چه چیزی در یک نام است ؟ ریختن نژادپرستانه تصاویر و نام تجاری است که فقط شروع به شکستن Jemima کد

پس از Quaker Oats در ماه ژوئن اعلام کرد که این شرکت خواهد بود از بین بردن تصویر از عمه Jemima از بسته بندی آن و تغییر نام برند, Toni Tipton-مارتین جیمز ریش برنده جایزه غذایی نویسنده و نویسنده کتاب “Jemima کد: دو قرن آمریکایی آفریقایی تبار آشپزی” در توئیتر خود نوشت که این تصمیم “اذعان دارد که اجداد ما اسامی کسانی و ارزش اند weaponized و پولی نه تساوی.”

سالن رسیده به Tipton-مارتین که بر گسترش آن نقطه است.

تبلیغات:

“عمه Jemima به شخصیت علامت تجاری مورد استفاده قرار گرفت برای ایجاد ثروت برای مردم که شامل افرادی است که علامت تجاری بر این اساس بود,” او گفت:. “و این خواهد بود که زنان آفریقایی آمریکایی.”

در حالی که برخی ممکن است در نگاه معاصر بسته بندی و دیده نمی شود مسئله Tipton-مارتین می گوید که عمه Jemima به شخصیت ریشه در نژاد پرستی.

“امروز آن را بی ضرر رقم به همین دلیل است که من فکر می کنم ما شاهد مقاومت و بازجویی از او را حذف زیرا مردم با دیدن چهره در بسته تمام وقت,” او گفت:. “اگر شما در حال صحبت کردن در مورد منشاء داستان و سپس معناداری وجود دارد پیام telegraphed به خریدار — و M. M. Manring مذاکرات در این مورد در کتاب” در [a] جعبه.’ وجود دارد این مفهوم اطمینان آشپز خانه که دیگر زنان سیاه در آشپزخانه خود را از طریق رهایی آنها هنوز هم می تواند حفظ کیفیت بالا پخت و پز با خرید این محصول است.”

تبلیغات:

اما Tipton-مارتین گفت: این محصول تصویربرداری نشانه های مختلف پیام های مختلف مصرف کنندگان حتی پس از 131 سال شرکت خود را به روز آرم در سال 1989 به حذف “لله” روسری از تصویر.

“آن را در خدمت به یادآوری آمریکایی های آفریقایی تبار است که گزینه های خود را محدود هستند,” او گفت:. “شما همیشه ‘در جعبه’ از این رو این عنوان که کتاب بسیار عالی. و آن دو مفهوم ذوب شده در طول سال به طوری که تنها آفریقایی آمریکایی ها احساس می کنند که هویت و درد و از دست دادن آژانس در ارتباط با توصیف زن آفریقایی آمریکایی آشپز به عنوان کسانی که سخت کار در آشپزخانه است.”

این نوع از شدت جاسازی شده سیگنالینگ, او گفت:, که منجر به عبارات مبتذل مانند “slaving در آشپزخانه است.”

تبلیغات:

ما جهانی پر از کدهای — ترتیبات از کلمات و نمادها که به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف. این Jemima کد با اشاره به در Tipton-مارتین کتاب با تمرکز بر توصیف و کدهای اطراف سیاه زنانی که زندگی و کار در کشت و زرع جنوبی به خصوص کاریکاتور از عمه Jemima.

حذف تصویر و نام از بطری شربت شروع به سمت شکستن Jemima کد.

تبلیغات:

“ما می دانیم عمه Jemima به ریشه ها بر اساس نژادی کلیشه ها” کریستین Kroepfl معاون رئیس جمهور و رئیس بازاریابی افسر لرزنده غذاهای شمال امریکا در بیانیه ای گفت: در ژوئن 17, فقط دو روز قبل از Juneteenth. “همانطور که ما برای پیشرفت به سوی برابری نژادی از طریق چند طرح ما نیز باید یک نگاه سخت در نمونه کارها ما را از برندها و اطمینان حاصل شود آنها منعکس کننده ارزش های ما و دیدار ما مصرف کنندگان انتظارات است.”

