خود را رایگان TurboTax جایگزین در حال حاضر متعلق به TurboTax

Open Sourced logo

نرم افزار مالی غول Intuit فقط خرید خود را آنلاین یکی دیگر از امور مالی شخصی راه اندازی — و داده ها است که راه اندازی ده ها میلیون نفر از مشتریان. روز دوشنبه بعد از ظهر, این شرکت اعلام کرد که آن را خرید اعتباری خوب برای $7.1 میلیارد دلار پول نقد و سهام. امتیاز اعتباری شروع به عنوان یک اعتبار رایگان سرویس در سال 2007 اما به تازگی گسترش یافته و به ارائه حساب های پس انداز و همچنین تهیه مالیاتی و تشکیل پرونده نرم افزار ساخت اعتباری سرنوشت و آینده رقیب به شهود محبوب TurboTax نرم افزار.

این نقطه فروش بزرگ برای اعتبار خوب است که در تضاد کامل با TurboTax — خدمات آن رایگان هستند. به جای استفاده از پول شما را اعتباری سرنوشت مالی خود را داده و تحمل هدفمند کارت اعتباری و وام تبلیغات. برای بسیاری از این شده است یک معامله خوب است. امتیاز اعتباری مالیاتی تهیه نرم افزار با کمک این شرکت بیش از دو برابر کاربران آن از حدود 45 میلیون دلار در پایان سال 2015 به بیش از 100 میلیون نفر در سراسر جهان در آغاز سال 2020 است. قرار داده متفاوت است که به مقدار بسیاری از میلیون ها نفر از افرادی که برای پرداخت TurboTax.

یکی دیگر از نقطه فروش به صورت اعتباری خوب برای بسیاری از مالیات دهندگان و کاربران است (خوب بود) که از آن نمی باشد TurboTax است که گل نشسته با اتهامات اخلاقی shadiness. در سال گذشته یک ProPublica تحقیقات نشان داد TurboTax را دهه تلاش برای متوقف کردن سرویس درآمد داخلی از ایجاد خود را رایگان نرم افزار مالیات. TurboTax به جای آن گفت: این امر ارائه رایگان پر کردن گزینه های برای کاهش درآمد مالیات دهندگان, اما آن را نیز به کسانی که گزینه های رایگان دشوار است برای پیدا کردن و ترویج آن را “رایگان” TurboTax خدمات که در نهایت مجبور بسیاری از مالیات دهندگان برای ارتقاء آن به ارائه خدمات پرداخت. تمام آنچه که در ذهن اعتباری خوب به نظر می رسید مانند یک جذاب جایگزین برای بسیاری از مالیات دهندگان که نمی خواهم ایده گرفتن پاره پاره کردن. در حال حاضر نه تنها گزینه جذاب تر برای خدمات مالیاتی متعلق به Intuit — در حال حاضر شرکت مادر هر دو TurboTax و اعتباری Karma — اما داده های خود را احتمالا می کند بیش از حد.

امتیاز اعتباری را 90 میلیون کاربر پایه به علاوه در ایالات متحده شامل تقریبا نیمی از همه آمریکایی millennials. (به نظر می رسد شایعاتی که millennials مالی dunces که تمام پول خود را صرف در آووکادو نان تست شده اند تا حد زیادی اغراق شده است. همچنین ممکن است که آنها با استفاده از امتیاز اعتباری به صرفه جویی در پول به طوری که آنها ممکن است خرید و حتی بیشتر آووکادو توست.) امتیاز اعتباری نمی خواهد اظهار نظر در مورد آنچه اتفاق می افتد به داده های خود را, بنابراین اجازه دهید نگاهی به سیاست حفظ حریم خصوصی:

ما ممکن است افشا و انتقال اطلاعات در مورد شما را به یک شخص ثالث به عنوان بخشی از, و یا در آماده سازی برای یک تغییر از کنترل تغییر ساختار شرکت تغییر و یا فروش و یا انتقال دارایی. اگر چنین کسب و کار انتقال نتایج در یک تغییر مواد در درمان خود اطلاعات شخصی شما اطلاع داده خواهد شد از طریق ایمیل (با استفاده از آدرس ایمیل اصلی خود را در حساب) و یا با برجسته اطلاع در سایت ما.

بله, آن را در واقع شبیه همه که اطلاعات مالی را به Intuit. اما اگر اگاه تصمیم به تغییر چگونه آن دسته اطلاعات شخصی خود را حداقل در این شرکت می گوید آن را به شما یک سر.

این غیر معمول نیست. اکثر سیاست های حفظ حریم خصوصی شامل معابر مانند این به این دلیل است که داده های کاربر است که اغلب بخشی از (یا حتی همه) چه چیزی باعث می شود این شرکت به دست آورد خیلی با ارزش است. بیایید آن روبرو هستند: اگاه نیست پرداخت 7 میلیارد دلار برای امتیاز اعتباری را به راحتی تکرار نرم افزار و یا مدل کسب و کار. فقط نگاه کنید چه آن را به نعناع یکی دیگر از بازی مدیر مالی راه اندازی آن را به دست آورد و در سال 2009 برای $170 میلیون نفر است. مانند امتیاز اعتباری نعناع پول می سازد که کاربران آن خرید محصولات از شرکت های وابسته.

نعناع سرنوشت تحت اگاه ممکن است ما را دزدکی حرکت کردن زیرچشمی نگاه کردن در آنچه آمده برای اعتبار خوب. آن را نمی بزرگ است. به عنوان سریع شرکت نوشت: ماه گذشته بودجه ردیاب باقی مانده است اما از آن شده است عامل در آنچه که موسس آن هارون Patzer به عنوان “حالت تعمیر و نگهداری” که به معنی پلت فرم است که به اندازه کافی انجام آن پایه توابع اما ارائه کمی از طریق به روز رسانی و یا نوآوری است.

اعتبار امتیاز کسب نیز یک یادآوری است که زمانی که شما به اطلاعات حساس به یکی از شرکت شما نه تنها اعتماد به آن را به نگه داشتن اطلاعات شما امن; شما نیز اعتماد به هر شرکت بدست می آورد آن را به انجام همان. این همچنین می تواند شامل هر تصادفی شرکت اقدام به خرید تا دارایی های خود را در صورت ورشکستگی. که قدمت سایت شما هستید ؟ که شجره نامه پایگاه داده شما دست خود را, نتایج آزمون DNA به? مفت خود را? همه خوردن آهو توسط شرکت های بزرگتر همراه با داده های خود را.

مگر اینکه سیاست حفظ حریم خصوصی خود به صراحت بیان می کند که کاربر داده ها را منتقل نمی شود حتی در مورد یک کسب ادغام یا فروش دارایی (و حتی آنهایی که می گویند این همیشه می توانید آنها را تغییر دهید) شما هرگز نباید فرض کنیم که شرکت شما در حال دادن اطلاعات شخصی خود را به امروز این شرکت است که دارای اطلاعات شخصی خود را فردا.

سپس دوباره در سن که در آن آنتی تراست hawks پرداخت بسیار نزدیک با توجه به شرکت های فن آوری همیشه وجود دارد شانس کسب اتفاق نمی افتد. اگاه و امتیاز اعتباری گفت: آنها انتظار نداریم که برای بستن قرارداد تا نیمه دوم سال 2020 و آنها نیاز به رگولاتور به ثبت نام در آن قبل از آن اتفاق می افتد.

باز کردن منابع ساخته شده است programme. همه باز منابع محتوای سرمقاله مستقل و تولید شده توسط روزنامه نگاران ما.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>