چرا تهمت کمپین درخواست از مردم برای ثبت نام COVID-19 چشم پوشی

آمریکایی ها جسارت به سالن و ورزشگاه پس از هفته ها پناه در محل را مجبور به یادگیری یک روش جدید مراسم: امضای دور از حق خود را برای شکایت.

من YMCA محلی در حال حاضر می پرسد هر کسی که مایل به استفاده از آن به امضای چشم پوشی. من کودک را به دندانپزشک نیاز بیماران به قبول ریسک ابتلا COVID-19. و دانشجویان حقوق در نظر گرفتن بار امتحان باید به حق خود را برای شکایت — قبل از آنها مجاز به پرونده های حقوقی.

تبلیغات:

این به نظر می رسد اتفاق می افتد در هر نقطه وجود دارد زمان طولانی مدت در داخل خانه و یا تماس شخصی. می خواهید یک مدل موی? علامت چشم پوشی. تابستان اردوگاه ؟ چشم پوشی. کلیسا ؟ آنها در نظر گرفته می شود. حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و نیاز مردم به حضور در تظاهرات خود به توافق برسند به “فرض تمام خطرات مربوط به قرار گرفتن در معرض COVID-19.”

ماریا Trysla مدیر عامل شرکت آنلاین چشم پوشی شرکت Smartwaiver به من گفت شرکت او شروع به دیدن درخواست برای COVID-19 پوشی در اوایل ممکن است. و آنها بودند که از صنایع است که در عادت با استفاده از چشم پوشی مانند ناخن سالن اسپا روز و حتی برخی از رستوران ها.

شما باید فکر می کنم دو بار قبل از امضای یکی از این چشم پوشی? کاملا — اگر شما بعید است که به اندازه انتخاب. این چشم پوشی تمایل به ارائه یک را از آن-یا-ترک آن اساس است که پرسش در مورد چگونه به خوبی آنها را نگه دارید تا در دادگاه.

تبلیغات:

اما آنها همچنین به این سوال که بهترین است قادر به مدیریت خطرات بهداشتی در ارتباط با COVID-19 به عنوان اقتصاد بازگشایی. حقوقی خطر نباید فقط معطوف به مشتریان. به جای آن باید یک مسئولیت مشترک است.

قانون چشم پوشی

چشم پوشی غیر قانونی موجودات زیرا آنها نشستن در تقاطع دو مناطق مختلف قانون — torts و قرارداد.

تبلیغات:

شبه جرم و قانون است سهل انگاری و تعریف آنچه که ما نسبت به یکدیگر در زندگی روزمره است. پیام کوتاه در حالی که رانندگی برای مثال در نظر گرفته شده است به شدت غفلت است.

به همین ترتیب کسب و کار در نظر گرفته غفلت زمانی که آنها خود را در معرض مشتریان به خطر اضافی — مانند ترک پوست موز بر روی زمین از یک سوپر مارکت و یا خدمت جوش قهوه داغ.

تبلیغات:

برعکس در نظر گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب برای محافظت از مشتریان از خطرات مانند coronavirus — اجتماعی مانند فاصله اقدامات — تمایل به محافظت از کسب و کار از شبه جرم و مسئولیت. که ممکن است به همین دلیل شرکت های حقوقی هستند توصیه بهداشتی احتیاطی به جای چشم پوشی به عنوان اولین خط دفاع است.

نویسنده خواسته شد به فرض خطر COVID-19 عفونت قبل از گرفتن کودک خود را به دندانپزشک. الیزابت Tippett, CC BY-ND

تبلیغات:

قانون قرارداد, از سوی دیگر, در مورد جمع و جور بین دو یا چند نفر که در آن شما توافق می کنید به نوعی از معامله ارز.

چشم پوشی قرارداد قرار می دهد که شبه جرم و قانون خارج از دسترس است. در یک نمونه چشم پوشی شما توافق می کنید که شما نمی خواهد شکایت یک شخص و یا کسب و کار برای غفلت و یا رفتار اذعان کرد که برخی از فعالیت های ذاتا خطرناک است و شما “فرض خطر” جراحت یا مرگ. این نوع چشم پوشی ممکن است آشنا اگر شما تا کنون رفته اسکی یا بچه های خود را به مکان پارک.

