چه اتفاقی می افتد به آموزش پزشکی که کالبد شکافی آزمایشگاه بسته است ؟


A doctor in a lab coat wearing a VR headset

Seksan Mongkhonkhamsao/لحظه via Getty Images Plus

“اولین برش” در gross anatomy, کلاس, زمانی که یک دانش آموز با استفاده از یک چاقوی کوچک جراحی برای بریدن به پوست جسد یک nerve-wracking تجربه برای هر کسی که شروع یک حرفه ای پزشکی. اما آن را تقریبا مقدس بیش از حد. به عنوان شروع دست خود را-در آموزش آناتومی آنها نیز باید به ruminate در مرگ و زندگی و رابطه خود را با آینده خود بیماران است.

امروز در آمریکا آموزش پزشکی همه به جز تعداد انگشت شماری از مدارس پزشکی را جسد کالبد شکافی یا prosection (کالبد شکافی انجام شده توسط یک متخصص به عنوان تظاهرات برای دانش آموزان) قسمت اول و دوم-سال آناتومی. اما در حال حاضر با COVID-19 پایان بخشیدن به آموزش عالی تجربه در سراسر جهان کسانی که تدریس و تحصیل در رشته پزشکی در حال تعجب که چگونه برای ادامه آموزش. دانشکده پزشکی هاروارد در حال حاضر اعلام کرد آن را نمی خواهد نیاز دانشجویان سال اول پزشکی آمدن به دانشگاه در این پاییز. کالج پزشکی بیلور در تگزاس خواهد شد که پزشکی دانش آموزان در کلاس های آنلاین اما آمدن به دانشگاه در گروه های کوچک برای یادگیری آناتومی در فرد است. برخی از مدارس اگر چه در حال حاضر آماده برای این محدودیت ها از آنجا که آنها ایجاد کرده اند یک راه برای انجام بسیاری از آنها آموزش آناتومی بدون دست زدن به بدن انسان: آنها در بر داشت یک راه برای حرکت کالبد شکافی آزمایشگاه به یک واقعیت مجازی جهان است.

استفاده از تشریحی کالبد شکافی شده است سنگ بنای آموزش پزشکی برای صدها سال. در قرن گذشته اجساد بودند تهیه شده از طریق غیر قانونی و عقب کانال, اما از اواسط قرن 20 نفر در آمریکا شده اند قادر به کمک بدن خود را به مدارس پزشکی برای مقاصد آموزشی است. دانشکده های پزشکی سراسر کشور دریافت صدها نفر از کمک های مالی هر سال و به بدن کمک مالی خدمات در آمریکا در حال دیدن یک افزایش در تعداد از کمک های مالی.

عمل فیزیکی تشریحی بدن انسان ممکن است به نظر می رسد غیر ممکن است به جای, و در برخی از حواس است. جسد کالبد شکافی یک مراسم از تصویب در مدارس پزشکی—فرد متوفی است که یک دانشجوی پزشکی در مقدمه بشر از جنبه های پزشکی در خارج از صفحات یک کتاب درسی است و آن است که اغلب به عنوان اولین بیمار است. این فراهم می کند منحصر به فرد تجربه عاطفی فقط به عنوان با ارزش به عنوان آناتومی درس آن همراه است که بعید است که اتفاق می افتد در حالی که با پوشیدن یک هدست VR. وجود دارد مزایای به دست آورد که در تجارت. پزشکی مربیان کار کرده اند برای سال های مجازی آناتومی یادگیری تعاملی بنابراین دانش آموزان می توانند تجربه “زندگی آناتومی” به جای تلاش برای دیدن سازه های تشریحی برای اولین بار در یک embalmed جسد.

در مورد غربی رزرو دانشگاه دانشکده پزشکی مدرسان شده اند آموزش آناتومی برای سال ها با نرم افزاری به نام HoloAnatomy. در آن اجرا می شود مایکروسافت مخلوط واقعیت هدست HoloLens—یک glasseslike راه اندازی است که پوشش VR اجزای کاربر و محیط اطراف. علامت Griswold استاد رادیولوژی در مدرسه و دانشکده رهبر HoloAnatomy برنامه می گوید که دانش آموزان معمولا به خود هدست و یادگیری آناتومی با هم در همان اتاق در پردیس, اما زمانی که کلاس رفت, آنلاین, آنها قادر به کشتی 185 HoloLenses به دانش آموزان سال اول تا آموزش و پرورش خود را می توانید در ادامه بدون وقفه.

