ما در حال از دست دادن جنگ در برابر نظارت سرمایهداری از آنجا که ما اجازه Tech قاب بحث

یک دلیل وجود دارد که عکاسی و ویدئوگرافی هستند ناپسند در تظاهرات مانند آنهایی که در حال حاضر گسترده ملت: نظارت سرمایه داری ساخته شده است آن را آسان برای حتی نقاب معترضان برای شناسایی شود. هر دو از مقامات و روزمره شهروندان در دسترسی به ابزار جستجو است که می تواند “از” کسی از حتی کوچک ترین سرنخ; حتی ارام تظاهرکنندگان حق را به ترس از اخراج و یا عموم دوری اگر حضور خود را در اعتراض به کشف شده است و پس از آن به طور گسترده ای پخش. بنابراین از آن است که هیچ حادثه ای است که حقوق مدنی و حریم خصوصی هستند تنگاتنگی پیوسته. در واقع به عنوان اجرای قانون بخش تبدیل شده اند بیشتر نظامی آنها مجهز شده اند خود را با به طور فزاینده پیچیده فن آوری نظارت — از دستگاه های که رهگیری تلفن همراه سیگنال به پشتی به سایت های رسانه های اجتماعی.

هنوز حقوق مدنی نبرد بر حق حریم خصوصی نیست برپا در خیابان با اعتراض علائم و آگهی ها — حداقل نه به طور کلی. حریم خصوصی در تلاش هستند برپا در راه زیرکانه تر اغلب از طریق انتخاب های فردی ما را بر ما اسباب بازی. ما به “مقاومت” توسط رها دیجیتال خدمات; به “شکستن تا با نقشه های گوگل” بنابراین به عنوان برای جلوگیری از برخی از ما اطلاعات شخصی از افتادن به دست این شرکت که سود حاصل از آن.

تبلیغات:

در عین حال این بسیار نئولیبرالی مفهوم شخصی و آژانس نتواند به اذعان به نقش این خدمات در زندگی مدرن است. خواسته به مقاومت در برابر تنها مجازات کسانی که از ما در تلاش برای حفظ حریم خصوصی ما. به تصور یک جهان که در آن حریم خصوصی حفظ شود ما نیاز به کشف آنچه که حریم خصوصی واقعا به معنی و به نام آن به نام چیزی است که به خود آن است.

به چه معنی است به دیدن حریم خصوصی به عنوان یک حقوق مدنی مبارزه کنید ؟ سقوط از حریم خصوصی ما در معرض هر یک از ما قابل لمس خطرات: فرسایش مناسب برای دعا, برای مطالعه به جمع و یا برای شرکت در دموکراسی ما. در دنیای دیجیتال و حریم خصوصی است که مانع بین جامعه مدنی و نژادی و سیاسی و یا مذهبی پروفایل حکم بزرگ.

افزایش نظارت سرمایه داری — خرید و فروش هویت ما و اطلاعات ما ممکن است هرالد ناقوس مرگ حریم خصوصی. رسانه های اجتماعی و هدفمند تبلیغات آنلاین طراحی شده به جذبه ما; در این روند ما در حال از دست دادن حقوق ما را به گمنامی و تسریع فرسایش از حقوق مدنی ما. پیشنهاد فردی “راه حل” — مانند پیکربندی ما رسانه های اجتماعی تنظیمات حریم خصوصی و یا با استفاده از ناشناس Tor مرورگر وب — فراهم نیست و ما با یک راه نجات است. یک مثال شخصی بهترین نشان می دهد که چرا.

تبلیغات:

مانند 21.5 میلیون آمریکایی, من بیش از حد من اطلاعات شخصی به سرقت رفته توسط هکرهای چینی در 2015 نقض دفتر مدیریت پرسنل (OPM). به من جبران شکست خود را به محافظت از سوابق من (که هر عضو از خانواده و بستگان) من ارائه شد با اعتبار نظارت بر خدمات از Experian یکی از سه دفاتر اعتباری. نتیجه اولیه این سرویس این است که من در حال حاضر آب گرفتگی با ارائه می دهد به ثبت نام برای کارت های اعتباری جدید با دقت انتخاب شده توسط Experian بر اساس نمره های اعتباری. پاداش من برای اینکه یک OPM نقض قربانی است برای دریافت هدف قرار دادن که با استفاده از اطلاعات شخصی من به نفع Experian و شرکای تجاری.

