این امر می تواند واقعا یک لحظه بزرگ برای تحویل مواد غذایی روبات


A yellow robot with four wheels on a sidewalk.

یک Postmates تحویل ربات در مسیر خود را برای تحویل غذا به مشتریان در لس آنجلس در روز سه شنبه. هنوز بسیاری از مردم دسترسی به تحویل روبات در حال حاضر.

کریس دلمس/گتی ایماژ

روز جمعه صبح Matthew Johnson-رابرتسون نشسته در دفتر پنجره در آن آربور میشیگان به دنبال در رستوران مورد علاقه است. به عنوان شهرها و ایالات متحده عجله برای جلوگیری از گسترش این coronavirus رستوران در سراسر کشور در حال بسته شدن درب به غذا خوردن-در شام. “تاثیر اقتصادی بزرگ است” گفت: Johnson-رابرتسون استادیار مهندسی در دانشگاه میشیگان. “من واقعا نگران است که این رستوران در حال رفتن به آمده است.”

اما بسیاری هستند باز برای بایگانی اطلاعات و تحویل و این جایی است که جانسون-رابرتسون روبات در آمده است. جانسون-رابرتسون موسس از شکست AI یکی از تعداد فزاینده ای از راه اندازی است که با هدف ارائه رستوران یا سوپر مارکت مواد غذایی به خانه خود را در رشوه دادن اثبات محفظه از یک ربات بر روی چهار چرخ. برخی از بازیکنان بزرگ باید وارد میدان از آمازون به Postmates. اما این صنعت شده است و به کندی رشد می کنند. “شده اند وجود دارد بسیاری از کوچک و محدود تست استقرار می گوید:” وندی Ju استادیار علوم اطلاعات در Jacobs تکنیکون-کرنل موسسه در کرنل Tech. “این یک کسب و کار است که باعث می شود پول است.”

در حال حاضر در یک زمان اجتماعی فاصله و Instacart تاخیر در تحویل مواد غذایی ربات می تواند در نهایت باید یک لحظه. با توجه به جانسون-رابرتسون خود رستوران همکاران در آن آربور برابر شده و سفارشات آنلاین حداکثر روزانه. اما با وجود افزایش تقاضا در این نقطه محوری ممکن است بیش از حد به زودی برای تحویل ربات به افزایش به پتانسیل کامل آن است.

در برخی از جوامع مردم تبدیل شده اند عادت کرده اند به تحویل مواد غذایی روبات. ساکنان میلتون کینز یک شهر در شمال غربی لندن ارسال می Starship فن آوری روبات به بهانه مواد غذایی. دانشجویان دانشگاه جورج میسون در ویرجینیا می توانید ارسال این روبات را انتخاب کنید تا وعده های غذایی از فروشندگان در سراسر محوطه دانشگاه. گرسنه مردمی در برکلی کالیفرنیا و دنور می توانید سفارش غذا از طریق Kiwibot. و ساکنان اسنوهومیش ایالت واشنگتن دریافت برخی از آمازون سفارش از آمازون دیده بانی.

من مواجه می شوند من تحویل اولین ربات در سی یک کشتی فضایی ربات بود متوقف شد در عبور توسط خود انسان هندلر مثل یک سگ مطیع کردن دسته سه تایی. ربات کنترل آن به من گفت: من در حال یادگیری در خیابان به طوری که آن می تواند یک روز کروز ، که سه سال پیش. از آن زمان به بعد من دستور داد بیشتر شام از لرزش زیستن از من مراقبت به اعتراف. یکی آمد در محفظه مستقل کولر بر روی چهار چرخ.

“این است که قطعا یک صنعت رو به رشد. اما رشد نکرده اند و به عنوان سریع که مردم انتظار می رود برای بسیاری از دلایل می گوید:” Tinglong دای استادیار در دانشگاه جانز هاپکینز کری دانشکده کسب و کار است که دارای تخصص در مدیریت عملیات و کسب و کار تجزیه و تحلیل ترافیک.

دای امتیاز به حومه شهر به عنوان یک مانع است. فاصله بین خانه ها و رستوران ها بیش از حد گسترده ای برای روبات نورد در امتداد پیاده رو در سرعت یک قدم زدن انسان به گذشتن در هر مقدار مناسب از زمان, اگر چه برخی از شرکت ها مانند Nuro در حال آزمایش مستقل و با تحویل خودرو.

پس از آن وجود دارد چالش ایجاد زیرساخت برای آنچه که هنوز هم نسبتا جدید نوع کسب و کار. Kiwibot سر از کسب و کار دیوید رودریگز می گوید که شرکت او صرف دو سال گذشته در حال توسعه تخصص در این منطقه است. “تدارکات دانش, برنامه, تمام, پشتیبانی,” او می گوید. “ربات است که تنها یک عنصر کوچک از کل سیستم.”

صنعت ساخته شده است گام های بلندی در توسعه A. I. فن آوری قادر می سازد که روبات ها برای یادگیری و حرکت زمین است. “تقریبا هر کسی می گوید:” جو “می توان یک ربات است که می تواند گذشتن از خود و نه از دست داده است.” تعامل انسان و فعالیت های غیر منتظره در محیط زیست باقی می ماند و مشکلات واقعی او می گوید:.

جانسون-رابرتسون تیم خود را طراحی REV-1 ربات ها برای کار در دوچرخه و اتومبیل خطوط به طوری که ربات نمی نیاز به درک ظریف قوانین پیاده رو از راه حق. اما این شرکت هنوز مشغول به کار در آموزش روبات ها به تشخیص زمانی که یک عابر پیاده در مورد پرش به خط دوچرخه. “به عنوان رانندگان ما واقعا خوب است که” او می گوید. “این یک چیز واقعا سخت برای آموزش ربات ها است.”

