مغلوب ساختن پیشی جستن همه گیر و “اقتصاد”: چگونه ترقی خواهان می تواند پیام خود را

پس از ماه ها انکار در مورد گسترش COVID-19 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن برای اولین بار در آغوش نقش بودن “در زمان جنگ رئیس جمهور” و سپس دوباره منتقل مایل به جنگ بیش بلافاصله گفت: “ما نمی خواهیم به درمان می شود, بدتر از این بیماری است.” کر محافظه کار voices به سرعت تکرار او را مسن تر نشان می دهد آمریکایی ها باید خوشحال به مرگ برای نجات اقتصاد “را برای فرزندان خود.” اگر چه مغلوب ساختن پیشی جستن به طور موقت عقب نشینی که در مقابل او ظاهر شد و به ظاهری نسبت به این پیام دوباره این هفته ما خواهید بود با شنیدن پژواک دوباره آن را بارها و بارها.

این خط جدید از استدلال به وضوح به یاد من را از “پارک جنوبی” قسمت “Margaritaville,” مورد بحث در مد قابل توجه در Anat Shenker-Osorio 2012 کتاب “آیا آن را خرید: مشکل با صحبت بی معنی در مورد اقتصاد” که من با شوق و ذوق بررسی در زمان. “آیا آن را خرید” بود که بر اساس سه سال پژوهش به چه اقتصاددانان و روزنامهنگاران طرفداران فکر می کنم مخازن و دیگران فکر می کنم و برقراری ارتباط در مورد اقتصاد و وسعت Shenker-Osorio پژوهش ساخته شده آن را از همه بیشتر قابل توجه چه خوب است که قسمت اسیر یک حقیقت اساسی در مورد ما فراگیر اقتصادی سردرگمی — یک سردرگمی است که در حال حاضر مرگبارتر از همیشه.

تبلیغات:

که خود به تنهایی دلیل کافی به می خواهید به صحبت کردن با او. اما آن را به عنوان اتفاق می افتد Shenker-Osorio نیز فقط منتشر شد یک COVID-19 پیام, راهنمای ساخته شده است که در این مسابقه کلاس روایت پروژه ای است که من در مورد نوشت: در سال 2018 است. “در لحظات بحران, جدید, روایت, سیاست های جدید و جدید رفتارهای اجتماعی در حال تاسیس” راهنمای آغاز می شود. “چگونه عمل کنیم و آنچه که ما می گویند در این لحظه می تواند کمک به تعریف برداشت مفروضات و سیاست تنظیمات در جوامع ما, متحده و کشور است.”

با خیلی از آینده در خطر است, در این لحظه من نمی توانستم فکر می کنم از هر کسی که می تواند ریختن نور بیشتر در سردرگم و رقابت پیام اطراف این وخیم لحظه تاریخی است. این متن اخیر ما گفتگو ویرایش شده برای وضوح و طول.

کتاب خود را “قادر به خرید آن نیست” شروع می شود با بحث در مورد “پارک جنوبی” قسمت “Margaritaville” که به درستی درک به ما می گوید یک معامله بزرگ در مورد چگونه اشتباه ما هستند و به همین دلیل وقتی که می آید به فکر کردن در مورد اقتصاد. چه اتفاقی می افتد در این قسمت?

تبلیغات:

به طور کلی ساکنان کلرادو شهر که در آن سریال را به صورت یک قبر رکود اقتصادی و در تلاش برای ایجاد حس از آن تصمیم می گیرید اقتصاد عصبانی و کینه توز خدا به آنها پرداخت نمی شود کافی بیعت. تلاش آنها برای دلجویی از این رژیم تا زمانی که یکی از بچه ها جبه چادری می دهد یک محرک سخنرانی در مورد چگونه اقتصاد نیست و در واقع واقعی است. آن را صرفا ما چگونه اندازه گیری آنچه انسان انجام دهد.

آن چه به ما بگویید در مورد چگونه مسائل اقتصادی معمولا به تصویر کشیده و مورد بحث است ؟

هر دو زمانی که من نوشت: “آیا آن را خرید” و نگران کننده تر است بنابراین در حال حاضر — اقتصاد به تصویر کشیده است که اغلب به عنوان یک قدرتمند ، personified نهاد. قبلا ما می شنوید سیاستمداران نصیحت که ما نمی توانیم با تصویب X سیاست به دلیل آن را “آسیب اقتصاد” — به عنوان اگر آن را یک بودن که ما مدیون تلاش های ما و وفاداری. و در حال حاضر بیشتر از همه گستاخی جمهوری خواهان به ما بگویید که ما باید خودمان را قربانی و یا شاید بزرگان ما به اقتصاد است. زمانی که به عنوان ما می دانیم که اقتصاد یک اختراع انسان است; آن را صرفا وسیله ای برای اندازه گیری آنچه انسان انجام دهد.

