آمریکا شرکت های هواپیمایی برنامه ای برای قطع هزاران نفر از کارگران هنگامی که مراقبت قانون ممنوعیت اخراج منقضی

پیشرو ما شرکت های هواپیمایی هشدار کارگران عظیم کاهش زمانی که یک ماده در فدرال هواپیمایی نجات منع اخراج منقضی می شود در ماه سپتامبر.

کنگره تصویب 25 میلیارد دلار کمک مالی صندوق برای هواپیمای خطوط هوایی در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از 2.2 تریلیون دلار مراقبت عمل بسته در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. بر اساس این توافق شرکت های هواپیمایی که پذیرش کمک های مالی فدرال توافق به اخراج کردند یا کارگران و یا قطع پرداخت تا 30 سپتامبر. اما این کشور شرکت های هواپیمایی در حال حاضر خارش را کاهش عمده زمانی که این ممنوعیت برداشته شده است.

تبلیغات:

بدون شک وجود دارد شرکت های هواپیمایی شده اند در میان سخت ترین ضربه شوک اقتصادی از این بیماری همه گیر. تعداد زیادی از مردم در حال عبور از طریق حمل و نقل اداره امنیت بازرسی پایین بود 73 درصد از سال گذشته در دو هفته اول ماه ژوئن. بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن برآورد ماه گذشته که شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان از دست خواهد داد مبلغ 84 میلیارد دلار در سال جاری و 50 درصد کاهش در درآمد.

خطوط هوایی آمریکا که در زمان حدود 4.1 میلیارد دلار کمک های مالی و نزدیک به 6 میلیارد دلار وام از دولت هشدار داد کارکنان در یادداشتی که در مورد 25,000 مقدم, کارکنان, و یا در حدود 29 درصد از آن ما نیروی کار می تواند گذاشته یا furloughed در ماه اکتبر CNBC گزارش شده است. که شامل نزدیک به 10 ، 000 مسئولین پرواز از 2500 خلبانان و 7,700 کارگران تعمیر و نگهداری.

شرکت های هواپیمایی ملزم به اطلاع کارکنان اخراج توده 60 تا 90 روز جلوتر از زمان.

تبلیغات:

مدیر عامل داگ پارکر و رئیس جمهور رابرت Isom گفت که کارکنان ژوئن درآمد پایین بود بیش از 80 درصد از سال گذشته و با توجه به افزایش عفونت در سراسر کشور “تقاضا برای سفر هوایی کاهش دوباره.”

این یادداشت خواست کارگران را تمدید برگ است که می تواند کشش تا دو سال و یا قبول بازنشستگی پیش از موعد بسته به منظور کاهش تعداد اخراج.

“از زمان مراقبت عمل امضا شد و در ماه مارس ما تا به حال یک هدف اعلام شده از اجتناب از furloughs چون ما اعتقاد تقاضا برای سفر هوایی را به طور پیوسته ارتجاعی توسط Oct. 1 به عنوان تاثیر COVID-19 تلف شده” این یادداشت گفت: با توجه به اخبار صبح دالاس. “که متاسفانه مورد نشده است.”

تبلیغات:

این شرکت در حال حاضر قطع آن مدیریت و کارکنان پشتیبانی توسط حدود 5000 کارگران از طریق یک “ترکیب غیر ارادی و داوطلبانه اخراج” خروجی گزارش شده است.

دو آمریکایی مدیران شرکت های هواپیمایی گفت: آنها حمایت اتحادیه به رهبری تلاش لابی کنگره برای گسترش امداد و اخراج ban تا مارس سال 2021 به دلیل “بسیار طولانی تاثیر این بیماری همه گیر از این پیش بینی زمانی که مراقبت در قانون تصویب رسید.”

