیزی که او می داند که او با ارزش ترین: کلمات خود را. آنها آشتی پس از خود به پسر فیلیپ کشته در یک دوئل اما آن را تنها پس از اسکندر مرگ که الیزا قرار می دهد خودش را به روایت نه به عنوان یک منفعل موضوع امیدوار به صورت مختصر ذکر است, اما به عنوان نویسنده آن است.

وجود دارد خیلی بسته بندی شده را به آن لحظه نه کوتاه و تیز شوک از آن گریه ناگهانی که سوراخ شرکت نهایی توجه داشته باشید.

این یک تغییر بزرگ و یکی که همیلتونبرای همه دامنه آن است که به سختی مجهز به رسیدگی است. رفتن دختر فمینیسم از “Schuyler خواهر” را کنار گذاشته (کار!), این نشان می دهد که در آن زنان در حال گشت و عشق منافع و گاهی اوقات فقط بالاست. لامپ های رشته ای درخشندگی Phillipa Soo عملکرد عين الیزا نقش boils پایین به تنوع در چه Emma Thompson فراموش نشدنی خلاصه به عنوان “لطفا همین حالا بروید و انجام دهید که شجاع چیز است.” “چه کسی زندگی می کند که می میرد” نیست درمان این مشکل, اما آن را نشانی از آن را تصدیق و یک راه برای خواندن نشان می دهد و در لحظه آخر که سو گام به لب از مرحله آسانسور چشم خود را و اجازه می دهد تا از یک شگفت زده بریده است به عنوان یک sundering از دیوار چهارم, یک یادآوری است که جهان خارج از بازی و داستان بیشتر گفته شود. (برای کسانی که احساس می کنید آن را در حال حاضر زمان گذشته برای تاریخ به مرکز آمار و ارقام مانند الیزا همیلتون پژواک جورج واشنگتن به این سوال که آیا سربازان سیاه که مبارزه برای آزادی ایالات متحده باید آزاد خود را: نه. نشده است.)

تفسیر نهایی که حرکت شد چیزی از یک وسواس برای همیلتون طرفداران که می خواهم در واقع دیده می شود نشان می دهد. در مصاحبه Soo نگه داشته و معنای آن را باز کرد و گفت که تنها آن را به حال چیزی برای انجام با “تعالی.” برای من آن را احساس مانند یک راه قطعی تغییر تمرکز از داستان به قصه به این دلیل که نشان می دهد زنده می ماند, Hamilton, مرگ, اما آن را به پایان می رسد فوری که الیزا می میرد; او صعود به نور و مخاطب فرو به تاریکی است. در این فیلم با نزدیکی که تنها ترکیبی از جیب عمیق و زمان بندی خوب قبلا فراهم شده, شما می توانید راه Soo آسانسور چشم خود را رو به بالا هر بار که او می خواند برای او حافظه به طوری که زمانی که او gasps و در نفیس نزدیک به نظر می رسد به نگاه اجمالی چیزی در نور, سوال کمی وجود دارد که آن این است که او را به دیدن. الکساندر وعده داده شده بود و انتظار در طرف دیگر و به عنوان او می گذرد بیش از شما می توانید بگویید که او درست کلمه خود را.

وجود دارد خیلی بسته بندی شده را به آن لحظه نه کوتاه و تیز شوک از آن گریه ناگهانی که سوراخ شرکت نهایی توجه داشته باشید مانند گذشته بر روی صفحه رادار قبل از یک مانیتور قلب flatlines—و این همه تعجب آور تر اگر شما در حال انتظار به پایان دادن به این آلبوم می کند, با گروه کر به آرامی محو هماهنگ است. گفتن داستان خود شده است الیزا راه نگه داشتن همیلتون زنده— نه تنها حافظه خود را, اما آرمان که او ایستاده بود حتی زمانی که او موفق به تجسم آنها. در نظر گرفتن قلم از حسادت رقیب و نوشتن همیلتون تاریخ به عنوان یک عمل عشق—نوع عشق که در آن شما خود را ببینید موضوع گسل برای آنچه که او می شود یک پروکسی برای Lin-مانوئل میراندا خود را ارائه یک چشم انداز جدید از تاریخ ایالات متحده آمریکا به افرادی که به مدت طولانی شده است را تکذیب کرد و حق خود را در محل در آن ادعا خود را در تاریخ به عنوان به خوبی. الیزا را دوست دارد همیلتون راه میراندا را دوست دارد و امریکا با استقبال از آن بهترین و مبارزه برای نگه داشتن آن را از پیشی گیرد و خود را بدترین اعمال نفوذ گذشته خود را به عنوان یک ابزار برای روشن آینده آن است. هنگامی که او در نهایت می بیند آنچه او را ساخته آن را تقریبا بیش از ذهن او می تواند تحمل کند. اما درست قبل از چراغ به تیره او بیان می گذرد از طریق سردرگمی و ترس به چیزی است که به نظر می رسد بسیاری مانند شادی.

گوش دادن به Bim Adewunmi و Nichole پرکینز بحث در مورد احساسات خود را در مورد داغ مردان در بد فیلم است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>