اما Quaker Oats نیست تنها شرکت ریخته نژادپرستانه و یا حساس تصاویر و نام های تجاری از محصولات خود را.

B&G غذاهای اعلام کرد یک روز بعد از آن که آن را به انجام یک بررسی از کرم گندم را بسته بندی می کشد که یک آشپز که در اصل بر اساس Rastus نژاد پرست کاریکاتور به تصویر کشیده شده در خنیاگر را نشان می دهد (شرکت تغییر طلسم در سال 1920 را به تصویر بکشد باربادوس-متولد آشپز Frank L. اما برخی می گویند این مفهوم هنوز هم باقی می ماند). ConAgra مارک های منتشر شده یک بیانیه 17 ژوئن گفته شروع کامل بسته بندی نقد و بررسی” از خانم Butterworth شربت با نام تجاری به عنوان بطری یادآور لله کاریکاتور.

تبلیغات:

همان روز مریخ گنجانیده شده اعلام کرد که این امر می تواند تحول عموی بن محصولات “بصری هویت نام تجاری” که در حال حاضر به تصویر می کشد سالمندان مرد سیاه و سفید و همچنین سرچشمه در کلیشه های نژادپرستانه و تصاویر.

به زودی پس از دیکسی دین آبجو و آبجوسازی و اسکیمو پای ابراز طرح های مشابه ،

به عنوان لیستی از شرکت ها همچنان به رشد آن ارائه می دهد یک فرصت برای بازجویی چگونه romanticization از قبل از جنگ داخلی امریکا — به طور خاص Antebellum جنوبی — با حروف بزرگ بود بر خرید و فروش در تاریخ بازنگری و کلیشه های نژادپرستانه به عنوان یک راه برای ساخت علامت های تجاری که برگزار فضا در قفسه فروشگاه مواد غذایی برای چند دهه. این علامت های تجاری شد و پس از ادغام با آمریکایی تجاری پارچه است که آن را آسان به اندازه کافی برای رها کردن آنها را در سبد مواد غذایی خود را بدون فکر دوم.

تبلیغات:

به عنوان آشپزی مورخ و نویسنده مایکل Twitty قرار داده و آن را در یک مقاله اخیر برای NBC News در مورد عمو بن, عمه ، خاله, Jemima و Rastus “این تصاویر را بر روی محصولات مصرفی در قرن 21 به عنوان متن به حاشیه رانده و مغایرت بی شماری برای خانه های سفید که در آن تنها این سه ‘سیاه’ هرگز اجازه داده می شود در جدول.”

در بسیاری از راه های آن مرا به یاد اخیر تورم از Confederate monument حذف. برای بسیاری از مردم آنها به سادگی به مجسمه این مرد بر اسب; من شنیده ام که بسیاری در مرجع به جان Breckinridge Castleman مجسمه که در نهایت پایین گرفته شده است در Louisville, Ky., پس از سه سال از اعتراض و هنر کمیته. بیش از کسانی که سه سال برخی از شهروندان خواست به بحث فقط چگونه نژادپرستانه Castleman بود (او به عنوان یک مؤتلفه افسر و در حالی که او عفو درخواست شده است که او در تابوت بود بخور با هر دو آمریکایی و مؤتلفه پرچم).

اما من به یاد داشته باشید زمانی که کریس ریتز یک دانشگاه از لوئیزویل استاد متصدی و بناهای عضو کمیته مطرح دقیق سوال “آیا ما راست یک بنای تاریخی را به این فرد امروز؟”

به طور مشابه, شرکت ها نیاز به دست و پنجه نرم کردن با این که آیا آنها می نام و یا تزئین مارک های خود را در یک راه است که یکسان به شکل کنونی خود اگر آنها از ابتدا شروع شد امروز. مراحل برجسته یک سری متناوب نقاط کور — که به طور کامل محصور در بیانیه ای این کشور در گروه Lady Antebellum زمانی که آنها خود را اعلام کرد تغییر نام در اوایل ماه ژوئن است.

