چه خواهد شد سفر هوایی مانند پس از همه گیر?


Four airplanes sit on a tarmac.

مبتنی هواپیما در فرودگاه بریزبن در تاریخ 21 آوریل در بریزبن, استرالیا

Jono سرل/گتی ایماژ

امریکا مبتنی بر حساب COVID-19 بیماری همه گیر. عکس از هزاران نفر از خطوط هوایی کهنه بر روی باند استفاده نشده و هر موجود آسفالته فضا در میان ما ملی مستند گالری از تصاویر وهم آور. داخلی ترافیک مسافری اعداد پایین حدود 95 درصد از سال قبل است. شرکت های هواپیمایی را لغو اکثر پروازها به آنها از دست دادن ده ها میلیون دلار در روز و کمی وجود دارد که نشان می دهد که تقاضا برای سفر هوایی را انتخاب کنید تا در هر زمان به زودی. دولت فدرال را به ارائه صنعت با 25 میلیارد دلار در اورژانس کمک های مالی و وام برای حفظ کشور سیستم گردش خون و جلوگیری از فروپاشی کل کمک های مشروط بر شرکت های هواپیمایی در ادامه به خدمت همه خود را در بازارهای داخلی و اجتناب از هر گونه اخراج تا سپتامبر است.

در برابر این پس زمینه Future Tense مدیر تحریریه آندرس مارتینز دعوت سه هوانوردی کارشناسان به بحث در شل کردن در مورد زمانی که و چگونه آمریکایی ها ممکن است پرواز را دوباره. ست کاپلان حمل و نقل تحلیلگر NPR را در اینجا و در حال حاضرسابق ناشر هواپیمایی هفتگی و شرکت میزبان هواپیمایی محرمانه پادکست. Benét ویلسون کارت اعتباری ویرایشگر برای نقاط ، او یک جانباز حمل و نقل هوایی نگار که نوشته شده برای نشریات از جمله ایالات متحده آمریکا امروز و حمل و نقل هوایی روزانه و شناخته شده است در میان همسالان خود را به عنوان حمل و نقل هوایی ، کریستوفر Schaberg است دوروتی Harrell قهوه ای برجسته و استاد زبان انگلیسی در دانشگاه لویولا نیواورلئان و نویسنده از پایان فرودگاه.

در تاریخ 21 مه در 4 p. m., شرق, زمان آینده میزبان یک رویداد آنلاین پرسیدن “آیا ما تا کنون پرواز دوباره؟” پاسخ دهید در حال حاضر.

آندرس مارتینز: Seth اجازه بدهید شروع با شما در یک um آسان سوال: هنگامی که شما فکر می کنید ما به عقب بر گردیم به 2019 سطح (یا کسانی که از ژانویه برای این موضوع در زمانی که ما شاهد 5 درصد افزایش تردد مسافر از سفر هوایی)?

ست کاپلان: ما هرگز دیده می شود هر چیزی شبیه به این. در واقع نه تنها این بدتر از هر یک از قبل از بحران (9/11, سارس, رکود بزرگ, etc.)—آن را بدتر از همه آنها ترکیب شده است. پاسخ به زمانی که ما را به چیزی شبیه عادی واقعا بستگی دارد در این دوره از بیماری همه گیر خود را هنگامی که وجود خواهد داشت یک واکسن ، اگر شما می تواند به من بگویید در پاسخ به این, من می توانم به شما بگویم چه اتفاقی خواهد افتاد با حمل و نقل هوایی. اما آن را سخت به تصور کنید که نزدیک به نرمال سال قبل از سال 2022 اگر نه 2023.

Benét ویلسون: یکی دیگر از چیزی است که شرکت های هواپیمایی جلب اعتماد مسافران با تضمین این که هواپیما در حال پاک کردن به اندازه کافی و به اندازه کافی وجود دارد مناسب اجتماعی فاصله پروتکل در محل از مردم زمان ورود به فرودگاه به آنها پردازنده در صندلی های خود. که برای رفتن به یک چالش.

