مشکل با “جامعه محور” اصلاحات


People from the community watch the NYPD arrest protesters for breaking the citywide 8:00PM curfew on June 4, 2020 in the Bronx borough of New York City. Widespread protests continue around the country and other parts of the world over the death of George Floyd while in Minneapolis, Minnesota police custody on May 25. (Photo by David Dee Delgado/Getty Images)
دیوید دی Delgado/گتی ایماژ

این گزیده ای از اقتباس زندان با هر نام دیگر: The عواقب مضر از محبوب اصلاحاتمنتشر شده توسط New را فشار دهید و در اینجا تجدید چاپ با اجازه. کپی رایت © 2020 توسط مایا Schenwar و ویکتوریا قانون است.

NYPD تابلوهای تبلیغاتی که زینت این شهر مترو خواندن “ما همه همسایگان ساخت تا جوامع ما—straphangers و صاحبان کسب و کار معلمان و بازنشستگان و پلیس—پس بیایید رسیدن به صحبت کردن و نگاه کردن به هر یک از دیگر.” شایان ذکر است که گذشته از “straphangers” (به سادگی یک کلمه برای افرادی که سوار حمل و نقل عمومی) مردم ذکر شده در رابطه با پلیس عمدتا طبقه متوسط از جمله افراد مسن که قادر به بازنشسته.

برای مالک یک بیست و پنج ساله سازمان جامعه متولد و بزرگ شده در شرق نیویورک تقریبا به طور کامل سیاه و Latinx در محله بروکلین پلیس تعریف “جامعه” را شامل نمی شود مردم او را دوست دارم. پلیس تلاش به جلو و ساکنان مسن نه مردم سن او را در محله جلسات. پلیس استوک ساکنان مسن’ ترس در مورد باندهای خشونت و جرم و جنایت بدتر شدن محله شکاف نسل و سوق دادن آنها به چین با پلیس است. در همان زمان با وجود افزایش پوشش رسانه ای از دهها و خشونت پلیس بسیاری از مردم بر این باورند که اگر پلیس در حال اذیت و آزار یک فرد به این دلیل است که فرد در حال انجام کاری غیر قانونی است. “زمانی که شما در حفظ و به مردم بگویند همان چیزی که آنها شروع به باور آن پس از یک در حالی که” مالک می گوید.

در یک جامعه پلیس مدل police همیشه تصمیم می گیرید که اعضای تشکیل “جامعه است.” در لس آنجلس می گوید کالج بروکلین قانون پروفسور الکس, حیاتی, پلیس مشخص است که اعضای جامعه انتخاب شده به عنوان رهبران جامعه است که این گروه در تعامل با زمانی که در حال توسعه آن جامعه محور برنامه های. این رهبران هستند که تقریبا همیشه افرادی که تمایل به دلسوز به پلیس—مانند مالکان رهبران مذهبی و صاحبان کسب و کار—در حالی که افراد بی خانمان جوانان و قبلا زندانی مردم جا یافت می شود. شبیه پلیس انتخاب جامعه فعالان طول می کشد محل در شهرستانها در سراسر کشور. در سال 2015 پس از ظهور Black Lives Matter, جنبش, پلیس شیکاگو انجام یک “گوش دادن تور” با اعلام قصد ارتباط با جوامع و ترمیم بی اعتمادی. این جلسات تنها به مهمانان دعوت شده و نتایج نشست بودند به اطلاع عموم.