با ورود COVID-19 و پس از آن تقاضا برای تماس با ردیابی همه ما در مورد خود ما حریم خصوصی افراد نقض. به منظور موثر بودن نتایج حاصل از هر COVID-19 تست نیاز به اشتراک گذاشته شود بسیار فراتر از فقط شما و دکتر خود را. شهرستان, متحده, و احتمالا حتی سازمان های ملی خواهد نیاز به دسترسی به نتایج آزمون. در مقیاس واقعا موثر تماس با ردیابی خواهد شد و به احتمال زیاد نیاز به بسیار دقیق اطلاعات مربوط به محل و نوع گوشی خود را می توانید بدیهی ارائه شده است. در وضعیت فعلی خود داده نمی شود, هک توسط یک دولت خارجی اما آزادانه داده شده به کمک به امنیت عمومی.

مانند بسیاری از ما در وسط کلاس من و اکثر نویسندگان در حریم خصوصی تمایل به تمرکز بر روی این ساز قابل مشاهده وضعیت, به عنوان مثال, ما, همراه, خدمات آنلاین و رسانه های اجتماعی ما پروفایل. و با همین دلیل خوب اینها در تقاطع نظارت سرمایه داری و مصرف کنندگان: خدمات شده اند که استفاده برای تغذیه اطلاعات شخصی خود را به عقب به موتور تأمین انرژی آن بسیار خدمات.

تبلیغات:

اما ریسک بسیار بالاتر از شما ممکن است متوجه, برای حفظ حریم خصوصی است که واقعا ما حقوق مدنی مبارزه در قرن 21 است. نقض حریم خصوصی یک دروازه به هویت مبتنی بر هدف که مجرد از افراد و نژاد و مذهب و یا هویت جنسیتی. در عین حال با بیش از 1 میلیارد دلار بیشتر بی تفاوت کاربران مبارزه با گوگل (یا Facebook یا Experian که برای ماده) ممکن است حرکت به شما به نوبه خود ناامیدی به استعفای.

پس چه یک جهان که در آن ما را حفظ حریم خصوصی حفظ شده است نگاه مانند?

تبلیغات:

حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی نیست همان

بسیاری از عناوین تماس از مرگ حریم خصوصیاما آنچه آنها واقعا معنی این است که برخی از اطلاعات شخصی است که به فروش می رسد و یا به سرقت رفته و یا به سادگی سوء استفاده. این دو مفهوم کاملا یکسان است. آن است که معقول و منطقی به نظر از دست دادن اطلاعات شخصی تحت عنوان کلی حریم خصوصی اما جدا کردن این دو مفهوم باز کردن درب به یک موثر تر گفتگو در مورد چگونه برای محافظت از آنها را هر دو.

هنگامی که ما در مورد Facebook یا Google (یا دولت خود ما) که مایل به گوش دادن به تماس های تلفنی خود را, خواندن ایمیل های خود را و یا خود را بررسی Facebook, خوراک ما در حال صحبت کردن در مورد حفظ حریم خصوصی خالص و ساده است. حریم خصوصی در این مورد به معنی آزادی در گفتگو بپردازد و یا بدون فکر ناخواسته و یا ناشناخته نظارت است. این است مفهوم حریم خصوصی است که بسیاری از ما فکر می کنم در مورد زمانی که با استفاده از کلمه “خصوصی”. ما خشم قابل لمس است که این مفهوم حریم خصوصی است که به طرز وحشتناکی نقض شده است. حتی آمازون مجبور شد برای پاسخ به خشم عمومی زمانی که مشخص شد که آمازون کارکنان می تواند خود را به گوش الکسا دستورات. (آمازون به تازگی اعلام کرد که آنها می خواهم فعال کردن “گزینه” است که به شما اجازه بلوک پیمانکاران از آمازون به استراق سمع در درخواست های خود را به آمازون الکسا.)

