جدید هزینه های مصرف کننده داده ها نشان می دهد که تا سال 2020 Super Bowl ممکن است یکی از قوی ترین و در عین حال با نزدیک به 194 میلیون بزرگسال گفت: آنها باید برنامه ای برای بازی بزرگ با توجه به فدراسیون ملی خرده فروشی. اما در حالی که این پیش بینی که کسانی که به تماشای San Francisco 49ers و Kansas City Chiefs روز جمعه را صرف به طور متوسط $88.65 در مواد غذایی و نوشیدنی و کالا آن را بعید است که میله های ورزشی سود خواهد کرد.

سوپر باول احزاب وجود داشته پس از این بازی برای اولین بار پخش شد در سال 1967 و مارک های ملی اغلب کشف و ضبط این فرصت را برای فروش به کسانی که سرگرم کننده در خانه است. مورد علاقه شخصی من در بر داشت در یک مجموعه از کرافت آشپزخانه تست جزوات. 1988 موضوع پیشنهاد پرتاب سیاه و سفید-حزب مضمون به عنوان اشاره به داوران و شامل یک منو از پهلو استیک و سالاد تورتلینی هر دو ساخته شده با سس سس گوجه فرنگی.

تبلیغات:

بیش از دهه گذشته روند جشن سوپر باول یکشنبه از خانه افزایش یافته است signifcantly که بدان معنی است که طرفداران نیستند تماشای حد در میله های ورزشی یک جامعه سنتی محل برگزاری برای مصرف در یک بازی. در سال 2011 وال استریت ژورنال نویسنده جولی اصطلاحات صحبت با جیمی Lisanti بازاریابی مدیر ورزشی نوار Steelhouse پیتسبورگ فقط به عنوان Pittsburgh Steelers در حال آماده شدن برای بازی Green Bay Packers.

“این به طور فزاینده ای دشوار برای پیدا کردن چیزهایی است که ارزش آن برای مردم به بیرون آمدن از خانه های خود” Lisanti گفت: اصطلاحات مخصوص یک صنف. او مقصر هر دو گسترش صفحه نمایش بزرگ تلویزیون و اقتصاد است که فقط شروع به دوباره بجای اول برگشتن از بحران مالی 2008.

“مردم نمی خواهید به پرداخت هزینه برای گاز گرفتن مرکز شهر, پرداخت, به, پارک, پرداخت, به, نوشیدنی, نکته,” Lisanti گفت.

تبلیغات:

به گفته نیلسن ملی تلویزیون خانگی جهان برآورد وجود دارد 120.6 میلیون خانه در ایالات متحده با مجموعه های تلویزیونی برای 2019-20 تلویزیون های نجومی و متوسط اندازه صفحه نمایش در ایالات متحده آمریکا است که در حال حاضر 52 اینچ. و هر داده از NRF اکثریت بینندگان که قصد تماشای این بازی خواهد شد و تماشای آن را بر روی کسانی که خانه مجموعه های تلویزیونی.

از 51 درصد از پاسخ دهندگان که در گزارش به NRF که آنها خواهد بود به تماشای بازی 19 درصد گفت: آنها برنامه ریزی شده در پرتاب یک حزب 27 درصد برنامه ریزی شده با حضور در یک مهمانی و تنها 5 درصد نشان داد که آنها برنامه ریزی شده در تماشای سوپر باول در یک نوار یا رستوران. (در حدیثی توجه داشته باشید من برگزار توییتر بررسی درخواست از مردم که آنها مشغول تماشای سوپر باول. صفر پاسخ دهندگان نشان داد آنها خواهد بود تماشای در یک نوار های ورزشی.)

این برگ های ورزشی میله در یک موقعیت که در آن آنها را مجبور به رفتن در حمله به فریب مشتریان و به نظر می رسد مثل یک بازی محبوب در حال ظهور است: ارائه رایگان مواد غذایی است.

تبلیغات:

در ماه ژانویه, Buffalo Wild Wings, یک نوار های ورزشی حق رای دادن با 1,238 مکان اعلام کرد که اگر سوپر باول می رود به اضافه کاری هر مشتری دریافت خواهد کرد منظور از رایگان بال.

“طرفداران فوتبال عشق به آن لذت ببرید با ما تاسیس اتصال به وقت اضافه, به tweeting در ما هر زمان یک بازی به وقت اضافی. که به سطح بعدی گرفته شده در سال گذشته هنگامی که بال آزاد شد و در خط بنابراین ما می دانستیم که ما را به این برنامه بازگشت” گفت: Seth فریمن افسر ارشد بازاریابی, Buffalo Wild Wings, در یک نسخه.

تبلیغات:

مزاحم متعاقبا اعلام شبیه معامله: منظور از شش رایگان بال اگر این بازی می رود به اضافه کاری.

اما صاحبان زنجیره ای ملی نه تنها آنهایی که به امید وعده تخفیف تنقلات را در مشتریان است. Kristie Shockley صاحب هوایی شیطان مسافرخانه یک شیرجه بار در Louisville, Ky., می گوید که این نوار خواهد شد با ارائه یک منوی مواد غذایی رایگان. “ما نوشیدنی قیمت پایین هستند به اندازه کافی است که ما اغلب نمی اجرای ویژه” Shockley گفت. “نوع generic اما این چیزی است که ما انجام می دهند.”

پس از نزدیک به نوار بسته در اوایل 2019, Shockley واقعا نمی توانیم آهسته شب. “از این رو رایگان مواد غذایی در این سال,” او گفت:. آن را راه خود را از تلاش برای ایجاد یک بازی برای این سال را به سوپر باول صرف.

تبلیغات:

ترجمه مقاله انگلیسی به فارسی

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

خرید کتاب زبان اصلی