تبلیغات:

بیشتر شبیه زمانی که کشیش در نظر گرفته شد تنها خط لوله به خدا امروز وال استریت و بانکداران و مدیران عامل شرکت های بزرگ در حال مدرن مخاطبان منحصر به فرد قرار است به درک سرپا نگه داشتن و حفظ اقتصاد است. فقط به عنوان قبل از اصلاحات کاتولیک ممکن است احساس تحقیر در خود کشیش فروش indulgences ما ممکن بندر خشم نسبت به این یک درصد ثروتمندترین اما ما chastened نه در برابر خواسته های خود را تا مبادا ما هم بزنید خشم “اقتصاد است.”

شما در ادامه به بحث در مورد چگونه محافظه کاران دو به وضوح تعریف مدل و یا استعاره مربوط به اقتصاد یک توصیف آنچه در آن است و چرا ما نیاز به درمان آن استثنا. اول: آنچه را “چه”?

تبلیغات:

محافظه کاران غارتی توسط ترقی خواهان که او نیز ناخواسته استخدام استعاره تمایل به بحث در مورد اقتصاد به عنوان یک بدن. شما می توانید شنیدن این بیان در زبان مانند “این درد و رنج” یا “اقتصاد پر رونق است.” ما یک “بازیابی لایحه” به اقتصاد “حمایت از زندگی” و “بازگرداندن آن به سلامت.” آنچه در این تشبیه نشان می دهد که در قبر موارد ما باید “احیای بیمار” (شاید با یک محرک بیل.) اما همانطور که در کسب و کار از زندگی روزانه شما واقعا نمی خواهید مستمر دخالت خارجی با چه بدن خود را. و پس از این آشنایی اعتبار به یک بی بند و مداخله رویکرد به مشاهده اقدامات دولت به عنوان “دخالت” است که به ضرر همه مهم بازار بهترین سمت چپ به دستگاه های خود را. این خطوط چگونه ما به معنای درک اقتصاد ناخودآگاه — “چه” از چیزی.

و “چرا” ؟

از لحاظ تاریخی درست است میفروخت این تصور که اقتصاد وجود دارد به پاداش خوب و بد. اساسا آن را به معنای تشویق رفتار مطلوب — یعنی, کار, سخت, سرمایه گذاری, تلاش برای متراکم کردن بیشتر و نگه داشتن مردم از تنبلی و یا بی پروا هزینه. یک برنامه مانند رفاه تلقی می شود مشکل است زیرا در جهان بینی خود را که در آن اقتصادی زیادی است و کاملا خود را ساخت و آن را پاداش کسانی که ساخته ام بد را انتخاب کند.

تبلیغات:

ما در حال دیدن این بازی در حال حاضر در بحث در مورد بیمه بیکاری در محرک با جمهوری خواهان در آغوش مورد چگونگی پرداخت مردم (یک مبلغ جزئي) آنها را بیزار و یا تمایلی به کار می کنند. پل رایان به عنوان مثال معروف برافراشته در برابر رفاه به عنوان امام جواد که آرام مردم به خوشنودی است.

در عین حال ما می بینیم ترقی خواهان تلاش برای ایجاد بحث در مورد چگونه رفاه اجتماعی برنامه های “رشد اقتصادی” به امید صدایی مانند مناسب افراد بزرگسال در اتاق. این تلویحا تأکید سمی ایده که هدف ما باید در خدمت اقتصاد — که درست ارزیابی از سیاست است و چگونگی تاثیر آن بر تولید ناخالص داخلی و نه واقعی انسان است. و آن را نمی کند حتی حرکت محافظه کاران به دلیل آن هنوز هم ته تا در برابر این ایده که کمک به افرادی که انجام نداده اند که همه چیز درست است و اساسا اشتباه است.