هر چند بسیاری از تحویل روبات توسعه در حال پرسه زدن بدون یک انسان کنترل در سمت خود را به هیچ یک واقعا مستقل. کارکنان نشستن در یک مرکز فرماندهی آماده به فرض کنترل هر زمان که یک ربات می آید به روی حیله و تزویر تقاطع و یا غیر منتظره بسته شدن جاده. “هدف ما می گوید:” جانسون-رابرتسون “است که نسبت به رانندگان روبات چیزی است که باعث می شود این از لحاظ اقتصادی پایدار است.”

دای و جو هر دو انتظار می رود که تحویل ربات صنعت می تواند در پیشبرد این ناراحت زمانی که راحت فاصله بین 6 فوت یا بیشتر. “مردم در تلاش برای به حداقل رساندن تعامل انسان یک سناریو است که در آن روبات ها مناسب می گوید:” دای.

“[تحویل روبات] در واقع ممکن است کمک به کاهش برخی از مقدار از خطر” می گوید: Barun ریاضیات, یک بیماری عفونی اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا پستچی دانشکده بهداشت عمومی. او نشان می دهد که هر اندازه گیری به منظور محدود کردن تماس بین فرد آلوده و مستعد ابتلا فرد ارزشمند است. اما او همچنین یادداشت های یک مطالعه اخیر در مجله پزشکی نیوانگلند است که نشان می دهد که این ویروس می تواند زندگی می کنند را بر روی مقوا تا 24 ساعت و پلاستیکی تا دو تا سه روز. حتی زمانی که در نظر گرفتن تعامل انسان در درب از معادله یک فرد است که هنوز هم درگیر با بسته بندی.

یا نه جایگزین انسان می سازد و تحویل امن تر, داشتن روبات شانه برخی از تحویل بار می تواند از تحویل به موقع تر از زمان دستور غذا دور سبقت گرفتن ظرفیت انسان به آنها را پر کنید.

“من فکر می کنم 10 سال از هم اکنون ما را در یک وضعیت که در آن این نوع از رویداد چیزی است که ما فقط می تواند به جلو و از همه روبات ها می گوید:” Ju. امروز ناوگان تحویل مواد غذایی روبات ها بیش از حد کوچک است به طور گسترده ای مستقر شده اند. اما در کوچک ردپای جایی که آنها در حال حاضر کار تحویل مواد غذایی ربات شرکت ها در حال تلاش برای دیدار با افزایش تقاضا است.

شکست AI است ساختمان جدید REV-1 روبات—در سرعت حدود یکی از هر روز دیگر به خدمت 400 مشتریان در یک خلبان ، در چین تحویل برنامه Meituan Dianping منتشر شد خودمختار تحویل روبات بر روی جاده های عمومی برای اولین بار. Starship گسترش آن منطقه تحویل در میلتون کینز به ارائه خدمات اضافی 180,000 مردم است. در دانشگاه جرج میسون روبات نگه داشته در حال اجرا در پس اکثر دانش آموزان تا به حال سمت چپ محوطه دانشگاه. “من صادقانه آن را درک” گفت: دانشجو کلینتون کارلسون جونیور جمعه گذشته است. “آن را تحویل بدون نیاز به که تعامل فیزیکی با افراد دیگر, بنابراین من احساس مانند آن را کمتر در معرض خطر.” اما تمام رستوران ها در جورج میسون دانشگاه بسته یکشنبه بنابراین روبات های دیگر در حال اجرا است.

Kiwibot اضافه کرده است ماسک صورت ضد عفونی کننده دست و دستکش به آن به طور منظم منو از takeout گزینه های مواد غذایی. “هدف ما این است که برای کاهش چه خبر است می گوید:” رودریگز. “اما در حال حرکت رو به جلو ما می خواهیم به عوامل که در پیشبرد بهبودی به دلیل این است که برای صدمه زدن به بسیاری از کسب و کار.”

اما در حال گسترش در طول یک بیماری همه گیر دشوار است حتی برای یک سرویس است که در تقاضا. این کسب و کار مشغول به کار هستند تحت همین محدودیت است که بقیه از ما هستند می گوید: دای. “آنها نیاز به سرمایه گذاری و مردم با هم کار کنند نه فقط از خانه است.”

نصب و راه اندازی ربات های جدید در انکسار هوش مصنوعی است که معمولا یک تیم پروژه است. اما احترام به توصیه های اجتماعی فاصله Johnson-رابرتسون در حال حاضر تنها اجازه می دهد تا یک کارمند به کار بر روی یک ربات در هر زمان. وقتی که فرد برگ دفتر یکی دیگر از برچسب ها در. خود را از راه دور اپراتورها همچنان به تماشای بیش از روبات ها هر چند در حال حاضر از فاصله امن از خانه خود را.

حتی تحت این شرایط جانسون-رابرتسون انتظار دارد که عملیات خود را گسترش می تواند در چند ماه آینده برای رسیدگی بیشتر تحویل در این شهر کالج. رسیدن به فراتر از آن آربور اما بعید به نظر می رسد. “هیچ راهی وجود دارد ما می توانیم بیش از این [ملی] تحویل زنجیره تامین” می گوید: Johnson-رابرتسون. “اما من فکر می کنم که این لحظه را به مردم نشان می دهد که وجود دارد راه برای انجام این کار متفاوت است.”

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>