بستنی صنعت است که با داشتن یک بحران


A woman wears gloves as she eats an ice cream cone.

Coronavirus است غرق بستنی میباشد.

الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ

بستنی ساده و معصوم سیاه.

مانند بسیاری از کالاهای تابستان گیره تا به حال یک شروع فصل با توجه به در حال انجام coronavirus بیماری همه گیر. در حالی که فروش مواد غذایی به صورت سرد دسر تا حد زیادی باقی مانده است سازگار با حتی متوسط سود در برخی موارد بستنی مغازه ها هنوز در حال دست و پا زدن در زیر جدید تنگی که COVID-19 قرار داده شده در صنایع غذایی و حتی به عنوان یک آمریکایی صرف زمان بیشتری را در بستنی-اشاره گرما. اثر کلی یک رکود اقتصادی در این صنعت است.

“توانایی برای بستنی صاحبان فروشگاه را به نگه دارید تا در یک راه است که هر دو از نظر قانونی موظف و پذیرفته شده توسط جامعه شده است در یک مبارزه” گفت: Steve Christensen, مدیر اجرایی ملی و بستنی فروشان انجمن. “بسیاری از مغازه ها در حال کار دو بار به عنوان سخت به نصف است.” برای بسیاری از کسب و کارهای اندکی افزایش در فروش مواد غذایی نبوده و به اندازه کافی به را تشکیل می دهند برای کاهش آنها در حال دیدن در عرض. (بسیاری از کسب و کارهای بزرگتر فروش هر دو به مواد غذایی و خود را در عرض چند برخی از آنهایی که کوچکتر انتخاب کردن برای فروش فقط به یک یا دیگر.) سرو در سراسر کشور مجبور به اخراج کارکنان و فایل برای ورشکستگی.

هر سال مغازه بستنی در تعداد افزایش مشتریان آمدن بهار. خرده فروشان به طور معمول سعی کنید برای ساخت یک لانه تخم مرغ در طول ماه های گرم که می توانید جزر و مد آنها را در طول زمستان, اما به همه گیر, مجبور آمریکایی ها در داخل خانه فقط زمانی که بستنی تقاضا معمولا شروع به انتخاب کنید تا. در حال حاضر در برخی از مغازه ها در حال تلاش برای گرفتن با فصل شلوغ. یک فروشگاه در تعطیلات تابستان مقصد کیپ کاد بود ملاقات با عمده پشتیبان گیری و خشمگین مشتریان به عنوان یک نتیجه از اقدامات احتیاطی آن را به حال برای قرار دادن در مکان و زمانی که آن را دوباره باز ماه گذشته.

Herrell بستنی واقع در Northampton شده است احساس فشار از مستندات و رکود اقتصادی است. هنگامی که ما صحبت در اواخر ماه گذشته صاحب جودی Herrell به من گفت که کسب و کار است که با دیدن یک 80 تا 90 درصد کاهش در فروش در مقایسه با این زمان در سال گذشته است. “این سخت بوده است. آن را واقعا دشوار نه تنها در کارکنان, اما در مصرف بیش از حد” او گفت:. تقاضا برای فاج داغ که Herrell بستنی فروش در فروشگاه های مواد غذایی مانند غذاهای کامل نشده است را تحت تاثیر قرار اما این فروشگاه است که به سختی پوشش هزینه های تامین و کارکنان در حال حاضر.

بر خلاف پیتزا یا رشته فرنگی, بستنی نیست به خصوص به خوبی مناسب برای این نوع از بایگانی اطلاعات و عملیات تحویل که بسیاری از رستوران ها مجبور به تکیه بر طول بیماری همه گیر. “این آسان برای تحویل بستنی اگر آن را در یک فاصله بسیار کوتاه اما هنگامی که شما در حال رفتن 20 دقیقه دور, شما در حال رفتن به تجربه ذوب” گفت: Herrell. “خدای ناکرده شما سفارش یک میلک شیک.” برخی به رفتن سفارشات نیز دشوار است اگر آنها عبارتند از سس مانند فاج داغ یا penuche چرا که مونتاژ نهایی به اتفاق دقیقا زمانی که مشتری می رسد و یا دیگری آن را ذوب و همچنین. هنگامی که شما سفارشات همه قرار می گیرد از طریق تلفن آن را دشوار می شود برای هماهنگی. علاوه بر این Herrell اشاره می کند که برخی از مردم نمی بینم بستنی به عنوان یک takeout مواد غذایی پس از lounging در اطاق نشیمن خود را اغلب بخش مهمی از تجربه.

