چرا بودیسم درست است

رابرت رایت بهترین فروش نویسنده اخلاقی حیوانات و تکامل خدانوشته است یک کتاب با عنوان چرا بودیسم درست است. آیا نمی شود توسط بی پروا عنوان ،

رایت نیست و تبلیغی و یا بنحوی که دیگر ادیان هستند نادرست است. این است که به جای نور در دسترس راهنمای برای هر کسی که علاقه مند در عملی مزایای مدیتیشن. وجود دارد هیچ تجزیه و تحلیل از باورهای بودایی در مورد تناسخ یا فوقالعاده خدایان; تمرکز بر روی آنچه رایت تماس غربی بودیسم یا سکولار بودیسم است که کمتر در مورد اعتقاد و بیشتر در مورد مدیتیشن به عنوان یک تمرین درمانی.

با “درست است” رایت بدان معنی است که بودا را “تشخيص انسان مخمصه اساسا درست است که نسخه آن عمیقا معتبر و ضروری و مهم است.” که تشخیص می رود چیزی شبیه به این: شرایط انسانی تعریف شده است ثابت و در نهایت درد و رنج غیر قابل توضیح. مراقبه نیست راهی برای خروج از این رنج می برند. اما آن کمک می کند تا مردم فراتر از آن با آموزش ما برای دیدن آن به وضوح برای آنچه در آن است و با ما هماهنگ تر را به ما انگیزه های احساسی و رفتارهای آنها را تولید کند.

من نشستم با رایت در Vox در واشنگتن, DC. ما صحبت در مورد توهم خود, روانشناسی قبیله چگونه مدیتیشن می تواند ما را بیشتر اخلاقی و به همین دلیل او فکر می کند, پخش كردن, مراقبه می تواند تحول اجتماعی.

“یکی از چیزهایی که بیشترین کمبود در جهان است نه عاطفی همدلی آن را شناختی همدلی” او به من گفت: “به این معنی که ما باید مشکل دیدن مسائل از نقطه نظر افراد دیگر … که بیشتر ضروری و مورد نیاز از عاطفی همدلی است.”

رایت معتقد است مراقبه اگر نه کاملا یک راه حل برای این مشکل این است که حداقل یک اصلاحی. با آموزش ما را به تمرکز توجه ما در حال حاضر در نفس و بدن ما می توانید شروع به دیدن بسیاری از افکار ما به عنوان خرده و احساسات ما به عنوان زودگذر. از طریق این عمل خود شروع به حل می شود و ما می توانیم آگاه تر از مردم دیگر و ساخت چیزی شبیه به یک آگاهی گسترده تر.

بخشی از مشکل این است که ما مشغول منحرف کردن ذهن ما از فوری تجربه; ما بیش از حد جذب می شود در افکار ما به راستی در حال حاضر. ما هم گیر کرده با مغز است که تکامل یافته در شرایطی کاملا متفاوت نسبت به مقابله با ما امروز.

ما سخت سیمی به دنبال لذت و برگ که ما همیشه ناراضی. آنچه که ما هرگز کاملا به اندازه کافی و بنابراین توجه ما است که همیشه در آینده در آنچه که ما فکر می کنم ما می خواهیم. “ما در حال طراحی توسط انتخاب طبیعی به” رایت می گوید.

مراقبه نیست تنها راه برای صلح است, اما این ممکن است ساده ترین و یکی از بهترین.

شما می توانید به عنوان خوانده شده به آرامی ویرایش متن مکالمه ما در زیر.

Sean Illing

پس کتاب خود را کمی نفرت انگیز عنوان. آن را به اعتصاب بسیاری از مردم به عنوان یادآوری میکند که بودیسم درست است و در نتیجه دیگر ادیان هستند نادرست است. این است که عادلانه است ؟

رابرت رایت

آن صدا دارم پایین آمدن از قله کوه را با این حقیقت آشکار است و من قصد دارم به مهربانی نگاهی به برخی از زمان برای به اشتراک گذاشتن آن را با انسانها. اما همانطور که برای دیگر ادیان مشکل من فقط صحبت کردن در مورد آنچه شما می تواند تماس ناتورالیستی بخش از آیین بنابراین من صحبت کردن در مورد تناسخ در جسم تازه فوقالعاده مسائل است. من صحبت کردن در مورد این ادعا که شما ممکن است می گویند در حال ساخته شده توسط بودایی روانشناسی و فلسفه است.