کریستوفر Schaberg: بله Benét ضربه بر روی یک موضوع کلیدی: تاپیک بهداشت عمومیو سپس شخصی در معرض خطر. هر دو از این برخورد به شدت در فرودگاه و هواپیما.

آندرس: در سال های اخیر همه ما وارد یک پیمان با شرکت های هواپیمایی: Cram با این حال بسیاری از ما به عنوان شما نیاز به بر روی پشت هواپیما از آن برای نگه داشتن هزینه های پایین. که اساس دموکراسی پرواز (هر چند که ما هنوز هم در مورد شکایت که در کهنه). Benét است که بحران کنونی رفتن به نتیجه در پایان آن مقرون به صرفه است ؟ آیا شما فکر می کنم ما در حال رفتن به پرواز دوباره تبدیل به نخبگان پیگیری با کمترین کرایه در سراسر کشور پرواز با شروع از یک زن و شوهر بزرگ به جای اجتماعی فاصله نگرانی ها ؟ خواهد شد و یا این همه عبور ؟

Benét: من به اندازه کافی به پرواز به طور منظم در شرکت های هواپیمایی قبل از آزادسازی سن.
پدر من افسر نیروی هوایی و ما جهان سفر بازگشت هنگامی که مسافرت هوایی بیشتر برای ثروتمندان است. من می توانم تصور یک سناریو که در آن هزینه خواهد شد تا ساخت مسافرت هوایی کمتر در دسترس است. خطوط هوایی نیاز به نگه داشتن ته در صندلی و تعادل خود را از کتاب در سیاه و سفید. مرزی تا به حال به راه رفتن شارژ مسافران برای خالی وسط صندلی. اما هنگامی که شما فشار که خمیر دندان در حال آمدن است در یک راه یا دیگری.

آندرس: Chris شما به تازگی نوشت: یک حرکت نوای خالی فرودگاه. ما همیشه فرض وجود دارد غیر قابل اجتناب بود در مورد ادامه گسترش سفر و کوچک شدن جهان است. اما آیا خود ruminations در مورد خالی فرودگاه ها شما باید آنها ما را—سوال و فرضیات آن?

کریستوفر: ناشناختهها در حال حاضر آنقدر شدید فراتر از هر کسی محاسبات و یا کنترل آن را سخت می گویند. اما ما در حال حاضر متوجه می شوند که چقدر ایمان ما بود—برای مدت طولانی!—در “ongoingness” مسافرت هوایی اساسا به عنوان یک شخص سازمانی. در حال حاضر ما در حال به طور ناگهانی در مواجهه با طیف گسترده ای از امکانات از بازگشت به وضعیت موجود از یک طرف به نزدیکی مجموع باد را از پرواز تجاری دیگر. و آن را واقعا به نظر می رسد مانند هر چیزی در این میان می تواند رخ دهد.

من فکر می کنم ممکن است ما رسیده اند—و یا حتی عبور از یک آستانه از رشد است که (و شده استرک و پوست کنده) غیر قابل تحمل. برای چندین دهه آن را به نظر می رسید مانند رشد نامحدود به طور کامل ممکن است و اجتناب ناپذیر (صحبت از پرواز تجاری به طور خاص در اینجا) و در حال حاضر ما نیاز به ارزیابی مجدد مفروضات ساخته شده است که رشد چنین باور و ممکن است. آن سخت است برای من برای دیدن چگونه ما به سادگی بازگشت به سطح پروازها از چند ماه پیش و در حال رشد نگه دارید—چون COVID-19 داده تکان خوردن به سیستم—تکان خوردن است که هم متصل شده (اگر نه به طور مستقیم) به گسترده تر مسائل زیست محیطی اطراف آن پرواز که در حال رفتن دور اما تنها foregrounded در حال حاضر با پاک تر و ساکت تر از آسمان ،

آندرس: درست است پرواز شرمندگی با توجه به آب و هوا شروع شد به یک بیت از یک چیزی که قبل از همه گیر به ویژه در اروپا است. ست آیا شما فکر می کنم شرکت های هواپیمایی شده اند نگران این نگرانی های زیست محیطی به عنوان یک دراز مدت تهدیدی برای کسب و کار خود را?