تبلیغات:

“هنگامی که ما مجموعه ای را با هم تقریبا 14 سال پیش ما به نام گروه ما پس از جنوبی ‘antebellum” سبک خانه که در آن ما در زمان ما برای اولین بار عکس. به عنوان نوازندگان آن را به ما یادآوری از تمام موسیقی متولد در جنوب که تحت تاثیر ما . . . southern rock, blues, R&B, انجیل, و البته کشور” گروه گفت. “اما ما پشیمان و خجالت می گویند که ما نمی کند را به حساب انجمن که وزن پایین این کلمه اشاره به این دوره از تاریخ قبل از جنگ داخلی که شامل بردگی است.”

این گروه اعلام کردند که با تغییر نام خود به “بانوی” اما به عنوان سنگ نورد گزارش بعد از آن که آنها این کار را بدون مشورت با آنیتا سفید 61 ساله سیاه, بلوز, خواننده است که با استفاده از نام مرحله یک خانم برای بیش از 20 سال بیش متعدد ضبط شده است.

“این زندگی من است. بانوی من با نام تجاری من استفاده از آن برای بیش از 20 سال و من افتخار می کنم از آنچه که من انجام داده ام” سفید گفت: نورد سنگ. “این است که بیش از حد در حال حاضر.”

او ادامه داد: “آنها با استفاده از این نام به دلیل سیاه و سفید زندگی می کند توجه به حادثه ای که برای آنها فقط یک لحظه در زمان. اگر آن اهمیت این امر را اهمیت به آنها را قبل از. نباید آن را گرفته اند جورج فلوید به مرگ برای آنها را به درک که نام خود را تا به حال برده مرجع به آن است.”

تبلیغات:

و در این بیانیه سفید برجسته برخی از احساسات اطراف اخیر تغییر نام. برای برخی از مارک های اقلیت نژادپرست نام به نظر می رسد حسن نیت (در پیگیری مصاحبه با ایالات متحده آمریکا امروز, سفید گفت: Lady Antebellum اعضای رسیده بود به او و عذرخواهی کرد و که آنها “تبدیل نکنه به امید”). برای دیگران آن را به عنوان بیش از حد کوچک و بیش از حد در اواخر; آن را به سادگی یک حرکت روابط عمومی در نظر گرفته شده برای دلجویی از زمان لحظه بدون درک اینکه چه شخصی یا سیستمیک تعصبات آنها منجر به انتخاب این نام در وهله اول و یا نگه داشتن آن برای چند سال.

این امر به ویژه در مورد مارک های که بارها و بارها گفت: — قبل از پلیس قتل جورج فلوید و Breonna تیلور — که نام خود را مشکل ساز شد. برای مثال قاتل ،

گیاهی سایت که راه اندازی شد و در سال 2012 شناخته شد و برای آن ناسزا رنگ و لعاب صدا و مبتکر دستور غذاهای وگان (“خوردن مثل شما به f**k” بود و شعار آن در سال 2014 آشپزی).

اما پس از آن راه اندازی برخی با انتقاد از این نام تجاری استفاده از واژه “قاتل” به ویژه پس از آن نازل شد که سایت را یک بار-ناشناس سازندگان میشل دیویس و مت هالووی شد و به عنوان معاون آن “دو کرد waspy سفید مردم از کالیفرنیا.”

تبلیغات:

“این می رود بدون گفت که ‘قاتل’ یک لود کلمه که ما به لحاظ سیاسی درست پس از نژادی جامعه تبدیل شده است راه مودبانه بگویید” n-word نوشت مایا فرانسیس برای ریشه.

علاوه بر این برایانت تری سیاه cookbook نویسنده و فعال سیاسی نوشت: در مورد تن فرض شده در آشپزی در سال 2014.

