“آنها باید به ما” می تواند ساخته شده است تاریخ اگر نیست آن را از دست رفته بسیار از آن

“آنها باید به ما” کاهش یافته است چهارشنبه در Netflix پنج روز قبل از اولین #OscarsSoWhite 2 در غیر این صورت شناخته شده به عنوان 92 مراسم اهدای جوایز اسکار. یک فرد ناآشنا با پخش آنلاين خدمات تبلیغاتی سبک ممکن است تعجب اگر کسی وجود ندارد عمدا سایه Academy of Motion Picture Arts and Sciences رای دهندگان گفتن چیزی در مورد خود را انتخاب و در این سال کیفری snubs.

پس از همه در نظر است که گلوله راه اندازی سری گشایش اعتبار است که از Lupita Nyong زن نما, زن کیردار پذیرش جایزه آکادمی برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای کار خود در سال 2013 را “12 سال یک برده.” Nyong زن نما, زن کیردار یکی از چندین سیاه و سفید هنرپیشه های زن مورد علاقه برای به دست آوردن یک نامزدی اسکار برای عملکرد خود را در شخص برنده اسکار Jordan Peele را “ما”.

تبلیغات:

Reliving لحظه ای از پیروزی خود شامل عاطفی موازی از غرور و کمی تلخی و این باعث می شود یک نقطه به سادگی توسط موجود و یادآوری بیننده از آنچه بوده است و می تواند شده اند.

قرار دادن “آنها باید ما” به گردش خون با چنین قصد خاص اما نیاز به برخی از شواهد استراتژی در Netflix بکشد است و با توجه به سه بخش docuseries خود را – یک لبه چاقو را به وضوح و irrefutably منسجم پیام و چشم و نزدیک در حال ویرایش. چگونه نا امید کننده آن است که به گزارش “آنها باید ما را” فاقد این ویژگی ها; این برگ یک فرد تمایل به دیدن بیشتر اما تنها به دلیل آنچه که ما نمی بینیم.

Netflix بکشد اولین “آنها باید ما” اواخر کسب شده توسط Ava DuVernay توزیع جمعی آرایه همزمان با شروع ماه تاریخ سیاه و تحقق این باعث می شود کاستی های آن به خصوص تاسف. یکی احتراق ناقص در میآید تا در آن همان گشایش اعتبار. ثانیه پس از Nyong زن نما, زن کیردار پیروزی اسکار لحظه بازدید ما می آید برخی پرشور بینش در مورد سیاه و سفید سینما از . . . Jussie Smollett.

تبلیغات:

Smollett ذکر شده است توسط تهیه کننده و کارگردان Simon فردریک به عنوان یکی از بزرگترین نامها در سینما و گمان می کنم او را چنین انتخاب کند. سابق ستاره تلویزیونی “امپراتوری” است که در واقع بسیار کردنی و به عنوان بسیاری از امریکا می داند (به صورت بسیار اشتباه و دلایل) او می تواند قانع کننده قصه گو. او کمتر از یک نیروی در فیلم به مراتب کمتر از یک نفوذ از, می گویند, Michael B. Jordan یا در انگلستان طرف از همه چیز, Idris Elba . . . نه از آنها به نظر می رسد در “آنها باید ما” حتی در آرشیوی کلیپ.

و این سری نقص غیرقابل دفاع است که یک فرد حتی با عبور دانش سینمایی, تاریخچه دشوار خواهد بود به چشم پوشی است.

شرم از آن است که چیزی شبیه “آنها باید ما را” یک پروژه بسیار با ارزش انجام است. فردریک می کند و نمره برخی از سنگهای اینجا; در میان سری بالاترین پیروزی در حال مصاحبه با برخی از سیاه و سفید, سینما, بزرگترین افسانه ها از جمله Diahann Carroll و جان سینگلتون هر دو نفر پس از شرکت در 18 ماه تولید.

تبلیغات:

دیگران مانند ارل کامرون که در حال حاضر 100 سال ارائه دیدگاه های شخصی در مرور تبعیض نژادی در روز قبل از بریتانیا اکثر آمریکایی ها نمی خواهد در غیر این صورت آگاهی از. مصاحبه های خود همراه با برجسته برجسته و پرده Harry Belafonte به بیننده حس فوق العاده ای امکان یک سری مثل این.

“ماجراجویی از بودن در صنعت فیلم است کنجکاو مسیر” Belafonte می گوید در نزدیکی شروع “آنها باید به ما. “”ترین بازیگران ندارد و مشکلاتی که مردم با آن رنگ چهره در هنگام برخورد با محرومیت از هنر در چهره سیاست در مواجهه با تابوهای اجتماعی.”