تبلیغات:

حفاظت از اطلاعات شخصی ما را به قلمرو دیگری با بیش روزمره عملی مفاهیم. زمانی که من به گوگل شماره تلفن من در ازای یک جیمیل یا حساب Google Voice, من تبادل اطلاعات من برای یک سرویس. و من گمان می کنم بسیاری از ما خوب هستند با این نوع مبتنی بر ارزش تجارت کردن. گوگل نیاز به دانستن که در آن به مسیر my Google Voice تماس های تلفنی و یا چگونه به متن من هشدار مربوط به حساب من. این گوگل پس از آن استفاده مجدد از این اطلاعات که در آن همه چیز شروع به رفتن به چپ چپ.

این که آیا آن را Google, Facebook, یا, بدنسازی, پایین خیابان, شرکت های استفاده مجدد از انتشار و فروش این اطلاعات شخصی. آنها اجازه می دهد به اشخاص ثالث با استفاده از این اطلاعات برای کشف کردن آنچه که تبلیغات را به شما نشان می دهد در حساب شما. اکثر افرادی که وقت خود را صرف آنلاین آشنا هستند با این تجربه که همیشه احساس سرزده است. فقط روز دیگر من تحقیق غذای سگ ما را تغذیه سگ و توسط آن شب گوگل تا به حال نمایش داده شده چند تبلیغات برای مارک های غذای سگ در صندوق پستی جیمیل.

غذای سگ تنها آغاز است. اگر شما انجام یک جستجوی سریع در گوگل از کسی نام شما را در پیدا کردن ده ها تن از پیشنهادات شما به فروش یک چک پس زمینه و اطلاعات دیگر در مورد این موضوع جستجوی خود را (به عنوان یک طرف توجه داشته باشید که بسیاری از این خدمات متعلق به همان شرکت آنها صرفا نام تجاری جدید خود را به شما احمق). در دنیای دیجیتال اطلاعات شخصی شما را جمع آوری بسته بندی و سپس در ارتباط با اطلاعات دیگر به غنی سازی تجاری درک شما به عنوان یک مصرف کننده. حتی سرسری معاینه از وب سایت شما بازدید خواهد به سرعت خود را آشکار سیاسی و گرایش جنسی خود هویت نژادی خود را قومی میراث فرهنگی و وضعیت اجتماعی و اقتصادی. اضافه کردن به که خود را خرید تاریخ خود را در Facebook و دوستان و مردم شما را در توییتر دنبال کنید و یا Instagram و مشخصات دقیق از شما پدیدار می شود که احتمالا فراتر از درک خود را از خود.

تبلیغات:

حتی اگر شما احساس راحتی با تبلیغات هدفمند, استفاده از اطلاعات شخصی خود را به عنوان سوخت برای اقتصاد دیجیتال دارای شوم پس چند درک کنند.

حریم خصوصی در برابر حقوق مدنی

ظلم و سرچشمه هر زمان که یک گروه علائم دیگر گروه به عنوان “دیگر” و سپس با استفاده از آن “مغایرت” به ایزوله تبعیض و disempower. اغلب نشانگر تبعیض آمیز رفتار آشکار هستند: پوست تیره تر, مثلا و یا مشاهده جنسیتی.

اما اگر هر نشانگر از فردیت خود را شناخته شدند و به فروش می رسد و در دسترس برای تبلیغ بدون دانش خود را? پتانسیل برای دستکاری و یا ظلم و ستم قابل لمس است و به عنوان یکی می تواند به راحتی با استفاده از اطلاعات شخصی برای این مظنون مارک اهداف است. در سال 2016 اینترنتی روسیه آژانس تحقیقاتی استفاده Facebook به هدف قرار دادن تبلیغات در سیاه و سفید رای دهندگانتبلیغات طراحی شده برای خود را افسرده رای دهندگان. Facebook در حال حاضر siphoned تا همه از حیاتی خود اطلاعات شخصی; همه که روسیه اینترنتی تحقیقات آژانس تا به حال انجام بود با کلیک چند دکمه چیدن جمعیتی آنها آرزو به هدف.

تبلیغات:

یک سال 2016 NPR مقاله ذکر شده است که ارتش عراق با استفاده از Facebook داده ها برای شناسایی دانش آموزان حضور داعش اجرا مدرسه. در مورد کمبریج Analytica, Facebook داده است که نامناسب به دست آورد و مورد استفاده قرار گرفت برای ایجاد غیر منتظره ای دستکاری تبلیغات برای ارزشمند رای دهندگان جمعیت. و اجازه دهید فراموش نکنید این وحشتناک, چیز عالی است که Facebook “همچنین تعیین نقش” در کشتار و تجاوز به عنف از Rohingya در میانمار, با توجه به U. N.

