چرا ما می خواهیم به خرید چیزهای زیادی در طول قرنطینه

بزرگترین نگرانی در ابتدا قرنطینه من اعتراف شد و در حالی که خستگی کار از خانه و در گیر بودن در آپارتمان من برای هفته ها در پایان. این بود که من سال ها وقت صرف اجتناب از حتی به عنوان یک نویسنده مستقل اجاره شرکت-فضاهای کار و رفتن به کافه ها. بنابراین وقتی من اطمینان خودم که ضرورت به ترتيب در من و دوست دختر من آپارتمان — کافی مواد غذایی, دستمال توالت, دستمال مرطوب ضد عفونی کننده — و یا حداقل در دسترس در این نزدیکی هست من سوار بر یک آمازون-فعال تودرتو مبارزات انتخاباتی.

اضطراب می آید در انواع مختلف در حال حاضر. نگرانی ما در مورد اصول, مانند, سالم ماندن و تغذیه خودمان. سپس مرتبه دوم نگرانی های ظهور, اگر شما به اندازه کافی ممتاز قادر به کار از راه دور. ترس از خستگی مقابله به شدت با حبس یا نه داشتن بهترین تجهیزات برای انجام کار خود را — کسانی که اضطراب بیش از حد, البته کمتر هستند. بنابراین من خریداری برخی از چیزهایی که من فکر کردم ممکن است ارائه راحتی بیشتر و ثبات: فانتزی, تلویزیون, یک طناب از ارتفاع طناب صندلی اداری و یک درب نصب شده بکشید تا نوار. من نمیفهمد که این محصولات حتی ممکن است یک شبکه خوب برای اجتماعی فاصله گرفتن از آنها را بیشتر تضعیف من از بیرون رفتن.

قرنطینه یک لحظه ای گیج کننده به مصرف کننده. خیلی “غیر ضروری” کسب و کار زمین را متوقف کند و در عین حال کالاهای هنوز هم تولید می شود به بازار عرضه شده و فروخته شده به منظور حفظ و کارخانه ها و شرکت ها و از همه مهمتر شغل ایجاد می کنند. تمام بسته عرض فقط نمادی از مردم و به ویژه کارگران ساعتی ، با رکود اقتصادی و یا حتی افسردگی بلندی همه ما نگران ما معیشت.

این دوراهی است که ما باید خودمان را راحت در کوتاه مدت با انباشت هر چه موجود با تکیه بر استثماری سیستم عامل های دیجیتال و قرار دادن فشار بر زنجیره تامین و یا ما باید صرفه جویی در پول برای آینده ؟ قرنطینه مصرف است یا راهی برای تحریک اقتصاد یک نوار به pull-up در یک زمان و یا آن را یک خطر غیر ضروری هم برای خودمان و برای تحویل کارگران است. هنوز هم آن را در معرض خطر بسیاری از آنها گرفتن. مقدار زیادی از مجزا غیرضروری محصولات مانند کسانی که من در حال فروش است.


زمانی که من توصیف my shopping haul به Shipra گوپتا استاد در دانشگاه نبراسکا-لینکلن که مطالعات چگونه مصرف کنندگان واکنش نشان می دهند به کمبود او تمایز بین مصرف کنندگان فایده و انگیزه های خود را hedonic انگیزه. فایده انگیزه کاربردی اصرار ما نسبت به خرید مایحتاج به ویژه هنگامی که ما درک کمبود. Hedonic تحقق است به جای “برگرفته از درک سرگرم کننده و یا بازیگوشی از خرید” با توجه به بین المللی مدیریت را نقد کنید. در سال 2003 کاغذ مارک آرنولد کریستی و رینولدز شناسایی شش دسته از hedonic خرید. مرتبط ترین در حال حاضر در غیاب فیزیکی تعامل دارد “ماجراجویی خرید برای تحریک و هیجان” “ارضاء خرید به منظور افزایش خلق و خوی” و “ایده خرید به اقامت فعلی با روند.”

خرید چنین ممکن است کاملا لازم است اما آنها یک راه مهم برای ورزش آزادی که از دست داد در یک لحظه مانند قرنطینه. “خرید یک تلویزیون بود و بیشتر در مورد خود را hedonic تحقق تلاش به دست آوردن مجدد کنترل از دست داده است که محیط زیست به شما داده شده است” گوپتا گفت. به عبارت دیگر ما در فروشگاه بنابراین ما می توانیم برخی از آژانس بیش از این وضعیت غیر قابل کنترل.

