“خشم اصلی دست نخورده بود”: باب گلداف در Boomtown موش گشت و حتی در طول همه گیر

در اوایل سال 2020 به Boomtown موش ها سال شکل دادن به یک بمب دارای قدرت تخریبی. ایرلندی band — led توسط خواننده گروه و فعال باب گلداف که بعدها معروف شد به عنوان co-سازمان زندگی می کنند کمک های اولیه و بنیانگذاران انگلستان خیریه سوپراستار گروه گروه کمک شد انتشار یک آلبوم جدید “شهروندان Boomtown,” اولین آلبوم خود را از سال 1984 “در چمن طولانی.”

یک فیلم مستند در گروه “شهروندان Boomtown: داستان Boomtown موش” شامل توصیفات از ارقام مانند U2 را بنو و Sinéad o’connor, ساخته, جشنواره فیلم دور و پخش شده در بی بی سی. یک گلداف کتاب “قصه های Boomtown شکوه: تکمیل شعر و انتخاب تواریخ برای آهنگ باب گلداف” بود نیز به علت.

تبلیغات:

پس از آن آمد COVID-19 بیماری همه گیر.

“این آلبوم که در روز جمعه, آوریل 13th. جمعه f**king 13” گلداف می گوید در سالن. “این زمانی است که آلبوم بیرون می آید. ما کار می کرد تا به این: یک کتاب جدید. وجود دارد یک فیلم جدید. وجود دارد تنها یک. وجود دارد یک فیلم بزرگ است. در اینجا این آلبوم است. دو ساعت بعد مستند. مرده در هنگام ورود. Friday the 13th. تور لغو شد; های تبلیغاتی لغو شود; همه چیز لغو شد. خیلی معمولی برای ما شانس واقعا….”

اما گلداف و Boomtown موش ها هیچ غریبه ای به مواج از طریق سختی و بیرون آمدن از طرف دیگر ، به عنوان خواننده گروه را به یاد می آورد این گروه پدید آمده در دهه 1970 و در طول زمان از جهانی بحران اقتصادی; نزدیک به خانه آنها نیز شاهد درگیری های خشونت آمیز در ایرلند شمالی و همچنین مذهبی و فساد سیاسی است.

تبلیغات:

“بود که جهان ما وارد” گلداف گفت. “البته شما Sex Pistols در لندن است. البته شما Ramones و Patti Smith et cetera در نیویورک است. البته شما Boomtown موش در دوبلین.

“ما نمی دانیم بدیهی است هر یک از دیگر, اما آن را یک نسل ورودی به صفر اقتصادی که ارائه شده شما هیچ آینده. ما برافراشته در برابر این noisily و بسیار به سرعت. و در انجام این کار, ما تا به حال به تغییر زندگی خود ما.”

جای تعجب نیست که آلبوم “شهروندان Boomtown” — که در بر داشت گلداف کار با اصلی موش: گیتاریست گری رابرتز نوازنده بیس پیت خاک زغال قالبی و درام Simon Crowe — دارای هیچ کمبود پانک و گلم با تکبر راه رفتن هایلایت شده توسط ’70s, زرق و برق بیعت “زباله گلم عزیزم” و الکترو آغشته اراذل و اوباش-محرک سرود “این Boomtown موش.”

تبلیغات:

به عنوان گلداف نظرسنجی دهه گذشته از تاریخ و namechecks حوادث مانند اقتصاد جهانی سقوط همه گیر و Brexit او می بیند دقیقا چگونه این گروه استودیو بازگشت متناسب با تصویر.

“البته f**king Boomtown موش را به عقب می آیند,” او می گوید. “این تنها چیزی است که حس می کند برای ما این است که بازی را از طریق سردرگمی و هرج و مرج به منظور کمک به سر و صدا از آن است. من واقعا فکر می کنم که چه می دهد این تجدید قوا معاصر رزونانس و اعتبار. دیگر از آن در زمان آرامش نسبی آن فقط معنی ندارد به من.”