ست: آن را قطعا تا به حال نقل مکان کرد و از پشت ذهن خود را به خط مقدم. یک تهدید وجودی? من فکر نمی کنم بسیاری از آنها آن را در نظر گرفته است. اما در دراز مدت تهدید به یک درجه و یا یکی دیگر ؟ کاملا. تا زمانی که گرتا Thunberg سفر من فکر نمی کنم بسیاری از مردم بازدید جهانی سفر هوایی به عنوان چیزی غیر از aspirational—یک نیروی خوب است. اگر آن را تبدیل شدن به لحاظ اجتماعی قابل قبول در میان هر معنی دار تعداد زیادی از مردم—چیزی برای شرمنده که سودمند برای شرکت های هواپیمایی. این یک سوال از درجه و من فکر می کنم بهترین شرط بندی در حال حاضر قابل اندازه گیری نیست اما قریب به اتفاق اجتناب از پرواز توسط برخی از مردم است.

کریستوفر: به نظر می رسد مانند ما نوع نقل مکان کرد و از پرواز شرم به پرواز ترساما این دو چیز ممکن است تبدیل شدن به طور فزاینده ای تلفیق شدهاست—و به همان اندازه اگزیستانسیالیسم خطرناک برای شرکت های هواپیمایی.

Benét: هفته گذشته من را از بالتیمور به من خانه و خانواده در سن آنتونیو. من کاهش یافته خودرو در San Antonio, فرودگاه بین المللی و نگاه همه چیز را با coronavirus لنز. من استفاده از آن آب بطری پر کردن ایستگاه های? چگونه ما فاصله اجتماعی در TSA بازرسی? چگونه سطل و بازرسی مناطق تمیز شود? چگونه خواهد eateries و خرده فروشی در رسیدگی به مسافران? بنابراین بسیاری از سوالات که نیاز به پاسخ داده شود.

آندرس: شما به ارمغان آورد تا Frontier Airlines قسمت از این هفته. آنها می خواستند به اتهام مسافران $39 به بلوک وسط صندلی وجود دارد اعتراض آنها عقب نشینی. که مرا به یاد یک داستان جالب ریچارد Aboulafia نوشت برای زمان آینده در صنعت چگونه همواره یک قانون نانوشته است که نباید رقابت در زمینه ایمنی. اما در یک بیماری همه گیر محیط زیست آن را به سخت را برای تمایز بین, بازاریابی, برای راحتی و ایمنی. این است که کسب و کار کلاس غلاف فقط یک راه برای به دست آوردن یک خواب خوب در راه خود را به لندن و یا وسیله ای برای حفظ زندگی خود را ؟

Benét: من به دنبال که در آن JetBlue نعناع صندلی با درب من به پرواز در یک نور جدید. همین کار را با دیگر شرکت های هواپیمایی که در غلاف. من احساس می کنم متاسفم برای خطوط هوایی نیاز به راه رفتن که خط خوب بین راحتی و ایمنی. من از ترس وجود خواهد داشت چند تصادفا از این نوع قبل از ما حل و فصل را به یک جدید طبیعی است.