هیچ واقعی وجود دارد تناقض بین این و هر مذهب. دالایی لاما استفاده نمی بودیسم لزوما. به یاد داشته باشید بودایی ها استفاده از آن را برای تبدیل شدن به یک بهتر هر آنچه که شما هستند. من فکر می کنم اگر شما در حال صحبت کردن در مورد بودیسم در یک بزرگتر حس شامل فوقالعاده چیزهای من مطمئن هستم که شما می توانید دفاع که ادعا می کنند اما من فکر می کنم اگر شما فقط در حال صحبت کردن در مورد آنچه که گاهی اوقات به نام گمراه کننده من فکر می کنم سکولار بخشی از بودیسم یا ناتورالیستی بخشی وجود دارد هیچ دلیلی برای هر کسی که برای احساس تهدید توسط من.

Sean Illing

منظورتون از “ناتورالیستی”?

رابرت رایت

بخشی از بودیسم است که من در دفاع از این ادعا که دلیل ما رنج می برند دلیل است که ما نمی بینیم و جهان واضح است و این نیز دلیل ما را به افراد دیگر رنج می برند. به عبارت دیگر آن به این دلیل است که ما اغلب خوشحال نیست و این به این دلیل است که ما اغلب خوب نیست که ما تابع توهمات درباره خودمان و اگر ما تنها می تواند در روشن شدن چشم انداز ما پس از آن ما می شود شادتر و بهتر به مردم است.

این یک ادعا می کنند چرا که این ایده وجود دارد که شما می توانید کشتن سه پرنده با یک سنگ در اصل و بودیسم را فراهم می کند سنگ. آن را فراهم می کند یک راه عمل و در برخی از حس های آموزش و پرورش است که با توجه به بودیسم حداقل می کند به شما کمک کند همه چیز را ببینید واضح تر می کند شما را شادتر می کند و شما را به یک فرد بهتر.

من در واقع دفاع از این ایده قطعا که ما با طبیعت ما تمایل به دیدن جهان به وضوح در بسیاری از جهات مهم [و] است که اغلب ما ناراضی است. آن اغلب ما را رفتار بد نسبت به افراد دیگر و علاوه بر خرید این تشخیص از انسان مخمصه من فکر می کنم وجود دارد بسیار زیادی به توان گفت برای این نسخه.

من خودم بدست نسبتا جدی به مدیتیشن با تمرکز حواس و من عمل به آن در زمینه فلسفه بودایی. من شده است در خلوت یک هفته دو هفته خلوت تعدادی از این تا حدودی فقط برای گرفتن احساس برای چه من می خواهم به مانند یک سوپر متعهد meditator که من نیستم. من یک عمل روزانه اما من یکی از این بسیار ماهر مراقبه.

Sean Illing

بیایید شیرجه رفتن به مدیتیشن و تمرکز حواس بخشی از این کتاب خود را با شما شروع می شود بازگویی تجربه بودن در یک عقب نشینی و احساس به عنوان اینکه شما در نهایت از خواب بیدار شدم مثل نئو در ماتریکس مصرف قرص قرمز. چه اتفاقی افتاده است ؟ چجور تجربه ای بود که در آن عقب نشینی و چگونه آن را دگرگون برای شما ؟

رابرت رایت

اولین عقب نشینی شد و در سال 2003 و من تا به حال هرگز هر گونه موفقیت در مراقبه است. من واقعا مانند یک دامنه توجه محدود. من ناراحت بود. من یک عکس از ثبات عاطفی من می گویند بنابراین من نه طبیعی meditator. آن را به حال هرگز واقعا کلیک. کسی پیشنهاد من رفتن به یک عقب نشینی است. من رفتم به یک هفته سکوت مراقبه است که ارتباط خیلی نزدیکی با مدیتیشن با تمرکز حواس, اگر چه آنها همان چیزی را و آن را شگفت انگیز است. دو روز اول شد جهنم. من نمی توانستم تمرکز بر روی تنفس برای 10 متوالی تنفس, اما من در نهایت به حال بسیار به یاد ماندنی تجارب و فراتر از آن است که فراتر از تجربه من تا به حال مراقبه است که شامل برخی از بسیار قدرتمند تجارب وجود دارد فقط مداوم تغییر و تحول در آگاهی من.

