وندی تلاش می کند تا پیتر پن واقعی با نتایج مختلط

وجود دارد یک خط نازک بین mawkish و صرفا احساساتی و وندی, Benh Zeitlin تکرارشونده در پیتر پن داستان سواری آن با دلسردکننده رها. آیا این اعتصاب در برابر آن و یا یک علامت تیک در آن به نفع است که بیشتر در چشم بیننده از پیتر پن روایت در مورد کودکانی که در آرزوی به هرگز رشد است دلتنگ با کیفیت. این یک داستان نوشته شده توسط بزرگسالان برای کودکانی که هنوز نمی دانم آنچه در آن است واقعا در مورد.

داستان شده است بسیار بازبینی touchpoint برای تلفن های موبایل تقریبا پس از شروع ابتدا با سکوت نسخه منتشر شده توسط پارامونت پیکچرز در سال 1924. پس از آن بوده است ٬ comedically (1991 را قلاب), فوق العاده (2015 را در تابه), به طور چشمگیری (2004 است Finding Neverland), vapidly (سال 2003 در پیتر پن) خوش (بسیاری از انیمیشن های دیزنی جایگشت ابتدا در سال 1953) و حتی به عنوان ریگ ترسناک (1987 را از دست پسران).

وندی‘s را ترکیبی از طبیعت و اکسپرسیونیستی, فانتزی, شات با ناتورالیسم که تقریبا نشان می دهد این مستند در مورد “true” داستان افسانه پیتر پن (که نیز اتفاق می افتد که شامل برخی از عناصر جادویی). در تعدادی از موارد این فیلم veers به موفقیت. در زمان آن را خاطره انگیز و لمس کردن. اما آن را نیز نشانه رفته بالا با ایده های در مورد سحر و جادو از داستان و اهمیت recapturing خود حس تعجب می کنم که آیا واقعا به اضافه کردن مقدار در پایان.

Zeitlin که پشت سر هم بر روی صحنه هالیوود در سال 2012 با اولین ویژگی Beasts of the Southern Wild, شرکت نوشت: این فیلمنامه برای وندی با خواهر الیزا. که خواهر و برادر رابطه به نظر می رسد برای نفوذ در این طرح که — به جای محوریت پیتر — مراکز وندی عزیزم (Devin فرانسه) یک روحیه دختر جوان که زندگی با برادران دوقلو داگلاس و جیمز (گیج و گاوین Naquin) در آپارتمان فوق یک قاشق چرب اجرا توسط سخت کوش و خوشگذران مادر (Shay واکر). استقرار نشسته فقط در کنار ریل قطار و کاربران آن در حال grizzled طور منظم که به نظر می رسد به عنوان اینکه آنها بوده است وجود دارد برای همیشه و همیشه خواهد بود نوشیدن قهوه و ترک خوردگی جوک و تماشای کودکان و نوجوانان اجرا در اطراف.

شکنجه مک به عنوان پیتر پن در وندی.
Fox Searchlight Pictures

این بد نیست اما این یک بیت از یک دام یک چیزی که در سن مدرسه وندی داگلاس و جیمز می تواند حس. مادر خود را به آنها می گوید او یک بار تا به حال رویاهای بزرگ (از پیوستن به بازار مال فروشان) اما به آنها داد تا هنگامی که او تا به حال بچه ها که در حال حاضر او از فقط ساخت به پایان می رسد دیدار. او به نظر نمی رسد غم انگیز در مورد حل و فصل اما بچه های خود را پیدا کردن آن دلسردکننده است. یک روز آنها را در خار از لحظه تصمیم به پرش بر روی یک قطار در حال عبور. این وجود آنها در دیدار با پیتر (شکنجه ماک) که طول می کشد آنها را به جزیره جادویی.

این است که در آن همه چیز از رئالیست به, فانتزی, که, جزیره کودکان پرسه زدن رایگان, بدون مانع با قوانین و bedtimes و نظارت بزرگسالان. و به نوعی آنها هرگز رشد. بیش از یک غول در زیر آب موجود به آنها تماس بگیرید “مادر” آنها زندگی می کنند یک زندگی بی خیال. اما وجود دارد یک طرف تیره تر به این جزیره بیش از حد کودکان کشف — که در آن تلخی و کمبود جای فضل و آزادی و شادی است.

Zeitlin به وضوح گرفته تعداد زیادی از مراقبت با وندیکار با بازیگران کودک (عمدتا غیر حرفه ای) در ظاهر بداهه شیوه و ساختمان جهان خود را از طریق expressionistic معنی. شما احساس می کنید تعجب خود را در خانه جدید خود را, است که هر دو وحشی و آرامش به لطف چرخش روشن توالی و شکوه و هیجان انگیز امتیاز (متشکل از Zeitlin و دن Romer). در بهترین حالت آن را احساس می کند مانند فیلمسازی انتخاب سکته مغزی رنگ ساختمان یک چرخش داستان.

کودکان در پیتر پن جادویی جزیره است.
Fox Searchlight Pictures

اما صدای گوینده بیش از حد است که اغلب یک انتخاب است که نشان دهنده عدم وجود اعتماد در مخاطب است توانایی برای رفتن با داستان. و اگر آن را انجام شده توسط یک وندی dreamily بازگویی تجربه از یک فاصله سال آن را احساس می کند هر دو بیش از حد توضیح و عجیبی obfuscating. من پیدا کردم خودم فکر وندی مورد نیاز یا یک ذره بیشتر طرح و یا کمتر; در عوض, این شناور در یک ناراضی متوسط فضا.

که کمی شرم آور است. مفهوم اصلی وندیکه در آن وندی نیست پیتر پیرو اختصاص داده شده تا آنجا که خود را لجباز, شجاع, چلنجر یکی خوب است; این فیلم انجام نمی دهد بسیار با آن است. خود را بی ارزش گذاری کودک-مانند تخیل می آید کمی نرم و بی معنی. دیزنی فیلم شده اند که ضرب و شتم درام برای مدت زمان طولانی آن را در حال حاضر بیشتر از کلیشه تازه است. وجود یک هسته از تفسیر در مورد بهره برداری از جهان شگفتی های دفن شده در داستان — های مکرر در حسرت یک “مادر” با این نسخهها کار فقط به عنوان به خوبی به عنوان یک استعاره برای طبیعت به عنوان آن را برای واقعی مادران — اما آن را احساس می کند مانند در حالی که این ایده وجود دارد که فیلمسازان نمی تواند کاملا جلو و قیاس در ویرایش ، به جای آن تمام می شود کمی مبهم.

در عین حال در نقاط قوت آن تصاویر و آن بازیگران کودک’ اجرای برنامه (به ویژه فرانسه) وجود دارد چیزی جذاب و حسرت در مورد وندی. این فیلم همچنین نشان میدهد هنوز هم وجود دارد برخی از زندگی در سمت چپ بسیار گفته پیتر پن داستان. اگر سحر و جادو نیست کاملا وجود دارد در وندیآن را شناور در اطراف لبه های آماده به جرقه نسل دیگری تصورات.

وندی باز می شود در تئاتر در فوریه 28.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>