چرا آمریکایی ها آنقدر مقاوم به ماسک


A mannequin head wearing a colorful mask!

مانکن سر نمایش یک خانه ساخته شده محافظ ماسک صورت در پنجره قفل ساز را در طول رمان coronavirus بحران در آوریل 10, 2020 در برلین آلمان است.

Sean گالوپ/گتی ایماژ

تخته سنگ است که ساخت آن coronavirus پوشش رایگان برای همه خوانندگان. مشترک برای حمایت از ما روزنامه نگاری. شروع محاکمه آزاد خود را.

هفته گذشته مراکز کنترل بیماری و پیشگیری معکوس خود و تشویق آمریکایی ها به پوشیدن ماسک برای کمک به جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus. در این هفته برخی از شهرداران گرفته اند همه چیز بیشتر توسط الزامی ماسک-پوشیدن در. به عنوان COVID-19 دارای طرح میتوانست به هر جنبه ای از زندگی آمریکایی, ماسک سریع تبدیل شدن به چهره ما نشان می دهد یک جهان که در آن هر غریبه ممکن است حامل یک تهدید بالقوه است. پزشکان ما در زندگی واقعی نقاب ابرقهرمانان که خطر بیماری و مرگ شجاعانه خود را تلاش برای درمان بیمار است. برای بقیه از ما, ماسک, که به نظر می رسید مانند درد نمیخورد چند روز پیش در حال حاضر به نظر می رسد تنها مقدار مناسبی. در عین حال برخی از آنها هنوز هم تمایلی به پوشیدن ماسک: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان مثال حاضر به تنظیم یک مثال مثبت برای ملت اصرار “من انتخاب به انجام آن نیست.” دیگران را به دنبال خواهد داشت و رئیس جمهور منجر شود. چرا این ساده احتیاط جمله الهام بخش مقاومت ؟

در کالیفرنیا ما استفاده می شود برای پوشیدن ماسک: قبل از این تهدید از coronavirus ماسک بودند دفاع در برابر دود و خاکستر از آنچه تبدیل شده horrifically سالانه آتش فصل است. در قهوه ای صدای زیر جو است که به دنبال یک آتش سوزی گسترده که صورت گرفت به معنای واقعی کلمه یک نفس هوای تازه. در حال حاضر این ماسک یک پوشیدنی نماد یک جهان در مواجهه با کتاب مقدس تهدیدات careening بین آتش و طاعون نسبت به پایان روز. شاید این اجتناب ناپذیر ارتباط با بحران توضیح می دهد که برخی از این گریزی. ماسک های فرسوده به عنوان حفاظت در برابر بیماری در رنسانس اروپا دوران نیز نماد خطر سرایت: طولانی downturned منقار پرنده از یاد طاعون دکتر ماسک به فکر فیلتر کردن بخارات سمی, اما, نمایشی, عجیب و غریب, ماسک همچنین تبدیل پزشک بدن به چیزی شوم و غیر انسانی یک منادی از درد و رنج و مرگ است.

ماسک می توانید انتقال ماوریک را با تکبر راه رفتن و می تواند بوی ضد اجتماعی تهدید. یک ماسک می توانید نشان می دهد متخاصم رفتن آن تنها نگرش و آن را نیز تحت الشعاع خود, اشاره احتمال تقيه و یا فریب. چه, یکی از شگفتی های نهفته در پشت آن ، ماسک یک مانع بین پوشنده لباس و تهدیدات خارجی و همچنین به طور بالقوه یک, پنهان, پنهان کردن هویت از دشمنان, اجرای قانون, جاسوس, paparazzi—شاید صالح و کینه توز خدا ؟ کسانی که شجاعانه چند که سرمایه گذاری مخفیانه به شهر در ماسک خود را بیرون کشیدن خاطرات از قانون شکنان از اسپاگتی های وسترن bandanas بیش از بینی و دهان بر روی لام امیدوار به زرنگ تر بودن از حلق آویز پوسه ما فقط به عنوان پناهگاه در محل امید به outlast مرگبار coronavirus.

ماسک و پوشش نیز مدت طولانی است که در ارتباط با تهدیدات ناشناخته, آیا ویروسی و یا اجتماعی است. قوانین بسیاری از ایتالیایی قرون وسطی شهر-متحده ممنوع, صورت, حجاب, به جز زمانی که فرسوده با عزاداری زنان بیوه و ممنوع ماسک به جز در طول کارناوال و لباس مبدل در امدن توپ: پوشش صورت مشکوک شد به یک راه مخفی از قانون و فرار از محدودیت های اجتماعی. حتی اگر یک ماسک نیست با موفقیت پنهان کردن هویت آن هنوز هم ارائه یک اجتماعی رونده آزادی. رنسانس دوران نویسنده ایتالیایی Baldassare Castiglione توصیه مشتاق ندیم که “حتی اگر او بود به رسمیت شناخته شده توسط تمام … پنهان حمل آن با آزادی خاصی و مجوز است.” یک ماسک مجاز پوشنده لباس برای فرار از محدودیت های خود را از شخصیت و نقش اجتماعی و تبدیل شدن به, اگر نه ناشناس حداقل مبهم.