“گوش دادن تور” بود و نه غیر معمولی از شیکاگو پلیس جامعه تلاش. جلسات برگزار شده توسط این شهرستان را جامعه محور برنامه شیکاگو جایگزین پلیس استراتژی (کلاه) و “مکان های که در آن یک خود انتخاب گروهی از ساکنان در حال بسیج توسط پلیس برای نظارت جوامع خود گزارش اطلاعات به CPD … و داوطلب وقت خود را به گرفتن پشت خیابان’ در CPD-سازمان ‘مثبت loitering حوادث,'” با توجه به گزارش های ما به اتهام نسل کشی شیکاگو مردمی سازمان متمرکز بر پایان دادن به خشونت های پلیس. این جلسات نمی تقویت جوامع; آنها اغلب به آنها آسیب برساند. با انتخاب برخی از ساکنان برای نظارت و گزارش در محله خود تحت پرچم ایمنی اداره پلیس تبدیل جوامع به نظارت متحده است. ما به اتهام نسل کشی تماس این طرح “anticommunity پلیس” اشاره کرد که در این طرح تیز کردن شکافهای درون جوامع در امتداد خطوط از نژاد و طبقه و شکستگی اوراق قرضه اجتماعی.”

پویایی gentrification نیز نقش مهمی در تعریف است که بخشی از “جامعه”—که نیست. شیکاگو ضد جابه جایی سازمان لوپز فیلم آموزش دیده است شکایت در محلی Facebook گروه مورد محله خود هرمسا یک طبقه کارگر عمدتا Latinx جامعه است که به سرعت gentrifying. اغلب وقتی کسی پست اطلاع رسانی در مورد خطرناک حضور که حکم پلیس توجه “خطرناک” برابر است با “جوان همجنس باز, لاتینی مردان است.”
آن را فراتر از رسانه های اجتماعی تهدید. شیکاگو “آلبانی پارک همسایگان” گروه واقع در یکی از محله های قومی متنوع در ایالات متحده اغلب با تمرکز بر کسب و کار است که متهم در آوردن “غیر خودی” به خصوص مردم رنگ افراد بی خانمان و افرادی که به نظر می رسد که ماده اعتیاد. برای مثال این گروه هدف قرار داده محلی بانک خون کرد و گفت که این تجمع مردم در اطراف ساختمان بسیاری از آنها کم درآمد و سیاه و سفید بودند و به خطر انداختن محله ایمنی. این گروه همچنین با نام بردن از یک خانواده متعلق به فروشگاه که در آن ساکنان گفت: مردم برگزاری نمایشگاه “مستی رفتار” جمع آوری شد. پس از فشار از گروه فروشگاه متعهد به آن در محدود کردن فروش الکل و به استخدام نیروهای امنیتی (هر دو مرحله است که می تواند دقیق تلفات مالی از این کسب و کار محلی). این گروه تشویق مردم به تماس با پلیس و محلی alderman را اگر آنها مشاهده “مستی رفتار است.” این ساکنان قاب شکایت خود را به عنوان یک مشکل غیر خودی نفوذ به محله و حتی زمانی که این اهداف در واقع دیرین ساکنان که گاهی در حال تحت فشار قرار دادند توسط gentrification.

پویایی gentrification نیز نقش مهمی در تعریف است که بخشی از “جامعه”—و چه کسی نیست.

K یک مرد جوان متولد و بزرگ شده در قرمز, قلاب, بروکلین می گوید که ثابت حضور پلیس و هدف از جوانان او را به احساس می کنم مثل یک خارجی در خانه خود را. K نگرانی می آید در زمانی که gentrification اجرا می شود ضخیم در قلاب به عنوان واقعی و غیر خودی در حال حرکت در. “ما باید شناسه که نشان می دهد ما آدرس. واضح است ما در اینجا زندگی می کنند,” او می گوید. “آن را مانند آنها در حال تلاش برای ضربه زدن به ما از جایی که ما بزرگ شده است.”

جامعه محور طول می کشد استفاده از این واقعیت است که بسیاری از مردم در حال حاضر فرض “چشم و گوش پلیس” نقش در جامعه, تماس پلیس در درک—معمولا سیاه و سفید و یا قهوه ای با”غیر خودی.” این پویا مشهود است در خوبی به اطلاع عموم حوادث مانند سفید مردم در تماس با پلیس در دانشگاه هاروارد و استاد هنری لوئیس جونیور دروازه برای شکستن به خانه خود و پلیس swarming نوازنده Bob Marley نوه او به عنوان خارج شد یک Airbnb و در کمتر اطلاع عموم لحظه-به-لحظه تجارب بسیاری از میلیون ها نفر از مردم در این کشور هر روز.