شیث: چه جالب این است که چند شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان برای چندین سال مجاز به مشتریان پیشنهاد می شود نشسته در کنار هر صندلی های خالی و البته هیچ اعتراض بود که آن را تنها یک سوال از آسایش ، به امید جلوگیری از ویروس کشنده. در حال حاضر اعطا وسط صندلی در مرز تنها 18 اینچ گسترده نیست 6, پا, پس از آن را معقول و منطقی به می گویند که آنها در حال فروش تنها یک احساس امنیت کاذب درست نیست امنیت, به هر حال. اما به Aboulafia نقطه اگر آنها در حال حاضر ارائه شده برای بلوک وسط صندلی برای $39 قبل از همه این است که متفاوت خواهد بود. به نقطه بزرگتر: چند دهه پیش اگر از شما خواسته آگهی آنچه که آنها در مورد مراقبت که آنها را در انتخاب یک شرکت هواپیمایی آنها اشاره ایمنی در کنار قیمت و برنامه. در سال های اخیر آنها نمی نمی کند چرا که آنها اهمیتی نمی دهند در مورد ایمنی اما از آنجا که آنها در زمان داده شده است که همه شرکت های هواپیمایی اساسا کاملا امن است. در حال حاضر ما ببینید airlines نوع رقابت, اما, صمیمانه برای کدام یک را فراهم می کند بیشتر فاصله اجتماعی در یک محیط طراحی شده به صورت اجتماعی فاصله. در برخی از نقطه, شاید پس از یک واکسن هست که شروع به محو شدن دوباره به عنوان یک ابزار بازاریابی, پس به صحبت می کنند اما فقط این واقعیت است که ما وجود دارد اما به طور موقت ممکن است قابل توجه است.

آندرس: فراتر از موضوع کرایه نیاز به مطابقت با عرضه و تقاضا است که ما به اشاره بالا آیا شما بچه ها فکر می کنم این بحران خواهد شد سرعت بخشیدن به روند دیگر ما در حال حاضر شاهد در حمل و نقل هوایی?

شیث: من فکر می کنم تحکیم است که تا حدودی در بازی به دلیل تنظیم کننده هستند احتمال بیشتری برای تصویب ادغام یا اکتساب اگر شرکت می تواند استدلال می کنند که وجود ندارد آن را یک شرکت (اگر نه هر دو) خواهد بیرون رفتن از کسب و کار به هر حال. خطوط هوایی ایالات متحده نمی تواند به صورت مستقیم در سال های اخیر ادعا می کنند به صورت هر وجودی تهدید. در حال حاضر آنها می توانند. من نمی گویم آن را رفتن به اتفاق می افتد اما آن را بیشتر احتمال دارد که به دلیل.

کریستوفر: به نظر می رسد مانند یک چیز ما می توانید ببینید (این بیت dystopian شاید) یک استارک دو کابین مدل که در آن $$$ کلاس اول صندلی را حتی بیشتر فضای بین آنها و پس از آن در بازگشت (پس از شدید تقسیم دیوار) وجود دارد ایستاده-صندلی (به یاد داشته باشید آن؟) برای steerage. این احتمالا اتفاق نخواهد افتاد اما من شرط می بندم حداقل یک شرکت هواپیمایی که به دنبال آن است.

Benét: من به یاد داشته باشید که چگونه شرکت های هواپیمایی به عقب کشیده در وعده های غذایی پس از 9/11 رفتن به سمت خرید – پردازنده مدل. ما در حال حاضر دیدن و شرکت های هواپیمایی در نظر گرفتن این گزینه همراه با الکل. بیش از حد.

ست: بله من فکر می کنم ما می توانید در مورد برخی از متوسط امکانات خطوط هوایی ایالات متحده باید در ترمیم اقتصاد در سال های اخیر است. این stroopwafels ممکن است دور رفته اند دلایل پزشکی (برای به حداقل رساندن غیرضروری تعاملات بین خدمه پرواز و مشتریان) اما من فکر نمی کنم آنها می آیند لحظه ای آن را امن است. این هواپیمایی در حال بازگشت به, تلاش برای دریافت از طریق روز با تمرکز بر روی نیاز دارد و نه می خواهد.

آندرس: من از دست کسانی که stroopwafelsایالات بزرگ نوآوری از دهه گذشته است.