تبلیغات:

فردریک می رود برخی از راه دور نشان می دهد که حقیقت است. اما داستان سیاه و سینما و تاثیر آن در امریکا و انگلستان است که به عنوان پیچیده و چند وجهی یک وظیفه است و تجربه در این کشورها – بیش از حد برای ماهر ترین از تولید به اندازه کافی فیلتر و بررسی در سه ساعت زمان.

فردریک یک هنرمند خود آموخته عکاس فیلمساز و پخش و در حالی که نمی تواند مانع او از انجام کار فوق العاده ای را نسبت بی تجربگی ممکن است یکی از دلایل scattershot رویکرد “آنها باید به ما.”

Flipside از این است که هنری خود را شکوفا در میان چند جنبه است که تا حد زیادی به کار در این پروژه را به نفع. افراد مصاحبه نشستن روی یک مکعب در یک کارامل رنگی تنظیم شده و در نقاط خاصی فردریک پروژه, قطعه ای از یک فیلم بر روی دیوار پشت سر آنها است که در برخی موارد موجب افزایش احساسات بینش او بوجود می آورد. این سری نیز نشان می دهد برخی از حکایات با cheeky, طنز, متحرک معابر که در حال شکستن استقبال از امتداد مصاحبه ها و فیلم آرشیوی خاطراتی.

تبلیغات:

هیچ یک از که در نهایت کاهش آن مشکل چاشنی بیش از حد بسیاری از عناصر سابقه به بیش از حد کوچک از فضا. و در لمس کردن در بسیاری از موضوعات اما تنها اساسا اعطای بینش تعداد کمی از آنها محصول نهایی می آید در سراسر به عنوان unfocused و ناقص است.

“آنها باید ما را” موثر در آن ساده ترین گزینه های مانند تکرار موتیف است که در آن فردریک نشان می دهد که گرافیک نشان می دهد یک فیلم تولید مجموعه بودجه در برابر آنچه از آن ساخته شده در دفتر جعبه را. بخشی از آنچه فردریک می کند به خوبی لمس بر چندین نسخه از این بحث بیش از که می شود به ما بگویید داستان و فیلمسازان مانند “eve’s Bayou” نویسنده و کارگردان Kasi Lemmons و “مهتاب” به کارگردانی بری جنکینز برخی از فکری بینش برای ارائه در این راستا عنوان می کند Delroy Lindo.

برای شنیدن “Hollywood Shuffle” نویسنده و کارگردان و ستاره رابرت تاونسند به یاد بیاورید فوق العاده bootstrapping تلاش مورد نیاز خود را در فیلم به وجود اجازه دهید به تنهایی به بازار slackens فک و شبکه به خوبی به دست آورده خنده.

تبلیغات:

واقعی kicker, اما, این است که برای دیدن یک فیلم تاونسند برای پرداخت با کارت های اعتباری و اقدام مباحث قرار دادن او را $100,000 در سوراخ (در سال 1987 دلار کمتر) رفت و در تولید بیش از 5 میلیون دلار در باکس آفیس.

فردریک نمرات فوق العاده ای قصه گو در تاونسند به عنوان به خوبی به عنوان Laurence Fishburne, Cuba Gooding Jr., گلدبرگ Whoopi و چند دیگر, heavy hitters برجسته به شدت در سراسر آن سه قسمت است. یک بخش شامل David Harewood, David Oyelowo و همیشه کاریزماتیک John Boyega, بحث, افزایش, سیاه, بریتیش, بازیگران در امریکا و موازی با انتقاد از به اصطلاح سیاه بریت تهاجم شده است می تواند توسط خود قسمت.

ایضا برای بخش, نشاط بخشی, سهم, سیاه, زنان مدیران و تولید کنندگان ساخته شده اند به سینما به عنوان یک کل. فردریک می شود امتیاز جایزه برای مصاحبه و شامل کار Gina Prince-Bythewood که نوشته و کارگردانی “عشق و بسکتبال” و غواصی به منی اهمیت جولی داش را 1991 شاهکار “دختران از گرد و غبار” اولین فیلم کارگردانی شده توسط یک زن آمریکایی آفریقایی تبار به دست آوردن گسترده اکران در ایالات متحده است.

“آنها باید به ما” نیز از ویژگی های کارول وارد کردن فریم به بحث در مورد رابطه او با Sidney Poitier که نمی نشستن برای یک مصاحبه قبل از سری بحث مشارکت در این صنعت سابقه از جمله جایزه آکادمی نامزدی برای کار خود را در سال 1974 را “کلودین.”