الن کندال اول سال دانشجوی پزشکی در مورد غربی رزرو که در زمان او آناتومی کلاس در سال گذشته در درجه اول از طریق هدست HoloLens. او می گوید: او نمی از دست ضرب و شتم زمانی که کلاس رفت و از راه دور به دلیل COVID-19: “من تا به حال زوم باز بر روی کامپیوتر من و من متصل شد به من و استاد بود که در سخنرانی و من تا به حال یک HoloLens با ‘holo بدن’ در اتاق نشیمن.

“اگر شما در آن نگاه از خارج آن را فوق العاده خنده دار است زیرا همه ما فقط خیره در هر یک از دیگر” کندال می گوید. “اما واقعا همه ما به دنبال در های مختلف هولوگرام آناتومی.” در حالی که دانش آموزان در حال غوطه ور در برنامه آنها می توانید از زوم در و عملا تشریح بخش هایی از “holo بدن” برای دیدن جزئیات پیچیده از ساختار مانند گره های لنفاوی و اعصاب است که نزدیک به غیر ممکن است به نقطه در یک جسد.

“شما می تواند ایستادن در بطن و درک آناتومی کاملا متفاوت, جدید, رمان راه است.” — اسکات Ceresnak

مورد غربی رزرو خود را ساخته شده است جدید دانشگاه پزشکی بدون آزمایشگاه جسد بنابراین تکنولوژی مانند این است که یک بخش بسیار مهم از تجربه آموزشی (هر چند دانش آموزان هنوز دو هفته gross anatomy بوت کمپ در بخش های قدیمی تر از دانشگاه است که هنوز هم یک آناتومی آزمایشگاه). مدارس دیگر در حال حرکت در همان جهت. قیصر Permanente دانشکده پزشکی در کالیفرنیا که باز می شود را برای اولین بار به کلاس از دانش آموزان در ماه جولای نیز تصمیم به ساخت یک آزمایشگاه جسد. آن را بیش از حد خواهد شد آموزش آناتومی پایه با استفاده از صفحه نمایش لمسی و VR هدست. دلایل این انتخاب شامل هزینه آزمایشگاه—آزمایشگاه جسد هزینه میلیون ها دلار برای ساخت و هزینه اجساد خود را. بدن و مراقبت از آزمایشگاه هزینه مدارس دهها هزار نفر از یک سال و افشای دانش آموزان و کارکنان به خطرناک embalming مواد شیمیایی مانند فرمالدئید.

اما تصمیم به حرکت از اجساد به VR یا واقعیت ترکیبی ساده است نه تحلیل هزینه منفعت. خرید-برای HoloAnatomy بود فوری Griswold می گوید: از آنجا که آن را دشوار است به انشعاب از یک سنت صد ساله است. مدرسه قدیمی anatomists شد و شک و تردید است که دانش آموزان می توانند یاد بگیرند به همان اندازه از یک ابزار مجازی به عنوان آنها می تواند از یک انسان واقعی بدن. در حال حاضر هر چند او می گوید که آنها تبدیل شده اند به دلیل چگونه موثر ابزار آموزش مخلوط واقعیت است. در یک مطالعه اخیر در مورد غربی رزرو پزشکی دانش آموزان به دو گروه تقسیم شدند: یک گروه آموخته آناتومی اندام فوقانی و تحتانی از طریق جسد کالبد شکافی و واقعیت ترکیبی آموزش و پرورش و دیگر گروه های آموخته شده به طور کامل بر روی یک جسد. هر دو گروه در زمان امتحان در پایان و آماری نمرات غیر قابل تشخیص.

دیوید اکسلراد و اسکات Ceresnak هر دو قلب و عروق اطفال در دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد می دانیم که واقعیت مجازی آموزش آناتومی برای دانش آموزان خود و اطفال قلب و عروق در آموزش. آنها مشغول به کار با یک شرکت به نام Lighthaus که در آن اکسلراد است همچنین سرب پزشکی مشاور برای طراحی واقعیت مجازی نرم افزار به نام استنفورد مجازی قلب اجرا می شود که در Oculus Rift هدست. این نرم افزار رایگان است و برای هر کسی که می خواهد به استفاده از آن و تا کنون اکسلراد می گوید: 35 مدارس و مراکز درمانی در سراسر ایالات متحده و فراتر از آن در حال استفاده از آن برای آموزش و پرورش است. هنگامی که یک کاربر قرار می دهد در Oculus Rift آنها می توانید با استفاده از دست-برگزار کنترل به چرخش و زوم در مجازی قلب اجازه می دهد قلب و عروق برای درک بهتر اختلالات مرتبط با بیماری قلبی است که دشوار است برای دیدن از نزدیک در زندگی بیمار است. Ceresnak می گوید که اولین بار او را دیدم مجازی قلب او نوشته بود: “منظورم این است که شما می تواند ایستادن در بطن و درک آناتومی کاملا متفاوت, جدید, رمان راه است.”