تا پایان این هفته من احساس می کردم یک فرد متفاوت است. من به یاد داشته باشید من به نام همسر من پس از عقب نشینی و قبل از من تا به حال حتی گفت: هر زمانی که او فقط شنیده لحن صدای من, او گفت که او دوست جدید من.

قبل از من استادانه درست شده من باید مسئله هشدار داد که این اثرات ممکن است برای همیشه لطفا برای آخرین اگر شما در یک عقب نشینی مدیتیشن. آن است که آسان نیست برای حفظ قاب ذهن شما هستیم اما من فقط به حال بسیار عمیقتر قدردانی از زیبایی است. من به طور معمول نیست که زیبا و حساس من حدس می زنم. من بسیار کمتر قضاوت مردم است. قبل از این خنده دار — قبل از مدیتیشن قبل از عقب نشینی شما در حال نگاه کردن به مردم و شما فقط اندازه آنها را در حالی که شما انجام دهد. شما در حال رفتن مانند “اوه. که یک احمق. که یک احمق. او به نظر می رسد خوب است.” آن را مانند, شاید نه هر کس که به هر حال. من انجام این کار است.

من به اندازه کافی از یک طعم و مزه آن است که من می توانید ببینید منطق چگونه کار می کند, چگونه یک عمل روزانه می تواند شما را کمی شادتر کمی بهتر است و در اصل واقعا فشرده مدیتیشن می تواند تحول آفرين باشد. در حال حاضر چه که می تواند درست کامل روشنگری سوال دیگری که در آن شما به طور کامل آزاد از درد و رنج و شما باید کاملا واضح و روشنی از جهان ، که بودایی ایده آل, اما قطعا من فکر می کنم شما می توانید یک راه این مسیر و من مطمئن هستم که من می توانم در یک مقدار زیادی بیشتر از من اگر من تا به حال زمان به ارتکاب آن است.

Sean Illing

من سعی کردم مراقبه به طور منظم احتمالا یک نیم دوجین بار و من فقط کاملا بی منطق در آن است. من فقط می توانید آن را با هر نظم. من نمی فکر می کنم اکثر مردم درک چقدر دشوار است برای نشستن هنوز و توجه به خود را لحظه به لحظه تجربه می کنند.

در این کتاب شما بحث در مورد چگونه ما در حال قدم زدن در اطراف با این منسوخ عامل نرم افزار برای مغز ما است که طراحی شده و یا نصب شده برای یک نوع بسیار متفاوتی از شرایط زندگی است که تقریبا هیچ چیز مشترکی با ارائه واقعیت است. این جدایی در نتیجه در بسیاری عصبی و بیماریهای روانی و اختلالات. پس چگونه مدیتیشن بهبود بخشد که یا ما را روز به روز روان زندگی بهتر است ؟

رابرت رایت

اجازه دهید من برای اولین بار می گویند که مشکل این است که در واقع حتی بدتر از آن. که یک مشکل است که ما در حال زندگی در محیط زیست است که ما برای طراحی شده بودند. ما در حال قرار دادن در موقعیت های مانند: من به بحث امشب. من قصد دارم به آدرس بقدر یک اتاق پر از مردم من هرگز ملاقات کرد. ما نیست طراحی شده است برای انجام این کار است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که باعث می شود اضطراب است که ما به انجام طراحی شده و به همین دلیل آنها باعث چنین اضطراب. گفت: وقتی که من می گویند مشکل این است که حتی بدتر از آن این است که ما نبودند طراحی شده توسط انتخاب طبیعی را حتی می توان همواره شاد در محیط زیست است که ما طراحی شده به مانند یک شکارچی محیط زیست است.

