چه سرنوشت سیاه زندگی موضوع اعتراض نقاشی های دیواری?

Blane Asrat انتظار نیست برای دیدن آثار هنری خود را پوشاندند در سراسر صفحه اخبار.

در ژوئن 7, او رفت و به مرکز شهر اوکلند با یک دوست برای کمک به تمیز کردن پس از یک اعتراض تنها برای دیدن هنرمندان عطف سوار کردن مغازه به تخته سه لا بوم است. Asrat مشتاق تصویرگر خواسته نزدیکی یک هنرمند برای برخی از رنگ و شروع به کار بر روی یک پرتره از یک تجمع اعتراضی در کنار اقیانوس آرام در محدوده مواد غذایی در تاریخ 12 و فرانکلین خیابان. او به عنوان نقاشی تماشاچیان عکس گرفت و یکی در بر داشت راه خود را بر روی صفحه جیوه اخبار.

تبلیغات:

چند روز بعد راشل ولف-زرگر (سیاه و سفید دیگر هنرمند که در اوکلند برای نزدیک به یک دهه) به سازماندهی اوکلند سیاه زندگی موضوع نقاشی دیواری خیابان در مرکز شهر اوکلند را 15th Street. آن روز او از جیبش رنگ او را نگه می دارد در او و را بداهتا نقاشی دیواری از یک زن معترض.

Asrat و ولف-زرگر قطعات هنوز هم ایستاده است. اما در نهایت به عنوان شهرستانها همچنان به باز کردن پانل را گرفته پایین می روم هنرمندان با برخی دلهره آور سوال: جایی که هنر خود را برود ؟ و کسی که صاحب آن ؟ هنرمند و صاحب گالری راندولف بل از اوکلند سیاه و فرهنگی منطقه (BCZ) یک اوکلند مبتنی بر سازمان اختصاص داده شده به ترویج پروژه های جامعه گفت: تاپیک بحث در مورد اینکه آیا هنرمند و یا هر کس قرار داده تا واقعی تخته سه لا نهایی می گویند.

پس از یک سنت اعتراض نقاشی های دیواری

تبلیغات:

در این تظاهرات که به دنبال کشتن جورج فلوید در مه, دختر خوشگل اولین بار سوار مغازه اما او شگفت زده شد پاسخ قاطع از هنرمندان — اغلب بالا رفتن خود به خود چریکی-سبک. “مردم به معنای واقعی کلمه فقط بلافاصله رفت خارج وجود دارد و شروع به نقاشی,” او گفت: سالن.

اوکلند است که قابل ملاحظه سیاه و جمعیت آن شناخته شده است هنری – سیاسی – فرهنگ; مشابه هنر پاسخ پس در پی اسکار گرانت را به قتل توسط پلیس در یک ایستگاه بارت در سال 2009.

اما سیاه و سفید هنرمندان پاسخ در حال حاضر نیست یک پدیده اخیر.

تبلیغات:

Tuliza فلمینگ یک متصدی هنر آمریکایی در موزه ملی تاریخ و فرهنگ گفت که سنت نقاشی دیواری-ساخت سیاسی به عنوان تفسیر و بیان در آفریقایی-آمریکایی جوامع اجرا می شود عمیق رفتن به رنسانس هارلم در اوایل 1900s. سیاه, هنرمندان مانند آرون داگلاس بودند برخی از اولین استفاده از نقاشی های دیواری به عنوان یک حالت به محفظهای سیاه و تجربه و به عقب براند در برابر ظلم و ستم.

در سال 1967 سازمان فرهنگ سیاه و سفید (OBAC) جمعی نقاشی “دیوار احترام” در کنار یک ساختمان در شیکاگو با 50 پرتره معروف حقوق مدنی و ارقام از مالکوم ایکس به Aretha Franklin بدون صاحبخانه اجازه. اما نقاشی دیواری بود که در یک آتش سوزی در ساختمان در سال 1971 و در شهر با خاک یکسان محله. نقاشی دیواری از دست داده بود.

تبلیغات:

حفاظت از آثار هنری

BCZ نمی خواهند اوکلند هنرمندان به از دست دادن کار خود را طوری که آنها ارائه یک راه حل فوری.

در کنار دیگر سیاه و سفید به رهبری سازمان و هنرمندان BCZ در حال کار با اوکلند تلاش اوکلند هنر سوفل و اوکلند در موزه de-نصب پانل ها و ذخیره آنها را در امکانات در سراسر شهرستان. و در حالی که بسیاری از موزه ها در سراسر کشور در حال تلاش برای برجسته آفریقایی-آمریکایی در تاریخ اوکلند موزه و دیگر متحد سازمان در حال گرفتن سفارشات خود را از BCZ وقتی که می آید به هجوم تخته سه لا نقاشی های دیواری و سایر خیابان هنر در این شهرستان است.

