نمادین استفاده از ضد بارداری مانع در ادبیات فراتر از کنترل

زنان باید با استفاده از موانع داخلی در تلاش برای جلوگیری از حاملگی به عنوان دور برگشت به عنوان مصر باستان است. اما آنها تنها شد به طور گسترده ای شناخته شده و مورد استفاده قرار گیرد پس از جنگ جهانی اول هنگامی که آنها به صورت تجاری در دسترس و از طریق کنترل تولد کلینیک در ایالات متحده, انگلستان, آلمان و اتریش. به عنوان این دستگاه ها گسترده تر شد آنها به تدریج شروع به ظاهر شدن در رمان و نمایشنامه: نویسندگان از مری مک کارتی به فیلیپ راث استفاده از آنها را به نماد لحظات خاص در زنان جنسی و باروری زندگی رشد خود را به بزرگسالی و عاشقانه خود را — اغلب خارج از ازدواج — روابط است.

در حالی که موانع ارائه شده با قرص های ضد بارداری, کنترل نمادین پیامدهای این دستگاه رفت و فراتر از کنترل به تنهایی. در “گروه” (1954) به عنوان مثال مری مک کارتی توصیف یک زن جوان را در سفر به نیویورک شهرستان, متخصص بیماریهای زنان در سراسر سال 1933 به تصویر کشیدن یک زن برای اولین بار کلاه یا دیافراگم اتصالات به عنوان سرگرم کننده اگر تا حدودی شرم آور:

تبلیغات:

Dottie ذهن نیست معاینه لگن و یا اتصالات. بد او لحظه ای رسید که او در یادگیری چگونه برای قرار دادن پساری توسط خودش… به عنوان او تلاش برای, برابر, پساری را لغزنده چیزی که همه با پوشش ژله, شروع به پریدن کرد از او را درک و در سراسر اتاق و آمار استريلايزر. Dottie توانست درگذشت. اما ظاهرا این بود که هیچ چیز جدید به دکتر و پرستار. “دوباره سعی کنید دوروتی گفت:” دکتر با آرامش انتخاب دیگری دیافراگم از اندازه درست از کشو. و به عنوان هر چند به ارائه یک حواس پرتی او رفت و در را کمی سخنرانی در تاریخ پساری در حالی که تماشای Dottie مبارزات از گوشه چشم او.

این ایده از یک دیافراگم یا کلاه به عنوان یک ذاتا سخت به رسیدگی دستگاه نیز به زندگی مارگارت فاستر “خاطرات عادی کاری 1914-1945” (2003) که در آن شخصیت Millicent دروغ به یک کلینیک کارگر در مورد ازدواج برای به دست آوردن یک کلاه از یک درمانگاه در ماه اوت سال 1930. “دو بار کلاه تضعیف کردن از انگشتان دست من و رفت و صیقل با برس گردان در سراسر اتاق و او خندید اما من نه” می نویسد: Millicent در دفتر خاطرات خود را. “او قرار داده و درپوش را در یک جعبه قلع و به من داد یک لوله از جنس دیگر و گفت: برای بازگشت اگر وجود دارد هر گونه مشکلات است.” در حالی که مک کارتی و پرورش به تصویر کشیده اتصالات ضد بارداری مانع به عنوان طنز آمیز, حوادث مشخص بزرگسالی و یک زندگی جنسی فعالی که به تازگی عجیب و غریب و کثیف هست. آنها همچنین خطاب اجتماعی کلاس مسائل مربوط به پیشگیری از بارداری دسترسی داشته باشید. کلینیک کارگران در اوایل 20thcentury اغلب منصرف فقیر و “نامناسب” از داشتن فرزند پس Millicent خواهر تیلدا توصیه او “به لباس به عنوان dowdily که ممکن است” بنابراین به عنوان نه به ایستادگی کردن.

مانع جلوگیری از بارداری نیز به عنوان نماد یک فرد جوان را رد و یا چالش های فرهنگی و یا ارزش های مذهبی در مورد رابطه جنسی قبل از ازدواج. در فیلیپ راث را 1959 رمان “خداحافظ کلمبوس” شخصیت است (نیل) و عاشق برندا برگ دیافراگم در اداره کشو در خانه دوران کودکی خود که در آن مادر خود را می یابد و می نویسد: او گریان نامه. برندا و نیل به یک استدلال است که در آن او را متهم به او اجازه مادرش پیدا کردن دیافراگم عمدا به عنوان بهانه ای برای شکستن هر چند برندا آن را انکار می کند. در اینجا راث موقعیت دیافراگم بین برندا تمایل برای رابطه جنسی قبل از ازدواج و جاه طلبی او برای ماندن در پدر و مادرش زینت های خوب. هر چه او انگیزه برای ترک این دستگاه که مادر او می تواند آن را پیدا کنید رابطه عاشقانه به پایان می رسد.

در اندرو دیویس 1980 بازی “گل رز” حضور یک مانع پیشگیری از بارداری سیگنال روبروست. عنوان شخصیت با استفاده از یک دیافراگم با شوهرش جفری برای جلوگیری از بارداری به طور منظم و او متوجه آن غیر معمول نبود یک شب.

تبلیغات:

جفری کشف گم دیافراگم باعث رز مصر اعتراف است که او تا به حال رابطه جنسی با یکی از سرپرستان و نشانه پایان ازدواج خود را. قابل ذکر است که این دو مرد نویسندگان — Roth و دیویس — استفاده می شود که دیافراگم به عنوان نقاط طرح استفاده از آنها را به سیگنال نارسی و خیانت در زنان و نشان می دهد که چگونه زنان و کنترل بر ضد بارداری صدمه دیده و فریب مردان است.

