کمی شناخته شده Athens, Georgia, باند که تدریس آن شهر چگونه به هنر و موسیقی با هم


Pylon performing in a homey space
از چپ به راست و سفت Bewley, ونسا Briscoe هی مایکل Lachowski و کورتیس کرو از برج در دوم خود را نشان می دهد, مارس 13 سال 1979 در کرو انبار (با نام مستعار 40 وات باشگاه) در Athens, Georgia.
جیمی الیسون

اقتباس از سرد شهر: چگونه Athens, Georgia, راه اندازی دیگر موسیقی و تغییر فرهنگ آمریکایی توسط فضل الیزابت هیل در فروشگاه در حال حاضر از دانشگاه کارولینای شمالی ،

برای جایگزین طرفداران موسیقی دانشکده شهر آتن گرجستان به معنی B-52 و R. E. M. طریق 1980s شهرستان مترادف با یک نوع against-the-دانه موسیقی کاملی توسط این دو باند بسیار سبک های مختلف. در سال 1987 سنگ نورد به نام R. E. M. “امریکا بهترین rock ‘n’ roll band.” درامر بیل بری آن را تکذیب کرد. بهترین گروه در امریکا او گفت Pylon.

در اصلی آن تجسم برج تنها پنج سال طول کشید. اما هیچ تک باند را بیشتر به تعریف آنچه در آن به معنی یک آتن گروه از برج. تشکیل شده به عنوان یک هنر عملکرد پروژه توسط چهار نفر از دانشجویان هنر که اغلب نمی دانند که چگونه به بازی خود را به ابزار برج ایجاد شده شگفت انگیز, اصلی, صدا با ترکیب رسمی آزمایش با یک danceable ضرب و شتم. فراتر از موسیقی خود را اعضای گروه’ تعهد به ساخت هنر در کوچک خود, جنوب, شهر کالج کمک کرد تبدیل شده است یک شبکه کوچک از هنر دانش آموزان و دوستان خود را به یکی از مهم ترین و ماندگار موسیقی صحنه است. این داستان چگونه در آن دوره زمانی که آنچه را که تبدیل به جایگزین, جدید, Pylon گسترش این ایده بسیار از آنچه که یک گروه می تواند باشد.

در Athens, Georgia, مردم به گروههای راه مردم در همه جا به بسیاری از چیزهای—از طریق دوستان خود.

به عنوان یک دانش آموز دبیرستانی در حومه آتلانتا آینده برج نوازنده بیس مایکل Lachowski خودش را تدریس عکاسی با خواندن زمان/زندگی عکاسی سری و ساختمان تاریکخانه در خانه پدر و مادر خود. او با رندی Bewley, آینده, گیتاریست در استودیو عکاسی در دانشگاه گرجستان که در آن مجسمه های عمده ای از حومه آتلانتا در حال کار و مطالعه است. خارج از کلاس Lachowski ساخته شده نقاشی, چاپ, Super 8, فیلم ها و مجسمه ها و همچنین عکس. Bewley ساخته شده عکس ها و دیگر دو بعدی کار می کنند و بعد از آن تغییر عمده خود را به نقاشی. به عنوان Lachowski به خاطر این نوع از تجربه با نوع فقط به نظر می رسید طبیعی در یوگا: “ما تا به حال فراوان گروهی از مردم; خلاقیت باارزش بود بالاتر از همه چیز; همه فقط به دادن کار. این باعث شد که ما به بیرون رفتن از مرزهای ما رشته. بسیاری از ما در مدرسه هنر در تلاش بودند رسانه های مختلف با پانک راک پیام است که فقط در آن وجود دارد بروید و آن را انجام دهد. شما نمی نیاز به آموزش و یا اقتدار یا مشروعیت. فقط آن را کشف کردن.”