تبلیغات:

“ما می خواستیم به آن را راه اندازی به طوری که ما [BCZ] می تواند ایجاد زیرساخت چرا که این موسسات به طور معمول باید زیرساخت های” دختر خوشگل گفت.

این BCZ است نه دادهایم و نه جمع آوری شده است اما در حال حاضر ذخیره سازی 20 د-نصب پانل و پیش بینی بیشتر است. این گروه یک فرم آنلاین برای کسب و کار توسعه دهندگان و صاحبخانه به شناسایی نقاشی های دیواری و آثار هنری و به اطلاع BCZ هنگامی که پانل های گرفته شده پایین به طوری که این گروه می توانید این کار را با خیال راحت ذخیره آن و تماس با هنرمند(ص) در مورد مورد نظر گام های بعدی.

اوکلند تلاش یکی از سازمان های کار با BCZ (تلاش نیز مشغول به کار با ولف-زرگر در اوکلند را در مرکز شهر سیاه زندگی ماده خیابان نقاشی دیواری) است و برای ذخیره بیشتر همراه با دیگر سازمان های همکار.

تبلیغات:

در نهایت BCZ پیش بینی فهرستنویسی و ذخیره صدها نفر از پانل.

اما نه هر هنرمند و فعال در اوکلند می خواهد یک سازمان یا نهاد رهبری رویکرد است. برخی از مردم محلی در زمان امور را در دست خود را در اوایل.

پس شایعات در مورد غیر انتفاعی ها و موزه ها آماده د-نصب و آرشيو هنر چریکی پمپ اوکلند هنرمند و جامعه, سازمان, شروع یک سیگنال چت به نام “هنرمند داد” برای هنرمندان با خیال راحت به بحث در مورد آینده کار خود را. چریکی و سپس راه اندازی گوگل فرم که در آن هنرمندان می توانید لیست خود را از اطلاعات تماس و اطلاعات بیشتر در مورد آثار هنری خود را. فرم واز پاسخ از 60 هنرمندان محلی است.

تبلیغات:

چریکی — چه کسی گفت که آنها ملاقات با یک حقوق مالکیت معنوی وکیل در ماه ژوئن تاکید کرد که در حالی که کسب و کار و یا ساختمان های دیگر ممکن است خود را از تخته سه لا, تصاویر و آثار هنری متعلق به هنرمندان است.

شبیه به چریکی جمعی تلاش برای پیگیری کردن کار اوکلند تلاش های فرستاده شده از عکاسان به سند نمای نقاشی های دیواری و آپلود عکس ها در یک گالری آنلاین در اوایل ماه ژوئن است. آنها همچنین باید یک فرم که در آن هنرمندان می توانند در رسیدن به ادعای کار و اعضای جامعه می توانند عکس های ناشناس و یا به تازگی شناسایی شده کار می کنند. تلاش همچنین گفت که قصد دارد برای اضافه کردن هنرمندان Instagram دسته و حتی Venmo حساب به امید گرفتن هنرمندان متوجه شده و پرداخت می شود.

حفظ هنر فراتر از اوکلند

تبلیغات:

در ماه ژوئن حوا ارتگا راه رفتن بود با دخترش در فولی مربع که در آن تعداد بی شماری از نقاشی های دیواری فنر بود تا بر روی تخته سه لا تخته وجود دارد و در سراسر پایین منهتن. نگرانی در مورد هنر آینده او رسیده به چند محلی و سازمان های هنری و تاسیس تخته سه لا پروژه غیر انتفاعی همکاری با سازمان در حال حاضر موجود و طرح به کمیسیون و حفظ هنر خیابانی و نقاشی های دیواری سیاه و POC هنرمندان.

او فکر می کند مهم این است که یک جنبش مردمی با هنرمندان در خط مقدم.

“ما در یک لحظه که بسیار دیر شده واقعا سوال ساختارهای قدرت و لنز قابل درک نژادی” اورتگا گفت: “که لنز در حال حاضر مجبور است ما را به نگاه در تمام راه های که در آن قدرت به صورت اریب است.”