تبلیغات:

“ما امیدواریم که ما می تواند به کاهش overages و جلوگیری از غیر ارادی پرواز furloughs گفت:” جولی Hedrick, رئيس جمهور از انجمن های حرفه ای بشم. “در همکاری با دیگر اتحادیه های کارگری ما تماس در کنگره و دولت فعلی به گسترش حقوق و دستمزد پشتیبانی برنامه (PSP) در مراقبت عمل برای کمک به نگه داشتن حمل و نقل هوایی کارگران خط مقدم متصل به خود را پرداخت و منافع ما به عنوان مقابله با کاهش تقاضا به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر.”

این تلاش می تواند کمک به دهها هزار کارگر در شرکت های هواپیمایی دیگر.

هواپیمایی متحده هشدار داد 36,000 خط مقدم کارگران و یا در حدود 38 درصد از نیروی کار خود را از بالقوه اخراج و furloughs در اوایل این ماه. که شامل حدود 15000 مسئولین پرواز 2,250 خلبانان 11,000 خدمات به مشتریان و دروازه عوامل و بیش از 5000 کارگران تعمیر و نگهداری.

تبلیغات:

شرکت هواپیمایی گفت: تعدادی از کارگران در نهایت تحت تاثیر کاهش خواهد بستگی دارد که چگونه بسیاری از موافقت خود را داوطلبانه ترک و یا خریداری بسته است.

شرکت هواپیمایی گفت: در کمیسیون بورس و اوراق بهادار تشکیل پرونده است که از آن انتظار می رود اوت تقاضا به افت حدود 65 درصد از سال گذشته “ناشی از کاهش تقاضا به مقصد تجربه را افزایش می دهد در COVID-19 موارد و/یا جدید قرنطینه مورد نیاز و یا محدودیت های دیگر در سفر است.”

این شرکت هواپیمایی در روز جمعه اعلام کرد که آن را به یک معامله با یک اتحادیه به نمایندگی از آن 13,000 خلبانان که می تواند به کاهش تعداد غیر ارادی اخراج. این معامله شامل بازنشستگی پیش از موعد بسته برای خلبانان داوطلبانه کردند ارائه می دهد که اجازه خواهد داد که کارگران برای حفظ سلامت بیمه و ترتیبات است که اجازه می دهد تا خلبانان به پرواز کاهش تعداد ساعت سی ان ان گزارش شده است.

تبلیغات:

شرکت هواپیمایی گفت: آن را به امید رسیدن به یک شبیه مقابله با اتحادیه های کارگری به نمایندگی از سایر کارگران است.

“ما خواهید بود با در نظر گرفتن زمان در ماه های آینده با ما به کار اتحادیه همکاران در ایده های خلاق است که شامل کاهش ساعت و برگ از غیبت به جای furloughs گفت:” ایالات مدیر عامل شرکت اسکات کربی. “من تشخیص می دهم که حتی اگر این گزینه دشوار است و نیاز به به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته شده توسط هر کس در اینجا در ایالات این امر صرفه جویی در شغل و مهمتر از آن اجازه می دهد ما را به گزاف گویی به سرعت است که بهترین راه برای اطمینان از همه مشاغل و ثبات برای شرکت ما برای سال آینده است.”

هواپیمایی دلتا اعلام کرده است که آن را می خواهد برای جلوگیری از اخراج اما می گوید که هنوز هم overstaffed حتی پس از 17,000 کارکنان توافق را داوطلبانه buyouts و اوایل بازنشستگی. در مورد 45,000 شرکت 90,000 کارکنان را نیز گرفته داوطلبانه و بدون مزد برگ با توجه به مجله آتلانتا قانون اساسی و به عنوان بسیاری به عنوان 35,000 از کسانی که هنوز هم در مرخصی.

“ما همچنان به نیاز داوطلبان بیشتری را برای آینده سقوط ماه” مدیر عامل اد Bastian گفت: در یک یادداشت به کارکنان. “این ماهنامه برگ ادامه خواهد انتقادی به کاهش خطر غیر ارادی furloughs.”

تبلیغات:

Delta نوشته شده 5.7 میلیارد دلار از دست دادن بین آوریل و ژوئن, بزرگترین آن پس از رکود بزرگ. ماه ژوئن را درآمد پایین بود 88 درصد از سال گذشته است. شرکت هواپیمایی پروژه به کسب کمتر از یک چهارم از سال گذشته $12.5 میلیارد مسافت در سه ماهه سوم این سال است.