در UGA کتابخانه و در بارنت اخبار مرکز شهر Lachowski و Bewley به دنبال هنر و موسیقی اخبار در نشریات مانند صدای روستا. پس از B-52 را آغاز بازی در شهر نیویورک به طور منظم در سال 1978 Bewley و Lachowski بخوانید درباره مردم آنها در واقع می دانستند. Bewley می خواستم به تشکیل یک گروه بیش از حد. Lachowski مقاومت است. مشکل خود را با این ایده بود که آنها نمی نوازندگان. این واقعیت است که آنها تا به حال هیچ تجربه نواختن آلات بود و هیچ تفاوتی از این واقعیت است که آنها تا به حال هیچ تجربه ساخت چاپ و یا نصب و راه اندازی هنر قبل از آنها به مدرسه هنر رفتم. آنها می توانند یاد بگیرند. به جای Lachowski تردید به دلیل ساخت موسیقی به نظر می رسید unoriginal: “من فکر کردم آن را به حال انجام شده است در حال حاضر.” اما پس از آن دوستان تا به حال یک ایده است. به عنوان گروه خواننده ونسا Briscoe هی یاد “آنها شده است می خواهم به خواندن نیویورک Rocker, و به نظر می رسید مانند آن خواهد بود آسان ترین چیزی که به یک گروه و رفتن به نیویورک و برخی از مطبوعات و دوباره. و که در آن خواهد بود.” هنگامی که آنها را فشار دهید آنها را ترک کنید. به جای یک گروه آنها تصمیم گرفتند آنها را به ایجاد یک نوع هنر اجرای.

Bewley خریداری Lachowski باس در یک موسسه رهنی و یک گیتار به صورت ارزان در بازار. مدتی است که زمستان دو نفر از دوستان شروع به تمرین به طور منظم در Lachowski را در خارج از دانشگاه استودیو دوم-فضای طبقه در خیابان دانشگاه در سراسر از دانشگاه. Lachowski کار می کرد از یک باس, کتاب آموزش. Bewley بازی گیتار خود را با تنظیم متناوب چرا که او نمی دانست که یک استاندارد. متصل به کمی چرم, عجیب قریب آمپر, آنها تمرین متناوب مواضع با برگزاری یک شیار و تکرار یک عبارت در حالی که دیگر تجربه.

در آینده این مربا را به هنگام تولد به یک قابل توجه استقلال بین باس و گیتار قطعات. در آن زمان آنها صدا مانند “بی پایان ریف.” کورتیس کرو خود را مالک زندگی می کردند که طبقه بالا به خاطر شنیدن “مجموعه ای بی پایان از قلاب—بدون پل و یا کر فقط قلاب” بازتاب و ارتعاشی مناسب از طریق طبقه. یک روز کرو رسیده به نقطه شکستن: “پس من نیمه جلو رفتم و در زدم lookin’ واقعی ترسو و گفت: “هی ذهن اگر من کشیدن این درام در اینجا یک کمی؟’ “گروه آینده درامر “تا به حال هر آهنگ را حفظ و قبل از اینکه من همیشه رفت.”

زمانی که Bewley و Lachowski تصمیم به پیدا کردن یک خواننده این حس به آنها به درخواست دانشجویان هنر که کار آنها را دوست داشت. Bewley دوست ونسا Briscoe یونجه—سپس ونسا الیسون—آغاز شده بود در هنر آموزش و پرورش قبل از تعویض عمده به طراحی و نقاشی بدون گفتن پدر و مادر او. پس از او فارغ التحصیل شد او یک کار در محلی DuPont, نایلون, کارخانه از طریق کلمه از دهان در مدرسه هنر. Bewley هنوز هم در مدرسه اما Lachowski یک کار وجود دارد بیش از حد او پس از فارغ التحصیل شد. Bewley گفت: او در مورد عملکرد پروژه هنر او Lachowski و کرو ایجاد کرده بود که درگیر ساخت موسیقی است. Bewley می خواستم Briscoe یونجه را امتحان کنید برای نقش خواننده. او به او گفت که او واقعا یک نوازنده. Bewley اصرار همه آنها ، آنچه اهمیت آنها احترام او به عنوان یک هنرمند.

استماع در Lachowski استودیو تبدیل به عجیب رسمی. بر پایه موسیقی او آینده bandmates قرار داده بود یک پرتقال وینیل نوت بوک کامل تایپ شده شعر. آنها بازی یک آهنگ و او سعی خواهد کرد به شعر مناسب گاهی اوقات ترک خوردگی در تلاش است. “آنها واقعا نمی تواند شنیدن آنچه که من انجام شده بود” به یاد او اما “آنها را دوست داشت این واقعیت است که من قرار داده است كه برخی از تلاش صادقانه و آنها را دوست داشت راه من نگاه کرد و آنها را دوست داشت و من به عنوان یک انسان.”