در اصل آنچه حق نتواند به درک — و یا فقط وانمود نمی کنید — این است: به این دلیل است که مردم فقیر هستند این است که آنها پول ندارند. که در آن است. و آنها بوده است و به طور سیستماتیک از مسدود داشتن به اندازه کافی توسط یک نژادپرست بیگانه و plutocratic سیستم طراحی شده را به ثروت است که کار روزمره مردم ایجاد و دست آن را برای همیشه کوچکتر قطعا سفید به طور کلی جنس نر چند.

تبلیغات:

این وجوش با آنچه که ما شنیده ایم از مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگران با تمرکز بر صرفه جویی در اقتصاد و کم اهمیت جلوه دادن هزینه های زندگی انسان است. وجود دارد هر چیزی بیشتر خاص شما می خواهم برای اضافه کردن ؟

به طور سنتی به جناح راست در اقتصاد دارای دو بخش است. برای اولین بار به عنوان مشخص شده توسط ایان هانی لوپز در “سگ سوت سیاست” و “ادغام چپ” [سالن مصاحبه: بخش یک و بخش دو]است که دولت بد است به دلیل آن طول می کشد از خوب “زحمتکش مردم” (که ما به معنای درک سفید هستند) می دهد و آن را به سزاوار آنهایی که انتظار جزوات (سوت سگ سیاه و قهوه ای است.) بنابراین ما باید تنفر و بی اعتمادی دولت و می خواهید شامل اندازه آن و رسیدن به. بخش دوم این داستان این بود که اگر شما سخت کار در امریکا سرزمین فرصت برای هر ناهموار فرد خود را به شما فقط پاداش در فرم از پول نقد و انبوهی از آن است. اما “کار سخت” قسمت بود که همیشه کلید.

آنچه قابل توجه بوده است و به اعتقاد من نه به ذکر است که برنده تا حد زیادی رها شده “کار سخت” بخشی از داستان است. پس از او آمد که پله برقی اعلام مبارزات انتخاباتی خود او متکی است weaponizing نژادپرستی سرزنش برخی از “دیگر” را به خود آزرده سفید پایه بدون مربوطه فشار برای قرار دادن بینی به سنگ چاقو تیز کنی.

و بدیهی است که این استراتژی قربانی از عمد تلاش برای تقسیم ما برای منحرف کردن اذهان از کل بی کفایتی و بی امان ظلم و ستم است بر روی صفحه نمایش کامل با COVID-19. “دیگر” انتخاب شده ممکن است متفاوت باشد اما همان راهکار اعمال می شود.

تبلیغات:

شما همچنین دریافتند که ترقی خواهان را منسجم مدل, و همچنین, اما آن را تقریبا به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و یا بیان. چه شده است که مدل و چگونه آن را کمک به ما در درک بهتر آنچه در اقتصاد واقع است و همچنین به عنوان آنچه که ما باید انجام دهیم ؟

ترقی خواهان انجام دهید گاهی در یک مطلب مفید استعاره است که تشبیه اقتصاد به یک وسیله نقلیه است. شما می توانید شنیدن این زبان مانند “آن را در مسیر درست” یا “اقتصاد veering خارج از کنترل است.” به زبان اقتصاد قرض به شدت از فیزیک با “شتاب زیان کار” و “اصطکاک” به عنوان مثال. اما ما نیز با استفاده از فوق تشخص زبان در میان دیگر ساده سازی مدل. این باعث می شود آن را به چالش کشیدن برای ایجاد یک روشن و منسجم مکرر خودداری کنند که ناخودآگاه انتقال به مخاطبان ما چه اقتصاد است.

مدل خودرو helpfully حاکی از نقش دولت است. فقط به عنوان ما می خواهم یک ماشین به یک راننده به منظور حفظ کنترل و رسیدن ما به مقصد مورد نظر با استفاده از زبان است که ناخودآگاه نشان می دهد که اقتصاد را می توان به عنوان یک وسیله نقلیه اعداد اول مخاطبان به میل و خارج از کنترل به “هدایت” راه است.

یک مدل خودرو و یا دیگر زبان است که به یاد شنوندگان اقتصاد است نه یک عنصر از طبیعت بلکه یک محصول تصمیم گیری های ما را می گذارد پایه و اساس است که هدف از اقتصاد است که در خدمت مردم است. به گسترش اصلی استعاره به ما که در آن ما نیاز دارید و می خواهید برای رفتن با عنوان صاف و یک سواری لذت بخش به عنوان امکان پذیر است. اقتصاد باید در خدمت نیازهای ما از آن صرفا در مجموع تلاش ما. نه راه دیگری در اطراف.

تبلیغات:

چگونه این مربوط به چه ترقی خواهان باید برای استدلال در حال حاضر ؟

استفاده از این به بحث امروز ما در حال حاضر به طور کامل ادغام در عواقب قبول داشتن حق فریم برای چند دهه. آنها ادعا می کنند که شما دلجویی و اقتصاد با دادن کاهش مالیات افراد ثروتمند و در حال حاضر توزیع رشوه به شرکت های بزرگ. سمت چپ در همین حال گفته است که ما کمک به اقتصاد با افزایش دستمزد و یا تصویب برنامه های اجتماعی و یا مراقبت های بهداشتی مقرون به صرفه تر. ما توافق به آنها اجازه دهید مجموعه ای از شرایط و چپ شده اند بحث که دوست دارد اقتصاد بهترین به جای مجبور به مراتب بیشتر مربوط به بحث: آنچه که بهترین است برای مردم.

هر بار که ما استدلال, برای مثال, آن چیزی بود که “سرمایه گذاری” ما از ابتدا انتظار آن است که تصمیم گیری در سیاست باید به مرکز تولید ناخالص داخلی رشد رفاه انسان. هر بار که ما ادعا که مدیکر برای همه خواهد بود بسیار ارزان تر ما نشان داد ما موافق است که مراقبت های بهداشتی را به درستی باید یک بازار خوب است و در حال حاضر ما چانه زدن بر سر قیمت. این تعریف بسیار از نظر اخلاقی ورشکسته استدلال.

و در حال حاضر که ما در این COVID-19 لحظه ما در دفاع در مورد زندگی مردم و رفاه. آنچه ما باید انجام دهیم این است که اصرار دارند که زندگی و سلامت را نمی توان برای فروش. اگر تعداد زیادی از مردم را به مرگ در جهت اقتصاد کار, اقتصاد کار نمی کند. و هرگز آن را دارد.

تبلیغات:

به نظر می رسد منصفانه است که بگوییم اصولگرایان باید خیلی بیشتر از لحاظ سیاسی قوی به طور گسترده ای به اشتراک گذاشته استعاره برای صحبت کردن در مورد اقتصاد — آنهایی که طبیعی و moralize نظم موجود از چیزهایی که — در حالی که ترقی خواهان را کمتر برجسته اما بسیار واقعی تر هستند. شما مطالعه بسیاری دیگر از مسائل سیاسی در طول سال. چگونه این وضعیت مربوط به مسئله گسترده تر چشم انداز?

محافظه کاران که پیام و استعاره نظم و انضباط. آنها مجموعه ای فراگیر فریم برای صحبت کردن در مورد جهان بینی خود را و سپس شدیدا کنترل صحبت کردن امتیاز برای انتقال مسائل خود را که ظهور آنها. این اجازه می دهد تا آنها را برای همیشه شکستن یک سیگنال از طریق سیاسی سر و صدا. متاسفانه تحقیقات نشان می دهد که یک پیام است که شنیده شده بیشتر است تلقی معتبر تر. چیزی شنیده اید اغلب نیاز به کمتر از بار شناختی به فرآیند — شما می توانید پر کنید و در پایان هنگامی که شما می شنوید باز کردن خطوط.

در همین حال عنوان شده است به طور گسترده ای شناسه چپ های مختلف است و گاهی متناقض فریم ها و پیام ها برای همین موضوع است. ما باید متفاوت سازمان ها و رهبران است که اغلب هر کدام منحصر به فرد خود را یگدیگر. و در بالای این تمایل به می خواهید برای دریافت واقعا خلاق و می گویند چیزی جدید — جدید ایجاد کنید و نام تجاری شعار جدید — و هر زمان است. تمام این آثار در برابر توانایی ما برای دریافت شنیده می شود.

به طوری که مشکل اول: تعدد روایات و یا فریم به عنوان مخالف به یک بی امان و منسجم drumbeat.

مشکل دوم این است که هنگامی که ما در راه خود ما توسط سهوا تقویت روایات در تضاد با آنچه که ما می خواهیم مردم را به این باور. علاوه بر نمونه های بالا به نام — استدلال برای جهانی مراقبت بر این اساس است که آن را ارزان تر ساخت مورد برای افزایش دستمزد به عنوان راه هایی برای رشد تولید ناخالص داخلی ، — ما می توانیم اضافه کردن دیگران است. برای مثال پذیرش از صنعت بیمه صحبت کردن نقطه “از قبل موجود شرایط است.” چه این در واقع به معنی اشغالگر است بدن انسان است که شخص بر روی زمین بدون خطاپذیر نقاط بدن. در عوض ما کمک کرد تا سرپا نگه داشتن این تصور که انکار افراد تحت پوشش بر اساس چگونه بدن ما کار می کنند و آنچه اتفاق افتاده است به آنها را حس می کند.

