کلید Fortnite‘s موفقیت


A character from Fortnite aiming a gun

تصویر عکس با تخته سنگ. عکس از طریق بازی حماسی.

مقاله زیر نوشته شده است اقتباس از یک قسمت از هیجان قصه های سرمایه داری مدرنو تخته جدید پادکست در مورد شرکت در اخبار و چگونه آنها وجود دارد.

داستان حماسی بازی شروع می شود با یک برنامه نویسی نابغه به نام Tim Sweeney. زمانی که او هنوز در مدرسه ابتدایی Sweeney دریافت یک کامپیوتر اپل II به عنوان یک هدیه از برادر بزرگتر خود. او تقریبا بلافاصله شروع به برنامه نویسی بسیار ساده بازی که در کامپیوتر و سپس او شروع به تست آن بازی را با اجازه دادن به بچه های دیگر بازی آنها را در حالی که او را تماشا.

“او بسیار زرنگ و دانا برای یک نوجوان می گوید:” سیمون Parkin یک نویسنده را پوشش می دهد که صنعت بازی های ویدئویی “از آنجا که او می دانست که اگر او می خواست خود را در بازی به موفقیت او نیاز به مطمئن شوید که بازیکنان از توانایی های مختلف می تواند به آنها و درک آنچه آنها انجام می دهند. بنابراین او را دعوت همه بچه ها از محلی به محله بر می آیند و بازی بازی های خود را که او طراحی شد و او آنها را تماشا کنید در حالی که آنها بازی و تنظیمات و یا یادداشت ها را بر اساس اگر آنها اشتباه کردم و یا اگر آنها گیر کردم در برخی بیت و پس از آن او می خواهم برود و تنظیم بازی بر این اساس است.”

آن را در اوایل این سال است که Sweeney آغاز شده به شکل بسیار چیزهایی که بعدها او را بسیار موفقیت آمیز است. اول, اجازه دهید مردم سعی کنید مسائل خود را به صورت رایگان و چیزهای خوب اتفاق خواهد افتاد. دوم گوش دادن به کسانی که مردم انتقادات و پیشنهادات در مورد محصولات شما را و در آن عمل می کنند. زمانی که Sweeney در نهایت به ثبت شرکت خود را به او اعمال می شود کسانی که بینش بارها و بارها در یک مقیاس بزرگتر.

Sweeney راه اندازی شرکت خود را در سال 1991 زمانی که او بازی کردم به اندازه کافی خوب است که مردم خواهد پرداخت پول برای آنها. اولین بازی Sweeney فروخته شد به نام ZZTو او را انتخاب کرد و این نام به دلیل آن خواهد آمد مرده گذشته بر اساس حروف الفبا در لیست از بازی های برای فروش. هر کس دیگری بود نامگذاری بازی های خود را با یک پس او فکر کرد که او ممکن است به ایستادگی کردن. ZZT بود اما آنها واقعا پایه فقط اشکال ساخته شده از نامه و تعداد شخصیت های که شما می توانید حرکت در اطراف با کلید های مکان نما به جمع آوری گنج و تیراندازی در دشمنان. به فروش بازی Sweeney با استفاده از یک مدل کسب و کار است که محبوب در جهان از نرم افزار در زمان. این مدل به نام شاخه. این چیزی است که ما در حال حاضر تماس freemium. او می خواهم به سطوح اولیه از ZZT به صورت رایگان به شما قلاب و پس از آن اگر شما می خواهید به نگه داشتن بازی در این سطح بعد شما مجبور به پرداخت برای آنها. Sweeney آغاز فروش حدود چهار یا پنج نسخه از ZZT در روز حمل و نقل کردن فلاپی دیسک توسط ایمیل از خانه پدر و مادر خود در پوتوماک مریلند.

معروف ترین بازی های ویدئویی منتشر شده در سال 1991 برای کنسول مانند سوپر نینتندو یا Sega Genesis اما ZZT was an MS-DOS بازی به بازی بر روی کامپیوتر شخصی شما با هدف کمی nerdier مخاطبان است. مردم عاشق بازی کردن بازی اما برای بسیاری از مشتریان و بهترین قسمت آن این بود که آن را تا به حال مرتب کردن بر اساس ویرایش برنامه به آن ساخته شده است که شما می تواند با استفاده از طراحی بازی های ویدئویی است. این یک ابزار ساخته شده است که ایجاد بازی مانند ZZT آسان تر برای کسانی که نبودند به عنوان استعداد در برنامه نویسی به عنوان Sweeney شد. Sweeney بود, کالج, کارشناسی, زمانی که او ساخته شده ZZT. او در حال حاضر می خواهم به حال سال از بازی های ویدئویی برنامه نویسی زیر کمربند خود را. بنابراین زمانی که او نیاز به انتخاب یک عمده در دانشگاه مریلند او تصمیم گرفت برای تقویت بخش دیگر از مهارت های خود را تنظیم.