در واقع این دو همانطور که شما گفته اید من نوشته ام در مورد تکاملی روانشناسی, من نوشت: یک کتاب به نام های اخلاقی حیوانات خیلی وقت پیش و یک چیز تاکید می کنم که در آن کتاب است که ما به وضوح طراحی نشده بود و ما در حال طراحی برای دیدن جهان به وضوح. انتخاب طبیعی فقط می خواهد به ژن به نسل بعدی. من می گویم “می خواهد” personifying انتخاب طبیعی و بدیهی است که آن را واقعا نمی آگاهانه روند اما اگر شما نگاهی به اولویت های خود را, آن را طراحی موجودات زنده است که ژن به نسل بعدی. اگر توهمات کمک خواهد کرد که آنها را انجام دهید که پس از توهم وجود خواهد داشت. اگر رنج می برند کمک خواهد کرد که آنها را انجام دهید که پس از درد و رنج وجود خواهد داشت.

به همین دلیل چیزهایی مانند اضطراب و ترس ناخوشایند احساسات طبیعی هستند برای شروع و حتی اغراق آمیز نگرانی و ترس. به عبارت دیگر ترس از چیزهایی بیشتر از آن را به نوبه خود به موجه. همه که طبیعی است اما پس از آن شما با قرار دادن ما در مدرن و محیط زیست و همه چیز حتی بدتر است. حق با شماست ما از نوع مضاعف لعنت.

Sean Illing

پس چگونه بودیسم یا من حدس می زنم بیشتر در خصوص چگونه عمل مراقبه را که بهتر است ؟

رابرت رایت

خوب یکی ضمنی فرض مدیتیشن با تمرکز حواس این است که آن را حس می کند به طور مشکوک از احساسات ما است. در یک حس خاص در راه است که یک بخش بزرگ از بودیسم است که همه چیز در رفتن در سر خود را لزوما باید بسیار جدی گرفته شود. دوباره تکاملی روانشناسی من فکر می کنم درایو است که نقطه اصلی و توضیح می دهد که چرا بسیاری از این احساسات نمی شود اعتماد کرد.

مراقبه نظم و انضباط است که به شما کمک می کند آنها را به طور جدی و رهایی شما از ظلم و ستم احساسات. این روش برای در نظر گرفتن همه چیز اعم از اضطراب به ندامت به درد فیزیکی واقعی و آنها در حال گرفتن یک چشم انداز در آنها است که تا حدودی منتشر شده شما از گرفتن خود را.

پس از آن فقط یک روش برای انجام آنچه هر دو فلسفه بودایی می گوید خوب است-توصیه می شود و آنچه که در یک حس خاصی به من تکاملی روانشناسی می گوید و توصیه می شود که آیا احساسات خود را بیش از حد جدی به خصوص احساس خاصی است که آشکارا گمراه کننده که آشکارا ابر چشم انداز خود را و نگه داشتن شما را از دیدن جهان به وضوح.

Sean Illing

شما صحبت های زیادی در مورد قبیله گرایی در کتاب, و من دوست دارم که برای اتصال به این ایده از خود. من کاملا متقاعد شده است که این خود یک توهم است, البته بسیار قدرتمند است. من فکر می کنم ما کار تحت این توهم وجود دارد که یک متفکر در پشت افکار ما یا عامل پشت اعمال ما در زمانی که در واقع من فکر می کنم ما فقط در یک زمینه آگاهی در پاسخ به همه چیز در جهان است. یکی از دلایل که چرا بسیاری از مردم مانند مراقبه و یکی از دلایل که چرا بسیاری از مردم را به خود جلب بودیسم است چرا که آنها فکر می کنم آن را یک مسیر به انحلال خود و یا برای برش از طریق این توهم و این ایده که شما را به نوعی به یک فرد بهتر و بیشتر درگیر با افراد دیگر و با جهان اطراف شما. این است که آنچه فکر می کنید ؟

رابرت رایت

خوب بودیسم ادعا می کند که ما موضوع را به توهمات و یکی از اصلی توهمات بودیسم بر این است که آنچه به آنها تماس بگیرید توهم خود. بزرگ دیگر توهم من در مورد بحث در این کتاب است که توهم از طرح جوهر بر روی چیزهایی که تصور که وجود دارد این است که برخی از معنای نهایی و یا هدف. با توجه به بودیسم مناسب مشاهده نشده است و پروژه اسانس بر روی همه چیز.