نمونه هایی از این نقطه در امتداد یک طیف از استفاده از اطلاعات شخصی شما. پیدا کردن تروریست ها با استفاده از رسانه های اجتماعی باید یک چیز خوب است. هدف قرار دادن گروه از رای دهندگان با سن و سطح درآمد را حس می کند اگر شما در حال تلاش برای به طور موثر استفاده خود را محدود کمپین تبلیغات منابع است.

در عین حال در حال حاضر که تکنولوژی به واسطه خدمات باید آستین ، توانایی به شکل فرهنگ در بزرگ مخرب با استفاده از همین اطلاعات شخصی را تهدید به تضعیف هر پیشرفت های ساخته شده توسط لیبرال مدرن جامعه است. این است که چرا من تماس حریم خصوصی آخرین خط دفاعی در نبرد برای آزادی های مدنی.

تصور کنید یک Uber-مانند خدمات استفاده می شود که عموم معامله اطلاعات و حتما شماره تلفن خود را برای مسابقه خود را و استفاده می شود که جفت به ارائه کمی فقیرتر خدمات به آمریکایی های آفریقایی تبار. یا یک سایت املاک و مستغلات است که با استفاده از چنین اطلاعات محرمانه خیاط خانه لیست ارائه شده به شما بر خود فرض مذهبی یا قومی پس زمینه. اگر چه بی سر و صدا یخ خرید تبلیغات در سایت ارائه کمک های مهاجرت برای مهاجران تنها به حمله و دستگیری هر کس که کلیک “من می خواهم به استخدام یک وکیل است.”

تبلیغات:

نژاد و قومیت و دین نه تنها نوع از اطلاعات شخصی است که می تواند بدتر بهره برداری است. با مطلق رها از سیاست اصولی و باز استفاده از فدرال ابزار دولت برای سیاسی اهداف پروفایل به خود گرفته و حتی بیشتر شوم جهت.

نشانه هایی وجود دارد که رگولاتور در ابتلا به. در واقع پس از اعلام $5 میلیارد دلار جریمه های وضع شده علیه Facebook, شما می توانید برای روشن فکر “در نهایت کسی که در انجام کاری برای محافظت از حریم خصوصی ما.”

شما اشتباه باشد. تمام مقررات اعمال شده بر روی داده های اصلی کارگزاران رنج می برند از یک نقص کشنده: آنها منعکس کننده یک باور است که قانونی نظارتی پاسخ به این مشکل می تواند موفق شود. یکی ممکن است می گویند “اگر Facebook تجاوز خود را از نظر استفاده از پس ما باید با تصویب مقررات منع آنها را از انجام آن” و یا “اگر آمازون کارکنان دسترسی به الکسا دستورات آنها باید توقف آن عمل است.” اما هیچ کدام از این پیشنهادات اساسا آدرس که در آن مجاز است به جمع آوری اطلاعات شخصی و آنچه که می توان با آن انجام می شود.

حفظ حریم خصوصی ما

تبلیغات:

اگر قوانین و مقررات کافی نیست, چگونه ما به محافظت از حریم خصوصی ما ؟ تا کنون مقررات نیست به وضوح آدرس هنگامی که آن را مجاز به جمع آوری اطلاعات شخصی و آنچه که می توان با آن انجام می شود و این جریمه ها به ندرت تنبیهی به اندازه کافی برای تغییر رفتار است. اگر ما فکر می کنم به طور گسترده حریم خصوصی به عنوان یک منبع به ارزش, شاید ما می توانید پیدا کردن برخی از بینش در مورد چگونه برای محافظت از آن.