هنگامی که گروه عرضه در 9 مارس سال 1979 در طبقه دوم فضای مرکز شهر بالاتر از فصل سوم, سوابق, آن را سخت به تصور کنید که اعضای آن به زودی خواهد بود محلی ستاره. تمام آهنگ های آنها برگزار شد و در اصل به جز موضوع آهنگ از بتمن. Briscoe هی ایستاده بود در یک آینه با بازگشت او به پنجره های بزرگ که نگاه کردن در دانشگاه و متمرکز بر روی کلمات. Bewley و Lachowski نگاه در دست خود را. تنها کرو به نظر می رسید در سهولت. در آتن هر کس رقصید در احزاب و در عین حال مخاطبان در اول برج نشان می دهد و دوم در کرو انبار ایستاده بود و به طرز عجیبی هنوز هم. به عنوان کرو گفته یک منتقد در سال 1981 “هیچ کس نمی دانست چه باید بکنید, به طوری که آنها واقعی بودند مودب است.” در نامه ای به سابق استاد Lachowski اضافه شده یک لیست از نظرات او شنیده بود پس از چند گیگابایت: “خیلی هنر گرا” “مفهومی” “آنها صدا مانند یک دسته از هنرمندان که کردم و با هم تصمیم گرفتند که یک گروه” “مایکل خود و موسیقی برای تلفن های موبایل مانند خود هنر” و “آنها مانند آنچه شما انجام می دهند در نیویورک (که اگر به این معنا است که آنها واقعا در آتن).”

در سوم فرفره هر چند در یک خانه در کشور همه چیز را تغییر داد. به عنوان Briscoe هی به یاد می آورد, “B-52 را نشان داد تا در آن حزب و آنها آغاز شده و در حال اجرا در اطراف مانند دیوانه و همه چیز بیش از حد بود.” پس از نشان دادن Briscoe هی گفت: فرد اشنایدر و کیت پیرسون “بسیار حمایت شده است.” آنها گفتند: “شما رو به بازی نیویورک.”

که برای دریافت, تاریخ برج تا به حال به یک نسخه ی نمایشی. کسی خریداری برخی از Kmart نوار کاست و چهار هنر دانش آموزان ثبت شده خود را با پخش چند آهنگ در Lachowski استودیو. سپس اشنایدر به یک نوار به جیم Fouratt در Hurrah, یک, پانک, رقص, باشگاه, که در آن B-52 را در بازی شده است به تازگی. زمان بندی کامل بود. “سنگ خرچنگ” به نیویورک رسید و B-52 را درباره اوج خود زیرزمینی شهرت در هفته قبل از انتشار اولین آلبوم خود را که در ماه جولای. Fouratt در واقع به نام اعضای برج در آتن خوانده شده از طریق یک لیست از آمدن گروهها و خواسته آنها را که آنها می خواستند برای باز کردن. Bewley و Lachowski برداشت باند چهار.

در نیویورک یک جمعیت بزرگ پر شده با نوازندگان دیگر معلوم شد در Hurrah برای دیدن باند چهار. Briscoe هی قرض سوت از دربان و آن را منفجر طول آهنگ “خطر است.” مردم در مقابل تکان داد Bewley دست پس از تنظیم و badgered او را با سوال در مورد چگونه او آمدند تا با او عجیب و غریب کوک و آکورد اصلی. پس از آنها رو به خانه سپتامبر 1979 موضوع مصاحبه با وارد گلن اوبراین نقد و بررسی است که به عنوان فضای زیادی به برج به عنوان باند چهار:

برج اول آتن باند به آمار شهر از B-52s. سختی عمل به دنبال اما برج نیز اعتباری به جامعه خود. وجود ندارد بسیار شباهت به کارشناسی. اگر چه گیتاریست واقعی درجه یک طعم و مزه در licks است که گاهی یادآور ریکی ویلسون. برج دارای یک جذاب chanteuse up-front—مرتب سازی بر اساس گرجستان Georgie دختر که موفق به حمل کردن چند مشکل بدنی از جمله kooky یابم صادقانه و معوج. و نه تمام آهنگ های صدا همان. این بچه ها گوش دادن به دوبله برای صبحانه. توصیه می شود.

مصاحبه نبود نیویورک کرنش اما اوبراین پوشش بهتر بود از اعضای گروه’ رویاهای حتی اگر آنها تا به حال به نگاه کردن معنای کلمه دوبله. پروژه خود را یک موفقیت بود اما آنها نمی خواهید به ترک. آنها با داشتن سرگرم کننده بیش از حد.

در ساخت عملکرد خود هنر سنگ چهار نفر از اعضای برج درو در آنچه به آنها آموخته بود و در مدرسه هنر در مورد راه هایی که تنش بین مواد رسانه و انتظارات می تواند به تحریک و تشجیع کردن هنر است. وسط کلاس بچه ها با پایین نگه داشتن طبقه کارگر شغل آنها تبدیل کارخانه به یک سبک است. پوستر های نارنجی ایمنی مخروط و موسیقی پر از machinelike تکرار سوراخ با سوت و فریاد تناقض مخاطبان مفروضات که شهر جنوبی تولید می شود تنها شهرستان و عامیانه برای تلفن های موبایل و دستباف چیز است.

نام خود را با اشاره به “نوع در جاده نه معماری یک یا آنهایی که نگه دارید تا برق” به عنوان Lachowski نوشت: یک استاد سابق. “ما تصمیم برج به دلیل آن است که شدید و صنعتی یکپارچه و کاربردی. ما اشتراک مدرن تکنو صنعت زیبایی. پیام ما این است که ‘برو برای آن!, اما مراقب باشید.’ “کار تضاد بین تخت machinelike مینیمالیسم و پاره پاره جنوب لهجه amateurism آهنگ با استفاده از یک چهار-در-کف دیسکو ضرب و شتم به مشهد هم پانک عاطفی بیش از حد صنعتی و تکرار و جدا شدن. باس دید و طبل بالندگی به عنوان guitar licks برش در سراسر بخش ریتم بدون اینکه منجر می شود. خواننده متنوع از deadpan قرائت از عبارات کوتاه به زوزه و Briscoe هی به ندرت flirted با مخاطبان است. او راديال کردن صدای خواننده در حالی که تندرست بالا و پایین و تکان دادن سر خود را مانند یک رقصنده در یک Charlie Brown تلویزیونی ویژه. گاهی اوقات او منفجر تیز سوت midsong مانند یک داور یا یک پلیس.

زنده پیل یا تیر برق عمل می تواند تکان دهنده و یا jolting یا سنگین است. آن را نیز می تواند عمیق است. در ترکیب پاپ و راک اشکال با یک آوانگارد حساسیت های اعضای گروه خواسته چه هنر می تواند به معنای در میان صنعتی کاهش تولید-خط فرهنگ توده و افزایش سیاسی محافظه کاری. و آنها به طور آزمایشی ارائه پاسخ. “مراقب باشید, محتاط, آماده,” شعر از آهنگ خود را “خطر” هشدار داد. اما خلاق بیش از حد. “همه چیز سرد است.” “به نوبه خود حجم.” “خاموش کردن تلویزیون است.” “در حال حاضر راک اند رول در حال حاضر.” “خواندن یک کتاب نترس.” “تابع قبل فرم. همه چیز اتفاق می افتد.” برج تحت فشار قرار دادند و مردم را به فکر می کنم به عنوان به خوبی به عنوان رقص برای قرار دادن ذهن و بدن با هم. پخش زنده چهار دانشجویان هنر می تواند پوند خود را به ضعف و amateurism و خود را از دید هنری به چیزی متعالی. اگر مردم در آتن احیا در مقیاس محلی که رویای قدیمی است که موسیقی می تواند یک دنیای جدید آن را به این دلیل که آنها زندگی می کنند.

برج پرورش خلاقیت B-52 به کمک جرقه در آتن قبل از آنها به سمت چپ برای نیویورک. برج اجراهای نشان می دهد با دیگر گروههای موسیقی و هنر تاسیسات توسط Lachowski و دیگران تبدیل فضای باز پشت خانه ویکتوریا در 265 آرایشگر خیابان که در آن Lachowski زندگی می کردند به برج پارک یکی از در حال ظهور در صحنه مهم است جمع آوری ، این گروه همچنین باشگاه Curtis کرو آغاز شده 40 وات باشگاه. در تابستان سال 1980 Briscoe هی مجبور به ترک شغل خود را در DuPont زمانی که B-52 را دعوت Pylon برای باز کردن آنها را در پارک مرکزی نیویورک. در پایان سال اعضای گروه متوجه آنها می تواند دو یا سه ماه در آتن در شهر نیویورک تضمین می کند. برج شد و کار خود را.

بیش از سه سال آینده برج تور میانه و کانادا با باند چهار و یک رشته از تاریخ در انگلستان است. در ژانویه سال 1982 آنها به فروش می رسد بزرگ یادبود سالن سالن رقص در دانشگاه گرجستان پردیس. در زمانی که 40 وات نقل مکان کرد و از کلیتون خیابان به محل بزرگتر در خیابان وسیع آنها با عنوان پشت به پشت بسته و سپس باز کردن و بسته بندی شده هر دو اتاق. در آتن برج حکومت صحنه که اعضای گروه انجام داده بود خیلی به ایجاد.