“او تصمیم گرفت به مطالعه مهندسی مکانیک” Parkin می گوید: “که معلوم می شود یک اتفاقی تصمیم به دلیل در طول این دوره او می آموزد انواع پیچیده ریاضی به کار با 3D و بردار و چیزهای که او نمی خواهد که آموخته در رشته علوم کامپیوتر ، ریاضی و مهندسی مکانیک نبودند فوق العاده مربوط به زمانی که Sweeney شد ساخت مبتنی بر متن بازی های رایانه ای با ابتدایی گرافیک. اما به عنوان کامپیوتر رو بیشتر و بیشتر قدرتمند و تصویری بازی کردم و بیشتر و بیشتر پیچیده و بصری Sweeney آموزش و پرورش سمت چپ او کاملا واقع برای استفاده. Parkin می گوید: “در اواخر ’90s زمانی که کامپیوتر تبدیل به قادر به رندر 3D در زمان واقعی در چنین راهی است که بازی های ویدئویی نیاز به آنها را به او پس از آن همه از این دانش ریاضی خود را از دانشگاه درجه در سفارش به یکی از اولین کسانی که به قرار دادن با هم یک گام سریع 3D بازی تیر اندازی. و آن را غیرواقعیحماسه اولین ضربه اصلی بازی که آنها قرار دارد.”

Sweeney اولین فیلمهای یک بازی با عنوان غیر واقعیبود, تصاویری خیره کننده. رقبای خود را در زمان توجه داشته باشید. Parkin توضیح می دهد: “نسبتا زود به روند پس از غیر واقعی می آید تیم و این تیم در حماسه شروع به دریافت استعلام از بازی های ویدئویی توسعه دهندگان گفت:” سلام نرم افزاری که شما استفاده می شود برای قرار دادن غیر واقعی هم وجود دارد هر فرصتی شما می توانید از فروش است که به ما به طوری که ما می توانید استفاده از آن را به ما 3D بازی؟’ و آنها تا به حال این lightbulb لحظه خوب چرا ما مجوز این نرم افزار و ما می توانیم یک جریان درآمد جدید این راه ؟ بنابراین خیلی زود آنها راه اندازی موتور غیرواقعی و ایده این است که آنها به فروش مجوز برای افرادی که می خواهید برای ایجاد یک بازی است.”

هنگامی که آن را به بلند مدت و اقبال Sweeney و شرکت خود را, مهم نیست خیلی بازی غیر واقعی به عنوان آن را بسیار قدرتمند نرم افزار که ایجاد شد به منظور غیر واقعی به زندگی است. این نرم افزار یک موتور برای ساخت 3D زیبا تصویری بازی: Unreal Engine. این نوع همان چیزی است که اتفاق افتاده است با Sweeney اولین نرم افزار بازی ZZTکه در آن مردم عاشق این ابزار ساخته شده است که این بازی به دلیل آن را بسیار آسان به استفاده از ابزار برای ساخت بازی های بزرگ دیگر. از موتور Unreal ساخته شده و آن را سریعتر و آسان تر برای دیگر برنامه نویسان کامپیوتر حتی آنهایی که نمی عمده در مهندسی مکانیک به برنامه جذاب و پیچیده بازی غیر واقعی.

البته حماسه نگه داشته و با استفاده از موتور Unreal برای ایجاد خود را بازی. آن را به حال یک زن ضربه با یک بازی به نام Gears of War. که بازی نبود فقط یک موفقیت بزرگ; آن همچنین به عنوان بازاریابی بزرگ برای موتور غیرواقعی و سحر و جادو آن را می تواند انجام دهد. در حماسه متهم دیگر مردم هزینه های صدور پروانه به استفاده از موتور Unreal برای پروژه های خود را. اما در سال 2015 با انتشار یک نسخه جدید, حماسه, ضربه در یک راه بهتری برای پول در آن ساخته شده Unreal Engine آزادانه در دسترس برای همه برای دانلود و استفاده است.

این استراتژی از دادن این نرم افزار را به صورت رایگان با نرم افزار در روز اجازه Unreal Engine تا حد زیادی گسترش یافته و سریع است. آن را تبدیل به استاندارد صنعت. از آن آسان بود به استخدام برنامه نویسان که می دانست که چگونه به استفاده از آن. و خانواده سلطنتی سیاست اجازه بزرگ موفق بازی ساخته شده با Unreal Engine کمک مالی تمام پروژه های که نمی توان پول. سود حاصل از Unreal Engine طراحی شده بازی حماسی’ ترازنامه برای چند سال. اما در سال 2017, حماسه, در آستانه بعدی خود را و آن را بزرگترین موفقیت است.