تبلیغات:

چه متفاوت بود — و از همان — با کار کردن با پیت گری و سیمون دوباره در این آلبوم جدید به عنوان مخالف به عقب در روز ؟

وجود دارد هر دو یک حس هیجان و کشف دوباره ، من شش یا هفت آلبوم, با, پیت, به طوری که بخشی از آن گردیده است. ما انجام داده ایم موسیقی برای مدت طولانی است که وجود دارد هیچ بیم و هراس.

هیچ اضطراب به خصوص که ما واقعا در مشاجره خود را با Billie Eilishes یا خود را اد Sheerans یا Beyoncés. در روز وجود رقابت شدید بین تمام مدعی است که ما یک عضو ارشد. که اولین چیزی که: [این آلبوم] بود به محض جهنم از آن که من فکر می کنم شما می توانید بشنوید ،

تبلیغات:

اما بیشتر به نقطه, بود, شخصا زبان الهامی جنبه های آن را تا آنجا که من تا به حال پیش بینی محض لذت بردن از بازی در این گروه دوباره. هنگامی که شما شروع و شما در حال رفتن را از طریق آن وجود دارد تمام سطوح اضطراب و کار.

شما به طور مداوم در به طور مداوم کار می کند. شما رو بدون دیدگاه که آیا همه چیز خوب است و یا بد و یا بی تفاوت. رکورد بعدی باید بزرگتر یا بهتر از خود گذشته است و یا در واقع معاصران خود را. آن را بدون توقف. شما هرگز واقعا قرار دادن یک چارچوب مرجع در سراسر آنچه شما در حال تجربه.

که درست نیست در این زمان. من با یک شرط موافقت خود را برای انجام این کار این بود که اگر آن را احساس و یا مانند صدا نوستالژی, پس از آن من نبود رفتن به آن را انجام دهد. اگر یکی از این آهنگ ها فقط احساس قدیمی کلاه و بی ربط من به سادگی نمی خواهید به آن را انجام دهد. اگر این گروه می گوید: “هیچ چیز وجود دارد که در اینجا این است که فقط یک ورزش در غربت” من هستم.

تبلیغات:

من واقعا هیچ وقت برای . . . هیچ آینه در این ماشین. که اساسا آن است. نوستالژی یک دروغ است. این یک بازنگری رز رنگی مشاهده از گذشته وجود نداشت. من واقعا نمی خواهید به درگیر در آن است.

اولین بار زمانی که ما مرتب کردن بر اساس به عقب با هم…. این گروه از جمله من آغاز شده [و] من شوکه شده بود در مورد چگونه هیجان زده بودم. من فقط فکر می کردم “این است که f**king بزرگ است.” من هم می دانستم که هرگز و یا من می خواهم را فراموش کرده اید, چگونه قدرتمند این گروه است. آن را یک یا دیگر.

آن را عجیب و غریب است که یک گروه از افراد را با یک صدای خاص است. شما می توانید پیوستن موش فردا. آن را هنوز هم موش اما صدای ام را تغییر داده به سادگی به خاطر شما می خواهم در بازی وجود دارد. با این گروه از افراد از آن ساخته شده بسیار متمایز صدا که من تا به حال نشده است آگاه باشند تا به آن نقطه. اما از همه مهمتر بسیار قدرتمند و عصبانی صدا چیزی است که من فکر می کردم.

زمانی که من آمد به آواز خواندن آن آهنگ ها, تا به حال شده است وجود دارد شک در ذهن من حاضر به خواندن آنها. اما واقعیت این است مخالف است.

تبلیغات:

هنگامی که آن را به آواز خواندن “تله موش” برای مثال — اولین موش شماره 1 اولین ایرلندی شماره 1 اولین موج جدید No. 1, من می خواهم نوشته شده است که در یک کشتارگاه به دلیل آن بود که تنها کار من می تواند.

قبل از این گروه من تا به حال هیچ جاه طلبی به توان در یک گروه. آن را فقط هرگز وارد سر من. من تا به حال هیچ جاه طلبی به عنوان یک خواننده. من هرگز خواند. من فقط یادداشت برداری در مورد مردم در اطراف من و که به نظر می رسید به طور کامل به دام افتاده در [این] pompousness از زمان و صفر اقتصاد و که آنها را به وجود دارد در این متعفن کشتارگاه برای بقیه زندگی خود را.