در همین حال برخی از گروه ها به سادگی سمت چپ از تعریف “عضو جامعه” در متن جامعه محور. یک مورد در نقطه: مشکوک اعضای باند. “آنچه که آنها در حال تلاش برای انجام … است به ترک افرادی که اعضای باند خارج و به بگویید جوامع” این است که نه شما. این بد عنصر. ما می خواهم به صحبت کردن با شما'” یادداشت نیویورک ضد پلیس سازمان و محقق Josmar Trujillo. “پلیس می خواهم شما را به قطع [اعضای باند] خاموش مانند یک بازو است که گانگرن.” به عبارت دیگر اعضای باند ساخته شده به نظر می رسد مانند یک گروه خارج از جامعه—یک گروه است که یک بار مصرف است. این نوع منطق است که تشویق K را به کشورهای همسایه از ترس کودکان در بلوک خود را به عنوان آنها رشد می کنند به بزرگسالی است. این منطق است که اجازه می دهد تا پلیس به آزار و اذیت, ارعاب و بازداشت و و ، مردم با مصونیت از مجازات در خود محله. این هم منطق است که مشرف به دلایلی که باندهای وجود تمایل به در underresourced به حاشیه رانده شده جوامع در وهله اول.

پلیس جامعه عادی این ایده است که پلیس باید “مسئول” از برنامه هایی که ممکن است معمولا خارج خود wheelhouse. قرار دادن پلیس مسئول از دیگر برنامه ها و خدمات بهداشت روانی و یا بی خانمان خدمات به این معنی است که بخش می تواند توجیه قرار دادن پلیس تقریبا در هر نقطه.

در گسترده مطالعه جامعه محور در سیاتل استاد علوم سیاسی ویلیام توماس لیون یادداشت “جامعه محور استعمار جامعه زندگی است.” در همان زمان او می نویسد: نفوذ جامعه توسط پلیس این امکان را برای اداره پلیس به “سپر خود را از بحرانی نظارت عمومی” از آنجا که خیلی از آن انجام شد و با همکاری گروه های جامعه. این “جامعه” پایان همکاری می شود به سادگی یک “مطیع و وابسته به مشتری” و جامعه محور به پایان می رسد تا “جایگزین مهم تر اشکال از نظارت عمومی با شهروند مدار بسته متصل به طور مستقیم به دولت و سیستم های اطلاعاتی.” به عبارت دیگر جامعه محور تبدیل شد درخشان روابط عمومی حرکت می کند که تقویت هر دو محبوب پشتیبانی و منابع اضافی برای پلیس بدون خواستار تغییر واقعی یا ایمنی. نه تنها آن را افزایش میزان نظارت در بازی با استوک آتش موجود قدرت و پویایی در جامعه, اما آن را نیز ماسک واقعی نقش پلیس بر روی زمین است.

او به چالش می کشد این ایده که “اعتماد سازی” با پلیس—یک عبارت است که میآید تا دوباره و دوباره در اصلاح طلبان’ استدلال برای پلیس جامعه—است که همیشه چیز خوبی است. “هنگامی که شما اعتماد کسی, شما اجازه گارد خود را پایین شما اجازه دهید همه چیز دور زدن شما به پلیس نفع شک” او می گوید. “ما می دانیم چه رابطه ای با پلیس است و آن تکرار شده است به ما نسل پس از نسل آن را روشن. ما قرار نیست به ترمیم پل ها با سو استفاده کننده. ما قرار است به نگه دارید که مصرفکننده به حساب.”

A red book cover with a barbed wire spiral over the words Prison By Any Other Name
حسن نیت ارائه میدهد از جدید مطبوعات

توسط مایا Schenwar و ویکتوریا قانون است. جدید را فشار دهید.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی