مغلوب ساختن پیشی جستن از دخالت وکلای آمریکا باید متوقف شود


Berman stands in the shadows by a curtain.

جفری Berman, U. s. دادستان برای منطقه جنوبی نیویورک شد unceremoniously پس از اخراج او حاضر به استعفا.

درو Angerer/گتی ایماژ

دادستان کل ویلیام Barr مطلع بالا دادستان فدرال در منهتن جفری S. برمن در روز شنبه که رئیس جمهور از کار اخراج شده بود او را بعد از او در برابر بار تلاش برای سرنگونی او شب قبل از. در ابتدا برمن اصرار داشت که او نمی تواند اجازه رفتن توسط دادستان کل و که او را ترک نمی کند تا زمانی که جانشین تایید شد توسط سنا: تا آن زمان “تحقیقات ما به جلو حرکت خواهد کرد و بدون تاخیر یا وقفه.”

رئیس جمهور تهمت اضافه شده به هرج و مرج زمانی که او به خبرنگاران گفت که برمن سرنوشت شد “همه به دادستان کل…من درگیر است.”

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت انتخاب کرده برمن دادستان سابق و جمهوری خواه کمک کننده به جای Preet Bharara که اخراج شد در سال 2017, همراه با 45 دیگر holdovers از دولت اوباما پس از آن دادستان کل جف جلسات (Bharara حاضر به استعفا). جایگزینی U. S. وکیل در شروع دولت جدید رایج است. انجام این کار در طول یک رئیس جمهور را عبارت از این است که پس از اخراج از جفری برمن خرس بررسی دقیق تر.

برمن را شلیک کرده است برجسته مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اشتیاق برای یک بار دیگر انقیاد دستگاه از آمریکا عدالت به رئیس جمهور شخصی و سیاسی. این آخرین پست-استیضاح پاکسازی مقامات تلقی ناقص و وفادار به رئیس جمهور.

چه او اشتباه است ؟ تحت برمن رهبری منطقه جنوبی نیویورک طولانی معروف حسد حفاظت استقلال خود را با موفقیت تحت پیگرد قانونی قرار مایکل کوهن رئیس جمهور سابق شخصی وکیل. آن را در حال حاضر بررسی رودلف Guliani تهمت فعلی وکیل شخصی.

تنها توضیح Barr ارائه شده برای برمن را اخراج است که او “می خواستم این فرصت را به را انتخاب کنید و برجسته نیویورک وکیل جی کلیتون برای معرفی به عنوان ایالات متحده وکیل است.”

Barr تداخل با دادستان فدرال مطرح شده جدید آلارم. در اوایل سال جاری بر مانور پس از آن-ایالات متحده وکیل جسی لیو از موقعیت خود در راس DC باراک اوباما و جایگزین او با تیموتی شیا که ناگهان تغییر این موقعیت در تعقیب از مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان راجر استون و مایکل فلین.

برمن را اخراج یکی دیگر یادآوری است که قانون اساسی به تنهایی تضمین نمی کند که عدالت را نابینا یا که سیاست نگه داشته شود از دادستانی تصمیم گیری. برای جلوگیری از مشابه سوء استفاده و تهدید به حاکمیت قانون در آینده ایالات متحده خواهد نیاز به ایجاد ساختاری قابل توجه و تغییرات نهادی.

این تغییرات باید شامل مصرف وکلای آمریکا از فرایندهای سیاسی و ساخت آنها شغلی کارمندان دولت با ثابت نظر نه به حذف موضوع در هوی و هوس از رئیس جمهور است.

در حال حاضر وکلای آمریکا به طور معمول توسط رئيس جمهور منصوب زیر توصیه سناتور از حزب رئيس جمهور که به نمایندگی از دولت به آن منصوب خواهد شد. این فرایند استفاده شده است به پاداش سیاسی cronies یا برجسته اهدا کنندگان مانند برمن به رئیس جمهور ،

کنگره باید قرار ملاقات خود را و حذف از دست رئیس جمهور است. وکلای آمریکا باید غیر حزبی کارمندان دولت انتخاب بر اساس شایستگی توسط وزارت دادگستری پس شایستگی استانداردهای تعیین شده توسط دولت فدرال اداره و مدیریت پرسنل و موضوع را به طیف گسترده ای از خدمات مدنی حمایت از جمله طیف گسترده ای از رویه حمایت از کسی را می توان یافت.

این روند خواهد بود شبیه به یکی از در حال حاضر استفاده می شود برای انتصاب حرفه ای خدمات خارجی افسران دیپلماتیک پست. در حالی که رئیس جمهور مانند تهمت می توانید از دوره را دور عمودی تکالیف و زندگی را بسیار ناراحت کننده حتی برای حرفه ای مقامات آنها نمی توانند آنها را در هوی و هوس.

شایستگی روند انتخاب خواهد تمرکز بر تجربه حقوقی مدارک و نشان خوب قضاوت بر خلاف سیستم فعلی که پاداش کسانی که با ارتباطات سیاسی و ایدئولوژیک میل با رئیس جمهور. بیشتر professionalized و مستقل از وکلای آمریکا ارائه می دهد حفاظت در برابر بی نفوذ سیاسی و اجازه می دهد تا آنها را به تصمیم گیری مبتنی بر حکومت قانون است.

این به سختی خواهد بود یک تغییر رادیکال. زمانی که از آمریکا وکیل ایجاد شده توسط قوه قضائیه عمل 1789 آن را روشن بود که کنگره نمی خواست این وکیل به حزبی وفاداران به رئیس جمهور. آنها را به محلی برجسته با شهرت برای قرار دادن قضاوت و یکپارچگی بالاتر از سیاست است. این قانون به رئیس جمهور قدرت به تعیین این وکیل به نمایندگی از دولت فدرال موضوع را به مشاوره و موافقت مجلس سنا. اما قوه مجریه قدرت بیش از این دفاتر بود که همیشه به معنای محدود شود.

در نتیجه زمانی که ادموند Randolph, یک دوست نزدیک و سیاسی متحد از رئیس جمهور واشنگتن که در خدمت به عنوان اولین دادستان کل ایالات متحده آمریکا, کنگره خواسته به او این قدرت را برای نظارت بر کار وکلای آمریکا آن را رد کرد و از ترس این که انجام این کار به افزایش قدرت اجرایی شعبه دارد. به عنوان دوک قانون پروفسور سارا Beale اشاره وکلای آمریکا بودند و نه حتی نیاز به اطلاع دادستان کل از کار آنها را به نمایندگی از دولت فدرال است.

در اوایل دوره جمهوری آمریکا وکلای ورزش نیست قدرت: قبل از جنگ های داخلی آنها تحت پیگرد قانونی قرار تنها جرایم ذکر شده در قانون اساسی مانند دزدی جعل و تقلب و خیانت است.

نقش خود را شروع به تغییر در وسط 19th century زمانی که کنگره ایجاد وزارت دادگستری و به دادستان کل نظارت بر آنها. این تغییر اجازه داده است به طور کلی وکیل است که بار خود را به عنوان متحدان سیاسی رئیس جمهور را از نزدیک نظارت بر کار آنها و به آنها جهت در موارد بالا مشخصات.

وزارت دادگستری کنترل بیش از وکلای آمریکا افزایش طول 20th century. در سال 1953 گروه ایجاد دفتر اجرایی از وکلای آمریکا و تاسیس رسمی مجموعه ای از پروتکل های حاکم بر کار خود را. این پروتکل پخش کردن چیزهایی که دادستان باید در سازماندهی و اجرای دفاتر خود را اما نمی محافظت از سیاسی منصوب از تداخل از نوع تمرین بر و مغلوب ساختن پیشی جستن.

اقتدار این وکیل رشد با گسترش فدرال جنایی کد. بر خلاف در این کشور در اوایل سال امروز آنها مسئول اجرای بیش از 4000 فدرال جنایات.

و به دلیل وجود چند قانون تنظیم تصمیم به تعقیب هر یک از این جنایات وکلای آمریکا دارای قدرت خارق بر سرنوشت هر دو شهروندان عادی و مقامات دولتی که رفتار گفته نقض یک قانون فدرال. ویتنی شمالی سیمور خود را یک افسانه ای آمریکا وکیل یک بار به نام چنین قدرت “عالی” و گفت که آن را ساخته شده ایالات متحده وکیل یک “پادشاه است که خود را در دامنه خود.”

به عنوان قدرت وکلای آمریکا افزایش یافته است وسوسه برای دیگران به استفاده از قدرت است که برای خود اهداف سیاسی خود. از زمان به زمان رئیس جمهور تلاش کرده اند برای نفوذ در تصمیم گیری از وکلای آمریکا. رسوایی گرفت.

یکی از مهم ترین آن اختلاف رخ داده است در ماه دسامبر سال 2006 هنگامی که جورج دبلیو بوش رئیس جمهور دستور داد ميان ترم اخراج از هفت U. S. وکلای مدافع. تحقیقات پس از آن نشان داد که آنها هدف قرار گرفتند زیرا آنها بررسی سیاستمداران جمهوری خواه بودند و یا عدم آغاز تحقیقات از دموکرات ها.

آنچه بوش بود روشن خروج از هنجار است که رئیس جمهور باید به ندرت حذف وکیل ایالات متحده در طول مدت خود را. اقدام خود را ناشی از یک دیوانگی و منجر به تحقیقات توسط هر دو حزب کنگره و DOJ بازرس کل است که در نهایت در بر داشت پرونده های تخلف است.

اما به عنوان botched شلیک برمن نشان می دهد چنین هنجارهای معنی کمی به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت که گرفته شده یک سری از اقدامات بی سابقه ای برای استفاده وزارت دادگستری برای پاداش دادن به دوستان و دشمنان است.

اکنون زمان آن است که به یاد حکمت از کسانی که به رسمیت شناخته شده مطلوبيت عایق وکلای آمریکا از سیاست بیش از 200 سال پیش است. حتی در بسیاری حزبی و خود خدمت دولت ایالات متحده وکلای باید قادر به خدمت به عنوان آنچه که قانون پروفسور دانیل Richman به درستی به نام “بحرانی وزنه تعادل به واشنگتن سیاست است.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>