به عنوان Parkin به یاد آن نسخه اولیه از Fortnite نمی شد یک ضربه سر و صدا. این یک بازی که در آن شما در واقع پرسه زدن در اطراف جزیره و ساقه ، اما پس از آن حماسه بهینه سازی آن آمد تا با یک حالت بازی که در آن به جای آن که شما را در مقابل از کامپیوتر شما در برابر 99 دیگر انسان واقعی وجود دارد خارج وجود دارد در اینترنت, از همه شما درگیر شدن در یک مبارزه به مرگ. این حالت جدید از بازی بود به نام “نبرد سلطنتی.” Fortnite اولین بار نیست تصویری بازی نبرد رویال حالت اما آن را تمام کرد آن را با مایع و بصری گیم پلی بازی طراحی شده توسط موتور غیرواقعی.

این گرافیک سرگرم کننده و پر جنب و جوش نه تاریک و ترسناک مانند در بسیاری از بازی های مبارزه. Fortnite بود اما خشونت بود فقط کارتونی به اندازه کافی است که پدر و مادر می تواند معده کودکان خود را به بازی بازی. هنگامی که نبرد سلطنتی حالت معرفی شد Fortnite در زمان خاموش در پوچ سرعت. بازی حماسی است که یک شرکت خصوصی برگزار شد بنابراین اعداد سخت می تواند دشوار است اما برآوردها نشان می دهد که تا پایان سال گذشته Fortnite انباشته بود 250 میلیون بازیکن در سراسر جهان و جمع آوری به عنوان آنجا که $370 میلیون در ماه با حماسه پاکسازی سود در دوره 3 میلیارد دلار در سال است. این شرکت به عنوان یک کل بوده است به ارزش 15 میلیارد دلار و سرمایه گذاران خود را شامل دیزنی و چینی megaconglomerate Tencent.

بنابراین آنچه به طور خاص توضیح می دهد که کاملا موفقیت فوق العاده ای از خود تصویری بازی Fortnite? وجود دارد که ایده تکرار به طور مداوم افزایش سرعت محصولات خود و تلاش کردن ایده های جدید است. سیمون Parkin می دهد به عنوان مثال: “Fortnite برای در حالی که کمی به حال جاسوسی هواپیما به طوری که بازیکن می تواند تیم و در یک هواپیما و پرواز در اطراف. آنها خواهید آن را امتحان کنید برای چند هفته آنها را ببینید که چگونه آن را تحت تاثیر تعادل بازی و سپس آنها خواهید آن را دوباره اگر آن کار نمی کند. و صدها نمونه از چیزهایی که آنها را به Fortniteسعی کردم برای یک بیت گرفته شده است. بنابراین این بازی است که به طور مداوم در حال تصفیه شده بسیار منظم و به خوبی سازمان یافته فواصل.”

و پس از آن وجود دارد ایده ارائه کالا gratis, مدل freemium. درست مثل اوایل خود را ضربه ZZT, Fortnite رایگان است را به بازی. شما به مردم یک طعم و مزه, اما زمانی که آنها شروع به بازی و به آنها عشق بازی حماسه خواهد شروع به فروش آنها همه چیز. شما می توانید خرید لباس های ویژه ای برای شخصیت خود را به پوشیدن داخل بازی و یا شما می توانید توانایی های شخصیت خود را به انجام مخصوص رقص. به روشنی این لازم نیست که هر چیزی برای انجام با برنده شدن در این بازی است. آنها را شخصیت خود را هر قوی تر اما مردم هنوز هم به پرداخت پول واقعی برای این چیزهای خیالی.

در شرایط مطلق فرهنگی در همه جا, Fortnite ممکن است به اوج خود رسید و یک یا دو سال پیش اما این بازی هنوز هم یک نیروگاه. و در قرنطینه است که اتفاق افتاده است با توجه به coronavirus Fortnite یک بار دیگر تبدیل به یک مکان مورد علاقه برای مردم به اویختن با هم تقریبا. Fortnite حتی به تازگی اضافه شده یک “حزب رویال” حالت که در آن هیچ تیراندازی از تفنگ فقط نسیم مختلف بدون خشونت زمینه که هم راستا با برخی از Sweeney را بزرگتر جاه طلبی. حتی قبل از این بیماری همه گیر است که تعطیل دنیای واقعی گردهمایی Sweeney صحبت های زیادی در مورد واقعیت مجازی و چگونه او معتقد است که در آینده نزدیک خواهیم بود صرف یک تن از زمان ما در عرصه مجازی انجام کسب و کار ساخت و انجام هر چیز دیگری که ما در زندگی واقعی انجام دهید اما انجام آن به طور مداوم در به روز رسانی به زیبایی رندر 3D world نوع جهان Unreal Engine طراحی شده است برای ایجاد. شروع اجتماعی فاصله است فقط شتاب تغییر ما به فضاهای مجازی مانند Fortnite.

برای گوش دادن به قسمت کامل با کلیک بر روی بازیکن زیر و یا عضویت در هر کجا که شما دریافت پادکست های خود را.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>