کریستوفر: من بیش از حد به یاد داشته باشید پس از 9/11 زمانی که مواد غذایی رایگان بین رفت. من مشغول به کار بود در فرودگاه در زمان و استفاده می شود به زندگی می کنند در تمام اضافی بسته بندی وعده های غذایی ما می خواهم خالی کردن در پایان روز. سپس ناگهان آنها فقط رفته است.

آندرس: به شیث را زودتر به نقطه ما را برای اعطا در حال حاضر چگونه امن پرواز واقعا بوده است … ما می توانیم منطقی فرض کنیم هواپیماها سقوط نمی کردن هوا. اما گاهی اوقات نگرانی های دیگر پاپ آپ مانند تروریسم post – 9/11 که منجر به ایجاد TSA پایان قادر به دیدار با عزیزان در دروازه مراسم از مصرف کردن کفش و توزیع با مایعات در امنیت است. در حال حاضر ما نگرانی های ایمنی در حال تغییر و من TSA آرامش بخش مایعات حکومت و اجازه می دهد منقضی شده رانندگان مجوز رفتن را از طریق! (تصور کنید که در 9/12!)

کریستوفر: من می دانم که تمام کسانی که جدید 12 اونس بطری دست-ضد عفونی کننده اجازه دهید از طریق! واقعا?!?

ست: هر بحران تغییرات این صنعت پس از آن معقول و منطقی به فکر می کنم بزرگترین بحران را تغییر صنعت در راه است. اما به طور معمول وجود دارد (طبعا) بزرگ واکنش به یک بحران و پس از آن همه چیز ratcheted بازگشت. پرواز شد خیلی بیشتر از یک بدون هیچ زحمتی پس از 9/11 اما در نهایت ما رو Precheck و غیره.

کریستوفر: یا این امکان وجود دارد که همه خالی هواپیما پرواز سربار در حال حاضر دیده می شود به عنوان مسخره ترین آخرین درک در نگه داشتن این شرکت به نام تجاری پرواز زنده است.

آندرس: بنابراین من می خواهم به پین شما بچه ها کمی پایین تر. آن را تا سال 2030 … چه آن را مانند به پرواز ؟ آیا پاسخ “این بستگی به این بیماری همه گیر”

Benét: من باید مقاومت در برابر وسوسه به پیش بینی همه ما می شود در کسانی که پرواز ماشین ما منتظرش بوده ام از سال 1950 …

شیث: من با یکی از آسان: همه ما در حال تبدیل شدن به طور دائم بیشتر germaphobic و ما را برای همیشه لطفا برای دیدن برخی از تعداد زیادی از مردم حتی اگر فقط چند پوشیدن ماسک در پرواز—از جمله فقط پروازهای داخلی در ایالات متحده حتی پس از یک واکسن هست و هیچ خاص و فوری تهدید.

کریستوفر: من امیدوارم که در سال 2030 پرواز تجاری طول می کشد محل در کسری از آنچه 2019 سطح بودند و مردم می دانند که پرواز برای, ویژه “ضروری” سفر می کند. شرکت های هواپیمایی و تنظیم کرده اند و قرارداد برای دیدار با این تقاضا است. اما بیشتر بدبینانه طرف از من فکر می کند که در سال 2030 این نگاه بسیاری مانند 2019 اما حتی بدتر و در عین حال تغییر آب و هوا و دیگر فجایع زیست محیطی خواهد ساخت زندگی سخت تر برای کسانی که زندگی در فقیرترین ملل و سخت ترین بخش از جهان است.

آندرس: شما آن را باور نمی مفیدی سفر تبدیل شده است در دسترس تر و عادی در سال های اخیر ؟

کریستوفر: دسترسی پرواز بود مفید به یک نقطه — اما پس از آن متاستاز به سرعت.