جوان بودم. من می دانستم که من که قرار بود به خارج. چیزی وجود دارد خارج وجود دارد در حال انتظار. من نمی دانم آنچه در آن بود. اما آنچه که به من زده بود آشکار استعاره در حال حاضر این بود که فقط یک کشتارگاه حیوانات — این نوع کشتارگاه انسان می پروراند. سال بعد که می شود یک آهنگ است که می شود با یک ضربه عظیم در همه جا. وقتی که من آواز آن دوباره آن را از دست داده و نا امید کننده از امروز.

زمانی که من خواندم “من نمی خواهم روزهای دوشنبه” آن را مورد تیراندازی مدرسه در سال 1978. آن را در مورد قتل عام هفته گذشته یا هفته قبل از. زمانی که من سنگ “جمهوری موز” این نبود در مورد ناامیدی از جمهوری ایرلند از جوانی من است که خدا را شکر رشد تا بلوغ و تبدیل شدن به یک به طور کامل پرداخت می شود عضو قرن 21 است. در حال حاضر آن را در مورد آمریکا جمهوری و سیاسی infantilism که کشور در حال سقوط به زیر که مبتذل احمق در کاخ سفید است.

تبلیغات:

این همه تا به حال یک ارتباط واقعی. زمانی که من سنگ “کسی به دنبال در شما” این یک ضربه بزرگ بود اما آن را در مورد شرایط 1979. در حال حاضر آن را در مورد خود همیشه-در-ظاهرا هوشمند تلویزیون و یا دستگاه و یا کامپیوتر و یا الکسا شما را ردیابی ردیابی شما گوش دادن به شما منطبق انتخاب خود را به چیزی از آن معتقد است که شما می خواهید و بسته بندی شما و فشار شما در کنار دیگران است که سپس آن را به فروش می رساند به یک شخص ثالث است که می تواند به نوبه خود بهره برداری شما. همیشه وجود دارد کسی که به دنبال شما پس از آن شد که در مورد.

این بدان معنی است که این آهنگ ها که جان سالم به در برد که خشم اصلی دست نخورده بود. متاسفانه شرایط تغییر کرده بود اما در پایان نتیجه همان بود. زمانی که من سنگ آنها را در اینجا بود که این سر و صدا پشت سر من گسترده این سوخت که به من اجازه برای پیدا کردن که خشم و عصبانیت دوباره آنها را به طور کامل معاصر به در حال حاضر.

[بحث تبدیل به یک فرفره Boomtown موش را در مینهید در ماه مارس—فقط قبل از همه گیر مستند متوقف همه نشان می دهد—و سپس این گروه را نشان می دهد اولین بار پس از تصمیم گیری دوباره در Isle of Wight Festival در سال 2013 است.]

به عنوان به زودی به عنوان ما به این مرحله و سر و صدا شروع می شود بابی Boomtown در خانه بود. من تا به حال انتظار می رود که: این کاملا متفاوت با ایده خودم را ناگهان در حال حاضر و دوباره. اما من تا به حال نمی دانستند که این مرد که بود انجام Boomtown موش در گذشته درد, big tits, loudmouth نمی give a f**k در مورد آنچه که او گفت یا انجام داد و نمی مراقبت در مورد عواقب ناشی از هر دو.

تبلیغات:

لحظه به لحظه ما در این مرحله و سر و صدا بود و پشت سر من صدای او وجود دارد دوباره به عنوان اگر آن سال تا به حال وجود داشته است. شما در زندگی این بزرگ به عنوان به فارسی می گویند. محل آجیل. این عجیب و غریب بود با دیدن دختر 14 و 15 ساله بچه ها که بدیهی است که پدر و مادر خود را به حال آنها را مجبور به گوش دادن به آلبوم ما. و در آنجا آنها علت این کلمات [در حال حاضر] هنگامی که پدر و مادر خود [شده بود] 14 خرید و سوابق [سپس]. آن را بسیار عجیب و غریب اما بسیار سرد است.

