جامعه لاتین است در نهایت آمدن به مقابله با خود را نژاد پرستی


Young Latinos hold up signs in support of Black Lives Matter at a protest

اعتراض و شمع افروزی در مقابل پاسادنا شهرستان سالن در پاسادنا کالیفرنیا, on May 31.

کیت بیرمنگام/MediaNews گروه/Pasadena Star-News via Getty Images

همزیستی بین سیاه پوست و لاتین آمریکایی ها نه همیشه آسان نبوده است. با توجه به سال 2008 مطالعه در حالی که هر دو جوامع مشاهده هر یک از دیگر مطلوب Latinos ابراز شک و تردید در مورد میزان که مردم سیاه و سفید چهره تبعیض در ایالات متحده است. که ممکن است در حال تغییر است. برای Latino جامعه غلیان احساسات غم و اندوه و خشم از چند هفته گذشته به ارمغان آورده است یک حساب.

دوشنبه گذشته در یک نقطه عطفی میامی هرالد op-ed بیش از 40 سازمان و فعالان و روزنامه نگاران اذعان Latino جامعه حذفیات در مبارزه با نژاد پرستی. “ما موفق به دست و پنجه نرم کردن با ضد سیاهی وجود دارد که در جامعه خود ما” نویسندگان نوشتن. “ما شده اند در خانواده هایی که مراجعه به سیاهی در کوچک (morenita, negrita, prietita). ما باقی مانده اند که سکوت ما تیاس ما را تشویق به همکاری با افرادی که سبک تر از پوست ما بنابراین ما می توانید با سایت, la raza.”

طی چند روز گذشته دیگر صدای استدلال کرده اند که Latinos باید منعکس کننده هویت خود را. در یک قطعه برای NBC News, آنا Sanz یک جوان آفریقایی-Latinx از معترضان گفت: خبرنگار نیکول اکودو که “سیاه و سفید ارائه Latinos باید با استفاده از این زمان برای ‘آشتی با امتیاز” نور خود را پوست می دهد و آنها را در سیستم های آلوده با برتری.” یاس Haywood آفریقایی, لاتین, محقق که متخصص در ضد سیاه, لاتین نژادپرستی گفت اکودو که Latinos باید شروع با اذعان به مبارزه مشترک آنها در طول تاریخ به اشتراک گذاری با جامعه سیاه و سفید. “چه Latinos نیاز به درک این است که ما ظلم و ستم است که محدود کردن و در هم تنیده با ظلم و ستم از جامعه سیاه و سفید,” او گفت:.

وجود نشانه های دلگرم کننده از این حساب در یک بعید مکان: لس آنجلس.

هنوز بسیاری از شهرستانها در ایالات متحده که سابقه نژادپرستی و خشونت پلیس کاملا مانند لس آنجلس. در سال 1992 این شهر را تحمل پنج روز از شورش پس از تبرئه از چهار لس آنجلس افسران پلیس در, وحشیانه, ضرب و شتم رادنی کینگ. این شورش که در سمت چپ 63 نفر کشته و بیش از 2000 مجروح در معرض شدت از این شهر نژادپرستی و روش های بی رحمانه آن نیروی پلیس.

این شهر در واکنش به قتل جورج فلوید توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس است ثابت خشم بیش خشونت پلیس شده کاملا حق هرگز از بین می رود. این شهر زخم هنوز خام است. به عنوان یک اسپانیایی, مهاجر, گزارشگر من یکی از قابل توجه ترین جنبه های این تظاهرات به حرارت همبستگی Latinos بسیاری از آنها جوان با سیاه زندگی مهم جنبش است.

“وجود دارد مقدار زیادی از تعمیر انجام شود بین این دو جوامع و من اینجا با من ابزار برای شروع کار” نوشته مارلین Cordova یک دانشگاه ایالتی کالیفرنیا در لس آنجلس ارشد برای سایت EdSource. برای جوان Latinos مانند Cordova, که همچنین شناخت جامعه خود را شکست اما به دنبال ایجاد اختلاف در خود مبارزه با تعصب, در امریکا, اعتراضات به نظر می رسد برای تبدیل شدن به یک نقطه عطف در مبارزه مشترک با جامعه سیاه و سفید. همبستگی خود را به نظر می رسد هر دو دائم و فعال.