Unease در ارتباط با یک چهره پنهان نیست عتیقه تعصب: فقط چند سال پیش اما در آنچه در حال حاضر احساس می کند مانند دوران گذشته بسیاری از کشورهای اروپایی در مواجهه با اسلام عمل از حجاب منع پوشش صورت. در سال 2014 فرانسه با موفقیت استدلال در دادگاه اروپایی حقوق بشر که “داوطلبانه پنهان از چهره … ناسازگار با نیازهای اساسی زندگی با هم … [و] حداقل مورد نیاز از مدنیت است که لازم است برای تعامل اجتماعی است.” اما در سن گیر تحت پوشش صورت در حال حاضر یک نیاز اساسی مدنیت. اصطلاح اسلامی, حجاب, حجاببه معنای “مانع” یا “پارتیشن” در عربی; هنجارهای غربی پس از درک چنین پوشیدنی بخش به عنوان ضد اجتماعی اما امروز سکولار به عنوان به خوبی به عنوان فرقه ای هنجارهای تقاضا یک مانع بین ما شکننده بدن و یک تهدید جهانی یا جهان بدن ما ممکن است ناخواسته را تهدید می کند.

اما زمانی که آنها پوشش چهره که باعث ترس و بیزاری و ماسک و هنوز هم الهام بخش یک واکنش تنبیهی. ماه گذشته در وود ریور, ایلینوی, یک افسر پلیس در مواجهه دو نفر با ماسک در حالی که خرید در خارج اصرار دارد که قانون منع پوشش چهره یکی در حالی که در یک فروشگاه—اکو از قرون وسطی ممنوعیت. پس از رویارویی رفت پس به صحبت می کنند, ویروسی, چوب رودخانه رئیس پلیس براد چاه رد این ادعا در یک بیانیه نوشته شده است: “شهر ندارد چنین فرمان منع پوشیدن ماسک. در واقع من حمایت پوشیدن از غیر جراحی, ماسک یا پوشش که در طول COVID-19 دوره بیماری همه گیر.” اما قابل پیش بینی محتاطانه ماسک, در حال حاضر توصیه می شود توسط مراکز کنترل بیماری در حال حاضر درمان شده به عنوان همه گیر عصر گرمکن پوش فراهم sweatshirt—بی گناه پوشاک تبدیل تبعیض نژادی به یک نماد criminal intent.

انگار طرف دیگر به ماسک ، ماسک مبهم ارائه گمنامی اما یک ماسک تزئین می تواند ارتباط شخصیت و حتی آن را به عنوان پادمان و پنهان ، در نظر گرفتن گران طراح ماسک مانند Airinum ماسک صورت تبلیغ توسط Instagram اثرگذارندهها و مشهور مانند Gwyneth Paltrow. این Airinum می آید (یا آمد—البته آن را به فروش می رسد) در نسخه محدود طراح نسخه و ظاهرا شد به طور منظم چشم در این سال های مختلف مد هفته در روزهای اولیه از آنچه که تبدیل به بیماری همه گیر کوروناویروس. مد روز تزئین ماسک مانند یک طلسم دفع شر از طریق قدرت از رونز و نمادهای چاپ شده بر روی سطح آن و یا مانند یک آرم برقراری ارتباط تعهدات ارزش ها و شاید بیشتر از همه ، بالا مد ماسک نیز می توان به عنوان خوانده شده به عنوان نشانه ای از فضيلت و خودخواهی در زمانی که پزشکان با وضوح بیشتری نیاز دارد چهره یک کمبود. یک تیتر برای مثال خواندن “Gwyneth Paltrow, ماسک صورت به فروش می رساند علی رغم توصیه های بهداشتی.” یک طراح ماسک به نظر می رسد به خیانت و تلاش برای خرید یک راهی برای خروج از یک بحران مشترک و در عین حال یکی دیگر مانع جدا ثروتمند و مشهور از بقیه از ما.

خانگی, ماسک, پاسخ را فراهم می کند. آن پژواک آغوش وطنی لباس در قبل از انقلاب آمریکا—تلاش برای کاهش مصرف پارچه های وارداتی کنترل شود و مشمول مالیات با ظلم و ستمگری ، وطنی پوشاک نیز نشانه برابری طلب اهانت به وضعیت نمادها: “فقیر و غنی همه به نوبه خود چرخ نخ ریسی” اعلام کرد محبوب شعار در آن زمان است. خانگی همه گیر ماسک مشابه عملی پاسخ به کمبود و نیز بدون ابهام نشان از فضیلت مدنی. این نشان دهنده زمان مفتخر ارزش های آمریکایی از صرفه جویی خودکفایی و نبوغ آن ارتباط برقرار مسئولیت مدنی و احتیاط خودکفایی بدون خودخواهی. با دولتی که به نظر می رسد نابرابر به تهدید شهروندان باید امور را به دست خود, صلح آمیز, نقاب اوباش که شجاعانه گام در به کار نبرد که مقامات شکست خورده اند.

البته این نمادین ملاحظات بی اهمیت در مقایسه با اهمیت کاهش خطر انتقال است. هنوز هم به عنوان ما مجبور به رها کردن صمیمیت فیزیکی و بسیار زیبا است که به طور معمول به پرورش اعتماد و جامعه آرام حرکات همبستگی ممکن است به ما کمک به حفظ روحیه و ارتباط اجتماعی در بلند مدت و تنها هفته آمده است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>