در حالی که این پروژه اولیه طرح به کمیسیون جدید برای تخته سه لا تخته — در جولای 20 تخته سه لا (همراه با شرکای مانند خیابان تئوری) نصب شده و جدید تخته سه لا نقاشی دیواری توسط بروکلین-هنرمند سوفیا داوسون که reimagines دوران کودکی عکس پلیس-قتل قربانی اریک گارنر — آن را نیز تلاش برای محافظت از موجود کار می کنند. این هفته همراه با هنرمندان, حقوق, جامعه, تخته سه لا پروژه راه اندازی خواهد شد منبع باز گوگل سند که در آن هنرمندان می ها اطلاعات در مورد کار خود را در تلاش برای حفاظت از مالکیت معنوی.

تبلیغات:

در پایتخت این کشور زیر برخی از هنرمندان’ پاسخ اولیه به مرکز شهر سی بهبود کسب و کار منطقه تا به حال 42 هنرمندان و داوطلبان می آیند به رنگ نقاشی های دیواری تخته سه لا مرکز شهر در ژوئن 7. نتیجه این شد 31 قطعه شد که پس از آن نمایش داده شده در یک نمایشگاه در گالری محل. نه تنها هنوز هم ایستاده اند; به عنوان کسب و کار شروع به باز تخته سه لا را ادامه خواهد داد به پایین آمده است.

بر خلاف اوکلند, d. C., موزه ها نیست منتظر به دست آوردن هنر است. تا کنون قطعات اهدا شده است به ملی ساختمان موزه سام و به زودی به سیاره باز کلمه موزه. موزه ملی تاریخ طبیعی و فرهنگ در اسمیتسونیان نیز ابراز علاقه.

این تلاش مداوم در بسیاری از شهرهای ایالات متحده اما اوکلند با آن عمدتا سیاه و مردمی به رهبری رویکرد به نظر می رسد برای ارائه منسجم تر ،

پیشبرد جنبش نقاشی دیواری

در حالی که guerrilla-سبک پاسخ از هنرمندان کاهش پیدا کرده است و بسیاری از شهرستانها در حال کار به کمیسیون نقاشی های دیواری در کسب و کار و فضاهای دیگر. تلاش اوکلند مشغول به کار در چهار مورد تایید نقاشی های دیواری سیاه و هنرمندان تا کنون با این امید به کمیسیون ،

یکی از آینده دیواری در تریبون برج توسط ولف-زرگر که به تصویر می کشد سیاه و سفید زن به عنوان الهه.

“این مهم نیست که آیا آن را یک جنبش چریکی یا نه” او گفت:. “این مهم است که آثار هنری همچنان برای مردم ناراحت کننده است.”

Asrat احساس می کند این کار به معنای چشم های عمومی. “قدرت هر دیواری واقعا این است که آن را تبدیل به یک بخشی از یک محله,” او گفت:, “و یک محله جایی است که در آن هر حرکت شروع می شود.” Asrat نیز جمع آوری, سیاه, هنرمندان بر روی وب سایت خود تصویر سیاهی.

با توجه به چریکی تمام هنرمندان در حال انجام سیگنال چت, ایده های مختلف در مورد جایی که آنها می خواهند برای دیدن هنر خود را تا پایان. برخی می خواهند آن را در یک موزه, برخی می خواهند به آن را در خانه و دیگران را ندارید یک نظر. اگر چریکی آن را به حال خود راه هنرمندان را گرد هم آمده و سوزاندن آنها در یک کار نمادین بیانیه. “آن را داده اید هنرمندان مالکیت کار خود را و آن را نشان داده ایم هر کس که شما نمی توانید خود را s**t که مال شما نیست.”

پانل’ نهایی خانه است که هنوز به تعیین خواهد شد. برخی از آنها ممکن است به نظر می رسد در فضای باز نمایشگاه در شرق اوکلند بسیاری که BCZ در حال حاضر با استفاده از مواد غذایی فروشگاه و دیگر پروژه های جامعه. بدون در نظر گرفتن این تلاش می تواند به گسترش طول عمر بسیاری از این ارتجاعی در لحظه های دیواری. اما دختر خوشگل در درجه اول با تمرکز بر حفاظت از سیاه و سفید هنرمندان و نگه داشتن جنبش رفتن.

“ما باید بسیار بسیار کارآمد در این به این دلیل ما نمی دانیم که چه مدت این لحظه در حال رفتن به آخرین” دختر خوشگل گفت. ساکن اوکلند برای 30 سال او دیده می شود این نوع از عجله برای تغییر قبل و می داند که چگونه زودگذر می توان آن را.

نسل جوان اما مصمم است در اثر تغییر.

“نسل ما انجام شده است” ولف-زرگر گفت. “ما قصد داریم به ادامه زندگی در همان سیستم است که ما شده ایم در زندگی.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>