پزشکان اغلب برای ارزیابی بیماران خود را سه بعدی بدن از طریق دو بعدی تصاویر مانند اشعه ایکس و اسکن. مجازی آناتومی برنامه می تواند کمک به آنها یاد بگیرند که چگونه این فاصله را. کندال می گوید که با HoloAnatomy یک X-ray را می توان تقریبا در کنار این “زندگی” هولوگرام بدن است که کمک می کند تا دانش آموزان بهتر درک آنچه آنها در واقع به دنبال در طول دشوار فرایند تفسیر یک X-ray.

ترکیب روش های جدید آموزش و پرورش برای بنیادی افراد مانند آناتومی می توانید صرفه جویی در زمان به عنوان مقدار از دانش آموزان نیاز به یادگیری و رشد می کند و می گوید: ارین Henninger مدیر اجرایی تعاملی عوام در مورد غربی رزرو: “اگر ما می توانند یاد بگیرند [آناتومی] سریع تر شاید ما دانش آموزان می توانند برخی از صرف زمان بیشتری به یادگیری به سرعت در حال تغییر مفاهیم پزشکی آنها نیاز به دانستن است.”

با وجود تمام این فن آوری مزایای آناتومی مربیان می گویند وجود دارد بدون نیاز به ترک تمرین از جسد کالبد شکافی به طور کامل در گذشته حتی با توجه به آچار COVID-19 می اندازد را به برنامه های خود. اکثر مربیان تماس مجازی یا واقعیت ترکیبی تجربیات یک مکمل به فرد در آموزش و پرورش است. کندال می گوید: لامسه و تجربه عاطفی از آزمایشگاه جسد مهم است چرا که دانش آموزان یاد بگیرند که برای پردازش و جمع آوری افکار خود را در مورد مقابله با مرگ یک بیمار که بعد از آن با خانواده های اهدا کنندگان. بسیاری از مدارس پزشکی مراسم و شیوه های مانند این به افتخار اهدا کنندگان و خانواده های آنان است.

در عین حال مخالفان مجازی-تنها کالبد شکافی نیست به سادگی سنت در گذشته گیر کرده. “Cadaveric کالبد شکافی بسیار فعال و اکتشافی تجربه یادگیری” می گوید: Stefanie Attardi یک علوم تشریحی استاد در دانشگاه اوکلند ویلیام Beaumont دانشکده پزشکی در میشیگان و اضافه کرد که او و دیگر مربیان نمی خواهید به جای این که با یک آنلاین یا مجازی-تنها تجربه است. او می گوید که در شخص آناتومی آزمایشگاه منجر به درس های مهم در کار تیمی و شروع به آموزش برخی از نشانه های پزشکی مانند حل مسئله و دقیق کار می کنند: “سال پایین جاده بسیاری از دانش آموزان هنوز هم به یاد داشته باشید خود را کالبد شکافی هم تیمی. این چنین خاص تجربه یادگیری برای به اشتراک گذاشتن با دیگران است.”

Attardi نشان می دهد که مدارس بدون قوی آنلاین یا مجازی آناتومی برنامه ممکن است قادر به کشف کردن راه های اطراف پردیس محدودیت در طول COVID-19 و هنوز هم نشان می دهد دانش آموزان چگونه به تشریح جسد: “باید به معلمان اجازه داده می شود در دانشگاه بعضی از اساتید در حال بررسی امکان livestreaming و یا ضبط از آناتومی آزمایشگاه.” این امر می تواند یک راه برای اطمینان از دانشجویان جدید دست آوردن برخی از تجربه با جسد کالبد شکافی اما اگر آن را نمی ممکن است در این سال و مربيان خواهد بود قادر به ایجاد یک محل برای یک آناتومی آزمایشگاه تجربه بعد از آن در درس خود را در کلاس دیگری.

این بیماری همه گیر خواهد شد و در نهایت به پایان رسید و دانش آموزان می خواهد در پردیس یک روز اما اکسلراد فکر می کند این بی سابقه تدریس لحظه می تواند نشان می دهد مدرسان مزایای مجازی آناتومی: “من فکر می کنم آنها را تا پایان خواستار این منابع و قدرت این نوع از آموزش است. من خوش بین هستم, من فکر می کنم آن را برای رفتن به.”

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>