با این وجود بسیاری از سرو بستنی در حال حاضر در تلاش برای بهینه سازی کسب و کار خود را برای بایگانی اطلاعات. کریستنسن گفت که برخی از سرو که قبلا سرمایه گذاری در درایو-throughs در حال انجام نسبتا خوب اما بسیاری از دیگران که تجربه کمی با takeout مبارزه کرده اند. “بسیاری از اعضای ما که متکی در فروشگاه ناهار خوری و خرید باید زیرک و ایجاد یک شمارنده در مقابل فروشگاه که در آن مردم می توانند به سادگی راه رفتن و سفارش” او گفت:. بسیاری از مغازه ها باید نرم در خدمت دستگاه است که عمدتا طراحی شده برای ایجاد یک محصول است که آماده برای خوردن را در نقطه ای; نرم-خدمت مخروط به ویژه در سفر نیست ، موسسات نیز نیاز به سرمایه گذاری جدید در روش های بسته بندی و ظروف مناسب برای تحویل که بسیاری از آنها گران تر و فشرده. به عنوان مثال مغازه ها که نمی توان محصول خود را معمولا خرید بستنی در سه گالن وان است که شما می توانید با قاشق از روی نقطه هنگامی که مشتریان سفارشات خود را در مقابله. در حال حاضر با توجه به کریستنسن بسیاری از مغازه ها داشتن به خرید پاینت و ظروف کوارت برای اولین بار به طوری که آنها می توانید بسته بستنی و ارسال آن خانه با مشتریان است که هزینه های بیش از درآوردن از یک بزرگتر وان.

همه گیر نیست فقط تاثیر بستنی فروشگاه. در برخی موارد تولید کنندگان تلاش شده به منبع برخی از مواد تشکیل دهنده. Cheryl پینتو, Ben & jerry’s منابع مدیریت شده است ردیابی این بیماری همه گیر را اختلال در عرضه زنجیره ای از محصولات مانند کاکائو که این شرکت منابع از غرب آفریقا است. “من به تماشای چگونه COVID است که ریشه در غرب آفریقا و مطالعه مناطق شهری است. آن را به شروع به حرکت به مناطق روستایی پس چگونه است که تاثیر مجموع برداشت گفت:” پینتو. “با [ماداگاسکار] خاموش کردن آن باعث ویران کردن و فشار برای وانیل تامین کنندگان.” Herrell گفت که مغازه ها تا به حال مشکل گرفتن دست خود را بر فاقد گلوتن آرد مخمر و خاص دست فشرده و آب میوه از فلوریدا.

به عنوان مستند سفارشات سهولت مغازه بستنی هستند بدانند که آیا پلکسی گلاس, چلپ چلوپ پاسداران اجتماعی فاصله و اشغال محدودیت خواهد بود به اندازه کافی اجازه می دهد تا آنها را به کار گیرند تا حدودی به طور معمول دوباره. در عین حال Herrell مطمئن نیستید که آن را امن برای مشتریان به نشستن و لذت بردن از سالن جو در نرتهمپتن محل. “ما ناحیه است شاید 500 متر مربع است. آن را مانند یک رستوران که در آن شما می توانید از نیمی از جداول و تنها صندلی مردم در هر سوم جدول,” او گفت:, و اضافه کرد که قرار دادن صندلی در خارج دشوار است چرا که مغازه نشسته بر روی تپه. “من فکر می کنم ما در حال رفتن به قادر به انجام در حالی که فقط takeout.”

برای اطلاعات بیشتر از تخته سنگ را پوشش خبری مشترک به جان کلام را در اپل پادکست ها و یا گوش دادن زیر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>