آندرس: واقعی انفجار در ترافیک بوده است در خارج از کشور, با افزایش جهانی طبقه متوسط است. نیست آن را سخت به بگویید که مردم در جای دیگر آنها نمی توانند لذت بردن از مسیر زندگی ما هستند چرا که آنها دیر به حزب ؟

کریستوفر: آن است که یک تنش برای اطمینان حاصل کنید. اما “حزب” استعاره مناسب است: حزب تنها می تواند برای مدت طولانی قبل از هر پرتاب ،

شیث: این است که چرا بسیاری از مردم احساس واقعی قیمت جهانی روی کربن که شامل حمل و نقل هوایی راه رو به جلو. ایده این است که به شما اجازه می دهد مردم را به انتخاب خود اما قیمت گذاری در تاثیر آن را انتخاب کند.

Benét: من یک جهانی انقباض با یک سازمان دولتی نظارت بر صنعت هواپیمایی به عنوان حمل و نقل هوایی داخلی هیئت مدیره یک بار انجام داد.

آنها را تنظیم ناوگان و برنامه از بین بردن رقابت است. کرایه بالاتر خواهد بود و هر کس نمی خواهد قادر به پرداخت هزینه برای پرواز. اما آن را عایق بندی صنعت از آینده هرج و مرج که در آن سر ریچارد برانسون است ارائه نکر جزیره به عنوان وثیقه برای نجات ویرجین آتلانتیک و دولت swooped در ملی Alitalia.

شیث: من دریغ به مخالفت با حمل و نقل هوایی ملکه (که من حتی یک شاهزاده) اما من انتظار بیشتری تغییر تدریجی از آنچه Benét گفت.

آندرس: ست, اگر شما به اندازه کافی بروشور مکرر امتیاز ما می توانید ارتقاء شما را به حمل و نقل هوایی تزار.

Benét: همه چیز خوب است. من به دنبال راه به آینده—و خواهد شد که بررسی من در سال 2030?

شیث: ندارد برخی از بزرگ و غیر قابل تصور نیروی خارجی—که همه دیده ایم یک بازی خطرناک بازی را امتحان کنید به چشم پوشی از آن! —من فکر می کنم ما می دانیم که بسیاری از آنچه اتفاق خواهد افتاد چرا که فرودگاه و هواپیما طراحی شده با چنین زمان طولانی افق. ما می دانیم که بیشتر یا کمتر چه نوع از هواپیما شرکت های هواپیمایی می خواهد به پرواز در سال 2030 و آنها را بسیار متفاوت از آنهایی که آنها در حال پرواز امروز. آنها خواهید بود بیشتر کربن دوستانه—خوب است—اما اگر بهره وری خود را به معنی کمتر پول صرف شده در سوخت مزایای که می تواند جریان بیشتر به مصرف کنندگان نسبت به محیط زیست (اگر پرواز همچنان در حال ارزان تر شدن و در نتیجه افراد بیشتری آن را انجام دهد). سرعت “densification” به عنوان شرکت های هواپیمایی تماس با آن— قراردادن کرسی های بیشتری در هواپیما—واقع خواهد شد آهسته حتی وجود ندارد و هر COVID مربوط به حساسیت به دلیل بسیاری از شرکت های هواپیمایی هستند تا برابر مقررات محدودیت چگونه بسیاری از کرسی های شما می توانید در یک هواپیما.

آندرس: این خیلی جالب است… به فکر می کنم در مورد سر و صدا برای د-densification خواهد شد که یک جزء اصلی از زندگی درست است ؟ در هواپیما و در جاهای دیگر.

شیث: قطعا.

آندرس: منظورم این است که هیچ جرم نیست, اما من می خواهم برای دریافت در یک آسانسور با هر یک از شما.

شیث: کامل سالن استفاده می شود نشانه ای از یک حزب بزرگ! آیا مراسم عروسی و رفتن به مانند نگاه کنید در حال حاضر ؟ و غیره.