این به اندازه کافی برای فقط تکرار این آهنگ مهم نیست که چقدر رزونانس آنها ممکن است برای شما هنوز. اما در همان زمان آن را یک کشیدن برای مخاطبان چرا که اگر شما را به دیدن این سنگ نورد و میک می گوید: “در اینجا چهار آهنگ از آلبوم جدید” شما را به نوعی رفتن, “اوه, برای f**k خاطر که Gimme Shelter’? که Honky-Tonk Women’? این چیزی است که من می خواهم برای شنیدن.” ما در حال نورد سنگ بنابراین ما بیشتر احساس آزادی بیشتر و آزادی بیشتر در آن منطقه است.

اما اگر یک آهنگ می تواند سرش را به فروشگاه به مجموعه ای زندگی می کنند بدون آن ظاهری مانند وجود دارد بسیاری از تغییر و سپس شما می توانید دور با آن. که تجربه مینهید.

ما فقط یکی بود آهنگ جدید وقتی که ما دوباره برای جزیره موجود زنده. که آهنگ بود “Boomtown موش” آخرین آهنگ این آلبوم است. علت این است که من احساس من می خواستم برای نوشتن موسیقی جدید, اما آن چه بود ؟ چگونه ما را به این مرد که نوشت Boomtown موش آهنگ بابی Boomtown?

من نوشت: خودم را به او. کلمات “من قصد دارم به Boomtown. من قصد دارم به Boomtown چرا که جایی که من در هستم.” من نوشت: خودم را به این مرد. هنگامی که من در آنجا بود و سپس آن را به من آمد سریع و پس از آن که ما آن را در مینهید . . . این یک حزبی جمعیت به دلیل آن بود alternative rock, و به طوری که آنها فقط پذیرش تمام کسانی که آهنگ های جدید را به عنوان اگر آنها بخشی از همه چیز. منظورم این است که آنها باز به آن است.

ما را “زباله گلم عزیزم” که من واقعا دوست دارم. تلاش برای توصیف سر و صدا در سر من به دیگران صدا است که به نظر می رسید به همراه من گفت: “این نوع مانند عروسک جدید نیویورک در دیدار اوایل Roxy Music, دیدار مات این Hoople.” این چیزی است که من گفت و من فکر می کنم که مجزا از آن در “زباله گلم عزیزم بلکه در “چیز شیرین” و چیزهایی مانند آن.

من متوجه شده است که به عنوان خوبی. منظورم این است که من دوست دارم کمی تغزلی شکلک به نیویورک عروسک و Ziggy Stardust بیش از حد. من دوست دارم که چگونه در مینهید گروه انجام شده “زباله گلم عزیزم” درست “به دنبال پس از شماره یک است.” که آن عهد به واقع همه چیز را بدون درز.

شما [نیز] نیاز به قرار دادن آن در کنار “او خیلی مدرن” چرا که “او خیلی مدرن” بود سوم آمار و ثبت شرکت گفت: “اگر شما نمی توانید در 10 صفحه از آن را بیش از.” این نوع از فشار شما تحت آن. من فکر کردم: “F**k.” اما چیزی که ما می خواهم وارد کردن دوبلین در وسط آنچه که ما در حال حاضر درک بود عظیم کنترا-انقلاب که در آن اسلحه منحصر به فرد جاروب دور نوع بی ربط noodlings از Emerson, Lake, و پالمر [یا] بله و همه این گروهها بدون قطعی مقاله.

به نظر من قطعی مقاله یک عنصر بسیار مهم در rock ‘n’ roll. دقیقه آن را رفته باند به نظر می رسد گه. به همین دلیل این Boomtown موش. وجود ملکه. وجود دارد Emerson, Lake, و پالمر. وجود دارد می رسیم. وجود دارد بله. F**k off. آن را به معنای چیزی برای زندگی ما است.

ما وارد در لندن و این همه جاروب شده به کنار. این واقعا هیجان انگیز به بخشی از این کار به عنوان یک سرب شرکت کنندگان در آن است. چه شد واقعا وحشی برای من بیرون آمدن از ایرلند در اواسط 70s شد و در اینجا بود که این دیوانه در لندن فقط به عنوان شورشیان به عنوان پسران فقط به عنوان شوخ و تیز و برنده و هوشمند و خنده دار و هوشمندانه و وحشی و قوی در آنچه که آنها مصمم به رسیدن به. این دیگه سوال نداره که. آن را بسیار هیجان انگیز می شود که در اطراف.

