چرا تظاهرات هستند و در واقع خوب برای سلامت روانی خود را

مطالعات نشان می دهد که مداوم افکار منفی و بد برای سلامت خود را. اما این مسیر به سلامت نیست و تنها به نیروی خود برای جلوگیری از افکار منفی.

مطالعه من با اشاره به می آید از دانشگاه کالج لندن با عنوان “افکار تکرارشونده منفی به زوال عقل مرتبط خطر است.” جالب عنوان اگر وجود دارد تا کنون یکی بودند; پس از همه, اگر یک چیز وجود دارد یک فرد با مداوم افکار منفی نمی نیاز به آن را چیزی جدید به نگرانی در مورد.

تبلیغات:

در عین حال که دقیقا چیزی است که این مقاله منتشر شده در مجله آلزایمر و زوال عقل ارائه می دهد به آن منفی فکر خوانندگان. “گرفته شده و در کنار سایر مطالعات که لینک افسردگی و اضطراب با خطر زوال عقل ما انتظار داریم که مزمن منفی الگوهای تفکر بیش از یک دوره طولانی از زمان می تواند به افزایش خطر زوال عقل” منجر نویسنده دکتر ناتالی Marchant (UCL روانپزشکی) توضیح می دهد. “ما فراموش نمی کنم که شواهد نشان می دهد که در کوتاه مدت شکست خواهد افزایش خطر ابتلا به زوال عقل است.”

او نتیجه گیری شد که متخصصان پزشکی نیاز “برای توسعه استراتژی برای کاهش افراد در معرض خطر زوال عقل با کمک به آنها برای کاهش پیامدهای منفی الگوهای تفکر.”

که به نظر می رسد خوب در نظریه اما واقعیت درمان الگوهای فکری منفی است بسیار پیچیده تر است. مرا به عنوان مثال: من در طیف اوتیسم که بدان معنی است که من neurologically مستعد ابتلا به افکار وسواسی. با وجود سال های درمانی برای مقابله با مداوم تفکر منفی است که این همواره به تولید چیزی است که رفتن به تغییر راه من مغز سیمی است. بدن من است که به سادگی برنامه ریزی شده به ساکن و با این استدلال که وجود دارد “استراتژی” که می توانید تغییر دهید که کمی مانند وجود دارد گفت: “استراتژی” است که می تواند به من کمک کند تغییر رنگ چشم من.

تبلیغات:

هنگامی که شما ابتدا در زیر سطح مشکل این است که بیش از یک صرفا پزشکی یکی. پس از همه, در حالی که مغز من است که برنامه ریزی به ساکن آن است نه لزوما برنامه ریزی شده به ساکن ، دلیل من است که زمانی که شما مبتلا به اوتیسم در یک neurotypical جامعه شما به طور منظم به جامعه. آن است که سخت تر برای به دست آوردن و پایین نگه داشتن شغل شما هستند احتمال بیشتری برای اذیت می شود و شما حتی بیشتر در معرض خطر آزار جنسی. زمانی که بقیه جهان است که قادر به برقراری ارتباط ماهرانه از آنجا که خود را مغز و اعصاب آنها را فراهم می کند با برخی از مهارت های اجتماعی و شما نمی توانید به همین ترتیب انجام دهید بنابراین شما ملزم به عنوان “متفاوت” و “عجیب و غریب” با نتیجه بدرفتاری که بر این اساس توجیه می شود.

یک عمر از این باعث می شود شما عصبانی است. آن شما را افسرده. آن را می سازد شما احساس تلخ و ناامید. و همه این افکار — درد در مورد گذشته و ناراحتی در حال حاضر و ترس از آینده — مداوم و منفی است. در عین حال آنها یک مشکل نیست با شما و یا حتی با خود بیماری است. آنها یک مشکل ناشی از جامعه و چگونه آن بدرفتاری شما چون شما متفاوت است.