در سال 2017 و 2018 شما در بخشی از یک پروژه بزرگ در حال توسعه “مسابقه کلاس روایات” است که نشان می دهد چگونه ترقی خواهان می توانید با استقبال به جای در حال اجرا به دور از تقاطع نژادی و مسائل اقتصادی. این بود که در بخش های کشیده شده از کار ایان هانی لوپز به عنوان شما را لمس در حال حاضر, اما, نیز وجود دارد که تداوم خود را با کار در “آیا آن را خرید.”

همانطور که من قبلا اشاره مسابقه کلاس روایت پروژه پدید آمده از هانی لوپز را به رسمیت شناختن است که حق است weaponized نژاد (میان هویت های دیگر) به منظور نگه داشتن کار مردم تقسیم شده به طوری که آنها می توانید در ادامه به تصویب سیاست هایی که قیف ثروت خود را به لابی و اهدا کنندگان در حالی که با اشاره انگشت در جای دیگر به عنوان علت ما سختی ها. این پروژه به دنبال هنر و صنعت و پس از آن به طور سیستماتیک تست کردن روایت است که می تواند بافت با هم مسائل مربوط به نژاد و طبقه در سفارش به هر دو عمل به عنوان یک آماده rejoinder به این جناح راست مسابقه طعمه و اثبات موثر تر از استاندارد چپ colorblind پوپولیسم.

آنچه ما در بر داشت در قسمت پهن آن است که پیام هایی که به صراحت نام مسابقه بهتر از کسانی که چوب تنها به مسائل اقتصادی نه تنها با ما مترقی پایه بلکه با رای دهندگان در وسط. و این بود که درست در سراسر کشور نماینده نمونه هنگامی که ما برای اولین بار تست شده در 2017-2018 به عنوان در حال حاضر زمانی که ما فقط به یک نگاه تازه در میان رای دهندگان در شش ایالات غرب میانه.

چه یک نمونه از این روایات?

به عنوان مثال خواهد بود: بدون توجه به آنچه ما مانند نگاه کنید و یا از کجا آمده ایم, بسیاری از ما کار سخت برای خانواده های ما. اما امروز برخی از سیاستمداران تقسیم ما را از یکدیگر بر اساس رنگ پس زمینه ما و یا چه چیزی در کیف پول ما امید ما دنبال راه های دیگر در حالی که آنها دست رشوه به شرکت کنندگان و انکار ما اصول اولیه کار هر خانواده نیاز دارد. با پیوستن به هم در سراسر نژادی تفاوت ما می توانید انتخاب رهبران جدید خواهد شد که حکومت برای همه ما و نه فقط ثروتمندان چند.

که فقط یک نمونه وجود دارد اما جایگشت از این روایت به اعمال عدالت کیفری, آموزش, سهام, درآمد, حقوق مهاجر و تغییر آب و هوا, فقط به نام چند. برای یک نگاه دقیق تر در یکی قوی و موفق راه ما مستقر این روایت در سال 2018 شما می توانید از این “بزرگتر از ترس” قسمت مورد مینه سوتا است.

آنچه مهم از نظر پیوستگی خود را با کار قبلا در اقتصاد?

وجود گسترده تداوم در سراسر پروژه های من به اندازه کافی خوش شانس را به بخشی از آغاز با کار انجام شده در چگونه به بحث در مورد فقر با تغییر جامعه و همچنین مطالعات مرتبط در مورد چگونه به بحث در مورد اقتصاد و نابرابری در خاص است. از طریق خط مراکز بسیاری در اطراف بهترین شیوه های پیام رسانی هر موضوع.

مختصر و موثر پیام دنبال مجموعه سفارش: آنها برای اولین بار نام یک ارزش مشترک; دوم توصیف مشکل و سوم پیشنهاد مثبت راه حل به جای بهتر شدن مضرات. در مقابل استاندارد مترقی پیام اغلب نیز با داشتن باز سالوو که من می خواهم به تماس “پسر من یک مشکل برای شما!”