برای برخی از زمان کشف این حس انسجام بین لاتین و سیاه و سفید آمریکایی مبارزات علیه نژادپرستی ممکن است جدید. برای دیگران, داستان متفاوت است. در تظاهرات Univision را از دوربین های دیجیتال یافت می شود صدای آنها تلاقی هر دو هویت و مبارزات خود را—به طور کامل آشنا. در هالیوود گزارشگر سالوادور Durán عبور از مسیرهای با یک جوان اسپانیایی زبان مرد سیاه, کارلوس Vargas. “من می خواهم به قادر به تماس با پلیس و می دانم که آنها به من کمک خواهد کرد نه به من صدمه دیده است,” او گفت:. “ما یک صدا. هیچ رنگ پوست برای ما وجود دارد تنها قلب است. ما در اینجا به دلیل بی عدالتی در برابر مردم من دو نفر: آمریکایی های آفریقایی تبار و اسپانیایی است.”

به عنوان یک کودک نو پا وارگاس به تصویب رسیده بود توسط یک خانواده مکزیکی در جنوب کالیفرنیا. چند روز پس از اعتراضات او استقبال Durán به مادر خود را در خانه. “او به من به عنوان یک 2 ساله اما در یک هفته او رقص quebraditaگفت:” ماریا وارگاس کارلوس’ مادر. او سپس به معرفی یکی از خواهر و برادر خود را یک جوان مرد سفید شده بود که او نیز تصویب شده توسط وارگاس ، “من نمی بینم مسابقه. او برادر من و من او را دوست دارم” وارگاس ” برادر گفت: با کارلوس توسط سمت خود را.

هفته گذشته با تظاهرات در حال حرکت در سراسر لس آنجلس صحبت من با لامار Thorpe, یک عضو شورای شهر انطاکیه در شمال کالیفرنیا. من تا به حال خوانده صادقانه و تکان دهنده حساب Thorpe نوشته بود در مورد تجارب خود را به عنوان یک جوان سیاه پسر بچه در حال رشد در یک هیسپانیک خانه در طول رادنی کینگ شورش. اگر چه Thorpe هرگز رسما به تصویب رسید و توسط خانواده مکزیکی که استقبال از او به عنوان یک نوزاد او بسیار شبیه کارلوس وارگاس: او احساس مکزیکی از طریق و از طریق. آن نیست تا زمانی که شورش است که او متوجه شد که چیزی متفاوت بود. “[شورش] نمی رسید من به عنوان سخت به عنوان آن را با دیگران در مدرسه است. آنها احساس ترس. من نمی,” او به یاد می آورد. این واقعیت است که او را دیدم شورش متفاوت او توضیح داد: تا به حال به چیزهایی که او تا به حال شنیده ام در حال رشد در یک هیسپانیک منطقه است. در حالی که خانواده خود را هرگز نشان داد هر گونه تبعیض علیه سیاه, مردم, دوستان و همسایگان خود را. “من نمی خواهم به دنبال در آینه چون من سیاه” Thorpe به من گفت. در دانشگاه, Thorpe آشتی با خود, سیاه هویت. او در حال حاضر خود را در نظر هر دو مکزیکی و سیاه و سفید.

به عنوان جامعه لاتین همچنان به شکل نقش خود را در این تاریخی فصل در مبارزه علیه نژادپرستی در ایالات متحده این امر می تواند عاقلانه برای گوش دادن به صداهایی مانند تورپ و وارگاس. تورپ برای یک امید از زمان اعتراضات تبدیل به یک فرصت برای رسیدگی به این بی اعتمادی بین دو فرهنگ و به پرورش یک دوره جدید از همبستگی. “فقط مانند آن لطمه می زند و من به شنیدن Latinos بگو: آنچه که از مردم به ما ؟’ آن نیز لطمه می زند و من به شنیدن آفریقایی آمریکایی ها می گویند ” چرا ما می خواهیم این مهاجران ؟ آنها در اینجا تنها به ما مشاغل,’ ” Thorpe به من گفت. “ما شبیه داستان است. این خشونت تحت تاثیر لاتینی, آمریکایی های آفریقایی تبار و سایر اقلیت ها در کشور است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>