“تقاضا متوقف شده به عنوان ویروس رشد کرده است به خصوص در اینجا در جنوب, در سراسر کمربند آفتاب همراه با قرنطینه اقدامات است که در حال رفتن در محل در بسیاری از ایالت های شمالی” باستین گفت: CNBC. “این دو عامل باعث مصرف کنندگان به مکث.”

خطوط هوایی جنوب غربی است و در عین حال برای هشدار دادن به کارکنان در مورد پتانسیل اخراج اما مدیر عامل Gary کلی گفته کارکنان در یک یادداشت به دست آمده توسط رویترز که آن را بهبود گسترده برای جلوگیری از کاهش توده. کلی گفت که هواپیمایی را به سه برابر تعداد مسافران تا پایان سال برای جلوگیری از کاهش کارکنان.

“اگر چه furloughs و اخراج ما باقی می ماند آخرین رفت و آمد مکرر ما نمی توانیم حکومت آنها را به عنوان یک امکان بدیهی است که در این بسیار بد محیط زیست گفت:” در این یادداشت اضافه کرد که خوشه در سراسر کشور “نمی تحولات مثبت برای کسب و کار ما و ما نگران تاثیر در حال حاضر ضعیف تقاضای سفر.”

تبلیغات:

JetBlue نیز ارسال هشدار به کارکنان است اما کار برای رسیدن به یک معامله برای هزاران نفر از کارگران به پذیرش داوطلبانه ترک یا buyouts, با توجه به یادداشت های به دست آمده توسط خبرگزاری بلومبرگ. این شرکت همچنین توافق با خلبان آن اتحادیه برای جلوگیری از هر گونه غیر ارادی furloughs تا زمانی که ممکن است 2021, CNBC گزارش شده است.

هواپیمایی اتحادیه های کارگری خواسته کنگره به ارائه یکی دیگر از 32 میلیارد دلار برای دفع کاهش و نگه داشتن کارگران در استخدام از طریق بهار آینده. این اتحادیه به تازگی به دست آورد متحد در Rep. پیتر DeFazio D-سنگ., رئیس خانه حمل و نقل و زیرساخت های کمیته خواست که همکاران خود را برای پاسخ به ادامه بحران اقتصادی است.

“هنگامی که ما تصویب مراقبت عمل در ماه مارس وجود دارد انتظار است که ما می بینیم یک بهبود قابل توجه در حمل و نقل هوایی ایالات متحده با سقوط او گفت:” در نامه ای به همکار قانونگذاران. “این است که دیگر مورد. با جریان تجدید حیات COVID-19 در چندین ایالت در سراسر کشور و یک واکسن برای ویروس هنوز به توسعه تقاضای مسافر برای سفر هوایی را نمی خواهد بهبود قبل از PSP (حقوق و دستمزد پشتیبانی برنامه) منقضی می شود در سپتامبر 30. و بدون فرمت PSP قبل از آن صدها هزار نفر از کارکنان خطوط هوایی ممکن است از کار اخراج شده و یا furloughed شروع اکتبر 1. ما باید گسترش PSP به عنوان به زودی به عنوان ممکن است.”

اما در حالی که کمک دیگر تلاش دموکرات ها برآورده شده است با مخالفت جمهوری خواهان ممکن است خطوط هوایی خود را که فویل هر گونه صحبت از یک فرمت. شرکت های هواپیمایی برای امریکا یک گروه تجارت به نمایندگی از عمده ما شرکت های هواپیمایی گفت که حامل را قبول تر کمک مالی اما هیچ گونه محدودیت.

تبلیغات:

“اگر کنگره مردد به تصویب کار-درخواست پیشنهاد” سخنگوی به رویترز گفت: “ما به حمایت از نیروی کار ما تصمیم به دنبال یک روش ساده و تمیز تمدید کمک های مالی به عنوان طولانی به عنوان اضافی و یا غیر اصلی در شرایط مورد نیاز است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>