من تا به حال یک تجربه در اولین عقب نشینی جایی که من راه رفتن را از طریق جنگل و من تو را دیدم یک علف هرز است که من تا به حال واقعا صرف مقدار زیادی از زمان تلاش برای استخراج از حیاط من و همه ناگهان من نمی فهمم که چرا من تا به حال انجام داده است که دلیل آن نیست که “جوهر علف هرز.” این نگاه به عنوان زیبا به عنوان هر چیز دیگری بود و من واقعا گیج مانند “چرا من اینکار را می کنند؟”

به خود که می تواند به معنای چیزهای مختلف و من احتمالا تمرکز بیشتر در کتاب معانی از خود در بودیسم که به خصوص به خوبی موید توسط روانشناسی مدرن اما قطعا یکی از آنها است که من فکر می کنم شما اشاره به این ایده که خود آگاه است واقعا مدیر عامل شرکت است که آن را مانند فاعل از اعمال. این متفکر از افکار است. شما واقعا مسئول آگاهانه. وجود دارد مقدار زیادی از شواهد اخیر در روانشناسی است که این مورد نیست. وجود دارد این مطالعات که به نظر می رسد نشان می دهد که اگر شما بخواهید آزمايش به فشار یک دکمه هر زمان که آنها می خواهند به نظر می رسد که فعالیت های حرکتی آغاز که در عمل پیش می آید که فرد آگاهانه تصمیم به انجام این کار. وجود دارد بسیاری از شواهد و قطعا این گزارش واقعا پیشرفته مراقبه هستند که “آره من فقط متوجه شدم من فکر می کردم مسئول است. این یک توهم است. آن را انجام نمی دهد من هر گونه خوب است. همه چیز هنوز هم خوب کار می کنند. من فقط به تماشای آن اتفاق می افتد.” آنها به نظر می رسد بسیار آرام است.

من تا به حال این تجربه است. آنها همیشه آسان نیست. من به طور کامل آزاد شد و از اضطراب با هر وسیله ای اما من تا به حال این تجربه و این یکی دیگر از راه به یک شکل نیست-خود در بودیسم است که یک نوع رویکرد افزایشی. شما در شناسایی کمتر و کمتر با احساسات و افکار. اگر شما شروع به انجام است که با تمام عناصر داخلی خود را تجربه و سپس خیلی زود حس از خود است نه چیزی شبیه به آنچه در آن استفاده می شود اگر شما با شناسایی هر یک از این مسائل.

Sean Illing

من نمی خواهید به جست و خیز بیش از حد به علف های هرز و از دست دادن مردم اما این سوال که آیا یا نه خود واقعی به نظر می رسد به من که خیلی پیامدهای عمیقی برای چه زندگی می کنیم. تفاوت بین گفت: “من یک بدن” و “من یک بدن” است پهناور و دارای مفاهیم اخلاقی. بسیاری از آنچه شما در نوشتن است که با اخلاق و چگونه ما می تواند تبدیل به مردم بهتر است. چه ارتباط بین مدیتیشن با تمرکز حواس و تبدیل شدن به بیشتر اخلاقی است ؟ یکی منجر به یکدیگر ،

رابرت رایت

من فکر می کنم تا. سطحی است که نسخه ای از این است که فقط تاکید کرد که تمایل شما را به رفتار مانند یک حرکت تند و سریع. اگر شما نگاه کنید در زمانی که شما شده است بی ادب به یک منشی پرداخت و یا کسی شما احتمالا کمی استرس یا چیزی وجود دارد که. اگر شما فقط فکر می کنم تمرکز حواس در شدت درمانی حس مانند کاهش استرس مبتنی بر آن را احتمالا می خواهم به شما را کمی ساده تر برای گرفتن همراه با.