بسیاری از درس های دیگر — مانند نامگذاری پاک کردن عوامل و اجتناب از نفی — آموخته های قبلی و خلاصه شده در این کتاب هنوز هم بسیار در اثر آنچه ما می بینیم با این نسخهها کار برای یک مسابقه در کلاس روایت پیام به عنوان به خوبی.

آنچه مهم بود که جدید است ؟

مهم ترین بود مرکزی اهمیت و اثربخشی به صراحت نامگذاری نژاد هر دو در باز ما ارزش های مشترک و پس از آن دوباره در روایت عمدی تقسیم و یا قربانی.

در اصل سیاست نیست یک نفره. ما نمی توانید تصمیم بگیرید که چه رای دهندگان انجام دهد و نمی شنوند چرا که ما نمی تواند ما مخالف بود و آرام. پس انتخاب ما را به ماندن و سکوت در مورد نژاد نمی آورد تا حقوق مهاجر به بحث مراقبت های بهداشت باروری نیست پایان گفتگو در مورد این مسائل. آن را فقط به معنی همه تضاد رای دهندگان شنیدن چیزی است که طرف دیگر spews در مورد آنها.

چه از لحاظ سیاسی قدرتمند و یا قانع کننده بود این “نژاد-کلاس روایات”?

هر دو در آزمایش اولیه در پس اشکال از آزمایش با استفاده از روش های مختلف و مستقل در تغییرات توسط سایر نظرسنجی, مسابقه, کلاس, روایت پیام نشان داده اند که اثر بخشی خود را. این نیز برگزار واقعی در مقیاس بزرگ کارآزمایی های کنترل شده تصادفی. و این هر دو به اجبار تغییر رای دهندگان نسبت به سیاست ما تنظیمات و اعتقادات و بسیج انگیزه ایدئولوژیک تراز وسط قرار دارد مخاطبان را به عمل آورند.

شما به تازگی قرار دادن یک COVID-19 پیام های راهنمای که در میان چیزهای دیگر شامل روایاتی است که به وضوح به من یادآوری نژاد-کلاس روایات.

راهنمایی در COVID-19 زیر همان فرم نظر سفارش تماس خائنانی فعال در ساخت و ساز ارائه مثبت دستورات برای ایجاد خوب به جای بهبود مضرات و….

به عنوان مثال خواهد بود: مهم نیست که چه ما که در آن ما زندگی می کنند و یا چه چیزی در کیف پول ما بیمار شدن ما یادآوری می کند که در هسته همه ما فقط انسان است. اما برای بیش از حد طولانی ما اجازه قدرتمند چند تقسیم ما به پد سود خود را با زندگی و سلامت یک محصول برای فروش و مسدود کردن تلاش های ما برای اطمینان از پرداخت زمان برای مراقبت از عزیزان ما و بازیابی خودمان. ما باید بازنویسی قوانین برای اطمینان از هر کس می تواند دسترسی به مراقبت است که ما باید بدون ترس از ما ورشکسته به آن را انجام دهد. این لحظه ای است که ما باید ایستاد و برای هر یک از دیگر در سراسر تفاوت های ما و در برابر هر چیز و هر کسی که به دنبال تقسیم.

چه خاص به COVID-19 مورد و یا شاید بیشتر حاد باور نکردنی نیاز به نگه داشتن در بررسی کاملا قابل فهم ترس و اضطراب ما همه احساس. ترس تداعی در بسیاری از ما توقف پاسخ غریزه را تعطیل و نگه دارید و به چه کمی ما رو به تلاش و محافظت از کسانی که نزدیک به ما. این است که بیشتر از همه برجسته زمانی که بهداشت عمومی شیوه های تقاضا است که ما با حفظ فاصله فیزیکی. (توجه داشته باشید که چگونه مدعی آن است که استفاده از عبارت “اجتماعی فاصله” به جای “فیزیکی, فاصله,” دقیقا زمانی که ما نیاز به همبستگی اجتماعی بی سابقه ای به وسعت.)

به حدی ما پیام تداعی احساسات منفی — دوباره تنها پس از ما باز با که ارزش آن را باید به خشم. خشم و بی کفایت و فاسد “رهبران” که خطر خیلی بیشتر از بسیاری از ما از لازم است به جای ترس برای زندگی خود ما و دیگران. خشم انرژی زا, کاتالیزوری, احساسات منفی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>