تصور کنید که شما به کار می آیند یک روز و پیدا کردن کسی که تا به یک تصویر برهنه از شما بر روی دیوار. شما به سرعت آن را حذف اما خجالت و خشم مردد است. در نهایت حتی که محو — شاید شما حتی حرکت به یک کار جدید که در آن هیچ کس می داند که شما به عنوان “برهنه فرد است.” شرم آور اما شما بهبود می یابند. برای کسانی که تا به حال اطلاعات شخصی خود را به سرقت رفته است وجود ندارد “اما شما بهبود می یابند.” آن است که غیر ممکن است به طور کامل حذف اطلاعات منتشر شده از دیجیتال وب. حتی اگر شما می تواند به طور معجزه آسایی متقاعد کردن هر مشروع وب سرویس برای حذف داده های خود را, شما می توانید هرگز متقاعد کردن کسانی که غیر قانونی معامله در اطلاعات شخصی برای پاک کردن آن. این تغییر ناپذیری از سرقت اطلاعات شخصی است که بخشی از ترسناک مدرن جرایم مانند انجمن انتقام.

این است که چرا دوباره افزایشی نظارتی مبتنی بر رویکرد به حفاظت از اطلاعات شخصی همیشه شکست: به خاطر یک زخم به دیجیتال ما حریم خصوصی هرگز بهبود می یابد. ما نمی توانیم صبر کنید برای از دست دادن و سپس تنظیم شرایطی که منجر به آن شد. پس از آن خیلی دیر است. حریم خصوصی باید حفظ شود نه حفظ; است که چرا من مدافع برای “preservationist” رویکرد.

این preservationist راه حل ساده و آسان به تجسم. جهانی را تصور کنید که در آن ما نمی باید به شکل از چگونه به سلطنت در Facebook. که در آن با ایجاد مجموعه ای از قوانین و مقررات نیست چیزی است که ما تا به حال به انجام, اما نه Facebook (و یا گوگل و یا فروشگاه مبلمان پایین خیابان) تا به حال به شکل از چگونه به کار با این اصل که ممکن است اطلاعات شخصی نمی تواند خریداری و یا به فروش می رسد. است که ما در حفظ حریم خصوصی ما به سادگی منع ما از اطلاعات شخصی استفاده می شود به عنوان یک کالا. آیا این از بین بردن نیاز به قوانین حفاظت از اطلاعات شخصی ؟ ما می خواهم هنوز هم می خواهید برای تنظیم چگونگی و زمانی که یک سرویس دهنده می تواند برای درخواست و چگونه آنها باید امن اطلاعات شخصی شما. اما ما می خواهم یک اصولی طبقه — یک خط روشن نمی شود عبور — از بین بردن برخی از بدترین موارد نقض حقوق بشر.

آیا این به معنای پایان Facebook یا گوگل ؟ البته که نه. این شرکت ها باید سپاه از روشن و پر انرژی مردم و کار برای آنها و آنها می خواهم به سرعت وفق دهند. سرمایهداری و زگیل و همه فوق العاده موثر به معنی تمرکز انسان بر روی مشکلات خاص. نه این به این معنا است که این شرکت نمی خواهد بود قادر به ارائه خدمات به شما. در واقع مناسب با اطمینان در دست زدن به اطلاعات وجود دارد هیچ چیز به شما جلوگیری از ارائه اطلاعات شخصی به یک شرکت به منظور برای آنها را به ارائه خدمات. گوگل نیاز به شماره تلفن همراه من به طوری که آنها می تواند مسیر کسانی که Google Voice calls برای من. اما آنها می خواهم نمی شود مجاز به استفاده مجدد از آن و یا فروش آن.

با پتانسیل ورود دولت جدید در واشنگتن و چهره های جدید در کنگره در حال حاضر زمان برای خوش بینی و فعالیت. پتانسیل کابوس از تماس با ردیابی های اجتماعی فاصله مانیتورینگ و تست توده تنها به افزایش ضرورت پرداختن به این مسائل است. به عنوان شهروندان ما باید نیاز به نامزدها به بالا بردن وضعیت حریم خصوصی به عنوان یک مسئله است که آنها را متمایز از وضعیت موجود. حفظ حریم خصوصی است که ستون فقرات بدن, سیاسی. جلوگیری از فروش ما اطلاعات شخصی است که تنها ابزار موثر از چپ به حفظ حقوق مدنی ما به آنها هزینههای تجاری و نهادهای دولتی. مردم کالا نیست و ما نیاز به قانونی که آن اشتباه است به رسوخ کردن انسان با صفات ما رزرو برای اموال. آن را عمیقا انده که ما نیاز به تماس برای قوانین می گویند: من نه برای فروش.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>