تبلیغات:

شما می توانید یک docuseries در مورد تاریخچه سینما سیاه حتی یک نقاشی با گسترده ترین قلم مو بدون اشاره به اهمیت برخی از چهره های زندگی و یا ترک مانند Poitier یا کارول یا Belafonte یا هتی مک دنیل اولین زن آمریکایی آفریقایی برنده جایزه اسکار برای عملکرد خود را در سال 1939 در “بر باد رفته.”

فردریک چک این جعبه به عنوان به خوبی به عنوان غرقه شدن در واجب و لازم نقطه از دو پیروزی از Peele را تا سال 2017 فیلمهای “خارج” و بین المللی موفقیت Ryan Coogler را “پلنگ سیاه” در سال 2018 است. با این وجود او نیز اهمیت جلوه نقش مهم آمار و ارقام در سینما و حذف برخی از در دسترس نباشد در حالی که از جمله برخی از سر واقعی-scratchers مانند Smollett.

و در حالی که آن را غیر واقعی انتظار یک لیست جامع از تمام بازیگران و مدیران که منجر به سیاه و سفید, سینمایی, تاریخ, چند وجود دارد که واقعا باید شامل یک سری مثل این که شرایطی بسیار متوجه شده است.

راستش من عاشق جیل اسکات که باعث می شود ظاهر در نزدیکی پایان از سری بسته شدن قسمت سوم اما در زمان او نشان داد تا من نمی تواند کمک کند تعجب که چرا او وجود دارد در حالی که Cicely Tyson, Angela Bassett و Octavia Spencer, همه از آنها برندگان جایزه اسکار یا نامزد دریافت هرگز هیچ یک ذکر است. (اسپنسر حداقل به نظر می رسد در یک کلیپ از 89 اسکار مراسم هنگامی که او نامزد دریافت جایزه بود در همان گروه به عنوان برنده نهایی ویولا دیویس.)

تبلیغات:

آنها تنها کسانی نیستند که از سمت چپ یا breezed در هر دو. دور از آن.

Dorothy Dandridge دریافت سهم خود با توجه با توجه به نقش بازیگران در سال 1954 کلاسیک “کارمن جونز” در حالی که اواخر لنا هورن سینمایی آیکون با هر تعریف از این اصطلاح می شود سریع فریاد از نلسون جرج اما این است که بسیار آن است. ژوزفین بیکر, بازیگر آمریکایی و اولین زن سیاه به ستاره در یک عکس متحرک بزرگ, 1934 فرانسه فیلم “Zouzou” آیا اشاره شده در همه.

هلی بری اولین زن آمریکایی آفریقایی تبار به برنده بهترین بازیگر زن اسکار برای کار خود را در سال 2001 را “هیولا توپ” در عین حال شما نمی خواهد می دانم که از تماشای این سری است. او به نظر می رسد اما به طور خلاصه در یک کلیپ از یک گذشته مراسم اسکار.

متوجه این همه زنان من را در اینجا ذکر هر یک از آنها در راه خود را ارائه می دهد یک راهرو به گفتگو در مورد استانداردهای دوگانه و مانع سیاه و سفید هنرمندان و فیلمسازان چهره مفاهیم که Belafonte اشاره در نقل قول. و وجود دارد می آید یک نقطه که در آن این حذفیات شروع به احساس می کنم مثل erasure, به خصوص زمانی که در زمینه که فردریک انتخاب شامل.

تبلیغات:

آنها باید با ما” اختصاص داده است بخش قابل توجهی از فضا به ستایش از مشاغل و کمک های ادی مورفی و دنزل واشنگتن و درستی است. واشنگتن در نظر گرفته شده است به یکی از بهترین بازیگران زمان ما, چند, نامزد جایزه اسکار و دو بار جایزه اسکار برنده است. مورفی, کمدی, خانواده سلطنتی و یکی از بزرگترین جعبه دفتر تساوی از 1980s.

و در عین حال وجود دارد به سختی هر گونه بحث Samuel L. Jackson, که به نظر می رسد تنها در زمینه توهین به روند مصاحبه, سیاه, بریتیش, بازیگران در نقش هایی که باید ایفا آمریکایی های سیاه و سفید. همانطور که گفتم قبل از فردریک رایگان است به چنین انتخاب کند. اگر یک سری’ هدف این است که برای بررسی تأثیر هنر فعالیت و مسابقه فیلم های سیاه و سفید به نظر می رسد عجیب و غریب نه به ذکر این واقعیت است که جکسون برگزار شد عنوان بالاترین پرفروش بازیگر در تمام دوران پس از سال 2011 است.