کریس کیسی یک تولید کننده ویدئو در بروکلین بود و نگران از دست دادن خود را ورزش عادت بدون دسترسی به ورزشگاه در طول قرنطینه بنابراین او mulled مجموعه ای از PowerBlock وزن در آمازون است. در زمان او ساخته شده او تصمیم این ساز گفت: آنها در دسترس نمی کنه احتمالا به دلیل انبار آمازون در حال حاضر با تمرکز بر “خانواده استیپلز لوازم پزشکی و تقاضا محصولات است.” “من نمی باید زمان زیادی را صرف تحقیق در مورد انواع مختلف قابل تنظیم دمبل, این چیزی است که مرا کشته,” کیسی گفت. همان چیزی که اتفاق افتاده است با یک نوار به pull-up او تلاش برای خرید — آن را در حال حاضر دستور داد. (آن را از همان نام تجاری به عنوان معدن مشخص شده به عنوان آمازون را انتخاب کنید.)

برای اریک Hyman, غیر انتفاعی, توسعه, مدیر, رفتن به hedonic قرنطینه محصول مجلل تب-درخت آب تونیک برای جین و تونیک کوکتل. “دانستن من خواهد بود جدا شده, من می خواستم برای درمان خودم” هایمن گفت. اما “من رفتم به پنج فروشگاه های مختلف و نمی تواند پیدا کردن تب-درخت در هر نقطه.” تمام مواد غذایی-آمازون تحویل شد محدود به یک بطری. او در نهایت آن را در بر داشت با تعجب در طول سفر به, هدف, اما او کش در حال اجرا است کم است. “همه این مجازی مبارک ساعت, آنچه که من می خواهم برای نوشیدن در طول آنها است؟”

خرید این نوع از مسائل است که یک تلاش آشکار برای جایگزین قبل از قرنطینه زندگی است که ما شده ایم مجبور به ترک پشت. “در برخی از راه ما overcompensating,” هایمن گفت. او در توصیف خود فکر: “اگر من معمولا به یک نوار کوکتل و سفارش یک نوشیدنی جین, اما من می توانم نگه داشتن یک نوار کامل مواجه نگردند در آپارتمان, بهترین تونیک, من می توانم?” ما ولع مصرف چند کاراکتر از حالت عادی در میان یک وضعیت وحشتناک. جایگزین زندگی واقعی همه جا هستند: مشروب فروش ها تا بیش از 75 درصد بیش از زمان مشابه در سال گذشته از تمام میله بسته شده است. از دست رفته کافی نت ها, من مطمئن شوید که به سهام تا در علاقه داشتن به حرکت دانه های قهوه; مطمئن شوید که به اندازه کافی حتی شیر جو که شما استفاده می شود برای دریافت در یک کاپوچینو است که در حال حاضر شاهد رشد فروش بیش از 500 درصد با توجه به Nielsen. آینه در خانه مجازی-ورزشگاه پورتال رفتن را از طریق یک رونق در خرید و فروش و کلاس حضور و غیاب به عنوان یک IRL بدنسازی جایگزینی.

حتی زمانی که مصرف کنندگان نیاز به خرید ساده ضرورت وجود دارد و اين گرايش به دنبال بهترین بهترین نسخه است که ما احتمالا می تواند. و اگر بهترین در دسترس نیست برخی از مردم نا امید. استیو Sando بنیانگذار رانچو گردو یک فروشنده میراث لوبیا رشد در مکزیک است. چند هفته پیش اعلام کرد که رانچو گردو نمی تواند انجام سفارشات به آن باقلا باشگاه — گروهی از مشترکین که در سه ماهه محموله های نادر باقلا رقم — به دلیل آبگیری از قرنطینه مربوط به سفارشات جدید. سفارشات رفت از حدود 200 روز به طور مداوم بیش از 1000. برخی از باقلا Clubbers دیوانه کردم. “مرد گفت:” شما سزاوار سرزنش, لوبیا, باشگاه چیزی است که شما ساخته شده و شما نمی خواهد وفادار به ما'” Sando به من گفت.

او می داند که چرا آنها ناراحت است. “خوبی مواجه نگردند شربت خانه بدان معنی است که شما را در کنترل هستید. شما نمی توانید کنترل آنچه که در اطراف شما, اما شما می توانید کنترل آنچه که خانواده خود را خواهی خورد.” هنوز Sando گفت: “ما تا به حال برداشت این سال وجود دارد هیچ نقطه ای در احتکار آنها.” لوبیا باشگاه لوبیا در حال حاضر خود را کنار بگذارند; آن را فقط رفتن به نیاز به زمان بیشتر به کشتی آنها را به مشتریان. “هیات من سلامت عقل مهم تر از هر چیزی” Sando گفت. به جای تلاش برای فشار خروجی او گسترش کارگران در کارخانه و استخدام بیشتر برای جدید دوم روزانه تغییر است.

