به همین دلیل بسیاری از رانندگان رمنج به معترضان


A crowd of protesters surrounds a car.

یک ویدیو screengrab نشان می دهد یک مرد که سوار ماشین خود را به یک پلیس مانع در سیاتل و شکست را به یک جمعیت از معترضان قبل از خروج از خودرو در حالی که brandishing اسلحه گرم در ژوئن 7.

رویترز/Latin America News Agency

در 30 مه در تالاهاسی فلوریدا سه نفر در یک وانت قرمز فریاد زد معترضان تظاهرات علیه خشونت پلیس و قتل جورج فلوید revved خود موتور سوار به جمعیت. که همان روز دو NYPD Suv ها آماج به جمعیت معترضان در بروکلین. بیشتر خودرو-رمنج از حوادث اتفاق افتاده در روز بعد در مرکز شهر لس آنجلس و بوستون و همچنین در اوکلاهما در طول یک راهپیمایی یاد 99امین سالگرد تولسا قتل عام. در آنجا راننده یک وانت کشیدن یک اسب تریلر مبلغ راهپیمایان با تفنگ و سوار را از طریق گروه. در ژوئن 3, یک معترض در کلرادو اسپرینگز کلرادو شد برخورد با یک جیپ و ادعا کرد این هدف انجام شد ادعای خود را با حمایت سوزان فیلم. همان روز یک ماشین ضربه چندین نفر در یک تظاهرات در سینسیناتی و سرعت خاموش. زنان معترض در ممفیس تنسی نیز در برخورد با یک کامیون که روز است. که آخر هفته, یک مرد در پنساکولا فلوریدا شروع به پریدن کرد بر روی یک ماشین است که به نظر می رسد به عنوان مستقیما معترضان مسدود کردن ترافیک در سه مایل پل. این یکشنبه گذشته مردم سوار اتومبیل های خود را به معترضان در لانسینگ, میشیگان و سیاتل. در دومی حادثه راننده کردم و تظاهر. همچنین در روز یکشنبه یک راننده آماج به معترضان در ریچموند, ویرجینیا و داشت به یک بستری Ku Klux Klan رهبر. لیست از حوادث مشابه می رود و در و در و در.

اتومبیل قابل توجه تظاهر کنندگان تبدیل شده اند اجتناب ناپذیر غیر قابل انکار بخشی از ما در سراسر کشور لحظه ای از ضد نژادپرستی تظاهرات. به تظاهرات ادامه خشونت را نگه می دارد تکرار. یک مرد سیاه و سفید در بیکرزفیلد کالیفرنیا درگذشت روز یکشنبه پس از ضربه توسط یک راننده در طول یک تظاهرات. هر چند اتهام نشده اند, آورده شاهدان گفته اند که راننده بود در تلاش برای ضربه زدن معترضان.

چرا این اتفاق می افتد اغلب به خصوص در حال حاضر ؟ فضایی حملات یک پدیده جدید نیست. در طول دو دهه گذشته آنها اغلب به کار گرفته شده توسط بنیادگرایان در خاورمیانه است. روش محبوبیت بود و در نتیجه آن بدون عارضه طبیعت—به عنوان همکار من جاشوا کیتینگ نوشت در سال 2014 آن “خام سادگی باعث می شود آن را یک تاکتیک بیشتر به احتمال زیاد به استخدام نسبتا غیر ماهر ‘گرگ تنها’ از سازمان یافته و آموزش دیده تروریست.” برای خود توجیه اوباش, آن را آسان به معنی قابل توجه ترور—هر فرد می تواند آن را انجام دهد در صورتی که یک برنامه و یک وسیله نقلیه است. ما در حال حاضر از دیدن این در زمان موجی از اعتراضات را به عنوان ما آن را قبلا در متعصب حملات در داخل آمریکا مانند 2018 کنیسه برخورد در L. A. و کشتار هدر Heyer در Charlottesville, Virginia در طول یک counterprotest در برابر 2017 سفید supremacist “متحد حق” رالی.

اخیر آمریکا نسخه از این حوادث اعتصاب خاص کنتراست: یک گوری احیای خیابان که معترضان شده اند مصرف مسالمت آمیز برای سال. در طول داکوتای دسترسی به خط لوله تظاهرات و قیام پس از پلیس با قتل Philando کاستیا فعالان اتخاذ یک روش جدید از توده اختلال از “رفتن در interstates و بیش از بیش و خاموش کردن ترافیک.” این کمک افزایش توجه به خود را باعث می شود و آن را به اوج خشم در برابر آنها. الگوهای رفتاری تشویق اتومبیل به اجرای بیش از خیابانی معترضان به زودی در میان گروه های آنلاین از پلیس و راست گرایان—Heyer قاتل با الهام از این فرهنگ است. و به عنوان پژوهشگر پژوهشگاه ویل اشاره به Vox, آخرین ماشین و کامیون حملات نیز جشن گرفته بودن توسط افراط گرایان در Twitter و Facebook.* زمانی که تظاهرات و راهپیمایی علیه نژادپرستی تعداد کمی از مردم ساخته شده و به مراتب خطرناک تر است زیرا از انتخاب خود سلاح—احساس اجبار به “اجرای آنها پایین است.”