در [“او خیلی مدرن”] من نوشت: “او خیلی مدرن است. او پس از قرن 20th. او پس از 1970s.” و بود که گروه کر. که عجیب و غریب بود, تماشای 14 ساله آواز که از چند سال پیش در جزیره موجود زنده. [می خندد.]

[گلداف سپس به یاد می آورد با دیدن یک مشتری مدرن از یک فروشگاه محلی است که یاد او را از این شخصیت های او استفاده می شود برای دیدن در جاده کینگ در لندن بود که بدنام محل برای راک برای خرید لباس.]

او لباس پوشیدن و شگفت آور است. این تئاتر از خود است. او در صحبت کردن به دوست او که مشغول به کار بود در مقابله در موسسه خیریه, فروشگاه بود و او ناله “آن را یکی دیگر از s**t شنبه” و او تا به حال هیچ پول حال و پسر بودند و تمام زباله. چه اتفاقی می افتد که شب و آنها را پر boas که آنها تا به حال در هفته گذشته است ؟

او یک آهنگ. او خواستار می شود در یک آهنگ. در حال حاضر او است. به معنای واقعی کلمه او را پس از قرن 21. این چیزی است که من فکر می کردم — من به خانه رفتم و او را بلافاصله. او به من گمان می کنم از [نیویورک] عروسک که دوست ما هنگامی که ما وارد نیویورک در روز. این یک ادای احترام به همه آنها.

وجود دارد فقط چیزی است که زمانی که شما دیدار با شخصیت های مانند این که آیا آن را در سال 1979 یا 2018 کسانی که مردم فقط چوب در سر خود را. شما باید برای به دست آوردن که چون این افراد بسیار منحصر به فرد است.

وجود دارد چیزی است که فقط شما اعتصاب به عنوان سمبل یک لحظه.

راست!

شما در حال فکر کردن است که شما در حال گوش دادن به این فرد است. شما overhearing آنها را و آن را برای همیشه لطفا برای ، خدا را شکر آن را هرگز می رود چرا که از آن خورش نارضایتی می آید ایده های. ایده هایی هستند که مواد اولیه را تغییر دهید.

برای من که همیشه نقطه ‘ñ’ راک اند رول. آن دیگر وجود ندارد, متاسفانه, اما در زمان من, rock ‘n’ roll شد واقعی فقرات فرهنگ است. Rock ‘n’ roll شد متوسط به موجب آن تمام ایده های که در آن بدل منتقل می شود و با واسطه. آن است که آیا, اجتماعی, سیاسی, اقتصادی, فرهنگی, آن همه آمد به rock ‘n’ roll از سال 1956 تا بگویم 2000. که rock ‘n’ roll دوران و پس از آن به پایان می رسد.

در خانه نشسته تو سن 10 سالگی و هیچ کس وجود دارد و آن لعنتی انجماد. آن را در ایرلند و آن را پر از بدبختی و مرطوب و سرد و مرطوب و مه و شما در این خانه تاریک و تنها با روشنایی آتش به نگه داشتن خود را گرم.

فقط گرما و یا تنها نور طلایی است که بیرون آمدن از آن ایستگاه های رادیویی. آنچه که من جذب شده از دختران و پسران با گیتار و پیانو از آن زمان این پیشنهاد جایگزین, جهان, دیگر امکانات آنها گفت:. که تغییر لازم و اجتناب ناپذیر بود و مطلوب بود. حرف از تغییر rock ‘n’ roll خود و پلت فرم تغییر بود rock ‘n’ roll خود را.

آن را مانند این موضوع طلایی شده بود کاهش برای من از بنفش rock ‘n’ roll اتر و من برداشت نگه دارید که ferociously به عنوان نوعی از یک پیشنهاد از امید در غیر این صورت غم انگیز زندگی است. من برگزار شد بر روی آن خرج و ferociously تمام زندگی من است.

آن را هنوز هم چگونه من به واسطه آنچه برای من اتفاق می افتد و جهان از طریق این منشور است. این چیزی است که موش بود — و من فکر می کنم ما افتتاح تغییر قطعا در کشور خود ما و من می دانم که گروههای دیگر اذعان کرد که.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>