این است که چرا کل جنبش روانشناسی مثبت است به خصوص شوم. فرض اساسی این است که اگر شما به سادگی تغییر راه شما فکر می کنم شما را سالم تر می شود و شما بهتر دیدن همه چیز در زندگی شما است. در عین حال شما نمی توانید دلیل با یک ساختار فیزیکی; شما نمی خواهد دور یک neurochemical عدم تعادل. چه چیزی بیشتر به عنوان نویسنده Barbara Ehrenreich اشاره کرد در سال 2009 کتاب “روشن طرفه” نقص اساسی در این ایده است که شما می توانید نیروی خود را به خلاص شدن از شر افکار منفی از طریق مثبت این است که “آن نیاز به deliberate self-deception, از جمله یک تلاش مداوم برای سرکوب و یا بلوک کردن ناخوشایند امکانات و ‘منفی’ افکار است.”

تبلیغات:

به عبارت دیگر: این سلامت روانی موضوع است, در بسیاری از, عدالت اجتماعی مسئله است.

یک بی عدالتی بزرگ, گفتن, قتل یک آمریکایی آفریقایی تبار به نام جورج فلوید در دست مینیاپولیس پلیس که باعث شده است تا در سراسر کشور تظاهرات. در کلمات دکتر Monnica T. Williams, هیئت مدیره گواهی شده روانشناس بالینی و دانشیار در دانشگاه کانکتیکات در وزارت علوم روانی “بسیاری از اقوام و گروه های نژادی تجربه بالاتر از نرخ های اختلال استرس پس از سانحه (PTSD) نسبت به سفید آمریکایی است. یک توضیح برای این است که تجربه نژادپرستی است که می تواند خود را آسیب زا است.” او با اشاره به نژادی تروما و یا راه هایی که علیه تبعیض در محل کار از طریق روزمره تبعیض در microaggressions و از طریق جرایم ناشی از نفرت می تواند ساخت تا از آسیبهای روانی به قربانیان.

تبلیغات:

او همچنین اشاره کرد در مطالعه است که متخصصان سلامت روانی غالبا موفق به تشخیص تروما در قربانیان نژادپرستی چرا که آنها بی اعتنا به عمیق تر مسائل اجتماعی است که باعث آنها. “مثلا در مدرسه مورد آزار واقع بودن “متفاوت” دهها توسط پلیس و محل کار نژادی و آزار و اذیت می DSM-5 معیار یک, حوادث,, اما این به ندرت شامل معمولی چک لیست و باتری برای تروما” ویلیامز نوشت. او افزود که درمانگران که راحت نیست بحث در مورد مسائل نژادی و یا که سفید و اجتماعی به بحث در مورد نژاد ممکن است تجربه اضافی عمیق تر مبارزات.

فقر است که شکل دیگری از حادثه بی عدالتی است. مشاوران و مدیران از اهمیت موسسه غیر انتفاعی در دالاس یافت که کودکان بزرگ شده در فقر و مبارزه با همه چیز از اضطراب به کنترل تکانه. زیرا آنها به طور مداوم به انتشار هورمون های استرس شناخته شده به عنوان کورتیزول آنها اغلب دهانه توجه کوتاه و کوتاه طبع. یک مطالعه جداگانه توسط ملی کودک استرس پس از سانحه شبکه یافت می شود که خانواده هایی که زندگی در فقر شهری تجربه صدمات متعدد از جمله اختلال استرس پس از سانحه دشواری در حال توسعه از لحاظ عاطفی روابط صمیمی بالاتر از میزان خصومت و پرخاشگری اضطراب شديد و به طور کلی افزایش سطح استرس.

زمانی که فقر ادواری وضعیت بدتر است. به عنوان نویسنده نوشت: “تحقیقات در بین نسلی تروما و فقر شهری نشان داده است که بزرگسالان با سابقه سوء استفاده در دوران کودکی و قرار گرفتن در معرض خشونت خانوادگی با مشکلات عاطفی مقررات تجاوز کفايت اجتماعی و روابط میان فردی منجر به اختلالات عملکردی در پدر و مادر است که انتقال به نسل بعدی.”