برخی از این رانندگان مانند ویرجینیا KKK رهبر شده اند صریح سفید supremacists. اما این رانندگان نیازی به پرهیاهو و نژادپرستانه خود را اعمال می شود تکان دهنده است. در بخشی که به دلیل در سال های اخیر دولت جمهوری قانونگذاران در سراسر کشور پیشنهاد قوانین دادن راه گریز برای رانندگان که “ناخواسته” آمار معترضان مسدود کردن جاده ها و شما می توانید مانند احترام به رانندگان خود را تکرار کن. نگاهی به آنچه اتفاق افتاده است در کلرادو اسپرینگز که اداره پلیس بازداشت راننده که آمار و ادامه داد: به کاسه طریق جمعیت, اما پس از آن ادعا کرد که راننده بود “حمله معترضان” و که زده بود به ارمغان آورد او صدمه بر خودش.

برخی از این موارد ممکن است به عنوان رد جاده خشم به جای آشکار نژادپرستی—نقطه مسدود کردن یک بزرگراه است را مختل عادی حرکت مسافران به منظور ایجاد یک نقطه سیاسی است. اما همه این حوادث تاکید سابقه طولانی نژادپرستی و اتومبیل است که به شکل شهرستانها که در حال حاضر فوران در اعتراض از نوسازی شهری که با خاک یکسان سیاه محله به منظور ساخت بزرگراه ها به اتلاف سرمایه است که به دنبال فرار از سفید ساکنان شهر خودرو-فعال حومه در نیمه دوم از 20th century. اگر ما در حال رفتن به یک ملی حساب در مورد نژادپرستی در پلیس و سپس خودرو حمله کرده اند ناخواسته برجسته مرتبط با بی عدالتی ما نیز باید دوباره: که ما زیرساخت ها را قادر می سازد نژادپرستانه و خشونت بیش از حد. (و این که گفت هیچ چیز از گسترده اختلاف در مالکیت خودرو و دسترسی به جایگزین گزینه های حمل و نقل بین آمریکایی ها و مردم رنگ, اندازه گیری perniciously مرتبط با رفاه در امریکا و یا از اتومبیل’ تاثیر تغییر آب و هوا که بر فقیر و اغلب جوامع مختلف اولین و سخت ترین.)

آنچه ما دیده ایم به عنوان COVID-19 همه گیر و ضد نژادپرستی تظاهرات را خروشان در یک اقدام بی سابقه تقاطع: یک جنگ نژادی و عدالت حرکت در یک خودرو-محور جهان در حال حاضر سمت چپ با کاهش استفاده از اتومبیل. این لزوما ناسازگار چیز است. خیابان ها با اتومبیل کمتر کمک کرده اند معترضان به نشان می دهد تا در شماره های گسترده و اجتناب ناپذیر علامت در وهله اول. و در میان غیر قابل تصور توده مرگ شهرستانها در سراسر جهان را پیش بینی راه هایی برای ایجاد سالم تر جامعه گرا ، اوکلند و سیاتل را در آغوش, باز, خیابان, در حالی که دیگر کلانشهرهای معرفی بیشتر مسیرهای دوچرخه سواری و اعلام کرد قصد دارد به بازسازی شهرهای خود به ایجاد نزدیک تر جوامع است. وجود دارد در حال حاضر اقدامات شهرستانها گرفته اند به stanch بیشتر اثرات سمی اتومبیل از جمله احتقان قیمت گذاری و کلاه در سوار-به اشتراک گذاری وسایل نقلیه. به طور ضمنی در این اقدامات فضاهای زندگی ساخته شده متناسب با نیاز رانندگان بیش از هر کس دیگری نیاز ندارد به آینده است. در حال حاضر که ما در حال صحبت کردن در مورد جابجایی برخی از منابع در حال حاضر قرار داده و به پلیس که گفتگو باید همچنین شامل حمل و نقل و ایمنی—همانطور که در بیشتر ماشین ها-رایگان خیابان دائمی عابر پیاده در مناطق متراکم تر و در دسترس تر برنامه های شهرستان و دوام بیشتر حمل و نقل گزینه های برای کمک به نزدیک نابرابری در دسترسی به حمل و نقل بین آمریکایی ها و مردم از رنگ. و این طرح باید اجرا شود در راه است که تقویت بسیار نژادپرست سازه هایی که یک قرن از خودرو محور ساختمان به ما داده است.

هیچ یک از این است که می گویند که هر یک از این رفع خواهد انجام دور با نژاد پرستی یا که بیشتر مردم در خارج از اتومبیل و خاموش کردن بزرگراه متوقف خواهد شد تعداد کمی از مردم که تصمیم به استفاده از وسایل نقلیه خود را برای خشونت است. هنوز هم من نمی توانم فکر می کنم بهتر تلافی به کسی که می بیند یک جمعیت از مردم در اعتراض به نژادپرستی و می خواهد به استفاده از وسیله نقلیه خود را برای سرکوب خود را صالح مخالفت: ما تعلق در این خیابان و اتومبیل خود را نمی.

برای اطلاعات بیشتر از تخته سنگ را پوشش خبری مشترک به جان کلام را در اپل پادکست ها و یا گوش دادن زیر.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>