من فکر می کنم بیشتر شما را به پایین مسیر واضح تر ارتباط بین عمل و روزمره خود رفتار اخلاقی. همانطور که گفتم تمام راه را به پایین مسیر این ایده پوچی که در آن شما در حال طرح ریزی اسانس بر روی لامپ و یا علف های هرز یا مردم اما اگر شما فقط یک راه کوچک کردن مسیر و واکنش کمی کمتر عاطفی به مردم شما می توانید پیشرفت واقعی. می توانید با من بحث در مورد تعصب شناختی که من را مجذوب چون خیلی ظریف?

Sean Illing

اطمینان حاصل کنید.

رابرت رایت

این یک مثال از آنچه که استفاده می شود به نام اساسی تخصیص خطا. ایده این بود که ما تمایل به هنگامی که ما تجزیه و تحلیل رفتار مردم ما نسبت به وضع خود و نه به اندازه کافی به وضعیت خود. بنابراین ما می بینیم کسی که یک حرکت تند و سریع در مقابله با پرداخت ما به “او را به یک حرکت تند و سریع,” در حالی که در واقع او ممکن است فقط به حال یک روز بد. او ممکن است فقط به پیدا کردن او سرطان دارد. چه کسی می داند اما به طور پیش فرض چیزی که گرایش به “این نوع فرد هستند” در حالی که اگر شما کسی دادن پول به یک فرد بی خانمان “آه که فرد خیریه.”

در حال حاضر معلوم شده است پیچیده تر از آن است و در اینجا راه آن را در واقع کار می کند این است که با دوستان و متحدان ما اگر آنها چیزی است که ما آن را نسبت به وضع. ما حداقل تمایل دارند و نه به شرایط. اگر از دوستان و متحدان ما چیزی را بد اگر آنها بسپارند و سپس ما آن را نسبت به شرایط; “آنها در خواب کم است. آنها نظیر گروه فشار” ، با دشمنان ما اگر آنها چیزی بد ما به, “آره, این نوع از فرد هستند. جای تعجب ندارد.” که جوهر آنها. اگر آنها چیزی خوب ما توضیح دهید که آن را دور “او را نشان دادن در مقابل برخی از زن یا چیزی” و این عمیقا مهم واقعیت است و آن را بسیار ظریف است.

من فکر می کنم یکی از دلایلی که مردم می خواهند برای رفتن به جنگ آنها صرف زمان بسیار اهریمنی رهبر این کشور, آنها می خواهند برای حمله به, چرا که یک بار او را در آن جعبه یک بار همه فکر او را به عنوان دشمن به عنوان یک پسر بد وجود دارد هیچ چیز او می تواند به فرار. هر چیزی خوب او مردم را به عنوان نماینده او و فقط به عنوان نوعی از ترفند و هر چیز بد او گرفته خواهد شد به عنوان تایید. من شخصا فکر می کنم شما این را دیدم در اجرا تا به جنگ عراق که صدام حسین نبود واقعا پسر بد, اما من فکر می کنم مانند هیتلر مقایسه کرده بود این اثر عمیقا مؤثر در راه ما روند اطلاعات در مورد او. من فکر می کنم این عواقب در مقیاس جنگ که آیا آنها اتفاق می افتد یا نه, اما آنها نیز در نتیجه در زندگی روزمره است.

اگر شما نگاه کنید مردم شما در نظر رقبا و دشمنان و فکر می کنم در مورد آن فکر می کنم در مورد چگونه شما روند رفتار خود شما پیدا کنید که شما در حال انجام این کار است. من می دانم که چون من آن را انجام دهد.