اگر برج به نظر می رسید wildly موفق از زیرزمینی چشم انداز در خارج از آتن نیویورک و برخی دیگر از شهرهای مخاطبان اغلب به نظر نمی رسد به دانستن چه چیزی را از این گروه است. اعضای گروه ساخته شده است به اندازه کافی پول برای زندگی ارزان در آتن اما آنها دقیقا راحت است. برای رسیدن به سطح بعدی آنها استخدام یک حرفه ای عامل رزرو. او فرود آمد و آنها را از یک گیگ بیشتر گروههای اند بی به: باز کردن اسلات برای U2 آمریکا تور در حمایت از خود را به تازگی منتشر شد, آلبوم جنگ. هنگامی که آنها در زمان این مرحله جمعیت بی تاب برای دیدن ایرلندی گروه نکردند. به عنوان Briscoe هی به یاد می آورد, “مردم heckling … ‘کجا’ U2?’ و ‘دریافت کردن مرحله.’ “چیزی که همه می گفتن عالی بود احساس به جای خواهم شکست. آن را قطعا سرگرم کننده است. شاید آنها واقعا نمی خواهید این نوع موفقیت است. شاید عملکرد خود هنر–تبدیل-گروه دقیقا چیزی بود که گفتند این بود که “موقت سنگ است.”

در آغاز سال 1983 Briscoe هی گفته محلی آتن مقاله “من فکر می کنم اگر آن را تا کنون شد بدبختی ما فقط می انحلال” و با نگاهی به گذشته او با اشاره به آنچه در آمده بود. اعضای گروه تصمیم گرفت در اطراف این زمان برای شکستن تا در پایان سال و پس از آنها خود را برآورده رزرو, اما نگهداری آنها تصمیم خود را مخفی. در آتن اکثر مردم پیدا کردن زمانی که پوستر رفت تا برای “Pylon گذشته نشان می دهد” با باز کردن قانون عشق تراکتور.

ضبط که وداع نشان می دهد منتشر شده در سال 2016 در نهایت به کسانی از ما که از دست رفته آن را یک فرصت برای گوش دادن به این ضروری لحظه در آتن تاریخ است. از افتتاح توجه داشته باشید برای اولین بار آهنگ “مشغول به کار است و هیچ مشکل” برج بازی 22 آهنگ ها با مو-در-آتش شدت که اجازه نداد تا پنج آهنگ encore به پایان رسید. در طی حدود یک ساعت و ربع از موسیقی جمعیت درحال تشویق کردن خود را تشویق. گاهی اوقات طرفداران خواند به همراه شعر مانند “همه چیز سرد است” و حتی گاهی اوقات برای گیتار قلاب مانند خواستگاری-خواستگاری از “M-قطار.” در زمان های دیگر آنها فقط فریاد می کشید. هیچ کس می خواست شب به توقف.

مصاحبه پس از آن در مورد فروپاشی اعضای گروه منعکس شده چرا آنها تا به حال شروع به ساخت موسیقی “به عنوان شکل دیگری از بیان هنری است.” “ما انجام آنچه ما مجموعه ای را به انجام” Lachowski گفت. “این نیست که ما بدبخت این درست است که ما دیده ایم همه ما در حال رفتن برای دیدن و نمی خواهید برای قرار دادن هر زمان بیشتر به آن است.” “چه بود خسته کننده بود و نه تلاش برای زنده مانند دیگر گروههای اما در تلاش برای متقاعد کردن هر کسی که نمی خواهیم به آن را انجام دهد که در راه” او توضیح داد. “ما تنها آنهایی که درک چرا ما نه در خارج وجود دارد با گروههای دیگر در تلاش برای آن را بزرگ.”

یک منتقدان عزیز بارها و بارها به عنوان بهترین گروه در آتن برج انجام آن قطعه هنری که تا کنون آن را شکست تا در آستانه ستاره شدن. “ما را تبدیل به یک فرقه گروه در حال حاضر” Bewley پیش بینی کرد در آستانه برج گذشته نشان می دهد. “این یک نوع خودکشی است که شما ما را محبوب تر در دراز مدت است.” و حق با او بود.

Cool Town book cover

توسط فضل الیزابت هیل. UNC را فشار دهید.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>