تبلیغات:

همان اصول اساسی دیده می شود در اشکال دیگر از بی عدالتی است. ضد همجنس تبعیض شده است مربوط به مسائل روانی در میان افراد همجنسگرا از افزایش استرس ناشی از ترس از قربانی بودن جرایم ناشی از نفرت و تبعیض و نرخ بالای درونی هوموفوبیا به احساسات مداوم از اضطراب و نرخ بالاتر از سوء مصرف مواد. یک مطالعه انجام شده از 20 سال پیش توسط سوزان H. برگ و منتشر شده در مجله خشونت علیه زنان نشان داد که مداوم جنسیتی نیز عمده حادثه اثر در زنان است.

داشتن شناسایی شده است که قربانی بی عدالتی است و بد برای سلامت ذهنی و روانی شما سوال بعدی این است: چه می توانید انجام دهید به رفع آن ؟ پاسخ ساده است: توانمند سازی خود را. اجازه ندهید کسی به شما بگوید که شما باید در خانه بمانند و هیچ چیز و یا تمرین تفکر مثبت و یا در برخی از راه های دیگر به سادگی قبول وضعیت خود را. بیرون بروید و اعتراض. تعامل اجتماعی و فعالیت سیاسی. عصبانی — اما در یک سالم و سازنده در راه است.

“می تواند اعتراض و اشکال دیگر از فعالیت های کمک به مردم برای گریز از آن فکر منفی چرخه? بله به دلیل اعتراض به تنهایی درمانی” دکتر Bandy X. لی یک روانپزشک در دانشگاه ییل گفت: سالن. “این اقدام در امید و همچنین در مورد ظلم و ستم درمانی. این است که درمانی از تجارب آسیب زا به موجب آن ما با PTSD است که موثر ترین راه استفاده از درمان است که برخی از راه های که در آن شما می توانید تبدیل تجارب منفی به مثبت با ساخت یک تفاوت در جهان است. و کمک مثبت به جهان از آن تجربه است.”

تبلیغات:

روانپزشک دکتر David Reiss استاد در دانشگاه ییل کودک مرکز مطالعات ابراز مشابه فکر یک ایمیل به سالن.

“از نظر تئوری و از شخصی من (حدیثی تجربه با بیماران) هر گونه فعالیت است که در خدمت به منتشر ناامیدی تشویق خوشبینی — و شاید به همان اندازه به عنوان مهم حمایت احساسات آژانس و کاهش احساس ناامیدی خواهد بود به احتمال زیاد به اخلال فوق منفی چرخه معیوب از ترس و نا امیدی و خشم و افسردگی و از هم گسیختگی عملکرد” ریس توضیح داد. “همانطور که برای فعالیت های خاص که واقعا بستگی دارد به آنچه که موثر برای فرد در بازگرداندن اميد و حس آژانس است.”

هیچ کدام از این ها به معنای این مفهوم را میرسانند که ما باید در درجه اول مشاهده بی عدالتی به عنوان مشکلات سلامتی. مسئله اصلی است که آن را از نظر اخلاقی اشتباه برای مردم در فقر زندگی می کنند و یا به تجربه تبعیض چون نژاد, جنسیت, جنسیت و گرایش جنسی و یا ناتوانی است. در همان زمان در حال حاضر که ما در مورد غیر قابل انکار ارتباط مداوم تفکر منفی و سلامت جسمی مشکلات ما نیاز به شروع به مشاهده بی عدالتی به عنوان واقعی اعمال فیزیکی تخلف از ستمگران در برابر ستم.

و برای کسانی که در چه جایگاهی دارد ؟ ایستادن برای خودتان. ظاهرا آن است که سالم برای بدن شما و همچنین برای روح خود را.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>