Sean Illing

این است که چرا من همیشه harping خود را به عنوان یک توهم است. این یک داستان است که ما خودمان را بگویید. این یک راه برای ما به narrativize تجربه ما و خودمان را نوعی از آژانس. ما این کار را با همه چیز. ما داستان در مورد تجربه به منظور آن را نوعی از انسجام و یا آن را در داخل منسجم و یا هر مورد ممکن است. هر عمل و یا هر گونه فعالیت که به شما کمک می کند تا حل آن داستان و به قطع از طریق آنها و فقط بیشتر در تماس فوری با تجربه, من فکر می کنم که باعث می شود شما بیشتر همدلانه و شاید کمتر در معرض ابتلا به یک حرکت تند و سریع.

رابرت رایت

برای کسی که ادعا می کند آنها هرگز با موفقیت مدیتیت شما صدای بسیار نزدیک به روشنگری.

Sean Illing

آن را همیشه آسان تر برای گفتن کلمات درست. بخشی از زندگی شخصی نا امیدی است که من فکر می کردم در مورد این چیزهایی که من فکر می کنم من آنها را درک و در عین حال من هنوز هم شکست زمان و دوباره به ترجمه آنچه که من می دانم به آنچه که من انجام. دانستن و انجام چیزهای بسیار متفاوت است.

رابرت رایت

آنها هستند. این چیزی است که مرا جذب. پس از من نوشت: من کتاب روانشناسی تکاملی, من آگاه تر از همیشه از پوچی انسان. ما باید تمام این احساسات است که تحریف چشم انداز ما که ناخوشایند است. ما را در این قضاوت در مورد مردم که خود محور هستند. این یک موضوع بزرگ در کتاب و در عین حال من احساس بدتر از قبل. من آگاه تر از همه تاسف چیزهایی که در مورد من. بودیسم نیست نوش دارو, اما آن را نشانی از ارائه نسخه.

Sean Illing

بیایید سعی کنید برای قرار دادن یک کمان در این گفتگو با اتصال آن با چیزی که احساس بتن و فوری است. شما اشاره به آن یک دقیقه پیش هنگامی که شما صحبت در مورد قبیله گرایی. ما عمیق غرق در tribalized آب و هوا که در آن مردم در حال صحبت کردن با یکدیگر هستند و قطعا گوش دادن به هر یک از دیگر در سراسر راهرو. من مطمئن هستم که شما می گویند این را در کتاب خود به صراحت اما آیا شما فکر می کنم که اگر ما همه مراقبه و یا حداقل تلاش برای آگاه تر و به تمرین مدیتیشن به طور منظم است که خواهد بود که به لحاظ اجتماعی و سیاسی دگرگون?

رابرت رایت

کاملا. من فقط شروع به این چیزی که به نام فکر مقاومت است. آن را در mindfulresistance.net و این ایده نیست که اگر همه ما تفکر همه چیز را جادویی کنید بهتر است. در واقع این ایده حتی نیست که شما را به تفکر برای ورود به آنچه که من در واقع صحبت کردن در مورد. آن را به اندازه کافی اگر شما فقط سعی کنید به فکر در زبان انگلیسی ساده حس که کلمه فقط آگاه بودن توجه, زنده به افراد دیگر.

بودیسم بسیار ضد essentialism و essentialism شامل دیدن ماهیت گروه همان چیزی است که نژاد پرستی است. اگر شما مشاهده همه مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان حامیان متعصبی یا احمقها من فکر می کنم که یک اشتباه بزرگ است. حتی اگر آن را درست است که همه آنها نژادپرستان من می خواهم به می دانم که چگونه آنها شد نژادپرست است. من فکر نمی کنم مردم به دنیا می آیند مانند آن. من می خواهم به دانستن در چه شرایطی ساخته شده آنها را مانند که. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که به نظر می رسد شایسته از خشم نظر من حداقل که اتفاق می افتد که آن را سخت بدانید که زمانی که شما بیش از حد.

من فکر می کنم آن است که همیشه یک ورزش مفید برای سعی کنید به درک که چگونه مردم در واکنش به این دنیا آنها را به راه آنها هستند و من فکر می کنم که در یک راه بیشتر ضروری و مورد نیاز از عاطفی همدلی است.

این مقاله در اصل منتشر شده در 23 آگوست سال 2017.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>