چشم پوشی از یک ماده از قانون دولت است که به طور گسترده ای متفاوت است و تنها قانون فدرال حاکم بر آنها. برخی از ایالت رویکرد چشم پوشی با “آزادی قرارداد” موضع بر این تصور است که مردم باید آزادی به توافق به هر آنچه که آنها می خواهم.

تبلیغات:

اما محدودیتهایی وجود دارد شرکت می تواند چشم پوشیدن از دور. دادگاه ها به طور کلی کاهش به اجرا درآوردن چشم پوشی زمانی که انجام شد فاحش مانند عمدی مضرات و یا موارد مربوط به سهل انگاری ناخالص. دادگاه نیز گاهی باطل چشم پوشی اگر آن را در نظر توافق بیش از حد یک طرفه و یا مضر به مردم است. برای مثال اورگان دیوان عالی کشور باطل چشم پوشی چاپ شده بر روی یک مجروح snowboarder بلیط آسانسور با توجه به منافع عمومی در حصول اطمینان از اسکی تپه های طراحی جهش خود را با در نظر گرفتن ایمنی.

به عبارت دیگر امضای چشم پوشی است و مصرف یک قمار با حقوق قانونی خود هستند. شما ممکن است قادر به تکان دادن از آن بعد از آن شما ممکن است با گیر آن است.

هر کسب و کار ممکن است امیدوار است که چشم پوشی خواهد مشتریان جلوگیری از حتی تلاش برای سو اگر آنها مریض است. و اگر کسب و کار فکر می کنم آنها از نظر قانونی ضد گلوله آنها ممکن است کمتر سلامت اقدامات احتیاطی.

یک مشکل مشترک در معرض خطر

تبلیغات:

چشم پوشی است و مانند یک قراردادی سیب زمینی داغ — شما در حال عبور از یک خطر قانونی به شخص دیگری بدون واقعا پرداختن به زمینه خطر است. اما یک قراردادی با رویکرد به مخاطرات ایمنی می تواند نسبتا اختصاص خطرات قانونی با هدف ساخت همه امن تر است.

آمریکایی فقیه گیدو Calabresi استدلال کرد که خطرات قانونی بايد با اين حزب است که می تواند به جلوگیری از آنها را حداقل هزینه — آنچه که او به نام “ارزان ترین هزینه و avoider.” برخی از مسئولیت برای مدیریت عفونت نسبتا متعلق با مشتری است که می تواند به راحتی جلوگیری از گسترش coronavirus به کارگران و دیگران را به ماندن در منزل در صورتی که علائم و یا پوشیدن ماسک و اگر آنها نیست. و در واقع برخی از این چشم پوشی اشکال من بررسی موجود معقول زبان مانند این.

خطرات دیگر فراتر از مشتری کنترل مانند یک فروشگاه شیوه های بهداشت و اجتماعی فاصله گرفته است. خطرات مرتبط با اتخاذ این نوع از سلامت اقدامات احتیاطی باید با کسب و کار.

بنابراین “فرض خطر” زبان در یک قرارداد ممکن است عادلانه باشد اگر کسب و کار نیز به وعده خود را اتخاذ اقدامات مناسب. برهنه چشم پوشی است که به سادگی عبور باک به مشتری است.

تبلیغات:

این هیچ راز است که کسب و کارهای در نظر گرفتن خطرات قانونی از COVID-19 غیر قابل تحمل و در حال لابی کردن برای ایمنی قانون از دولت فدرال است.

واقعیت این است که این خطرات غیر قابل تحمل برای همه — کسب و کار و مصرف کنندگان و به خصوص کارگران است. و بهترین راه برای این قانون برای کمک به تشویق هر یک از ما را به اتخاذ اقدامات سلامت است که از کسانی که در اطراف ما.

Elizabeth C. Tippett, دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه اورگان

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>