همان چیزی است که اتفاق می افتد به شرکت های دانه مانند بیکر Creek یک فروشنده از ترکه دانه در مونتانا (موروثی دانه ها به بازار عرضه شده که بیشتر ژنتیکی متنوع و طولانی مدت از صنعتی خود را به همتایان). Jere Gettle آغاز شده این شرکت در سال 1998 است. Y2K باعث رشد سنبله و او با بحران مالی; در حال حاضر او با دیدن دو معمول حجم سفارشات. در 19 مارس این شرکت مجبور به تعطیل کردن وب سایت خود را برای مقابله با سرریز. هنوز آنها در حال گرفتن ایمیل از آزرده اولین بار مشتریان درخواست اگر دانه های خود را دریافت کنید حمل می شود. “مردم می ترسند” Gettle گفت. “من آنها را سرزنش نیست در این یکی.”

حتی محتوای سفارشات است coronavirus را تحت تاثیر قرار. وجود دارد تاکید بر “چیزهایی که در حال غنی از ویتامین ها و مواد معدنی; مردم می خواهند به رشد مواد غذایی سالم,” او گفت:. اما “ما شاهد یک کاهش در فروش از رقم.” Gettle نسبت داده شده است که به مشتریان انجمن coronavirus با چین; درک خطر است به عنوان او گفت: بدیهی است که “منطقی نیست.”


نگرانی که در مورد نام تجاری بذر لوبیا, بالا کشیدن نوار یا تلویزیون برای خرید زیاده روی در زمانی که بسیاری از مردم نمی توانیم به ماندن در خانه در وهله اول. قرنطینه خرید ممکن است کمتر در مورد محصول واقعی از برخی بازمانده از مصرف آشکار نیاز به پروژه کلاس خود هویت به عنوان یک پاسخ به ناامنی. شغل ما یکسان نیست ما زندگی اجتماعی یکسان نیست اما درخواست تجدید نظر از حفظ یک وضعیت تصویر باقی مانده است.

این محصولات که در چنین تقاضای بالایی حس می کند با توجه به وارتون پروفسور نیکلای Roussanov. “من فکر می کنم مصرف آشکار تکامل یافته در عصر رسانه های اجتماعی به طوری که شما هنوز هم می تواند نشان می دهد همه چیز حتی تحت قرنطینه” Roussanov گفت. “اشیاء است که یک بار به عنوان طبقه بندی شده کمتر قابل مشاهده مانند مبلمان خانه تبدیل شدن به بیشتر از آن زمانی که همه گیر است در خانه و در تعامل با یکدیگر بیش از کنفرانس ویدئویی و رسانه های اجتماعی است.” Coronavirus در واقع می تواند در نهایت تشدید بازار خرده فروشی مجلل محصولات داخلی. “من شگفت زده نمی شود برای دیدن یک چشم انداز مثبت در لوکس لوازم خانگي استفاده می شود که در داخل خانه اگر انزوای اجتماعی اقدامات ادامه” او رفت.

ترکیب خرید ما تغییر کرده است, هر چند به طور کلی مقیاس مصرف ممکن است با توجه به هما Zarghamee, یک استاد اقتصاد در بارنارد. “ما در حال خرید چیزهایی که آنچه ما خرید سه هفته پیش و خرید چیزهایی که ما خرید سه هفته پیش است.” مواد غذایی به جای رستوران; loungewear به جای مناسب. Zarghamee مشاهده آن خودش را با بازی های ویدئویی: “شب قبل از قرنطینه آغاز شده و در نیویورک, خط در GameStop در هارلم بود در اطراف گوشه.” وجود دارد یک حس فوریت در بازی. “این کاملا روشن است که خرید دیر نیست بهتر از خرید و بعد برای خودتان” Zarghamee ادامه داد. “این هم معلوم نیست آنچه که شما می خرید در آینده و اینکه آیا این قیمت در حال رفتن به معقول است.” شاید تلویزیون بود یک خرید خوب بعد از همه. آن را قطعا گرفتن بسیاری از استفاده است.

دنبال خود hedonic انگیزه در قرنطینه است که همیشه رفتن را به نفع خود بیش از افراد دیگر است. اما این بدان معنا نیست که آن را نمی توان عادلانه تر. Zarghamee به من گفت که یک فرد تاثیر بر احتمال یک رکود محدود است به طوری که نه بهانه ای برای خرید بیشتر. آنچه در واقع تاثیرگذار است فکر کردن در مورد آن کسب و کار شما می خواهید برای زنده ماندن. “وجود دارد یک نیاز آشکار برای حمایت از آنهایی که در حال رفتن برای کمک به در آینده نزدیک” Zarghamee گفت. آمازون خواهد بود فقط خوب است. اگر شما نیاز به چلپ چلوپ پول در اطراف آن را در یک کتابفروشی محلی, بوتیک یا دلی که نقل مکان کرد آنلاین. آن را به شما احساس کنترل بیشتر در فقط همین.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>