کریستوفر: بله ما به طور کامل بازآموزی حواس ما از فضا: فضای شخصی فضای اجتماعی و روانی فضا. و فرودگاه/هواپیما در حال مکان های که در آن حواس از فضا احساس (و پولی) به شدت. هیچ طرح بازاریابی یا وفاداری کمپین است که واقعا می تواند در کاهش این واقعیت است. و صرف نظر از تصمیم گیری های شخصی ما وقتی که می آید به خطر, ما در حال رفتن به بسیاری از مشاغل reining در سفر—اگر نه به طور مستقیم به دلایل ایمنی برای صرفه جویی در هزینه ، چرا که آنها در حال حاضر متوجه آنها می تواند. مردم استفاده می شود به زوم و دیگر از راه دور فن آوری.

آندرس: Benét شما ممکن است “حمل و نقل هوایی ملکه” اما شما باید یک دیدگاه گسترده ای از سفر اکوسیستم فراتر از خطوط هوایی است. آیا شما می بینید تقاضا برای سفر رفتن به پایین به دلیل عوامل دیگر از پرواز… مانند آنچه که اتفاق می افتد ممکن است با هتل ها و کارت های اعتباری و جاذبه های مانند Disneyworld?

Benét: من فقط به انتشار یک داستان در نقاط پسر در مورد من اقامت در هتل با هفته گذشته است. فکر می کنم در مورد تمام سطوح و coronavirus می توانید آخرین 5-به همراه روز در برخی از آنها. خانهدار باید باز آموزی است. اتاق را طولانی تر برای تمیز کردن. نرخ بالا خواهد رفت—و این است که حتی اگر شما می توانید متقاعد کردن مهمانان که شما در حال تمیز کردن مناسب است. ما در حال حاضر شاهد کارت های اعتباری—به خصوص سفر-مارک آنهایی که مجبور به ارائه اعتبارات و اجازه می دهد امتیاز بیشتری مایل به ازای هر دلار صرف شده در دسته مانند ناهار خوری و مواد غذایی.

آندرس: قبل از اینکه ما به پایان برسد در اینجا من می خواهم هر یک از شما به من بگویید: آیا شما بعد گرفتن در هواپیما و چرا ؟

کریستوفر: من هیچ برنامه ای برای پرواز در حال حاضر. من امیدوارم که برای سفر در پاییز یا زمستان به یک دانشگاه صحبت کردم که لغو شد در پایان ماه مارس. اما این که من تنها ایده واقعی یا آزمایشی طرح در این نقطه است. من قطعا نمی خواهید به عجله آن است.

شیث: من شده اند در یک پرواز از ژانویه و هیچ زمان برنامه های دیگر از پرواز من رزرو در ماه اکتبر به دلیل آن بود که عملا رایگان (بدانند من می توانید آن را یا نه بسته به شرایط). من امیدوارم که به پرواز قبل از آن—فقط برنامه های خاص که من صبر کنید تا ببینید که به نظر می رسد امن است. در وهله اول من و خانواده ام خواهد شد قطعا به فلوریدا پس از دیدن خانواده های ما, که ما آنها را نمی کنید برای دیدن بیش از عید فصح (هنگامی که ما در گذشته برنامه ریزی شده به آنها مراجعه کنید).

Benét: من به حمل و نقل هوایی ملکه و من سوار از بالتیمور به سن آنتونیو به طوری که شما چیزی می گوید. من دوست دارم به سفر اما من نمی بینم خودم را در یک هواپیما قبل از ماه نوامبر است.
من germophobe (من همیشه سفر با Clorox دستمال مرطوب و ضد عفونی کننده دست).

آندرس: با تشکر از شما این است اگر عاقلانه است. من به امید دیدار همه شما در فرد مدتی به زودی—نه فقط در وسط صندلی کنار من.

Future Tense یک مشارکت
تخته سنگ جدید امریکا و دانشگاه ایالتی آریزونا که به بررسی فن آوری های نوظهور, عمومی, سیاست و جامعه است.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>