“قطعا فحش نیست منحصر به فرد آفریقایی-آمریکایی” تری نوشت. “اما بسیاری از سایت نوشتن شرح تصاویر و معمولا خواب توسط دیویس به همراه هالووی قابل توجه تصاویری به شدت تکیه بر عبارات از Black rap lyrics, stand-up روال ها و فیلم که در نهایت رفت و جریان اصلی.”

برخی از منتقدان می خواهم به بحث چقدر نژادپرستانه اصطلاح “قاتل” است اما دو نکته غیر قابل انکار است. برای اولین بار اصطلاح شده است که اغلب استفاده می شود به dehumanize مردم — به طور خاص مردان — رنگ (به یاد داشته باشید زمانی که نیویورک پست آغشته کوری Pegues به عنوان یک “پلیس قاتل” را پوشش می دهد؟). نکته دوم این است که مواد غذایی نوشتن و کتاب آشپزی چاپ و نشر چشم انداز شده است فوق العاده سفید و چیزی وجود دارد قطعا ناگوار در مورد دیویس و هالووی را فرض چه نویسنده Jordan Sowunmi طبقه بندی شده به عنوان “دیجیتال blackface,” هنگامی که آن را از نظر آماری کمتر احتمال دارد که یک نویسنده با یک شبیه چشم انداز خواهد منتشر شده است.

هنوز هالووی و دیوید در ادامه به انتشار دو کتاب دیگر با هیچ تغییر به تن و یا نام; سپس در ژوئن 13, آنها منتشر کرده است.

“هنگامی که ما برای اولین بار راه اندازی شد قاتل مادر در سال 2012, ما می خواستیم نام ما به سیگنال ما با نام تجاری شن در غیر این صورت جلا و نخبگان مواد غذایی صحنه” آنها نوشت در وب سایت خود را که در حال حاضر rebranded یک رفتار بد است. “ما درک می کنیم که هر آنچه که ما قصد اصلی ما استفاده از آن را منعکس ما امتیاز و نادیده گرفته شود این واقعیت است که این کلمه اختصاص داده شده است به مردم سیاه و سفید در تلاش برای dehumanize آنها. که . . . نه در همه آنچه ما می خواهیم برای ایستادن. ما عذرخواهی می کنیم. ما می دانیم که ما نیاز به انجام بهتر.”

شبیه به آنیتا سفید بیانیه ای درباره Lady Antebellum آن نباید در نظر گرفته شده اند مرگ و میر ناشی از آمریکایی های سیاه و سفید برای قاتل مادر به طور ناگهانی متوجه است که نام خود شد نژادپرستانه به خصوص پس از سال ها از انتقاد با سیاه و نویسندگان و خوانندگان و صنایع غذایی اعضای.

اما پس از مارک های خود را ریخته نژادپرستانه تصاویر و اسامی سپس چه ؟ شاید این می تواند در خدمت به عنوان یک فرصت برای درخشش یک نور افکن در سیاه و سفید که سازندگان تاریخ اند تحت الشعاع قرار. در کتاب خود “Jemima کد” تونی Tipton-مارتین ارائه بیش از 150 سیاه آشپزی است که طیف وسیعی از نادر 1827 خانه بنده دستی اولین کتاب منتشر شده توسط یک آمریکایی آفریقایی تبار در تجارت مدرن و کلاسیک توسط نویسنده مانند ادنا لوئیس و Vertamae Grosvenor.

“هنگامی که من تا به حال اشپزی آنها گفته خود داستان آنها شروع به فاش کردن حقایق در مورد آفریقایی پخت و پز است که تا به حال نشده است به تصویر کشیده که قبلا در طول تاریخ چه بود که در ادبیات و یا در کتاب دستور را از مسیر اصلی,” او گفت:. “و وقتی که من می گویند که نویسندگان ارائه آزادی آنها همه ما است . . . از باریک تعریف آفریقایی پخت و پز است که تصور می شود.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>