به طور مشابه, Danny Glover, the co-star یکی از بزرگترین فیلم اکشن فرانشیز در, مدرن, فیلم, “سلاح مرگبار” به نظر می رسد تنها در یک صحنه از چکمه رایلی 2018 فیلم “ببخشید به زحمت شما را.” ویل اسمیت و Mahershala Ali حداقل صحبت در مورد و دیده می شود در فیلم گزیده ای; James Earl Jones به نظر می رسد در کلیپ از “کلودین” و در عین حال هیچ کس نمی گوید نام او را با صدای بلند.

اسپایک لی خود را دریافت propers – بیشتر نگه داشتن خواندن – با توجه به نفوذ گسترده در سینما در پی “او باید آن را داشته باشد” و بیشتر به طور مستقیم 1989 را “انجام کار درست است.” فردریک تساوی یک خط بین پیشگامانه بحرانی موفقیت آن فیلم و ظهور هیپ هاپ نفوذ در دهه 1990 به اوج خود رسید و در فیلم هایی مانند ارنست Dickerson را “آب” و سینگلتون را “Boyz N The Hood.”

به طرز عجیبی هر چند مجموعه ای فشرده از طریق Blaxploitation عصر بدون ذکر Melvin Van Peebles ” مورد بحث “شیرین Sweetback را Baadasssss Song,” فیلم لی خودش اعتبار برای راه اندازی, مدرن, مستقل, سیاه, سینما انقلاب. نه سری زمان زیادی را صرف کاوش قابل توجه جریان اصلی گیشه موفقیت Tyler Perry و Keenan Ivory Wayans و تمام اما نادیده وجودهای از F. Gary Gray, Antoine Fuqua, برادران هیوز و Reginald Hudlin.

در دیگر جهات “آنها باید ما” به سادگی می آید در سراسر به عنوان slapdash است که بیشتر به ضرر آن است. یک لحظه چنین شامل جنکینز بحث 2017 اسکار شکست مفتضحانه در میان آن اعلام شد که او 2016 فیلم “مهتاب” تا به حال برنده بهترین تصویر.

جنکینز poignantly مورد بحث تنش و وزن او احساس به عنوان نامزد دریافت جایزه بهترین کارگردان سال و دانستن است که او تا به حال برنده او می شده اند اولین فرد سیاه و سفید را به دست آورده است که افتخار است. یک intertitle لیست تعدادی از مدیران نامزد دریافت جایزه توسط آکادمی در طول سال از جمله جان سینگلتون در سال 1991 برای “Boyz N the Hood” لی دانیلز در سال 2009 برای “گرانبها”; استیو مک کوئین برای “12 سال یک برده”; Jenkins; و Peele برای “دریافت کنید.”

این فوق العاده قدرتمند است, به ویژه هنگامی که آن را به عنوان بعدی کارت با یک غول پیکر صفر در آن برای نشان دادن تعداد اسکار برنده است. البته تصویر می شده اند و حتی قوی تر, نه به ذکر است اگر این تعداد شامل لی نامزد مدیر دسته در سال 2019 برای “BlacKkKlansman.”

برای اینکه این به روز رسانی مورد نیاز خواهد بود ساده ویرایش و ممکن است کمک به ماسک ظاهر است که تولید این سریال متوقف شد در برخی از نقطه در سال 2018 است. و بسیاری اتفاق افتاده است در سیاه و سفید, سینمایی, مقابل, پس, پس از, مانند, می گویند Smollett شکست.

چرا او هنوز هم harping در آن?” شما ممکن است درخواست و پاسخ دوباره امتیاز به فرصت های از دست رفته بودند که درست در مقابل فردریک صورت: سری خود را در مورد اهمیت “eve’s Bayou” با خالق آن Lemmon و نشان می دهد یک صحنه محور پس از آن ستاره Jurnee Smollett – بله, Jussie غیر جنجالی, خواهر, در حال حاضر بازیگران از “پرندگان شکاری.”

با وجود آن بسیاری از missteps, “آنها باید به ما” نکات در داشتن یک نقطه در سینما وجود دارد که این داستان در حال گریه کردن به درستی گفته و مورد بررسی قرار گرفت. فردریک حتی ممکن است شرکت در آن گسترش گفتن البته با بودجه اضافی و سرمقاله ارشاد از تولید کنندگان و سردبیران چه کسی می تواند زمین مصاحبه افراد هستند که سخت به سنجاق کردن و حس خوبی به او اجازه می دانم آنچه را از دست رفته و چه چیزی را ترک کردن.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

ایندکسر

خرید کتاب زبان اصلی