در حالی که دیافراگم را به حضور در “رز” نشان داد یک زن داشتن رابطه جنسی با میل و رغبت خود را در خارج از, ازدواج, برنج آشپزخانه 1971 رمان “Linsey-Woolsey” با استفاده از حذف اجباری از کلاه به عنوان نشانه ای از بی توجهی به باروری یک زن ، در پایان این کتاب شخصیت بارنت و هنریتا در مورد رابطه جنسی — او ازدواج او نیست. اما بارنت دارای انگیزه فراتر از لذت:

او وارد شده دو انگشت به آرامی و به سرعت به عنوان او می کشید و از او گردن کلاه انداختن آن طرف تخت. او وحشت زده شد; گریه با خشم و خجالت است. آن او را در زمان زمان طولانی برای آرامش او را از طریق امنیتی به بقایای میل. و زمانی که او موفق شد او وارد شد او را با دقت اما بصورتی پایدار و محکم با هر قصد باردار. زمانی که او تقریبا وجود او فریاد گفتن او آنچه که او انجام شده بود. او در ابتدا سعی کردم به رسم اما ناگهان او با آمدن او را به عنوان اگر چیزی در ذهن او جامعی بود و اجازه داده بود که بدن او را درست اتحادیه.

هنریتا رضایت به conceptive رابطه جنسی پس از بارنت “lulls او” به تمایل آن و تعبیر “اجازه می دهد بدن خود را به یک واقعی اتحادیه” نشان میدهد که آنها تا به حال به طور همزمان ارگاسم. این صحنه است که یک نمونه از آنچه Milena Popova یک جنسی رضایت پژوهشگر خواستار “ناخواسته پورنو” سکس برای کسی که رضایت در یک حقوقی حس اما نمی خواهند. هنریتا اولیه قانون حفاظت در برابر بارداری بازیگران کنار به نفع او شریک جدید تمایل به باردار شدن. این صحنه نشان می دهد که چگونه محبوب اواسط دهه 20 قرن شعارهای که کلاه و دیافراگم قرار می گیرد پیشگیری از بارداری “به زنان دست در دست” بود جسمی قادر به متوقف کردن یک شریک زندگی که تا به حال هیچ مشکل در از بین بردن این مانع و تمایل خود را به contracept خود را.

تبلیغات:

مانع جلوگیری از بارداری در زندگی, مسن اغلب ازدواج شخصیت در عین حال یک نقش متفاوت است. مری شخصیت اصلی در جیلین Tindall رمان “منتظر” (1983) روش مورد این موضوع با او خارج از ازدواج شریک لوری در 1950s انگلستان پس از آنها تا به حال رابطه جنسی چندین بار: “اما شما می دانید من نمی استفاده از یک کلاه یا هر چیزی. شما یک مرد با تجربه, شما باید متوجه شدم” او به او می گوید که به او پاسخ “بله, من می دانم, من ببخشید اشتباه شد من اما — oh لوری! من نمی تواند شروع به استفاده از قرص های ضد بارداری. نه در حال حاضر پس از سالها امید.”

او عدم استفاده از وسایل پیشگیری از بارداری را نشان می دهد تمایل خود را برای یک کودک حتی اگر آینده نگر پدر کودک خواهد بود نه شوهرش. مریم childlessness است تند و تلخ به عنوان او شده است یک متخصص زنان و کنترل تولد مدافع تمام زندگی بزرگسالی است. حتی پس از اتصالات صدها نفر از زنان طبقه کارگر با کلاه او هنوز هم همکاران کلاهک گردن رحم با استفاده از زنانی که نیاز به جلوگیری از بارداری چرا که آنها نمی توانیم به بارداری. برای او کلاه دهانه است که نشانگر یک کلاس و اقتصادی نیاز به عنوان به خوبی به عنوان یک تمایل به محدود کردن باروری و او نمی تواند خودش از آن استفاده کنید.

تبلیغات:

این نویسندگان با استفاده از دیافراگم و کلاهک گردن رحم به معنی خارج از ازدواج جنسیت, طبقه کارگر, وضعیت خجالت و غم و اندوه و آغاز بزرگسالی است. به ندرت کسی پیدا ارجاع به آنها به عنوان بخشی از یک شاد یا لذت جنسی روبرو می شوند. آنها قطع شور جفت عاشق با جنس دیگر و یک زن ناخوشایند و در عین حال لازم است مسئولیت.

شاید شادترین برای پایان دادن به یک کلاه بود در Margaret Drabble را “آبشار” (1969): “[Jane] دوست نداشتند آن را به طوری که هنگامی که [پسرش] آن را در بر داشت دروغ گفتن در یک کشو و یک روز او به او اجازه دهید آن را و بادبان آن را در حمام برای چند شب تا او با حوصله آن جان سپردند.”

دانا J. دراکر است مشاور ارشد زبان انگلیسی به عنوان زبان آموزش در Technische Universität Darmstadt, Germany. او نویسنده “طبقه بندی: فیلم های آلفرد کینزی و سازمان دانش” “ماشین آلات از جنس تحقیق: تکنولوژی و سیاست هویت 1945-1985” و اخیرا “پیشگیری از بارداری: مختصر تاریخ است.”

تبلیغات:

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>